Ο Σταύρος Θεοδωράκης είναι πράγματι φαινόμενο. Ηγετική φυσιογνωμία στον χώρο της δημοσιογραφίας, με σοβαρή υποψηφιότητα για ηγετική θέση στην κρατική τηλεόραση που κατάφερε να κυριαρχήσει και στο διαδίκτυο!
Προερχόμενος από το “φυτώριο” της νέας γενιάς δημοσιογράφων, την εφημερίδα “Πρώτη” του κυρίου Καλογρίτσα, ο Σταύρος Θεοδωράκης έκανε τη μεγάλη υπέρβαση στον χώρο του Internet. Μόνος του, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις με έξυπνες κινήσεις κατάφερε να απογειώσει τη νέα του σελίδα στο διαδίκτυο αφήνοντας πίσω του παλαιότερες ιστοσελίδες δημοσιογράφων, όπως της Σεμίνας Διγενή, του Στέλιου Κούλογλου, του Βαξεβάνη κ.α.
Αντιγράφοντας επάξια μεθόδους συμβατικών μέσων έκανε την υπέρβαση να τις χρησιμοποιήσει στην προώθηση της ψηφιακής του παρουσίας πετυχαίνοντας το απόλυτο: τριψήφιο αριθμό σχολίων σε βίντεο του μέσα σε λίγα εικοσιτετράωρα! Κατάφερε μάλιστα η ιστοσελίδα του να γίνει σημείο αναφοράς και παρακολούθησης μεγάλης μερίδας του κοινού ώστε να “προλάβουν” την επόμενη προβοκάτσια.
Στο δρόμο της επιτυχίας ήταν και ο προπηλακισμός του πρωταγωνιστή στο επίμαχο βίντεο λίγες ώρες μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε. Άνθρωποι της επικοινωνίας χαρακτηρίζουν αριστοτεχνική πρόκληση την εμφάνιση βίντεο με φασιστικά σχόλια στη μεγαλύτερη αντιφασιστική εορτή, αυτή της 28ης Οκτωβρίου.
Μπορεί στο εξωτερικό αρκετοί καλλιτέχνες ακόμη και gay να έχουν προκαλέσει με παρόμοια θεματολογία, το στοίχημα όμως για τον κο Θεοδωράκη είναι να κάνει αυτή την δημοσιότητα προσοδοφόρο μέσω διαφήμισης. Ναι μεν, any publicity is good publicity, αλλά στην Ελλάδα το θέμα έχει ιδιαιτερότητες. Οι ατιμώρητες σφαγές στα Καλάβρυτα, στο Δίστομο και αλλού δεν έχουν σβήσει από τη συλλογική μνήμη και ενδέχεται να λειτουργήσουν αποτρεπτικά ως προς την εμπορική επιτυχία του site.
Υπάρχει δηλαδή πάντα ο κίνδυνος αυτή η αρνητική διαφήμιση να λειτουργήσει αποτρεπτικά ως προς την διαφήμιση των εταιρειών που θα προβληθούν στην ιστοσελίδα του κυρίου Θεοδωράκη. Ακόμη να βρεθούν αντιμέτωπες με ομαδικό μποϋκοτάζ από οργανωμένες αντιδράσεις (μην αποκλείετε το γεγονός να προκληθούν από άλλους δημοσιογράφους που βλέπουν τη σελίδα του κυρίου Θεοδωράκη ανταγωνιστικά).
Εν κατακλείδι, εάν η επιτυχής προβολή λειτουργήσει παράλληλα με την εμπορική επιτυχία, ο κύριος Θεοδωράκης θα έχει κατορθώσει το ακατόρθωτο. Αυτό που δε μπόρεσαν άλλοι, με σπουδές και εμπειρία στον κλάδο.
Εμείς του ευχόμαστε καλή επιτυχία. Βίον Ανέφελον και κάθε καλό.