Μείζον θέμα με τις μεθοδεύσεις ΥΠΑ για Κωνσταντινούπολη

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

pegasus airΟι παρενέργειες με τη μεθόδευση της ΥΠΑ και τα slots για τη γραμμή Αθήνα – Κωνσταντινούπολη άρχισαν με την είσοδο Τουρκικών εταιρειών χαμηλού κόστους προς όφελος της Τουρκίας. Σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει ο “υγιής ανταγωνισμός” για τους λόγους που είχαμε γράψει στις 17/9 και δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε.
Εδώ μιλάμε για πραξικοπηματική κίνηση ερήμην του αρμόδιου υπουργείου μεταφορών. Το θέμα μάλιστα δεν είναι τόσο η “εύνοια” προς συγκεκριμένη ιδιωτική εταιρεία. Είναι πολύ πιο σοβαρό:
Εάν ανατραπούν τα εως σήμερα δεδομένα, είναι θέμα χρόνου να εισέλθουν στη γραμμή Τουρκικές εταιρείες τσάρτερ που δραστηριοποιούνται εκτενώς. Θα πείτε “ελεύθερο ανταγωνισμό δεν έχουμε”; Λάθος. Οι πτήσεις τσάρτερ είναι ο κύριος λόγος της ανάπτυξης του Τουρκικού τουρισμού.
Το Τουρκικό κράτος επιδοτεί κάθε πτήση, κάθε “κεφάλι” με απίστευτα ποσά προκειμένου να καταστήσει την πρόσβαση των επισκεπτών στην Τουρκία ανταγωνιστική. Θα πείτε, γιατί δεν κάνει το ίδιο και η Ελλάδα που έχει ακριβώς την ίδια γεωγραφική ιδιαιτερότητα: Απομακρυσμένη οδική πρόσβαση με την Δυτική Ευρώπη.
Δεν το κάνει γιατί δεσμεύεται από τις κείμενες διατάξεις της Ευρωπαϊκής επιτροπής Ανταγωνισμού! Είναι το ίδιο νομικό πλαίσιο για το οποίο η Ολυμπιακή ετιμωρείτο με πρόστιμα από την κομισιόν, μετά από τις καταγγελίες της Aegean.
Βλέπουμε λοιπόν ότι ήδη άρχισε η διέλευση από την κερκόπορτα. Ο εισαγγελέας οφείλει να επέμβει από τη στιγμή που έχουν κατατεθεί μηνύσεις εκατέρωθεν (Μπακογιάννη – Βγενόπουλος – ΥΠΑ). Οφείλουμε βεβαίως να υπολογίσουμε και τον παράγοντα που αποκάλυψε το Πρώτο Θέμα, ότι δηλαδή η ίδια εταιρεία που “τρύπωσε” στο slot προσφέρει και πτήση για τα κατεχόμενα της Κύπρου. Η απόλυτη αθλιότητα δηλαδή.
Αναμένουμε τις ενέργειες της δικαιοσύνης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ