Σύμφωνα με πληροφορίες, η σύμβαση για παραχώρηση της Αττικής Οδού προβλέπει μικρή μείωση στην τιμή των διοδίων.
Το τελευταίο διάστημα είχε ξεσπάσει ντόρος για τα διόδια, μετά από την πρόταση του ΤΑΙΠΕΔ το κόμιστρο να είναι κυμαινόμενο και να διαμορφώνονται σύμφωνα με την ώρα που εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο οι οδηγοί.
Η κυβέρνηση διαφώνησε αρχικά υποστηρίζοντας ότι δεν υπάρχουν επαρκείς συγκοινωνιακές μελέτες που να μπορούν να στηρίξουν αυτόν τον τρόπο τιμολόγησης. Στόχος του υπουργείου Υποδομών αλλά και του ΤΑΙΠΕΔ είναι να επιταχυνθούν οι ρυθμοί του διαγωνισμού προκειμένου να τρέξουν πριν την εκλογική περίοδο, σχεδιασμό τον οποίο οι υποψήφιοι επενδυτές θεωρούν δύσκολο.
Σύμφωνα με το newmoney, στον διαγωνισμό έχουν προσέλθει οκτώ υποψήφιοι, οι οποίοι πέρασαν στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίες για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού.
Επομένους δεσμευτικές οικονομικές προσφορές καλούνται να υποβάλλουν οι Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF, η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie και η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners.