Αποκαλυπτικά ειναι τα στοιχεία που έρχονται στο φως για τη δράση της. 88χρονης χαρτορίχτρας που συμβούλευε, καθοδηγούσε και χειραγωγούσε την Έφη Κακαράντζουλα, η οποία τον περασμένο Μάϊο κατέστρεψε με βιτριόλι την ζωή και τα όνειρα της Ιωάννας Παλιοσπύρου.
Η 36χρονη μιλούσε για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα με ένα μέντιουμ, μια χαρτορίχτρα και τη ρωτούσε για τον άνδρα που την ενδιέφερε. Όπως αποκαλύφθηκε σε τηλεοπτική εκπομπή του Mega, η εν λόγω χαρτορίχτρα δεν είναι άλλη από την Αργυρώ Χατζιάδη, μια 88χρονη σήμερα γυναίκα, με βεβαρημένο παρελθόν, αφού το 2000 είχε συλληφθεί για απάτες, μετά από καταγγελίες πολιτών, από τους οποίους αποσπούσε μεγάλα χρηματικά ποσά με αντάλλαγμα προβλέψεις για τη ζωή τους.
Η 67χρονη τότε, γυναίκα από τα Μέγαρα καταδικάστηκε σε φυλάκιση 15 μηνών με τριετή αναστολή και αφέθηκε ελεύθερη, με μόνη μάρτυρα κατηγορίας την αστυνομικό που τη συνέλαβε.
Παρά τον θόρυβο που προκλήθηκε από τη σύλληψή της, δεν εμφανίστηκε ούτε ένα θύμα της απάτης που κατηγορήθηκε ότι διέπραξε. Η εξήγηση είναι απλή. Κανείς δεν ήθελε να εμφανιστεί δημόσια και να παραδεχθεί, όχι πως εξαπατήθηκε, αλλά πως είχε την αφέλεια να πιστεύει πως αντί μεγάλων χρηματικών ποσών θα έλυνε τα προβλήματά του.
Η ίδια τότε αρνήθηκε πως ζήτησε χρήματα για να λύσει μάγια, όπως ανέφεραν οι καταγγελίες. “Εγώ είμαι μέντιουμ. Προβλέπω το μέλλον, δεν λύνω μάγια. Έχω πολλούς πελάτες που με εμπιστεύονται χρόνια. Μεταξύ αυτών υπάρχουν και πρόσωπα υψηλά ιστάμενα. Αν τους εξαπατούσα, όπως λένε, σίγουρα κάποιοι θα με είχαν λιντσάρει”, είχε δηλώσει.
Έτσι, δεν έμεινε στη φυλακή και εδώ και 40 χρόνια συνεχίζει τη δράση της, η οποία προφανώς της αποφέρει κέρδη.
H 36χρονη Έφη, η γυναίκα που έριξε το βιτριόλι στην Ιωάννα, εκτός από τις κάρτες ταρώ που ως τώρα ζητούσε από τις χαρτορίχτρες να της διαβάζουν για να της πουν το μέλλον, πειραματιζόταν με υλικά που παραπέμπουν σε… μαγεία.
Σύμφωνα με ηχητικά ντοκουμέντα που παρουσιάστηκαν στην εκπομπή, η γυναίκα που έριξε το βιτριόλι προσπαθούσε να φτιάξει ματζούνια και οι διάλογοι με τη χαρτορίχτρα είναι αποκαλυπτικοί.
Κ – Πώς το βλέπεις;
Χ – Λοιπόν… Εγώ θέλω ξαναλιώσιμο… πού το έλιωσες;
Κ – Σ’ ένα… (ψιθυρίζει)
Χ – Ήταν χαμηλό;
Κ – Εντάξει… τόσο.
Χ – Και το έριξες αμέσως μέσα;… Ζεστό;
Κ- Ά! Εκεί που το έριξα ήταν τόσο… τόσο. Ένα… τέτοιο… και λίγο πιο φαρδύ.
Χ- Το έριξες αμέσως μέσα; Όπως ήταν ζεστό το έριξες μέσα;
Κ- Ναι…
Χ- Έχεις κι άλλο τέτοιο;… Αυτό είναι ρε, ρίξ’ το. Αυτό το κομμάτι.
Κ- Το πέταξα το προηγούμενο. Ήταν σου λέω… Σου είπα είχε βγει περίεργο… Ήταν… όχι…Ρε παιδί μου, ήταν από πάνω σαν… πώς να το λένε… Ήταν από πάνω σαν…
Χ- Παιδί μου, βγάζει ένα πράγμα από πάνω αλλά είναι η βρομιά τέτοια.
Κ- Α, αυτό ήταν.
Χ- Ναι
Τα όσα ακούγονται στη συνέχεια είναι αποκαλυπτικά. Η χαρτορίχτρα συμβουλεύει την Έφη να προσθέσει στο… ερωτικό φίλτρο τρεις σταγόνες από το άρωμά της, ώστε το ματζούνι να… “πιάσει” σίγουρα.
Κ- Είχε βγάλει… είχε βγάλει περισσότερο τέτοιο όμως.
Χ- Ε;
Κ- Είχε βγάλει περισσότερο τέτοιο.
Χ- Ε, τι; Εκείνη την βρομιά;… Θα την βγάλει εκείνη την βρομιά.
Κ- Έβγαλε πολύ σου λέω, δεν “ξέρναγε”, αυτό είναι και πιο καλό.
Χ- Αυτό, θα μου το λιώσεις, για καμιά εβδομάδα. Τη Δευτέρα, τι ώρα μπορείς; 10; 10 η ώρα τη Δευτέρα, θα το βράσεις παρά 5 και θα το ξαναλιώσεις. Κατάλαβες; Και θα σου πω… α! Θα βάλεις… θα ρίξεις μέσα και τρεις σταγόνες από την κολόνια που βάζεις. Τι άρωμα βάζεις εσύ;
Κ- Έχω ένα εκεί που βάζω, ναι.
Χ- Θα ρίξεις τρεις σταγόνες μέσα… Αυτό θα κάνεις… Δυο – τρεις σταγόνες κι αυτό θα δείξει πιο πολλά πράγματα… Δεν είναι μόνο ότι θα δείξει. Θα κάνει και πιο καλή δουλειά… Και, το νερό το έχεις ή το πέταξες;
Κ- Το ‘χω.
Χ- Θα κρατήσεις και το ένα και το άλλο και θα τα ενώσεις.
Κ- Στο ίδιο δηλαδή…
Χ- Ναι…
Μαντζούνια αλλά και δηλητήρια άλλωστε αναζητούσε και στο διαδίκτυο, ακόμα και μετά την επίθεση με το βιτριόλι.
Κάθε φορά που η Έφη συνομιλεί με τη χαρτορίχτρα, η κουβέντα περιστρέφεται μόνο γύρω από το πρόσωπο που την ενδιαφέρει.
-Κοίταξε να δεις κυρία Αργυρώ, αυτός κάπου αλλού παίζει μπάλα.
-Κάπου αλλού βγάζει εκείνα που πρέπει να βγάλει.
-Απλά μετανιώνω που θα έπρεπε να μείνω στο ξενέρωσα χθες.
-Ε;
-Απλά λέω μετανιώνω, θα έπρεπε εκεί που του ‘στειλα το ξενέρωσα, να τον στείλω στο διάολο επιτόπου.
-Ναι αλλά σου είπε συγγνώμη και έχεις δίκιο.
epithesi vitrioli
Η ερώτηση που πάντα φαίνεται να βασανίζει την Έφη είναι μία. Εάν ο άνδρας με τον οποίο προσπαθεί να έχει σχέση, έχει στη ζωή του κάποια άλλη γυναίκα που γίνεται εμπόδιο στα σχέδιά της.
-Και το Δ ποιος είναι;
-Το…;
-Το Δ.
-Ένας φίλος του, αυτόν ξέρω δηλαδή, μπορεί και να ‘ναι και καμιά γκόμενα κιόλας, δεν ξέρω.
-Δεν… Το Δ θα σου λεγα… όχι γυναίκα.
-Ε έναν φίλο έχει, Δ. Και βλέπεις συνάντηση δηλαδή;
-Ναι.
-Δεν βλέπεις άλλη γκόμενα;
-Όχι.
-Δεν συμβαίνει αυτό, τουλάχιστον απ’ αυτό που βλέπω.
-Οι άντρες είναι αλλιώς όμως, σου λέει να ‘χω και αυτή καβάτζα άμα ξενερώσω μ’ αυτήν, να έχω και μια καβάτζα.
-Όχι, χαιρετίσματα…
-Τι σου λέει, ότι του άρεσαν πάντα οι ξανθιές;
-Δεν μου έχει πει τίποτα.
-Ώστε ότι με έχει τόσο του χεριού του, είσαι σίγουρη δηλαδή γι’ αυτό;
-Ε ναι, στο ‘πα και άλλη φορά δε στο ‘πα;
… κι όταν η απάντηση που λαμβάνει δεν την ικανοποιεί, η 36χρονη αποφασίζει να δει και δεύτερη χαρτορίχτρα, με την ελπίδα εκείνη να “ρίχνει” τα χαρτιά καλύτερα και να της αποκαλύψει το πρόσωπο της γυναίκας που είναι σίγουρη ότι υπάρχει.
– Κι είναι μία ανοιχτόχρωμη που τον σκέφτεται, που είχε φάει στεναχώρια.
– Με αυτόν;
– Με αυτόν. Πριν.
– Πόσο πριν;
– Πριν από σένα.
– Α, αυτός όμως;
– Άστον αυτόν, αυτή τρώγεται.
– Α!
– Αυτός όπως γράφει εσένα όταν σε γράφει, έχει γράψει κι αυτήν.
– Α.
– Σε σκέφτεται, έχεις κερδίσει μία θέση στην καρδιά του να στο πω έτσι, αλλά… Τι ηλικία έχει αυτός ο άνθρωπος;
– Γιατί ρωτάτε;
– Ρωτάω να δω αν κατασταλλάζει.
– Είναι μικρότερός μου.
– Μικρός, ανωριμότητα βγάζει μαζί με τα…
– Τα όλα αυτά;
– Με όλα αυτά που έχει. Γι αυτό σε ρώτησα.
– Καλά μου το έχει πει δεν έχει θέμα με την ηλικία, δεν τον ενοχλεί η ηλικία.