Πανικό στο σύστημα της διαφθοράς προκαλούν οι διώξεις για το σκάνδαλο ΟΣΕ – Siemens – ΑΚΤΩΡ – ΤΕΡΝΑ!
Τέτοιον πανικό, που κάποιοι θαμώνες των ΜΜ”Ε” του Μπόμπολα και τσάμπα αντιμνημονιακοί, θυμήθηκαν ότι ο Νικολόπουλος είχε ψηφίσει ένα μνημόνιο. Τέτοιος τρόμος.
Διώξεις του ανακριτή διαφθοράς για τον Προαστιακό
ΑΝΑΔΟΧΟΙ: Siemens AG – ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ΤΕΡΝΑ Α.Ε.!!!
Ελέγχονται πρώην και νυν στελέχη του ΟΣΕ και στελέχη κατασκευαστικών εταιρειών
Όπως ανέφεραν αρχικά στις 31/10/2014 δημοσιεύματα των ηλεκτρονικών ιστοσελίδων http://olympia.gr/ και http://sidirodromikanea.blogspot.gr/ και στη συνέχεια στις 4/11/2014 δημοσίευμα της έγκριτης δημοσιογράφου Γιάννας Παπαδάκου στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ» (http://www.tovima.gr/society/article/?aid=647539), ο ανακριτής Διαφθοράς κ. Νικόλαος Τσιρώνης, μετά από πολύχρονη δικαστική έρευνα, έστειλε κλήσεις σε είκοσι(20) άτομα, πρώην και νυν στελέχη του ΟΣΕ και στελέχη κατασκευαστικών εταιρειών, τα οποία καλούνται να απολογηθούν για την αμαρτωλή σύμβαση 994/2005 του ΟΣΕ, κατηγορούμενα σε βαθμό κακουργήματος για απιστία, με τις επιβαρυντικές… διατάξεις του νόμου 1608/1950, και ηθική αυτουργία.
« Αισθάνομαι απόλυτα δικαιωμένος από την εξέλιξη αυτή» δήλωσε ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Νίκος Νικολόπουλος, ο οποίος τα τελευταία 3,5 χρόνια έχει καταθέσει στη Βουλή πέντε(5) Ερωτήσεις & Α.Κ.Ε.(αρ. πρωτ.: 1) 19200/931/11-7-2011, 2) 6072/679/24-2-2012 3) 572/31/31-7-2012 4) 2539/315/ 10-10-13 και 5) 4409/529/29-11-2013) για την υπόθεση αυτή, καταγγέλλοντας τις λαθροχειρίες που επιχειρούντο κατά τη διάλυση της περιβόητης σύμβασης 994/2005 και τις προσπάθειες συγκάλυψης του σκανδάλου και παρεμπόδισης του έργου της Δικαιοσύνης. Αναγκάστηκε μάλιστα να καταθέσει τον Ιούλιο του 2013 και σχετική Μηνυτήρια Αναφορά στην Εισαγγελέα Διαφθοράς κ. Ελένη Ράικου, καταγγέλλοντας ότι «παρεμποδίζονται και απειλούνται από το βαθύ κράτος της παρανομίας και της ρεμούλας » οι πραγματογνώμονες που είχε ορίσει ο νέος τότε, μετά την ψήφιση του Ν. 4022( ΦΕΚ 219/ 3-10-2011/Τεύχος Πρώτο) Ανακριτής, Πρόεδρος Πρωτοδικών, κ. Σπυρίδωνας Γεωργουλέας.
Το «πέρα-δώθε» της σχετικής δικογραφίας, μεταξύ Πρωτοδικείου, Εφετείου και ανακριτικών γραφείων, άρχισε το 2003, όταν το μέλος του Δ.Σ. του ΟΣΕ κ. Δημ. Καραπάνος κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά για την κατακύρωση του έργου του τμήματος Πειραιάς-Αθήνα-Τρεις Γέφυρες του Προαστιακού σιδηροδρόμου στην μοναδική κοινοπραξία(Siemens AG – ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ΤΕΡΝΑ Α.Ε.), που κατέθεσε προσφορά, με μηδενική σχεδόν έκπτωση(0,964%).
Μάνος Παναγιώτου: « δημοπρατούν έργα με διαδικασίες «εξπρές»
για να εξυπηρετήσουν «φίλους»
Το έργο δημοπρατήθηκε με διαδικασίες εξπρές, χωρίς να υπάρχουν πλήρεις μελέτες, παίρνοντας με υπουργική απόφαση «απαλλαγή» από την έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων, με το πρόσχημα ότι το έργο θα περιοριζόταν στην αναβάθμιση μόνο της υφιστάμενης γραμμής, ενώ η προθεσμία εκτέλεσής του ήταν ασφυκτική(8 μήνες!!!), γιατί υποτίθεται, ότι προοριζόταν για τους Ο.Α. 2004. Η υπογραφή, όμως, της σύμβασης «κόλλησε» στον έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου(Ε.Σ.), το Ε‘ Κλιμάκιο του οποίου έκρινε ότι δεν είναι νόμιμη η σύναψη της σύμβασης. Ακολούθησαν, όμως, πρωτοφανείς μεθοδεύσεις, που εκθέτουν, όπως κατήγγειλε ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Νίκος Νικολόπουλος στις παραπάνω Ερωτήσεις του & Α.Κ.Ε., το Ε.Σ. και ιδιαιτέρως τον τότε Αντιπρόεδρό του και μετέπειτα Πρόεδρό του κ. Ι. Καραβοκύρη, , και οδήγησαν τελικά, με την περίφημη απόφαση της «συγγνωστής πλάνης», στην υπογραφή της σύμβασης στις 26/4/2005, δηλαδή μετά τους Ο.Α. 2004, για τις ανάγκες των οποίων προοριζόταν το έργο…
Η υπογραφή της σύμβασης έγινε επί υπουργίας Μιχάλη Λιάπη, ενώ σύσσωμη η Ν.Δ. σαν αντιπολίτευση είχε καταγγείλει την υπόθεση αυτή σαν μεγάλο σκάνδαλο…Μάλιστα ο κ. Λιάπης σε μια προσπάθεια φίμωσης των στελεχών του ΟΣΕ-μαρτύρων της Εξεταστικής Επιτροπής για την υπόθεση της Siemens, στράφηκε με αγωγές εναντίον του κ. Δημ. Καραπάνου και του κ. Μάνου Παναγιώτου, γραμματέα τεκμηρίωσης του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος, που πρωτοστάτησαν στην αποκάλυψη όλων των σκοτεινών πτυχών του τεράστιου αυτού σκανδάλου. Ελπίζουμε ότι, μετά τις παραπάνω δικαστικές εξελίξεις, ο κ. Λιάπης, που μαζί με τους άλλους υπουργούς, ελέω του επαίσχυντου νόμου «περί ευθύνης υπουργών», δεν θα λογοδοτήσουν ενώπιον της Δικαιοσύνης για τη συμμετοχή τους στη δύσοσμη αυτή υπόθεση, θα έχει την ευαισθησία να αποσύρει τις αγωγές και να ζητήσει συγγνώμη από τον κ. Καραπάνο και τον κ. Παναγιώτου.
Η εκτέλεση της σύμβασης, όπως ήταν αναμενόμενο, «κόλλησε» και, παρά τις 12 παρατάσεις που δόθηκαν(!!!), το έργο δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, γιατί, υπό το βάρος των αποκαλύψεων στην Εξεταστική Επιτροπή για την υπόθεση της Siemens, το υπουργείο Μεταφορών, επί υπουργίας Ρέππα, έδωσε εντολή στον ΟΣΕ για τη διάλυση της σύμβασης. Η διάλυση της σύμβασης αποφασίστηκε τελικά στις 11/2/2011 από το Δ.Σ του ΟΣΕ, πλην όμως έγινε , όπως έδειξε η νέα πραγματογνωμοσύνη των Ελεγκτών του υπουργείου Οικονομικών, με τρόπο που ζημίωσε τον ΟΣΕ με πολλά ακόμη εκατομμύρια ευρώ(!!!).
Είναι βέβαιο, ότι οι «Εθνικοί Εργολάβοι» αιφνιδιάστηκαν από την παραπάνω εξέλιξη και ότι θα κάνουν τα πάντα για να αποφύγουν, αυτοί και οι συνεργάτες τους στον ΟΣΕ, την ετυμηγορία της Δικαιοσύνης για τις κακουργηματικές τους πράξεις σε βάρος του ΟΣΕ. Το δείχνει αυτό ήδη η εξαφάνιση από την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ» της σελίδας http://www.tovima.gr/society/article/?aid=647539. Τι έγινε, κ. Ψυχάρη, και η σελίδα «δεν είναι διαθέσιμη»; Είστε θύμα επίθεσης χάκερς ή μήπως οι συνεταίροι σας ζήτησαν να κατεβάσετε τη σελίδα, που τους εκθέτει στα μάτια των πολλών αναγνωστών σας; Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης τι έχει να πει για την πρωτοφανή αυτή ενέργεια της χειραγωγημένης πληροφόρησης και της φίμωσης μιας έγκριτης δημοσιογράφου, όπως είναι η Γιάννα Παπαδάκου;
«Πιστεύω, ότι η Δικαιοσύνη θα σταθεί μέχρι τέλους στο ύψος της και δεν θα μείνει ατιμώρητο το μεγαλύτερο σκάνδαλο διαφθοράς στην ιστορία του ΟΣΕ, όπως απαιτεί ο φτωχοποιημένος Ελληνικός λαός» κατέληξε στις δηλώσεις του ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Νίκος Νικολόπουλος.