Τη λαϊκή κατακραυγή ξεσήκωσαν οι εικόνες που το βράδυ της Τρίτης είδαν τη δημοσιότητα και απεικόνιζαν λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη να διαφημίζουν ως… τουριστικό προορισμό την πόλη Σούσα, που οι Αζέροι κατέλαβαν κατά τη διάρκεια της επίθεσής τους κατά του αρμενικού θύλακα του Αρτσάχ. Η κατάσταση αυτή παρομοιάστηκε με το να έβλεπε κανείς στην Αρμενία διαφήμιση για τουρισμό στην… κατεχόμενη Λευκωσία.
Σε σχετική ανάρτησή του ο αρμενικής καταγωγής δημοσιογράφος Κρικόρ Τσακιτζιάν χαρακτήρισε όνειδος για τη χώρα μας το συγκεκριμένο περιστατικό, που όχι μόνο αγνοεί τη στενή φιλία και κοινή πορεία Ελλήνων και Αρμενίων αλλά και βεβηλώνει τη μνήμη χιλιάδων Αρμενίων που έπεσαν υπερασπιζόμενοι τη συγκεκριμένη πόλη.
Ο ΟΑΣΘ έσπευσε πάντως ύστερα απ’ όσα συνέβησαν να «τα μαζέψει», επιρρίπτοντας μέσω μηνύματος του προέδρου του Γιώργου Σκόδρα τις ευθύνες για την προκλητική διαφήμιση στην εταιρία Interbus που, όπως τονίζει, έχει αναλάβει κατ’ αποκλειστικότητα το έργο των διαφημιστικών καταχωρίσεων στον Οργανισμό. «Η διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν είχε την παραμικρή ιδέα για το θέμα» τόνισε ο κ. Σκόδρας και συνέχισε λέγοντας ότι έχει ήδη δοθεί εντολή να αφαιρεθεί από το λεωφορείο η συγκεκριμένη εικόνα. «Ειλικρινά λυπούμαι για την προκληθείσα κατάσταση, εν αγνοία του ΟΑΣΘ» καταλήγει ο κ. Σκόδρας, του οποίου όμως η τοποθέτηση προκαλεί περαιτέρω ερωτήματα σχετικά με την «εν λευκώ επιταγή» που φαίνεται ότι έχει πάρει η συγκεκριμένη εταιρία.