Την ψυχρή πραγματικότητα των αριθμών χρησιμοποίησε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης την Τετάρτη στη Βουλή, αποδεικνύοντας πως η διαπραγμάτευση που έκανε η κυβέρνηση μόνο για την κατασκευή τεσσάρων οδικών αξόνων -την Ιόνια και την Ολυμπία οδό, τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος και τον Μορέα- απέφερε κέρδη στο Δημόσιο 765 εκατ. ευρώ.
Για πρώτη φορά οι διαγωνισμοί δεν έγιναν κομμένοι και ραμμένοι στα μέτρα συγκεκριμένων εταιρειών, κάτι που προκάλεσε τις διαμαρτυρίες του καρτέλ των κατασκευαστικών εταιρειών, αλλά όχι μόνο. Μαζί τους συντάχθηκε και η Ν.Δ., ταυτιζόμενη με τις απόψεις των εταιρειών, που βρήκαν ευήκοα ώτα στα κανάλια.