«Ποδιά» εδώ και τώρα

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Γραφει ο Γιώργος Βενετσανος

«Ηράκλειο: Μαθητής ξυλοκόπησε διευθυντή Γυμνασίου επειδή ενημέρωσε τους γονείς του ότι έκανε κατάληψη», άλλοι πάλι μαχαιρώνουν συνομήλικους τους, άλλοι κλέβουν, άλλοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία ρεζιλεύοντας συμμαθητές ή συμμαθήτριες τους, ακόμη και συμμορίες ανήλικων υπάρχουν. Δυστυχώς το πράγμα με τους ανήλικους μαθητές έχει ξεφύγει παντελώς και από ότι αποδεικνύεται το σύστημα της κατάργησης της ποδιάς από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν λειτούργησε στην πράξη.

Όταν λοιπόν δεν λειτουργεί μια πρακτική που έχεις εφαρμόσει τότε τι κάνεις; Το απλούστατο γυρνάς στο δοκιμασμένο και αυτό λέγεται «ποδιά ή στολή», η οποία λειτουργούσε θετικά προς τα νέα παιδιά, μια και είναι ένας τρόπος για να δείξει ο κάθε μαθητής ότι είναι μέλος της κοινωνίας και περήφανος για την εκπαίδευση που λαμβάνει. Εκτός όμως αυτού σε χαλεπούς καιρούς όπως οι σημερινοί και επειδή οι πολίτες βρίσκονται σε πολύ δύσκολη θέση βλέποντας τα εισοδήματα τους να εξαφανίζονται από τις 20 του μήνα, εξαιτίας της ακρίβειας και των χαμηλών μισθών, είναι εξαιρετικά δύσκολο για τον γονείς να αντέξουν τον ανταγωνισμό των ρούχων και καλλυντικών, ειδικά μεταξύ κοριτσιών και όχι μόνο. Εφόσον λοιπόν γίνει αυτή η επιλογή, θα προκύψει και ένα έξτρα σοβαρό εισόδημα στον πενιχρό οικογενειακό προϋπολογισμό.

Ξέχωρα όμως από αυτό ο μαθητής ή η μαθήτρια με την στολή ή την ποδιά, θα διστάσει να κάνει και την οποιαδήποτε παραβατική κίνηση μια και θα είναι δακτυλοδεικτούμενος–η , άρα η κοινωνία αποκομίζει κέρδος και από εδώ φτιάχνοντας σωστούς πολίτες. Και αν νομίζουμε ότι δεν εφαρμόζεται πουθενά η «ποδιά» να ξέρουμε ότι δεν είναι λίγες οι χώρες που εφαρμόζουν αυτή την λογική, μεταξύ αυτών είναι η Αυστραλία, Ιαπωνία, Ινδία, κ.α . Πριν λοιπόν η κατάσταση φτάσει στο απροχώρητο, δεν χρειάζονται απαραίτητα φυλακές και αναμορφωτήρια, που συνήθως φέρνουν χειροτέρα αποτελέσματα, αλλά το σωτήριο «ποδιά» εδώ και τώρα.

  1. ΚΥΒΕΡΝΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ;
    ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΚΑΠΟΤΕ
    Στὶς 21 Ὀκτωβρίου κοντινοῦ ἕτους ἕνα δραματικὸ κείμενο ἔκανε τὴν ἐμφάνισή του σὲ ἐκπαιδευτικὴ ἱστοσελίδα. Τὶς ἑπόμε­νες ἡμέρες αὐτὸ ἔλαβε μεγάλες διαστάσεις. Ἦταν ἡ ἐπιστολὴ ἀπογνώσεως ποὺ ἔγραψε ἕνας ἀναπληρωτὴς καθηγητὴς σὲ Ἐπαγγελματικὸ Λύκειο (ΕΠΑΛ) κάποιου νησιοῦ, μὲ τὴν ὁποία ἀνακοίνωνε τὴν ἀπόφασή του νὰ παραιτηθεῖ ἀπὸ τὸ λειτούργημά του. Ποιός ἦταν ὁ λόγος; Ὁ ἄνθρωπος εἶχε πάει νὰ διδάξει σὲ σχολεῖο καὶ βρέθηκε στὴν «ἄγρια Δύση». Πλήρης ἀσυδοσία! Ἀποσποῦμε μερικὰ ἀπὸ τὰ καταγγελλόμενα:

    «Τὸ κάπνισμα εἶναι ἐλεύθερο σὲ ὅλο τὸν προαύλιο χῶρο, ἐνῶ κάποιοι καπνίζουν καὶ μέσα στὶς τάξεις… Τὰ κινητὰ εἶναι σὲ διαρκὴ λειτουργία μέσα – ἔξω ἀπὸ τὶς τάξεις, τραβώντας βίντεο καὶ τροφοδοτώντας τὸ τίκ-τὸκ μὲ “κατορθώματα”… Βάζαν τὰ πόδια τους πάνω στὰ θρανία, ὅλοι ἄλλαζαν θέσεις, ἡ πόρτα ἀνοιγόκλεινε συνεχῶς καὶ κοπανιόταν μὲ δύναμη, κόσμος μπαινόβγαινε, φωνές, οὐρλιαχτὰ καὶ κινητά… Μὲ ἀπειλοῦσαν γιὰ τὸ ἁμάξι μου καὶ μοῦ λέγαν πὼς μὲ περιμένει ὁ ἐξωσχολικὸς νὰ μὲ δείρει. Ταυτόχρονα κοπανοῦσαν θρανία, καρέκλες καὶ κυρίως στρίγγλιζαν ὅλοι μαζί… Οἱ “μαθητὲς” κάναν σόου κοπανώντας θρανία καὶ καρέκλες στοὺς τοίχους, σκούζοντας ὅλοι μαζὶ “καλόοοο ἔεεεε” ἢ “μμμ” ἢ βγάζοντας ἁπλὰ ἄναρθρες κραυγὲς δυνατά… Σὲ κάποια φάση ἦρθαν στὸ διὰ ταῦτα: “Ἐδῶ μάθημα δὲν κάνεις. Δὲν κάνει κανείς. Θὰ μᾶς βάλεις ὅλους ἕνα 12, ὅπως ὅλοι, καὶ ἄντε…”».

    Παραλείπουμε περιγραφὲς ποὺ εἶναι τόσο αἰσχρές, ὥστε δὲν μποροῦν νὰ δημοσιευθοῦν στὸ Περιοδικό μας.
    ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Ο ΣΩΤΗΡ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ