(ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ)
«Βασικός πυλώνας στα περισσότερα καλά που έχουν γίνει στον Δήμο Πειραιά τα τελευταία χρόνια είναι η Περιφέρεια Αττικής με συνεχείς χρηματοδοτήσεις ή και απευθείας εκτελέσεις έργων το κόστος των οποίων φτάνει αθροιστικά στα €110 εκατ. και τα ξεπερνάει.
Και όμως…
Σε απολογιστικό φυλλάδιο για έργα και δράσεις που εξέδωσε ο Γιάννης Μώραλης για τη Γ’ Δημοτική Κοινότητα, η Περιφέρεια Αττικής, η Περιφερειακή Ενότητα Πειραιάκαι η διοίκησή τους, δεν αναφέρονται πουθενά. Ούτε καν από πολιτικό φιλότιμο. Ούτε καν για τα μάτια του κόσμου.
Αντιθέτως, υπάρχουν ένα σωρό ονομαστικές αναφορές στο Βαγγέλη Μαρινάκη και στην ΠΑΕ Ολυμπιακός (στην οποία ο κ. Μαρινάκης λόγω των γνωστών δικαστικών του εκκρεμοτήτων έχει διορίσει πρόεδρο τον κ. Μώραλη) με πρόσχημα κάποιες ελάσσονος μεγέθους και τάξης παρεμβάσεις και δωρεές.
Αυτονόητα είναι τα ερωτήματα προς τον κ. Μώραλη:
– Τόσο λειψή και ελλειμματική είναι αλήθεια η επίδοση της διοίκησής σας σε δικά σας έργα, που οδηγείστε στην οικειοποίηση του έργου της Περιφέρειας; Δική σας αποκλειστική υπόθεση είναι κ. Μώραλη η ανάπλαση του Μικρολίμανου; Το αποχετευτικό στα Προσφυγικά της περιοχής; Το σχέδιο ανάπλασης της περιοχής Αη Διονύση; Τα γήπεδα Πορφύρα, Φοίνικα, Σαλπέα, Καμινίων κ.α.; Οι κατά τόπους ασφαλτοστρώσεις και τα πεζοδρόμια; Η καινούργια Ράλλειος; Οι παρεμβάσεις σε θέματα ασφαλείας για τα σχολεία; Τα λειτουργικά έξοδα του Δημοτικού Θεάτρου; Το Κέντρο Επιχειρηματικής Καινοτομίας και Γαλάζιας Ανάπτυξης; Και τόσα άλλα;
– Δεν αντιλαμβάνεστε ούτε το στοιχειώδες; Ότι προβάλλοντας, όπως θα οφείλατεηθικά και πολιτικά, την τεράστια παρουσία, συμβολή και συμμετοχή της ΠεριφέρειαςΑττικής, δεν θα ήσασταν απλώς ηθικά και πολιτικά εντάξει, αλλά ταυτόχρονα θα δίνατε την εικόνα ενός δημάρχου που γνωρίζει πώς να διεκδικεί και να συνεργάζεται σε σχέση με το Β’ Βαθμό Αυτοδιοίκησης, ο οποίος διαθέτει πράγματι σημαντικά χρηματοδοτικά εργαλεία, μέσα και δυνατότητες;
Αυτονόητες είναι και οι απαντήσεις…
Αυτά για τώρα… Μέχρι τις εκλογές έχουμε να πούμε και έχουμε να γράψουμε πολλά περισσότερα.
Πάντως, το άμεσο πρόβλημα των Πειραιωτών είναι ένας δήμαρχος που από “αόρατος”, επιχειρεί να γίνει υπαρκτός στην τελική ευθεία προς τις εκλογές και μάλιστα, με πολυτελή φυλλάδια που διαφημίζουν έργα άλλων. Αυτός, ο κ. Μώραλης,πρέπει να είναι και ο στόχος της κριτικής των διεκδικητών της δημαρχίας.
Τώρα, αν τον συγκεκριμένο “αόρατο” δήμαρχο επιδιώκει ξανά σήμερα, όπως πέτυχε το 2014, να μας τον επιβάλλει ο κ. Μαρινάκης, είναι ένα γενικότερο θέμα που αφορά στη μεγάλη πολιτική εικόνα. Ο κ. Μαρινάκης θέλει να πείσει ότι είναι το Μεγάλο Αφεντικό όχι μόνο στον Πειραιά αλλά γενικά στην Ελλάδα και ότι μπορεί να επιβάλλει όποιον θέλει, όπου θέλει, σε όποιους θέλει και με όποιον τρόπο θέλει. Το μήνυμα των Πειραιωτών απέναντί του πρέπει να είναι «Ένας Πειραιάς, για εμάς», και όχι ένας Πειραιάς για εκείνον και τα πολιτικά συμφέροντά του. Και το κλειδί της επιτυχίας για να φτάσει το μήνυμα στον παραλήπτη επιτυχώς, είναι να χάσει ο υποψήφιός του αφού αναδειχθεί προεκλογικά το πόσο “αόρατος” είναι και να εκλεγεί ένας δήμαρχος που θα είναι πραγματικά για τους Πειραιώτες.
Όποιος δεν ξεκινάει από την αποτυχία Μώραλη για να φτάσει στην ολιγαρχία Μαρινάκη, αλλά ξεκινάει από την ολιγαρχία Μαρινάκη για να φτάσει στην αποτυχία Μώραλη, το πάει λάθος».