Τά Τέμπη τῆς Δικαιοσύνης καί ἡ ἄγνωστη κατάθεσις Χρυσάγη
των ΜΑΡΙΑΣ ΔΕΛΗΘΑΝΑΣΗ – ΜΑΙΡΗΣ ΜΠΕΝΕΑ
Τι πρόλαβε να καταθέσει στοὺς ἐμπειρογνώμονες για τα αίτια τῆς τραγωδίας ὁ ἀδικοχαμένος Διευθυντής Κυκλοφορίας τοῦ ΟΣΕ, ὁ ὁποῖος σκοτώθηκε σε δυστύχημα στο Σούνιο τρεῖς μέρες πρίν ἀπὸ τὴν κλήση του στην Δικαιοσύνη.
«Έγινε ὅ,τι ἔγινε γιατί δεν είχε προχωρήσει ἡ 717 μέχρι τοὺς Νέους Πόρους
Έπιτρέπαμε στα τραϊνα να “τρέχουν” με 160 χλμ. τὴν ὥρα, χωρίς σηματοδότηση, για να προσελκύσουμε σιδηροδρομικές ἐπιχειρήσεις να κάνουν αἰτήσεις για δρομολόγια
Η μοιραία “62” έφθασε στην Λάρισα ἀπό τήν κάθοδο
Ο σταθμός τῆς Λάρισας ήταν Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας, ἀλλὰ δὲν ἤλεγχε τόν σταθμό! Δούλευε μόνον μὲ σταθμάρχες, χωρίς τηλεδιοίκηση
Το επιτρόχιο GSMR δεν δουλεύει
Ἂν λειτουργούσε το ECTS, θα είχε άκινητοποιήσει το τραΐνο
Εἰκόνα διάλυσης στον σταθμό το μοιραίο βράδυ» – Καί 10 ερωτήματα γιὰ τοὺς δικαστές
Στις 11.02 με την Εστία της Κυριακής • ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΤΑΔΡΟΜΩΝ • Tο καμάρι των ενόπλων δυνάμεων
Από τον θρυλικό Ιερό Λόχο, τους Λοκατζήδες και τις μοίρες καταδρομών, που έγραψαν σελίδες δόξας στον ελληνικό στρατό!
Για πρώτη φορά με την Εστία!