Δεν φαντάζεστε ποιά προϊόντα "άντεξαν" στην κρίση…

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

MME-ΜΜΕ-ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.Από τις 180 κατηγορίες προϊόντων που διατίθενται μέσω του δικτύου των οργανωμένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ και “σκανάρουν” οι εταιρείες μέτρησης κατανάλωσης, μόλις σε 27 κατηγορίες καταγράφηκε αύξηση τζίρου την εξεταζόμενη χρονική περίοδο.
Μεταξύ αυτών ήταν
-τα προφυλακτικά 7,5%
-τα προϊόντα για κάλους 12,7%
τα επιδόρπια με αύξηση 4,1%
τα αντιηλιακά με αύξηση 2,4%
τα έτοιμα γεύματα 6% αλλά και
ο καπνός και τα αξεσουάρ για καπνιστές (+17,4%).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ