Εκτός ελέγχου πια οι «άριστοι» Υπουργοί του Μητσοτάκη

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι Υπουργοί της Κυβέρνησης Μητσοτάκη έχουν ξεπεράσει πλέον κάθε όριο με τις δηλώσεις τους οι οποίες ξεστομίζονται ανεξέλεγκτα, αναίσχυντα και χωρίς καμία αίσθηση (σ.σ. η νέα… hot λέξη) της πραγματικότητας και του σεβασμού προς τους πολίτες αυτής της χώρας.

Ηγήτορες του πρόσφατου μπαράζ αλαζονείας, θράσους, εμπαιγμού και εξαπάτησης, είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Κώστας Σκρέκας. Δηλαδή ο πρώην και ο νυν Υπουργός Ανάπτυξης.

Το νέο παραλήρημα Σκρέκα

Η ακρίβεια έχει φτάσει στο Θεό και μαζί της και η αισχροκέρδεια, αλλά για την Κυβέρνηση Μητσοτάκη, όπως την εκφράζει ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, «δεν τα ξέρουν καλά οι καταναλωτές» και «στα σούπερ μάρκετ τα στοιχεία δείχνουν ότι ο πληθωρισμός σε σχέση με πέρυσι έχει σχεδόν μηδενιστεί»!

Επίσης, το Υπουργείο «άνοιξε τα ματάκια στον κόσμο» με το e-katanalotis, ενώ θρασύτατα αναρωτήθηκε: «Έχουν υπερκέρδη τα σούπερ μάρκετ;»

Για μία ακόμη φορά ο Κώστας Σκρέκας απέδειξε ότι η Κυβέρνηση έχει απλώς το ρόλο του παρατηρητή στην οικονομική δολοφονία των νοικοκυριών (ο Υπουργός τόνισε έντονα την καταγραφή των όσων συμβαίνουν στην αγορά και όχι την αντιμετώπισή τους), ενώ χρησιμοποίησε και την προκλητική ατάκα του Κυριάκου Μητσοτάκη, λέγοντας ότι για την ακρίβεια και τα αίσχη που κάνουν οι μεγαλοκαρχαρίες, «υπάρχει η αίσθηση του καταναλωτή».

Είπε μεταξύ άλλων στο OPEN:

«Υπάρχει η αίσθηση του καταναλωτή, υπάρχει η τάση της αγοράς, όπως αποτυπώνεται από επίσημες αρχές όπως η ΕΛΣΤΑΤ και η Eurostat και υπάρχει και η αποσπασματική αποτύπωση κάποιων στοιχείων. Δηλαδή όταν πάμε και λέμε, ένα προϊόν το βρήκα αυτή την τιμή εδώ κι εκείνη την τιμή εκεί. Αυτό, για εκείνο το προϊόν είναι σωστό. Αλλά στο σύνολο της κατηγορίας χρειάζεται μια επιστημονική μέθοδο πολύ πιο βαριά για να δεις πού πάει τελικά η αγορά. Το θέμα είναι ότι αυτή τη στιγμή εμείς έχουμε πάρει μια σειρά από μέτρα, μέσα στα οποία είναι και ο e-katanalotis με το οποίο το Υπουργείο Ανάπτυξης δεν έβαλε τα χεράκια του και έβγαλε τα ματάκια του. Το αντίθετο, άνοιξε τα ματάκια στον κόσμο […] Οι καταναλωτές μπορούν να εξοικονομήσουν 10-15% στις αγορές τους με την σύγκριση των τιμών μέσω του e-katanalotis».

Σε άλλο σημείο είπε τα εξής:

«Η Ελλάδα από το 2019 μέχρι το 2024, έχει συνολικά τον χαμηλότερο γενικό πληθωρισμό στην Ευρώπη. Στην 4ετία, στα τρόφιμα είχαμε 30,1% πληθωρισμό και δείτε πόσο είχαν άλλες χώρες. Ο τζίρος ανά τετραγωνικό μέτρο στα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, είναι ο μισός από αυτόν στη Ρουμανία και κατά 30% χαμηλότερος από την Πορτογαλία. Έχουμε πολλές αίθουσες, έχουν πολλά λειτουργικά οι αλυσίδες και μικρότερο τζίρο. Τα σούπερ μάρκετ θα είχαν υπερκέρδη αν δεν βάζαμε το πλαφόν».

Σε ότι αφορά στον ΦΠΑ στα καύσιμα για τον οποίο όλος ο κόσμος φωνάζει να μειωθεί, ο Κώστας Σκρέκας έδωσε τη δική του οπτική, λέγοντα ότι μελετήθηκε η μείωσή του, αλλά… «δεν θα είχε αποτύπωμα στην τσέπη του καταναλωτή»!

Σύμφωνα με τον ίδιο δε, «παράλληλα θα επιβάρυνε τα δημόσια έσοδα που είναι απαραίτητα για να στηριχθούν τομείς όπως η Υγεία και η Παιδεία».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ