Δεν φαντάζεστε ποιά προϊόντα "άντεξαν" στην κρίση…
Από τις 180 κατηγορίες προϊόντων που διατίθενται μέσω του δικτύου των οργανωμένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ και “σκανάρουν” οι εταιρείες μέτρησης κατανάλωσης, μόλις σε 27 κατηγορίες καταγράφηκε αύξηση τζίρου την εξεταζόμενη χρονική περίοδο.
Μεταξύ αυτών ήταν
-τα προφυλακτικά 7,5%
-τα προϊόντα για κάλους 12,7%
τα επιδόρπια με αύξηση 4,1%
τα αντιηλιακά με αύξηση 2,4%
τα έτοιμα γεύματα 6% αλλά και
ο καπνός και τα αξεσουάρ για καπνιστές (+17,4%).