Τεχνικό πρόβλημα επικαλείται η H&M για το γεγονός ότι δεν διαβιβάζονταν οι αποδείξεις που εξέδιδε στην ΑΑΔΕ, τόσο για το πρώτο κατάστημα στην οδό Ερμού όσο και για τα υπόλοιπα τέσσερα που σφραγίστηκαν χθες από τους ελεγκτές.
Στην ανακοίνωσή της αναφέρει:
«Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, από χθες τέσσερα καταστήματά μας στον Βόλο, στην Καλαμάτα, τη Ρόδο και τη Γλυφάδα παραμένουν κλειστά για 48 ώρες, έως τις 22 Ιουνίου, σε συνέχεια των ελέγχων από τις Eλληνικές Φορολογικές Αρχές.
Αυτό ήταν αποτέλεσμα τεχνικού προβλήματος στο σύστημά μας, που επηρέασε μόνο τη διαβίβαση ηλεκτρονικών δεδομένων στην ψηφιακή πύλη της ΑΑΔΕ. Όπως έχουμε ήδη δηλώσει, τόσο οι τοπικές ομάδες όσο και οι ομάδες μας στο εξωτερικό εργάζονται συνεχώς για την επίλυση του προβλήματος σε συνεργασία με τον τεχνικό μας πάροχο. Διερευνούμε, με την υποστήριξη τόσο εσωτερικών όσο και εξωτερικών τεχνικών εμπειρογνωμόνων, τι μπορεί να έχει προκαλέσει το τεχνικό πρόβλημα.
Για εμάς, είναι εξαιρετικά σημαντικό να ακολουθούμε και να συμμορφωνόμαστε πλήρως με τους Νόμους και τους φορολογικούς κανονισμούς σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Είμαστε στη διάθεση των Ελληνικών Φορολογικών Αρχών, σεβόμενοι απόλυτα τον θεσμικό τους ρόλο».
Η απάντηση της ΑΑΔΕ
Στο μεταξύ, με βάση όσα αναφέρουν πηγές της ΑΑΔΕ και τα όσα δεδομένα διαθέτει, καταγράφηκε συστηματική απόκρυψη και μη αποστολή αποδείξεων, κάτι που συνέβαινε σε ορισμένες περιπτώσεις για έξι μήνες.
Όπως αναφέρουν, αυτό πιστοποιεί ότι δεν επρόκειτο για τεχνικό ζήτημα αλλά για μια δομική αδυναμία της εταιρείας για την οποία μάλιστα καμία αντίδραση δεν ήλθε.