Γιατί ενώ έριχναν πακτωλό δισεκατομμυρίων στις ράγες, τα συστήματα ασφαλείας έχαναν το τρένο.
Ενώ δόθηκαν 5 δισ. ευρώ σε αυξήσεις κεφαλαίου για τον ΟΣΕ, 12 δισ. ευρώ σε διαγραφές χρεών, πάνω από 4 δισ. σε συγχρηματοδοτούμενα έργα ήδη από το πρώτο ΚΠΣ και η κυβέρνηση Μητσοτάκη ανακοίνωνε συνεχώς την δρομολόγηση έργων μέσω ΣΔΙΤ και Ταμείου Ανάκαμψης που ξεπερνούν 4 δισ. ευρώ, δεν δόθηκαν ποτέ τα τα 100.000.000 ευρώ για τα συστήματα διαχείρισης κυκλοφορίας. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ των datajournalists.co.uk ΕΔΩ