Μία νέα τάση στη διασκέδαση, είναι η κατανάλωση ποτών χωρίς αλκοόλ, που αντικατοπτρίζει μια αλλαγή στον τρόπο ζωής και στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Ο κόσμος ανακαλύπτει τη χαρά της κοινωνικής συναναστροφής με ποτά που δεν περιέχουν αλκοόλ, αποφεύγοντας τα αρνητικά επιπτώματα της κατανάλωσης αλκοόλ.
Σε αυτό το πλαίσιο, το ελληνικό προϊόν Dryzen αποτελεί έναν πρωτοπόρο παίκτη σε αυτήν την αγορά. Με εκλεπτυσμένες γεύσεις και ποιοτικά υλικά, το Dryzen προσφέρει μια εναλλακτική επιλογή χωρίς να στερείται της πλούσιας εμπειρίας γεύσης. Από τα αρωματικά του μείγματα μέχρι τη στιλάτη συσκευασία, το Dryzen ενσαρκώνει την πολυτέλεια και την καινοτομία. Διατίθεται σε γεύσεις ρούμι και τζιν.
Η αυξανόμενη επίγνωση για την υγεία και την ευεξία συντελεί στην επιτυχία αυτής της τάσης και το Ελληνικό Dryzen προσφέρει μια προηγμένη επιλογή που ανταποκρίνεται σε αυτές τις ανάγκες.
Μιλήσαμε με τον Νίκο Πετρόπουλο σχετικά και μας ανέφερε, ότι παγκόσμια η άνοδος των μη αλκοολούχων είναι ανά χρόνο 10% και συνεχώς ισχυροποιείται. Τα Dryzen είναι ποτά χωρίς αλκοόλ. Αυτή την στιγμή διατίθενται στην Ελλάδα και τον Καναδά. Στόχος είναι οι ΗΠΑ, η Ευρώπη και οι Αραβικές χώρες.
Να ευχηθούμε στην Dryzen, ότι καλύτερο. Η χώρα μας χρειάζεται νέες ιδέες που θα απευθύνονται παγκόσμια.