Στις 23 και 24 Αυγούστου, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2024, στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου έκανε πρεμιέρα η παράσταση «Ικέτιδες» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία της Μαριάννας Κάλμπαρη.
Οι Λένα Παπαληγούρα και Λουκία Μιχαλοπούλου μαζί με τους Γιάννη Τσορτέκη και Άκη Σακελλαρίου κρατούν τους πρωταγωνιστικούς ρόλους μιας παράστασης που σηματοδοτείται από την επιστροφή της κορυφαίας Ελληνίδας τραγωδού Λυδίας Κονιόρδου στην σκηνή της Επιδαύρου.
@minosemi_official @SATTI • «Ικέτιδες του Αισχύλου» 🎭🎤 Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου | #marinasatti #satti #epidaurus #live #iketides #MinosEMI #GoldenRecords
Μαζί τους και η Μαρίνα Σάττι που συμμετείχε μόνο στις παραστάσεις της Επιδαύρου, εμφανιζόμενη ως σολίστ και μαζί με τις χορωδούς από το δικό της γυναικείο χορωδιακό σχήμα Chóres, που ενσωματώθηκε στον πενηνταμελή Χορό.
https://twitter.com/aregli/status/1827781856311259601?s=61&t=69qM24fvfz5o3nkoW_wjtw
Η δισκογραφική εταιρεία MinosEMI, στην οποία ανήκει η Μαρίνα Σάττι, έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο της τραγουδίστριας από το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, η οποία εντυπωσίασε με την εμφάνισή της.
https://twitter.com/rxrqdegogik2z9p/status/1827631248929333403?s=61&t=69qM24fvfz5o3nkoW_wjtw
https://twitter.com/evgeniostzav/status/1827656105897365905?s=61&t=69qM24fvfz5o3nkoW_wjtw
https://twitter.com/fragilealex/status/1827671197749780935?s=61&t=69qM24fvfz5o3nkoW_wjtw
https://twitter.com/h_doukas/status/1827327844566929645?s=61&t=69qM24fvfz5o3nkoW_wjtw
Οι τραγουδιστικές ικανότητας της Σάττι άφησαν άφωνους τους θεατές, αλλά και όλους όσοι είδαν απoσπάσματα της εμφάνισής της μέσα από βίντεο που κυκλοφόρησαν στα social media.
Οι «Ικέτιδες» είναι ένα έργο που πραγματεύεται θέματα ταυτότητας, μετανάστευσης, δικαιοσύνης και δημοκρατίας, με ιδιαίτερη έμφαση στον αγώνα της Γυναίκας ενάντια στην επιβολή του Άνδρα. Το αρχαίο κείμενο του Αισχύλου μιλάει για τις ανάγκες που οδηγούν τους ανθρώπους να ξεριζωθούν από τη γη τους, για την αγριάδα της μοίρας του πρόσφυγα και για την αιώνια μάχη των φύλων, ζητήματα που παραμένουν επίκαιρα και σύγχρονα.
Η παράσταση, εκτός από την Επίδαυρο, θα συνεχίσει την πορεία της με περιοδεία σε επιλεγμένες πόλεις σε όλη την Ελλάδα.
Πρώτα – πρώτα να μάθει Ελληνικά αυτός πού έγραψε το άρθρο. Να μάθει πού και γιατί χρησιμοποιηται η λέξη αβυσσαλέα και μετά ας ξαναγράψει κείμενο. Και να μάθει ότι λέξεις που δεν γνωρίζουμε την σημασία τους τις αποφεύγουμε όσο ωραίες η πομποδεις είναι. Όπως οι άλλοι αγράμματοι ” δημοσιογράφοι ” πού γράφουν : *έχει άπλετο χρόνο* επειδή άκουσαν και τους άρεσε η λέξη , χωρίς να γνωρίζουν που χρησιμοποιείται. Όλοι τους είναι για το Ρουκ – Ζουκ.
Τι ωραία και πίστευα πως μόνο εγώ την ίδια αντίληψη για τα πράγματα. Ξεχείλισαν τα media από την αβυσσαλέα διανόηση!!! Μετά προς τι όλη αυτή η λατρεία για τους ερμηνευτές που πολλούς έχουμε και άριστους ενώ δεν μας προβληματίζει η έλλειψη σε δημιουργούς κάθε είδους που φοβάμαι πως βαίνει φθίνουσα. Τι να φταίει άραγε;
Άβυσσος, οι γνώσεις του κειμενογράφου!