“Επνιξαν” την ακύρωση του προστίμου
και …έπηξαν στη διαφήμιση της Vodafone!
Aπό τον Θανάση Λεπίδη
Μήπως προσέξατε ότι οι περισσότερες κυριακάτικες εφημερίδες δεν έγραψαν τίποτε για την ακύρωση του προστίμου των 76 εκατομμυρίων ευρώ στην Vodafone για το σκάνδαλο των υποκλοπών;
Μήπως προσέξατε ότι την ίδια ώρα οι περισσότερες από αυτές ήταν γεμάτες από διαφημίσεις της Vodafone;
Μάλλον τυχαία συνέβησαν αυτά τα δύο. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης λειτουγούν αδέσμευτα και πολυφωνικά στην ενημέρωση.
Γι’ αυτό και προκειμένου…
να τονώσουν τις κυκλοφορίες τους …δεν χρειάζονται προσφορές, δωρεάν αυτοκίνητα, ρευστό χρήμα και ποιος ξέρει τι άλλο σε λίγο…
Προσυπογράφουμε το άρθρο του Θανάση και σας παραπέμπουμε σε πρόσφατα δημοσιεύματα μας για την εξαθλίωση των ΜΜΕ.