Από το http://kafedaki.blogspot.com/
.
Eυτυχώς καταργείται. Και εξηγούμαι:
1. Μία χώρα παραγωγικά ανύπαρκτη
2. Μία χώρα με καταναλωτικές απαιτήσεις έξω από τις δυνατότητές της και πέρα από την λογική για τον μέσο κάτοικο της
3. Μία χώρα με τεράστια ελλείμματα,το τελευταίο που θα την ενδιέφερε θα ήταν η άμεση μόλυνση του περιβάλλοντος. Το μόνο που θα έπρεπε να την αφορά, θα ήταν η έμμεση μόλυνση, πράγμα που αναφέρεται στο συνολικό ισοζύγιο – αξία CIF συν περιβαλλοντικό κόστος κατασκευής αυτοκινήτου μείον επιπλέον επιβάρυνση του παλαιού συν κέρδος ανακύκλωσης. Εάν υπάρχει θετικό πρόσημο στην εξίσωση, τότε καλά έκανε η Μπιρμπίλη.
Σύμφωνα με το Υπουργείο το κόστος θα ήταν στα 400 εκατ. Άς τα δόσουν για ηλιακούς, μονώσεις, και κουφώματα. Κέρδος περιβαλλοντικό και προστιθέμενη ελληνική παραγωγική αξία.
.
Eυτυχώς καταργείται. Και εξηγούμαι:
1. Μία χώρα παραγωγικά ανύπαρκτη
2. Μία χώρα με καταναλωτικές απαιτήσεις έξω από τις δυνατότητές της και πέρα από την λογική για τον μέσο κάτοικο της
3. Μία χώρα με τεράστια ελλείμματα,το τελευταίο που θα την ενδιέφερε θα ήταν η άμεση μόλυνση του περιβάλλοντος. Το μόνο που θα έπρεπε να την αφορά, θα ήταν η έμμεση μόλυνση, πράγμα που αναφέρεται στο συνολικό ισοζύγιο – αξία CIF συν περιβαλλοντικό κόστος κατασκευής αυτοκινήτου μείον επιπλέον επιβάρυνση του παλαιού συν κέρδος ανακύκλωσης. Εάν υπάρχει θετικό πρόσημο στην εξίσωση, τότε καλά έκανε η Μπιρμπίλη.
Σύμφωνα με το Υπουργείο το κόστος θα ήταν στα 400 εκατ. Άς τα δόσουν για ηλιακούς, μονώσεις, και κουφώματα. Κέρδος περιβαλλοντικό και προστιθέμενη ελληνική παραγωγική αξία.