Το ξέσπασμα του Νίκου Πλακια: Μήπως ψάχνετε για καινούριους επενδυτές και θέλετε να τους δώσετε έναν σιδηρόδρομο καθαρό χωρίς εκκρεμότητες και διώξεις;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πριν κάμποσους μήνες είχανε γίνει κάποια αιτήματα συγγενών για αναβάθμιση των κατηγοριών της Hellenic Train από πλημμελήματα σε κακουργήματα μιας και θεωρούμε ότι είναι άμεσα υπεύθυνοι με το έγκλημα.

Σήμερα βλέπω ότι ο εφέτης ανακριτής τα απέρριψε και επέρριψε ευθύνες μόνο στους άλλους δυο φορείς που εμπλέκονται.
Δηλαδή στην ΕΡΓΟΣΕ και στον ΟΣΕ

Μα είναι δυνατόν όταν στο βαγόνι Β2 έχουμε τρεις νεκρούς που ο θάνατος τους οφείλεται καθαρά σε αιτία που προκύπτουν από την μη καταλληλότητα αυτών των βαγονιών να είναι σε κίνηση μιας και δεν πληρούσαν κανέναν κανόνα ασφαλείας .
Παράδειγμα μεγάλο το ότι ένα από τα θύματα σε αυτό το βαγόνι βρήκε τραγικό θάνατο μιας και η θέση στην οποία καθόταν δεν είχε όλες τις βίδες με αποτέλεσμα κατά την σύγκρουση να σπάσει ο αυχένας της και να βρει τραγικό θάνατο .
Αν είναι δυνατόν!!!
Συν ότι αυτά τα κινούμενα φέρετρα δεν τηρούσαν κανέναν κανόνα ασφαλείας.
Δηλαδή ο Ιταλοί φέραν εδώ φέρετρα αντί για βαγόνια .
Πως γίνεται αυτό ;
Μήπως ψάχνετε για καινούριους επενδυτές και θέλετε να τους δώσετε έναν σιδηρόδρομο καθαρό χωρίς εκκρεμότητες και διώξεις ;
Αλλιώς δεν εξηγείται αυτήν η κίνηση .

IMG 2188

  1. Αυτά τα τρένα που οι Ελβετοι τα απέσυραν λόγω των πολυ συχνών βλαβών, τα αγόρασε το Ελλάντα. Θα είχαν καλό διάφορο. Εδώ το μετρό της Θεσσαλονίκης, σε 1,5 μήνα λειτουργίας έχει βλάβες καθημερινά. Ουαου που λέει και ένας κάφρος. Και περασαν 38 χρόνια για 9,6χιλ.σε μόνη γραμμή. Δεν θέλω να σκεφτώ τι μπορεί να συμβεί σέ ένα πυκνο δίκτυο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ