Ο Αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω (Ιω. 8,7)
Οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους που ελέγχουν την επαρχία Ράκα της Συρίας λιθοβόλησαν μέχρι θανάτου μία γυναίκα η οποία είχε κατηγορηθεί για… «μοιχεία», όπως ανέφερε η μη κυβερνητική οργάνωση Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Σύμφωνα με την οργάνωση αυτή, πρόκειται για την πρώτη «εκτέλεση» αυτού του είδους που διαπράττει το Ισλαμικό Κράτος (ΙΚ) το οποίο ίδρυσε πρόσφατα ένα «χαλιφάτο» στα εδάφη που ελέγχει, στην ανατολική Συρία και το δυτικό Ιράκ.
«Η κατάσταση εδώ ξεπερνάει κάθε φαντασία. Ο λιθοβολισμός είναι η χειρότερη τιμωρία στην Ιστορία. Η οικογένεια αυτής της γυναίκας δεν γνώριζε ότι επρόκειτο να την εκτελέσουν»
Παράλληλη σκηνή από τους ¨τζιχαντιστές της οικονομίας¨.
«Πώς οι Έλληνες ολιγάρχες λεηλατούν το κράτος τους», είναι ο τίτλος στο περιοδικό Focus που θεωρεί πως η επόμενη ωρολογιακή βόμβα εντός της ζώνης του ευρώ βρίσκεται στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα.
«Τα ελληνικά δημοσιοοικονομικά μεγέθη φαίνονται να καλυτερεύουν. Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται η κυβέρνηση. Πρόκειται όμως για την μισή αλήθεια. Έλληνες οικονομολόγοι δεν έχουν κουραστεί να λένε πως η ελληνική κυβέρνηση χειραγωγεί τα στοιχεία του προϋπολογισμού», γράφει το Focus.
Στο άρθρο γίνεται εκτενή αναφορά στα τραπεζικά χρέη που έχουν δημιουργήσει οι μεγάλοι μιντιακοί όμιλοι οι οποίοι αναφέρονται από το Focus ως ιδιοκτήτες των μεγάλων εφημερίδων, καθώς και ως μέτοχοι ΜΜΕ.
Όπως αναφέρει το άρθρο, όμως, όλα τα λεφτά του κόσμου δεν αρκούν για να σώσουν τους Έλληνες ολιγάρχες. Γίνεται αναφορά ειδικότερα στη διαπλοκή ανάμεσα στα μέσα ενημέρωσης και στις εργοληπτικές εταιρίες.
Ποια γυναίκα δέχεται την πετροβόλο οργή τους;
Μα η Ελλάδα και ο καθημερινός Έλληνας που ¨μοίχευσε¨ τόσα χρόνια με τον άκρατο καπιταλισμό, τα διακοπο-δάνεια και τις άλλες καταναλωτικές ορέξεις .
Τι μας ¨πετάνε¨τα τελευταία χρόνια τα ΜΜΕ ;
¨ Πέτρες εκφοβισμού , λίθους αποπροσανατολισμού και πλίνθους συμμόρφωσης ¨ στις επιταγές της Τρόικας.
Σε αυτά τα έξι χρόνια της ύφεσης και έχοντας όλο και μεγαλύτερα βάρη στην πλάτη τους, δεν ήταν λίγοι οι πολίτες και οι επιχειρήσεις που αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Κάποιες επιχειρήσεις πληρώνουν τους υπαλλήλους τους με κουπόνια. Άλλες χρωστούν τακτικά μισθούς σε διάστημα που κατά μέσο όρο φτάνει τους τρεις μήνες.
Την ίδια στιγμή, αναφέρει το δημοσίευμα, οι πολίτες που χρωστούν στην εφορία ή στα ασφαλιστικά ταμεία κινδυνεύουν με συλλήψεις.
Πλέον πολλά τραπεζικά δάνεια δεν εξυπηρετούνται. Μετριοπαθείς υπολογισμοί κάνουν λόγο για 75 έως 77 δισ. ευρώ.
Και όμως η πετροβόλος οργή θα πάρει ΤΕΛΟΣ.
Μετά τη διανυκτέρευση στο όρος των Ελαιών, πρωί πρωί ο Κύριος γύρισε στο ναό του Σολομώντα στα Ιεροσόλυμα και δίδασκε σε πολυπληθές ακροατήριο . Ξαφνικά οι δάσκαλοι του Νόμου και οι Φαρισαίοι φέρνουν μια γυναίκα που την είχαν πιάσει να διαπράττει μοιχεία και γεμάτοι εμπάθεια για το πρόσωπο του Χριστού και πονηρά σκεπτόμενοι Τον προκαλούν να πάρει θέση, ζητώντας να Τον παγιδέψουν, για να βρουν κατηγορία εναντίον Του. Προκειμένου να έχουν μάλλον και το λαό με το μέρος τους, προσποιούνται τους πιστούς στο Μωυσή και επικαλούνται το Νόμο του: ‘’ο Μωυσής στο νόμο μάς έχει δώσει εντολή να λιθοβολούμε τέτοιου είδους γυναίκες. Εσύ τι γνώμη έχεις;”. Ο Χριστός έκανε πως δεν έδινε σημασία. Στην επιμονή τους να πάρει θέση, τους είπε:” όποιος ανάμεσά σας είναι αναμάρτητος ας ρίξει πρώτος πέτρα πάνω της”. Και έκανε πάλι πως αδιαφορεί γράφοντας κάπως στην άμμο. Ο λόγος Του είχε απήχηση. Άρχισαν όλοι να αφήνουν τις πέτρες και να αποχωρούν σιγά σιγά με πρώτους τους γεροντότερους, ώσπου έμεινε μόνη η γυναίκα και ο Χριστός, ο οποίος της λέει:” Γυναίκα πού είναι οι κατήγοροι σου; Κανένας δε σε καταδίκασε;” . ”Κανένας, Κύριε” του απαντά. ”Ούτε και εγώ σε καταδικάζω, αλλά πήγαινε κι από δω και πέρα μην αμαρτάνεις πια”, ήταν τα λόγια Του που έκλεισαν κιόλας αυτό το διδακτικότατο σκηνικό (Ιω. 8, 1-11)
Λέτε να ακούσουμε και εμείς;
”ΕΛΛΑΔΑ πού είναι οι κατήγοροι σου; Κανένας δε σε καταδίκασε;” ”Κανένας, Κύριε” του απαντά. ”Ούτε και εγώ σε καταδικάζω, αλλά πήγαινε κι από δω και πέρα μην αμαρτάνεις πια με τους τοκογλύφους”.
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας