Δεν θα μπει ποτέ ο Μιθριδάτης στις τάσεις του YouTube και ας το έχουν δει το βίντεο εκατοντάδες χιλιάδες μέσα σε λίγες ημέρες.
Δημήτρης Κανελοπουλος από την efsyn.gr
Έτσι, συναντάμε το εξής παράδοξο: το τραγούδι «Για να μην τα χρωστάω» με περισσότερο από 1 εκατ. views να μην βρίσκεται μέσα στις τάσεις! Αντιθέτως, η συνέντευξη που έδωσε ο Μιθριδάτης για το τραγούδι στη Νατάσα Γιάμαλη στο Kontra Channel, με το 1/10 μόλις των views, μπαίνει θριαμβευτικά στις τάσεις. Είναι τάση η συνέντευξη και όχι το τραγούδι. Τι αστείο…
Λένε πως η Νέα Δημοκρατία έχει χώσει πολλά χρήματα για διαφήμιση στα social media, όπως και η κυβέρνηση επίσης. Λίστα Πέτσα δηλαδή και στα social media. Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν έδωσαν καμία εντολή, αν απαίτησαν αποκλεισμό. Ξέρουμε όμως πως ποτέ δεν έμειναν εκτός τάσεων τραγούδια με πολύ-πολύ λιγότερα views.
Αλλωστε όλοι γνωρίζουμε αν έγινε τάση το τραγούδι του Μιθριδάτη, αν το συζητήσαμε με τους φίλους μας, αν διαβάσαμε γι αυτό, αν γράφτηκαν άρθρα κ.ο.κ.
Θα μου πείτε και τι έγινε που δεν το έβαλαν στις τάσεις, το έχει δει ένα εκατομμύριο κόσμος ήδη. Δεν είναι έτσι όμως. Όσοι ασχολούνται με το YouTube, ιδίως οι καλλιτέχνες, γνωρίζουν τι σημαίνει να μπαίνεις στις τάσεις: εκτινάσσεσαι με τη μία, αυξάνονται γεωμετρικά τα views.
Έβαλαν χέρι και στο YouTube; Γιατί όχι; Εδώ αγόραζαν likes από τη Σιγκαπούρη για τις αναρτήσεις του πρωθυπουργού.