Δήγματα Μαρτίου 2024

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κώστα Δημ Χρονόπουλου*

Α) «Δώρο»
ΌΧΙ σε δώρο του Πάσχα, γιατί δεν υπάρχει «Δημοσιονομικός χώρος» (ανακούφισης;) κυρίως των αναξιοπαθούντων συμπολιτών μας. Όμως οι κ. κ Εξουσιαστές μας οφείλουν, έστω κάτι ως αντίδοτο /αντίδωρο (και που το έχουν εδώ και χρόνια υποσχεθεί και δεν τηρήσει): την ολοσχερή κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης. Αυτό δεν –πρέπει να – έχει σχέση με τον «χώρο» αλλά με το ήθος , τη συνέπεια , την άρση αδικιών (έστω και … μεταχρονολογημένα). Επιβάλλεται η άμεση κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης.

Β) «Αδέσποτα κορμιά»
Σάλος από την αφίσα της ημίγυμνης εσταυρωμένης –από την «υψηλή τέχνη» – εγκύου στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης.
– Γιατί η εγκυμονούσα έχει ακάλυπτα τα στήθη της; Λόγω οικονομικής ανέχειας της ή εξαιτίας του καλλιτεχνικού εντυπωσιασμού ή –και – σεμνότητας;.
– Δεν γνωρίζω σε βάθος το «καλλιτεχνικό αραβούργημα» αλλά παρουσιάζει ενδιαφέρον ο τίτλος: «Αδέσποτα κορμιά» , αφού αφήνει χώρο για την φαντασία όπως πχ: Αδέσποτα, περιφερόμενα , μάβερικ, χαμένα, βασανισμένα και τελικά … ιεροποιημένα , εσταυρωμένα πάνω σε σταυρό , ώστε να θυμίζει την Σταύρωση του Κυρίου. Θου Κύριε και ελέησον ημάς (!).
– Η Κυβέρνηση … δεν λογοκρίνει την τέχνη. Άλλωστε η Τέχνη –και δη η σύγχρονη – πρέπει να είναι σεβαστή ως: ιερό φετίχ που κανείς δεν πρέπει να την αγγίζει/εμποδίζει (;). Αναγκαίος ο σεβασμός προς την «τέχνη» λοιπόν. Μάλιστα. Δεν θα ήταν όμως «συνετό» να επιδεικνύεται και ανάλογος σεβασμός στα θρησκευτικά πιστεύω της συντριπτικής πλειονότητας των Ελλήνων και όχι μόνον;. Δεν θα όφειλε η Πολιτεία να μην ανεχτεί την προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος των Χριστιανών ; (Έστω και αν ακόμα θεωρηθεί ως υπερβολική η ευαισθησία τους;). Οι καλλιτέχνες έχουν δικαιώματα να εκφράζονται όπως θέλουν. Έκτακτα. Οι υπόλοιποι;. Όταν στερεύουν οι ιδέες εντυπωσιασμού , ας σεβαστούν κάποιοι κάποια όρια που είναι ταμπού και ιερά φετίχ για άλλους.

Συνυπάρχουμε άλλωστε, κάτω όμως από ορισμένες προϋποθέσεις όπως: αλληλοσεβασμός, αλληλοκατανόηση, αλληλεγγύη.
Όταν ορισμένοι εννοούν να κάνουν το δικό τους , αδιαφορώντας για την ενόχληση /αγανάκτηση που προξενούν σε συνανθρώπους τους, τότε η κοινωνική συνοχή διαταράσσεται ή και διαρρηγνύεται.
– Γίνονται συλλαλητήρια διαμαρτυρίας. Περιέργως οι Αρχές τα απαγορεύουν , ενώ τα επιτρέπουν για άλλες περιπτώσεις . Γιατί;.
– Ας συνέλθουμε πριν να είναι ανεπίστροφα πολύ αργά . Ζούμε σε μια κοινωνικοπολιτική παρακμή. Ας μη τα κάνουμε χειρότερα, προσβάλλοντας και τα θρησκευτικά συναισθήματα όσων πιστεύουν. Είναι δικαίωμά τους αναφαίρετο. Ας μη παραθεωρούμε πως στους χαλεπούς/τρισάθλιους καιρούς που ζούμε (παγκοσμίως) το θρησκευτικό καταφύγιο παρέχει παρηγοριά και προστασία σε πάρα πολλούς ανθρώπους. Ας το σεβαστούμε!.
– Τέλος θεωρώ πως είναι λάθος η Πολιτεία να προστατεύει μόνον την Τέχνη (πιστεύοντας προφανώς ότι είναι υπέρτερη από την πίστη των πιστών).

Γ) Θέμις επί κολωνώ
Το ζήσαμε και αυτό το απίστευτο: Ένα 12χρονο κοριτσάκι παρέσυρε μεστωμένους –και όχι μόνον –και ματσωμένους διεστραμμένους παιδεραστές, σε σεξουαλική ασέλγεια /βιασμό του, για προσωπική του ευχαρίστηση και οικονομικό όφελος!. Δώδεκα μόνον ετών !!!….. Οι ηλικίες συνεχώς κατεβαίνουν. Σε λίγο το όριο –για ψήφο αρχικά – θα φτάσει στα δέκα. Φαίνεται πως η ίδια η μητέρα εκτελούσε (επίσημα;) χρέη μαστροπού , για προστασία της ανήλικης και στήριξη της ….οικογενειακής «επιχείρησης». Ο κ. 55χρονος εμφανίζεται (από την κα Εισαγγελέα) ως … ολίγον έγκυος, κάπως /περίπου ή μερικώς ευθυνόμενος (!). Υποθέτω πως το μοναδικό σφάλμα του ήταν ότι άνοιξε mini market εκεί, λες και δεν υπήρχαν άλλες περιοχές. Τζάμπα έμπλεξε ο αφελής και «αθώος» αυτός χριστιανός , ο οποίος δεν είχε βέβαια τον Θεό του. Εξάλλου ο ίδιος δεν κερδοσκοπούσε . Απλώς , ενίοτε, ασελγούσε και ο ίδιος στη μικρή, λόγω … ερωτικής αμοιβαίας έλξης και –κυρίως – λόγω ηλικίας (55/12). Κατά τα άλλα η συμβολή /προσφορά του ήταν βασικά κοινωνική, ανθρωπιστική, μεσολαβητική, για να βοηθήσει τη μικρή (!). Δεν βιάστηκε μόνον το κορμάκι, αλλά και η παιδική ψυχούλα από πολλούς. Μηδέ της Δικαιοσύνης εξαιρουμένης !!!…..

Ιατρού

ΔΗΜΟΦΙΛΗ