Ατομική Ακριβεια και στην Ακριβεια;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Ιωάννα Λιουτα μιλωντας στο Κόκκινο 105,5 fm και στον Κων/νο Σαββόπουλο ανέφερε:

f6eecd22 8abe 41ff a461 695f0f61a247

Θεοδωρικάκος :
-Για την αποκλιμάκωση των τιμών έχουν ευθύνη και οι καταναλωτές.Ατομική ευθύνη και εδώ.

-Ορισμένοι μεγάλοι παίκτες από τους κλάδους των τροφίμων και των σούπερ μάρκετ πρέπει να βάλουν πλάτη.Ευχολόγια και παρακάλια,τα είχε κάνει χωρίς αποτέλεσμα και ο ο κ.Γεωργιάδης

ΙΝΕ ΓΣΕΕ

Η Ελλάδα κατέγραψε το 2023 υψηλότερο επίπεδο δημοσίων εσόδων συγκριτικά με τον μέσο όρο της Ευρωζώνης.

Οι εισπράξεις από έμμεσους φόρους στην Ελλάδα το 2023 ανέρχονται στο 17,4% του ΑΕΠ έναντι 12,5% στην Ευρωζώνη.

Στους άμεσους φόρους η Ελλάδα το 2023 εισέπραξε το 10,6% του ΑΕΠ έναντι 13,4% του ΑΕΠ στην Ευρωζώνη.

Πρωταθλήτρια Ευρώπης στη μείωση του πραγματικού εισοδήματος-προερχόμενο από εργασία- αναδεικνύεται η χώρα μας.

Η Ελλάδα καταγράφει τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση του πραγματικού εισοδήματος από εργασία (-8,3%) σε σχέση με όλες τις χώρες της ΕΕ

4 στα 10 ελληνικά νοικοκυριά δεν μπορούν να καλύψουν μια έκτακτη ανάγκη υγείας.

Η Κυβέρνηση εξαναγκάζεται να επιβάλει έκτακτη εισφορά 33%

Εξαναγκάζεται να επιβάλει έκτακτη εισφορά 33% στα υπερκέρδη των διυλιστηρίων για το 2023 με τη φορολόγηση των υπερκερδών των διυλιστηρίων, στο χαμηλότερο συντελεστή (33%) και όχι στο 90%.
Ο κ. Μητσοτάκης υποστήριξε το πρωί ότι το ποσό που θα εισπραχθεί από αυτή την έκτακτη εισφορά θα φτάσει τα 300 εκατ. ευρώ.

Στέφανος Κασσελάκης :
«ο Κ. Μητσοτάκης επέλεξε να φορολογήσει τα κέρδη των διυλιστηρίων για να δώσει ακόμα ένα pass, αυτή τη φορά ως επίδομα στους συνταξιούχους. Για ακόμη μια φορά αφήνει το πρωθυπουργικό κοστούμι των λεφτόδεντρων του κ. Γκρίνμπεργκ και ντύνεται κομματάρχης της Δεξιάς του ‘50. Υιοθετήστε σήμερα την πρόταση νόμου του ΣΥΡΙΖΑ και προχωρήστε τώρα σε έκτακτη φορολόγηση των υπερκερδών των εταιρειών ενέργειας και των τραπεζών και δη με τον φορολογικό συντελεστή που προτείνουμε».

Σωκράτης Φάμελλος:
Εδώ και 1,5 χρόνο επιμένουμε ότι υπάρχουν σημαντικά υπερκέρδη στα δύο διυλιστήρια της χώρας και για το 2023, που ανέρχονται σε 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ (!!!) και ότι αυτά πρέπει να φορολογηθούν και να επιστρέψουν στην ελληνική κοινωνία και στην οικονομία, που υποφέρουν από τις υψηλότατες τιμές καυσίμων και την ακρίβεια.

Σήμερα, ο κ. Μητσοτάκης μας επιβεβαιώνει, αν και πάλι επιλέγει, όπως φαίνεται, να κρατήσει τη φορολόγηση των υπερκερδών των διυλιστηρίων, στο χαμηλότερο συντελεστή (33%) και να «ξεχάσει» βολικά το 90%, που είχε ανακοινώσει για τα υπερκέρδη του ενεργειακού τομέα, το Μάρτιο του 2022 στη Βουλή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ