Τι ισχύει για τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και τις παραγγελίες των πελατών.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

http://assets.pestaola.gr/img4/Audi-S1-Rendering-01.jpgΓράφει ο Insider
Δεν είναι ακριβώς ο τομέας μας, αλλά μας ρωτάτε αρκετοί για το θέμα παράδοσης των αυτοκινήτων VW – AUDI που καθυστερούν λόγω της διαμάχης Παζαρόπουλου – Kosmocar. Ο βασικός κανόνας σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι το αυτοκίνητο που “κλείνεται” από πελάτη και έρχεται στην Ελλάδα, δεν χάνεται. Αυτός είναι κανόνας και οι απάτες στο παρελθόν με κάποιες αντιπροσωπείες – μαϊμούδες που “έφαγαν” τις προκαταβολές, ουδέποτε είχαν δώσει την παραγγελία. Το ίδιο και στους παραεισαγωγείς με πρόσφατη την περίπτωση Απέργη.
Η περίπτωση Παζαρόπουλου λοιπόν είναι διαφορετική αφού είναι εύκολο για τον πελάτη να διαπιστώσει εάν το αυτοκίνητο έχει παραγγελθεί όντως από την αντιπροσωπεία. Το είδαμε και στην περίπτωση Λαϊνόπουλου που είχαν οργιάσει οι φήμες και εντέλει η όλη υπόθεση ήταν φούσκα. Απ’ ότι φαίνεται, υπάρχει κόντρα μεταξύ Παζαρόπουλου (Dealer) και Εισαγωγικής γι’ αυτό και οι καθυστερήσεις. Σήμερα όμως οι πελάτες είναι πλέον ενημερωμένοι για τα δικαιώματα τους λόγω της διακίνησης της πληροφορίας και φαίνεται ότι κάποιοι συνετίσθηκαν όπως λέει και ο Γιώργος Ανδρής από την Ημερησία:

Παρά τις όποιες διαφορές υπάρχουν μεταξύ των δύο ομίλων οι τελευταίες πληροφορίες συγκλίνουν σε ένα δεδομένο. Την άμεση παράδοση των 250 αυτοκινήτων που έχουν παραγγελθεί και εξοφληθεί από τους υποψήφιους αγοραστές στον όμιλο Παζαρόπουλου.

Μάλιστα τόσο η εισαγωγική εταιρεία Kosmocar, όσο και ο όμιλος Παζαρόπουλος επιθυμούν την παράδοση των εν λόγω αυτοκινήτων ακόμη και την ερχόμενη εβδομάδα και κατόπιν να διευθετηθούν οι όποιες διαφορές έχουν δημιουργηθεί μεταξύ των δύο ομίλων.
Πάντως και από τις δύο πλευρές είναι δεδομένο πως οι υποψήφιοι αγοραστές των 250 αυτοκινήτων θα τα παραλάβουν το συντομότερο δυνατόν…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ