Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα αφήσουν οι κάτοικοι της Ηπείρου την γαλακτοβιομηχανία Δωδώνης να περάσει σε ξένα χέρια.
Δεν λέω ότι πρέπει το Κράτος να κάνει τον τυροκόμο ή τον παγωτατζή.
Στην οικονομία όμως υπάρχει και ο οικονομικός πατριωτισμός, ο οποίος είναι ίσως και ποιό χρήσιμος αυτήν την στιγμή για την πατρίδα από κάθε τι άλλο.
Οι κάτοικοι της Ηπείρου έχουν χρέος απέναντι στην ιστορία στην πατρίδα αλλά και στα παιδιά τους να πάρουν υπό τον έλεγχο τους την Δωδώνη.
Η Δωδώνη δεν είναι απλά μια επιχείρηση ή ένα περίπτερο, η Δωδώνη είναι μια πολυσύνθετη υλική και άυλη αξία, η οποία μπορεί σε χέρια έντιμων και άξιων πατριωτών να σηκώσει κάτω
από την αξία του ονόματος της όλη την οικονομία της Ηπείρου.
Ας φανταστούμε μια σειρά από προϊόντα υλικά και πολιτιστικά, που θα ταξιδεύουν σε όλον τον κόσμο με το όνομα Δωδώνη.
Από μόνο του το όνομα Δωδώνη, μπορεί να έχει την ίδια εμπορική αξία που έχει το όνομα, Olympus, Olympic, Atlantic etc.
Οι Νεολαία, οι νέοι της Ηπείρου είναι υποχρεωμένοι να αντιγράψουν το επιτυχημένο παράδειγμα οργάνωσης και διοίκησης των σούπερ μάρκετ ΙΝΚΑ Χανίων, και να φτιάξουν μια πολυμετοχική εταιρεία και με τους σύγχρονους όρους του μάρκετινγκ και του επιχειρείν, να πάρουν στα χέρια τους την γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη και να την απογειώσουν οικονομικά, γιατί είναι σχεδόν έτοιμη.
Αυτό επιτάσσει το προσωπικό συμφέρον των νέων, γιατί δεν στήνονται σήμερα εύκολα επιχειρήσεις με προοπτικές όπως αυτές της Δωδώνης.
Βέβαια, ενδεχομένως οι νέοι της Ηπείρου να έχουν επιλέξει να μεταναστεύσουν στην Σουηδία και να καθαρίζουν τουαλέτες, όπως κάποιος άλλος Έλληνας που διάβασα πρόσφατα στις εφημερίδες, αν αυτό είναι το όνειρο τους, τότε ας πουληθεί η Δωδώνη στους Γερμανούς, φαίνετε αυτοί είναι καλύτεροι τυροκόμοι από τους Ηπειρώτες.
Ο κτηνοτρόφος από την Κρήτη.