Αντί για τα εγκαίνια του έργου Πατρών-Πύργου, Φιέστες έναρξης εργασιών

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κοινή δήλωση πρώην υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη και βουλευτή Ηλείας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Διονύση Καλαματιανού.

Αντί για τα εγκαίνια του έργου Πατρών-Πύργου, Φιέστες έναρξης εργασιών…

Πιστοί στις αρχές και τις αξίες τους… χωρίς διαγωνισμό, με απευθείας ανάθεση, στις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες

Εγκαινιάζουν έναρξη έργων που δεν κάνουν ποτέ, όπως το 2013 – 2014, στην Κορίνθου-Πατρών, που απένταξαν το Πάτρα-Πύργος

Με απευθείας ανάθεση, τρία χρόνια καθυστέρηση, πρόσθετο κόστος 114 εκ., χωρίς συνδέσεις των αστικών κέντρων και 500 εκ. πρόσθετο κόστος για τους πολίτες, μέσω διοδίων

Στο ξεκίνημα των εργασιών του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου ο Μητσοτακης αναφερθηκε σε τραγούδι με τίτλο: Ο δρόμος προς την κόλαση

Μετά από σχεδόν 3 χρόνια ξηλώματος, ακύρωσης και διάλυσης, ο Kυριάκος Μητσοτάκης επισκέφτηκε την Ηλεία για να εγκαινιάσει ξανά τη δήθεν έναρξη εργασιών στο «Πάτρα-Πύργος», αντί να παραδώσει το έργο.

Όσο και να θέλει ο πρωθυπουργός και τα στελέχη της κυβέρνησής του να θολώσουν τα νερά, να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα και να αποτινάξουν τις τεράστιες ευθύνες τους, οι πολίτες δεν εξαπατώνται. Γνωρίζουν ότι η κυβέρνηση της ΝΔ ναρκοθέτησε το έργο και είναι υπόλογη.

Είναι υπόλογη για τα πάνω από 8 εκ. ευρώ σε αποζημιώσεις στις εργολαβίες που ακυρώθηκαν, ενώ κατασκεύαζαν τον δρόμο, για να κάνει απευθείας ανάθεση και να μην προχωρήσει, με διαφάνεια, σε ανοιχτό δημόσιο διαγωνισμό.

Είναι υπόλογη για τα 25 εκ. που πρόσθετα δίνει σήμερα για την αναβάθμιση του υπάρχοντος οδικού δικτύου (!!!), αντί να παραδώσει τον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, καθώς επίσης και για την εκτίναξη του κατασκευαστικού κόστους.

Είναι υπόλογη για το ότι για πολύ καιρό ακόμα, οι πολίτες θα αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τον υφιστάμενο δρόμο-καρμανιόλα και για το αναπτυξιακό τέλμα που επιφέρει η απουσία ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, με αποκλειστική δική της ευθύνη.

Είναι υπόλογη στους πολίτες της Ηλείας γιατί μετά από τρία χρόνια καθυστέρησης και μεθοδεύσεων για να προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση, στήνει επικοινωνιακές φιέστες για ένα έργο που δίνει (κατά την πάγια τακτική της) με πρόσθετο κόστος 114 εκ.

Είναι υπόλογη γιατί οι πολίτες, μέσω διοδίων, θα επωμιστούν πρόσθετο κόστος 500 εκ. ευρώ ενώ δεν έχουν προβλεφθεί οι συνδέσεις των αστικών κέντρων με τον αυτοκινητόδρομο.

Αυτή η κυβέρνηση έχει ήδη καταδικαστεί στη συνείδηση των πολιτών.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ