Το «δούλεμα» των Σαλονικών συνεχίζεται, αφού, ενώ αρχικά βγήκε ο υφυπουργός κ. Ταχιάος και δήλωσε ότι «αμέσως μετά τη λειτουργία της κεντρικής γραμμής του μετρό θα γίνει επέκταση δυτικά», χθες ο υπουργός κ. Σταϊκούρας είπε ότι «είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο επέκτασης του μετρό στα δυτικά, εάν βρεθεί χρηματοδότηση»!
Δηλαδή, ενώ δεν υπάρχει ακόμη χρηματοδότηση, υπόσχονται στη Θεσσαλονίκη επέκταση του μετρό στη δυτική πλευρά της πόλης και, όπως γίνεται αντιληπτό, η κοροϊδία συνεχίζεται, χωρίς αιδώ.
Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας λεωφορειακής γραμμής 53Α, η οποία τέθηκε σε λειτουργία από τη Δευτέρα 02/09 και περιλαμβάνει 25 δρομολόγια, που εξυπηρετούν το τμήμα της ΒΙΠΕΘ το οποίο μέχρι σήμερα δεν καλυπτόταν από την αστική συγκοινωνία, μίλησε για την «επόμενη μέρα» των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.
«Οφείλουμε, και θα πράξουμε, έναν νέο συγκοινωνιακό χάρτη, έτσι ώστε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα και πληρέστερα τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, αλλά και τους εργαζομένους. Πλέον, μέσα από μια νέα γραμμή με 25 δρομολόγια, μπορούμε να εξυπηρετούμε καλύτερα τους εργαζομένους στη φάση Γ’ της ΒΙΠΕΘ, η οποία είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων, με περισσότερες από 600 επιχειρήσεις και 28.000 που μετακινούνται».
Ο υπουργός δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο επέκτασης της γραμμής του μετρό στα δυτικά, προκειμένου να εξυπηρετείται και η ΒΙΠΕΘ, ωστόσο τόνισε ότι πρέπει να βρεθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση. Ο ίδιος ανέφερε ότι «αφού δοθεί σε λειτουργία η βασική γραμμή του μετρό και προχωρήσει η επέκτασή του στην Καλαμαριά το δεύτερο εξάμηνο του 2025, θα πρέπει να βρεθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση, προκειμένου να επεκταθεί η υπάρχουσα γραμμή και στα δυτικά».
Ας συμφωνήσουν πρώτα οι υπουργοί τι θα λένε μεταξύ τους και μετά ας υπόσχονται φύκια για μεταξωτές κορδέλες στη Θεσσαλονίκη…
*πηγή: εφημερίδα δημοκρατία