Όταν η κυβέρνηση ανέλαβε τον Ιούλιο του 2019, εξήγγειλε μεγάλη αναδιάρθρωση στα ΕΛ.ΤΑ.
Προχώρησε σε διαγραφή ζημιών, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 200.000.000, σε λειτουργικές αλλαγές και σε εθελούσια αποχώρηση χιλίων και πλέον στελεχών. Μας διαβεβαίωσε μάλιστα ότι απο το 2020 τα ΕΛ.ΤΑ θα περνούσαν σε κερδοφορία.
Πράγματι η επιχείρηση για τη χρήση 2020 είχε κύκλο εργασιών 315.000.000 και κέρδη 7.500.000.
Έκτοτε απόλυτη σιωπή.
Κοιτώντας σήμερα τον ισολογισμό των ΕΛ.ΤΑ. για τη χρήση 2021 μένω εμβρόντητος, αφού με παρόμοιου ύψους κύκλο εργασιών (300.000.000), εμφάνισε ζημίες 131.500.000 !!!
Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς;
Ότι τέλη Ιουλίου 2023 δεν έχουν ακόμη δημοσιεύει ισολογισμό για το 2022, όταν επιχειρήσεις με τζίρο πολλών δις, εξαγωγές και δραστηριότητα σε όλο το πλανήτη (Μυτιληναίος, ΒΙΟ, Τιτάν κλπ) ανακοινώνουν ήδη αποτελέσματα 1ου εξαμήνου 2023;
Ή ότι η αναδιαρθρωμένη και ανακεφαλαιοποιημένη κρατική επιχείρηση επέστρεψε ταχύτατα σε αυτό που το σύνολο των κρατικών επιχειρήσεων γνωρίζει άριστα να κάνει, να παράγουν ζημιές;
Συγχαρητήρια
στη κυβέρνηση και για αυτή την επιτυχία της.
Οι μεταρρυθμίσεις έπιασαν τόπο. Έστω για μία χρονιά βραδερφέ.