Ήταν από την αρχή σχεδιασμένο. Η Νέα Δημοκρατία δεν θέλει ισχυρά συνδικάτα ούτε φωνές διαμαρτυρίας. Θέλει συνεργάσιμους χειροκροτητές και το πέτυχε. Μετά την παραίτησή μου από την Ομοσπονδία, ήρθε σήμερα και η άρση εμπιστοσύνης από συμβούλους της παράταξης της ΔΑΚΜΜΕ και κατά συνέπεια το ΣΑΤΑ είναι πλέον στην διάθεση του κόμματος.
του Θύμιου Λυμπερόπουλου
Καμία έκπληξη για μένα. Έτσι λειτουργούν οι νεοφιλελεύθερες ομάδες. Πρώτα εκτοπίζουν όσους διαφωνούν και μετά ασκούν την πολιτική που θέλουν. Οφείλω ένα μεγάλο συγνώμη στον κόσμο του ταξί, γιατί επέλεξα να μην μιλήσω νωρίτερα, προκειμένου να διαφυλάξω την ηρεμία στον κλάδο μας. Πίστευα ότι οι συνεργάτες μου θα σταθούν εμπόδιο στην άλωση του συνδικάτου μας, αλλά διαψεύστηκα. Θεωρούν ότι η αποπομπή μου θα διευκολύνει τον κλάδο να διεκδικήσει και να πετύχει σημαντικά πράγματα για το ταξί. Αν αυτό γίνει, εγώ πρώτος θα βγω και θα πω συγχαρητήρια στην διοίκηση του ΣΑΤΑ και της Ομοσπονδίας. Αν όμως το ταξί εξακολουθήσει να είναι ο φτωχός συγγενής των επιβατικών μεταφορών, τότε όλοι αυτοί οφείλουν μια τεράστια συγνώμη, όχι σε μένα, αλλά σε όλους τους συναδέλφους που αλλοίωσαν την ψήφο τους.
Ο χρόνος είναι ο καλύτερος κριτής για όλους μας.
Συνάδελφοι, ψηλά το κεφάλι. Διατηρούμε την ψυχραιμία και την περηφάνια μας. Θα είμαι εδώ όσο εκλέγομαι από εσάς. Ακόμη κι αν μείνω μόνος μου δεν θα προδώσω ποτέ, ούτε τις ιδέες μου, ούτε κι εσάς.
ΥΓ: Η Επιτροπή Ανταγωνισμού λειτουργεί ως Δούρειος Ίππος της κυβέρνησης για να καταργήσει όσα πέτυχε ο κλάδος τα προηγούμενα χρόνια και ειδικά με το Ν.4530/18 του Χρήστου Σπίρτζη. Ο κλάδος πρέπει να είναι σε ετοιμότητα. Η ΔΑΚΜΜΕ Ταξί κι εγώ προσωπικά θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας τόσο στις επικείμενες εκλογές της Ομοσπονδίας όσο και σε αυτές του ΣΑΤΑ.