Η αντικατάσταση των Πύργων Ελέγχου και των ανθρώπων που εργάζονται επιτόπου από κάμερες και περίπλοκα τηλεπικοινωνιακά/πληροφοριακά συστήματα, θα πληρωθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης με 71 εκατομμύρια ευρώ με νόμο του Κώστα Αχ. Καραμανλή. Όμως η Fraport θα γλιτώσει το κόστος που καταβάλλεται για την διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας 24ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα και θα έχει το περιθώριο να κάνει τα αεροδρόμιά της πιο ελκυστικά για τις αεροπορικές εταιρείες.
Όμως οι Μανώλης Καμηλάκης Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου Αερολιμενικών και Κώστας Κανδεράκης, πρόεδρος της Ένωσης Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΝΗΜΑΕΚ-ΥΠΑ) προειδοποιούν για τους κινδύνους στην ασφάλεια πτήσεων, ιδιαίτερα στην Ελλάδα με τα πολλά νησιά και τον μεγάλο δίκτυο των αεροδρομίων
Το σχέδιο της κυβέρνησης να συγκεντρώσει σε πρώτη φάση, τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας σε εικονικούς πύργους ελέγχου μακριά από τα 14 αεροδρόμια (Θεσσαλονίκη, Ρόδος, Κέρκυρα, Ζάκυνθος, Κεφαλονιά, Κως, Σαντορίνη, Σάμος, Καβάλα, Μύκονος, Μυτιλήνη, Χανιά, Σκιάθος, Ακτιο) που διαχειρίζεται η γερμανική Fraport, έχει ξεκινήσει με συγκεκριμένες ενέργειες από τον περασμένο Ιανουάριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ: Αδιανόητο “ρουσφέτι” στη Fraport – Με τηλεχειρισμό ο έλεγχος 14 αεροδρομίων