Το κυβερνητικό τσίρκο με τις κρατικές χρηματοδοτήσεις της καμπάνιας του «Μένουμε Σπίτι» σε επιλεγμένα ΜΜΕ, μπαίνει πλέον για τα καλά στο στόχαστρο.
Η εφημερίδα Καθημερινή μάλιστα, αναφέρει χαρακτηριστικά σε κύριο άρθρο της:
Όταν το κράτος ξοδεύει χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου σε μια διαφημιστική καμπάνια, πρέπει να το κάνει με διαφάνεια και σαφείς κανόνες.
Υπήρξαν κυβερνήσεις στο παρελθόν που έκαναν ακρότητες και χρησιμοποίησαν το δημόσιο χρήμα ως πολιτικό εργαλείο. Καλό είναι να μην δημιουργούνται υποψίες ότι το φαινόμενο αυτό συνεχίζεται.
Η πλήρης διαφάνεια είναι ο μόνος δρόμος, όπως και η θέσπιση καθαρών κανόνων.