Στο υπουργείο ανάπτυξης μπαίνουν περισσότεροι εισαγωγείς από ότι παραγωγοί.
Είναι γνωστό στο πανελλήνιο το σκληρό καρτέλ των μετρημένων στα δάκτυλα του ενός χεριού εισαγωγέων κρέατος και η στενή οικογενειακή σχέση τους με ανώτερα κυβερνητικά στελέχη προηγούμενων κυβερνώντων, που όπως ακούγεται στην αγορά είναι οι κύριοι υπεύθυνοι τις διαχρονικής αδιαφορίας από μεριάς του κράτους της οργάνωσης ελληνικής βιομηχανίας και παραγωγής κρέατος.
Μια από τις κύριες αιτίες σκόπιμης αποβιομηχάνισης και σκόπιμης καταστροφής κάθε παραγωγικής δραστηριότητας, ήταν και εξακολουθεί να είναι η στενή σχέση και επιρροή που ασκούν στον κρατικό μηχανισμό οι εισαγωγείς.
Βλέπομαι και σήμερα, που μόλις το κράτος βλέπει ότι έστω και κατά ελάχιστο του το επιτρέπουν τα οικονομικά του, το πρώτο μέτρο που ανακοίνωσε είναι η χαλάρωση των δασμών των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, αντί όπως θα ήταν ορθότερο να στηρίξει έναν οποιουδήποτε παραγωγικό- εξαγωγικό τομέα της ελληνικής οικονομίας.
Φθηνότερα τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, γράφει σήμερα 14 Φεβρουαρίου 2014 η εφημερίδα Ημερησία και παραθέτει έναν πίνακα με τις διαφορές στους δασμούς.
Αντί να λαμβάνονται μέτρα περιορισμού των εισαγωγών, γενικά και όσο βέβαια μας το επιτρέπουν οι διεθνείς συμβάσεις, με ταυτόχρονη προσπάθεια στήριξης της ελληνικής γενικότερης παραγωγής σε κάθε τομέα της ελληνικής βιομηχανίας ή βιοτεχνίες, εμείς μη έχοντας διδαχθεί τίποτα από προηγμένες πολιτικές επαναλαμβάνουμε τα ίδια.
Αν πράγματι μας ενδιαφέρει η πραγματική ανόρθωση της οικονομίας και μείωσης της ανεργίας ο μόνος δρόμος είναι η στήριξη της ελληνικής παραγωγής και εξαγωγών.
Ίσως ήταν σώφρον και ως αντίβαρο της άλωσης του υπουργείου ανάπτυξης από τους εισαγωγείς, να ιδρυόταν ένα ξεχωριστό υπουργείο παραγωγής και εξαγωγών στο οποίο να απαγορευτεί η είσοδος των εισαγωγέων και να ποινικοποιηθεί η επαφή και η γνωριμία του υπουργού του με τους εισαγωγείς.
Ο κτηνοτρόφος από την Κρήτη.