Η δυσωδία που υπήρχε και υπάρχει μέσα στις, εκτός βαγονιών, ακίνητες υπηρεσίες στον ΟΣΕ, αποκαλύπτεται σήμερα, και είναι ακόμα η αρχή, ύστερα από δημόσια καταγγελία χαροκαμένου πατέρα των Τεμπών.
Τα «μαγαζάκια» που έχουν στήσει δεκάδες χρόνια τώρα διάφοροι «Γκρουεζαίοι» πολιτικών προσώπων, εξακολουθούν να υπάρχουν, και αυτό που βγαίνει μας λέει πως αν βγει έξω η βρόμα που υπάρχει μέσα στον Οργανισμό, θα χαθούν πολιτικές καριέρες το λιγότερο, αφ ενός, έως και μέχρι τις πολύχρονες φυλακίσεις των κομματικών υπαιτίων, αφ ετέρου. Άρα τι άλλο μένει να γίνει εκτός από την κάθαρση;
Η κυβέρνηση πασχίζει να πείσει τον λαό πως η δικαστική έρευνα διεξάγεται ευρισκόμενη μέχρι σήμερα ως υπόθεση στο γραφείο του ανακριτή. Ενός ανακριτή, στα χρόνια που πέρασαν με τους κατά συγκυρία σωσμένους, τους γονιούς ως και από τους συγγενείς των φευγάτων θυμάτων, να περιμένουν να μάθουν για το πώς έφυγαν τα θύματα αίμα τους.
Ο λαός όλος όμως περιμένει εκτός από το «πως» να μάθει από αυτόν τον ένα ανακριτή και το «γιατί», μαζί με ένα άλλο εξ ίσου μεγάλο γιατί, δηλαδή αυτό που εκ των υστέρων προέκυψε. Η υπέρμετρη καθυστέρηση περάτωσης της ανάκρισης, ως και το και κατά πόσον αυτή τεκμηριώνεται διερχόμενη από όλα «τα χέρια» που ο φάκελλος πέρασε όλα αυτά τα χρόνια, εμπεριστατωμένα, λόγω της μεγάλης παροχής χρόνου, πείθοντας έτσι και τον λαό πως τα «καθαριστήρια» υπάρχουν και λειτουργούν. Περιμένει ξανά λοιπόν ο λαός να ενημερωθεί για όλα, μαζί με μη προστατευόμενα αυτή τη φορά ονόματα μαρτύρων, και κυρίως πάντων των ενεχομένων, και μη.
Ακόμα πιο συγκεκριμένα:
1. Ποίοι οι φορτωτές και πού.
2. Ποίοι εκ το ΟΣΕ παρέλαβαν τις φορτωτικές και το φορτίο, όποιο κι αν αυτό, και κυρίως το φερόμενο επίμαχο φορτίο φονιάς.
3. Ποίοι οι παραλήπτες των φορτωτικών όλων, και που. Και
4. Ποιος χάραξε το χρονοδιάγραμμα μαζί με την επι των ποίων σιδηροτροχιών πορεία των βαγονιών φερέτρων.
Υπήρξε άπλετος ο χρόνος για να διευκρινιστούν όλα, και να καταχωρηθούν στην δικογραφία, μαζί με τις διαπιστώσεις των εργαστηρίων ανάλυσης όλων των ευρημάτων.
Μην παίζετε περισσότερο με την λογική μας και με την υπομονή μας.
Κάθε σταθμός διατηρεί πρόγραμμα με υπεύθυνο προσωπικό που έχει βάρδια την κάθε Ώρα, Ημέρα-Μήνα, δρομολόγιο, αριθμό αμαξοστοιχίας.
Στα εκδοτήρια εισιτηρίων υπάρχει και ειδικό τμήμα για τα φορτία και τα δέματα.
Στο 2023 οι εργασίες γίνονται ηλεκτρονικά.
Δεν γίνεται φορτίο έστω και με διαφορετικά στοιχεία από το πραγματικό περιεχόμενο να μην υπάρχουν στοιχεία Αποστολέα και Παραλήπτη.
Τόπος φόρτωσης, ώρα φόρτωσης, βάρος.
Τόπος αποστολής -προορισμός- υπεύθυνος παραλαβής μάλλον εδώ πρέπει να μιλάμε για υπεύθυνους παραλαβής.
Τόσο μαγικά και ταυτόχρονα δεν χάθηκαν αρχεία από όλους τους σταθμούς.
Φυσικά μετά από δύο χρόνια το θέμα παίζει για άλλους σκοπούς.
Στις ψυχές όμως των θυμάτων που έχασαν την ζωή τους άδικα, χωρίς κανένα λόγο, αλλά και στους ανθρώπους που έχουν μείνει πίσω και περιμένουν δικαίωση όλο αυτό προκαλεί βαρβαρότητα. Τους σκοτώνεται κάθε μέρα με όλα όσα γράφονται, λέγονται, παίζονται σχετικά με το θέμα.
Και μαζί σκοτώνεται ένα περήφανο λαό που έχει πλέον νοιώσει βαθιά μέσα στο πετσί του πως έχουμε χάσει κάθε τι το ανθρώπινο.
Μια κοινωνία ανθρώπων στο χάος, στην αναρχία, που ακόμη και τα ζώα μέσα στη ζούγκλα έχουν καταφέρει να συμβιώνουν με τους δικούς τους άγραφους νόμους περισσότερο αρμονικά.
ΝΤΡΟΠΗ
Υ.Γ. Γνωρίζουμε ότι όταν μεταφέρονται πάσης φύσεως επικίνδυνα υλικά, όπως και όταν μεταφέρονται επικίνδυνα οχήματα είτε λόγω μεγέθους, είτε άλλοι λόγοι,
υπάρχει παράλληλα ειδική ομάδα που παρακολουθεί ολόκληρη την διαδρομή από την αφετηρία μέχρι την τελική παράδοση.
Εδώ λοιπόν φορτώθηκε σε τραίνο φορτίο άκρως επικίνδυνο και αφέθηκε στην τύχη του τραίνου ήθελε φθάσει στο προορισμό του?
ΧΑΘΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ώστε να καλύψουμε κάτι που φωνάζει πως χωρίς φως δεν κλίνει η υπόθεση.