Η Κλινική Εικόνα της Οξείας Μέθης , τυγχάνει διάγνωσης στην συγκεκριμένη περίπτωση με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο …. βεβαιότητα που επιβεβαιώνεται και από άλλα στοιχεία … τα οποία περιμένουμε να ¨μπουν ¨ στην δικογραφία.
Ο χειριστής του ταχύπλοου βρισκόταν σε κατάσταση μέθης που του προκαλούσε διαταραχές μνήμης, κρίσης, προσανατολισμού, συνέργειας κινήσεων (ιδίως λεπτών και επιτήδειων κινήσεων), ενώ είχε επηρεαστεί η ομιλία του και επιβραδύνονταν ακόμα και οι αντιδράσεις του .
Δεδομένου δε του ότι , δεν έκαμε ούτε τον ελάχιστο ελιγμό προκειμένου να αποφύγει την σύγκρουση , δείχνει ότι το αλκοόλ που είχε ( και είχαν ) καταναλώσει βρισκόταν σε πολύ υψηλά επίπεδα και λειτουργούσε πλέον σχεδόν ως αναισθητικό προκαλώντας του μερική καταστολή του ΚΝΣ, ( κεντρικού νευρικού συστήματος )
Και εδώ κάποια δικά μας ερωτήματα
Γιατί , ακόμα και εκ των υστέρων δεν έγινε έλεγχος για κατανάλωση αιθανόλης , είτε με ανίχνευση οινοπνεύματος στον εκπνεόμενο αέρα (alcotest), είτε με ποσοτικό προσδιορισμό των επιπέδων αιθανόλης στα βιολογικά υγρά (αίμα, ή ούρα);;
Αλκοτέστ και στην θάλασσα .. ¨συνάδελφοι¨ του Λιμενικού.
…η συνέχεια μετά τον μήνα τον διακοπών.
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
[email protected]