Kι ενώ εμπλεκόμενοι πράσινοι και γαλάζιοι υπουργοί στην αμαρτωλή, σκοτεινή, βρώμικη και γεμάτη εκβιασμούς υπόθεση του C4I (SAIC) όπου νάναι θα κληθούν να καταθέσουν στην Εξεταστικη της Βουλής, με μια μίζα 10 εκατ. ευρώ να αιωρείται πάνω απο τα κεφάλια τους, αναγνώστης του “Κουρδιστού Πορτοκαλιού” μας έστειλε μια αποκαλυπτική επιστολή του τότε Διευθύνοντος Συμβούλου στον “ΑΘΗΝΑ 2004” κ. Ιωάννη Σπανουδάκη, προς τον υφυπουργό Δημόσιας Τάξης κ. Χρήστο Μαρκογιαννάκη.
Με την επιστολή του αυτή ο κ. Σπανουδάκης, επισημαίνει τις καθυστερήσεις στην παράδοση του project C4I για να καταλήξει ως εξής: “Θεωρώ οτι η ως ανω προτεινόμενη λύση για μερική παράδοση του έργου προς χρήση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αν και περίπλοκη νομικά, είναι η μόνη εφικτή και θα μπορούσε να υλοποιηθεί κατόπιν δικής σας προτροπής και παρέμβασης προς τις αρμόδιες υπηρεσίες…”
Με απλά λόγια “ας το παραλάβουμε κουτσά στραβά και βλέπουμε…”
Ο κος Σπανουδάκης, που όπως αποκαλύφθηκε απο της Αριστέα Μπουγάτσου στην “Ε”, είχε στενές επαφές με τον κ. Μιχάλη Χριστοφοράκο, είναι σήμερα Διευθύνων Σύμβουλος στον διαχρονικά αμαρτωλό ΟΠΑΠ και συμβάλλει στη προσπάθεια του κου Παπανδρέου, για διαφάνεια, επειδή ο τελευταίος φοβάται μην τον πάρουν οι πολίτες με τις πέτρες, όπως μας επαναλαμβάνει συχνά.
Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή του κου Σπανουδάκη, η οποία κοινοποιείται και στην Πρόεδρο του ΑΘΗΝΑ 2004, Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη:
“Αξιότιμε κύριε Υφυπουργέ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2004.
Με βάση την παρακολούθηση των εργασιών για το έργο C4I Ολυμπιακής Ασφάλειας, που γίνεται απο ειδική τεχνική ομάδα της ΑΘΗΝΑ 2004, θα ήθελα να σας ενημερώσω πως παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις, σε ορισμένα υποσυστήματα του έργου και είναι πολύ πιθανόν να υπάρξει σοβαρό πρόβλημα για την ετοιμότητα και τη λειτούργικότητά τους
κατά την περίοδο των Αγώνων.
Τα κύρια υποσυστήματα όπου παρουσιάζονται σημαντικά προβλήματα είναι τα εξής:
A. Συστήματα TETRA, όπου εως το τέλος Ιουνίου δεν θα είναι εφικτή η παράδοση σε λειτουργία περισσότερων απο 65-70 σταθμών βάσης, κάτι που καθιστά απαγορευτική την οριστική παραλαβή του υποσυστήματος (100 σταθμοί βάσης), πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και που επίσης δημιουργεί ερωτηματικά όσον αφορά στην λειτουργικότητα και παρεχόμενη κάλυψη δικτύου υποσυστήματος για τους Αγώνες.
Β. Ολυμπιακό Χωριό, όπου απαιτείται εως τις 30 Ιουνίου να έχουν ολοκληρωθεί απο την Ολυμιακλο Χωριό Α.Ε. όλες οι εργασίες σχετικά με την περίφραξη (τοποθέτηση πυλών εισόδου, αποκατάσταση κακοτεχνιών), καθώς και η ρευματοδότηση του Ολυμπιακού Χωριού απο τη ΔΕΗ. Σε αντίθετη πρίπτωση δεν θα λειτουργεί το υποσύστημα το χρόνο έναρξης λειτουργίας του Ολυμπιακού Χωριού.
Γ. Υλοποίηση Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (CCTV) στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις. Εχουν ολοκληρωθεί μόνο οι 19 απο τις 41 εγκαταστάσεις και στις περιπτώσεις, όπου εκκρεμούν τα αιτήματα για ECP’s (Αλλαγές Συμβατικού Αντικειμένου) αν δεν ληφθεί άμεση απόφαση δεν θα είναι πλέον εφικτή η πραγματοποίησή τους πριν τους αγώνες. Τα ECPs αφορούν στις εγκαταστάσεις Κλειστού Γυμναστηρίου Περιστερίου, Πλωτών Ξενοδοχείων στο Λιμάνι Πειραιά, το Ολυμπιακό Κέντρο Canoe-Kayak στο Ελληνικό και τα Ξενοδοχεία Αστέρα Παλλάς και President. Επίσης δεν θα είναι εφικτή η λειτουργία του υποσυστήματος στα Ξενοδοχεία Caravel και Holiday Inn, αν δεν καλυφθούν άμεσα οι απαιτήσεις του για οικονομική αποζημίωση για τη χρήση των χωρών όπου θα στεγαστούν τα ΟΚΑΕ.
Δ. Επίσης, θα πρέπει να επισημανθεί πως για την υλοποίηση των Ολυμπιακών Κέντρων Ασφαλείας Εγκαταστάσεων (ΟΚΑΕ) παρατηρείται πολύ αργή πρόοδος των εργασιών και διαιώνιση των προβλημάτων με τον ΟΤΕ και τη ΔΕΗ.
Με βάση τα παραπάνω, είναι προφανές οτι το σύνολο του project C4I δεν θα είναι έτοιμο προς παράδοση και χρήση πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Όπως έχει ήδη συζητηθεί κρίνεται απαραίτητο να προβλεφθεί νομικά (τροποποίηση της συμβάσεως) η μερική παραλαβή για χρήση του έργου και στη συνέχεια μετά τους Αγώνες να γίνει η οριστική παραλαβή με σαφή προσδιορισμό του αντικειμένου, του χρόνου και του τρόπου που αυτό θα παραδοθεί.
Η σύμβαση στην παρούσα της μορφή προβλέπει την συνολική παράδοση του έργου (turn-Key) και προυποθέτει επιχειρησιακή δοκιμή των υποσυστημάτων και του συνόλου του έργου πριν την οριστική του παράδοση.
“Θεωρώ οτι η ως ανω προτεινόμενη λύση για μερική παράδοση του έργου προς χρήση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αν και περίπλοκη νομικά, είναι η μόνη εφικτή και θα μπορούσε να υλοποιηθεί κατόπιν δικής σας προτροπής και παρέμβασης προς τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αλλά και υποστήριξη
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Ιωάννης Σπανουδάκης”