Να λοιπόν που ο Εθνικός κατασκευαστής μέσα από την γνωστή εφημερίδα δίνει τον σκοπό. Ήταν πασιφανές ότι θα συνέβαινε και το είχαμε γράψει όταν η Τίνα αναλάμβανε τα καθήκοντα της.
Το αν η Τϊνα θα αντέξει στην πίεση αυτή, το αναλύσαμε στο προηγούμενο άρθρο. Μην ξεχνάμε ότι είναι μια κοπέλα που μεγάλωσε στην γνωστή πλύση εγκεφάλου των σύγχρονων τυράννων, των συνεχιστών του φασισμού. Από το χωνευτήρι του Φίσερ, του Κον Μπεντίντ, του Τσίπρα και του Τρεμόπουλου έχει ξεπηδήσει. Το πλυντήριο που έστησαν μεθοδικά επί δεκαετίες οι ιδεολογικοί ινστρούχτορες τύπου Μπόμπολα που τώρα έχει απέναντι της.
Είναι δύσκολο λοιπόν να κάνει μια τόσο μεγάλη υπέρβαση. Πόσο μάλλον όταν η υλιστική θεώρηση της οδηγεί στην άγνοια για τη φύση και τις λειτουργίες της. Μην τα ξαναλέμε.
Εμείς μόνο θα φωτογραφίζουμε τις μεθοδεύσεις και θα σταθούμε δίπλα της όσο και αυτή δε λυγίζει. Τώρα επί παραδείγματι, ο εκβιασμός γίνεται για να περάσει η αισχρή μεθόδευση της αγοράς επιπλέον συντελεστή δόμησης!
Αυτό το έκτρωμα, αυτή η μεθόδευση έρχεται για να αντικαταστήσει το σχέδιο για τους ημιυπαίθριους. Καταλαβαίνετε πως εάν περάσει κάτι τέτοιο, το νταβατζηλίκι του Συντελεστή Δόμησης πλέον περνά στα χέρια των ισχυρών, των κατασκευαστικών, όσων μπορούν να εξαγοράσουν την υπέρβαση εις βάρος της κοινότητας.
Το Πρώτο Θέμα λοιπόν έχει τις εκβιαστικές συκοφαντίες στην πρώτη σελίδα (για τα υποδήματα γράψαμε εμείς πρώτοι αλλά σε άλλη κατεύθυνση). όπου μαθαίνουμε ότι το Jimny 1,3 και μάλιστα το ανοιχτό είναι ρυπογόνο όχημα…
Σε μια μικρή στήλη όμως, δίδεται και η εξήγηση: Ανύπαρκτες περσόνες, “πολιτικοί μηχανικοί” και άλλοι πρόθυμοι, γράφουν το περισπούδαστο άρθρο για την αγορά του συντελεστή δόμησης ως αντίβαρου για το νόμο περί νομιμοποίησης ημιυπαίθριων. Το γιατί από μόνο του αυτό το έκτρωμα είναι αστείο δεν χρειάζεται εξήγηση, για όσους όμως δεν το γνωρίζουν, παραθέτουμε την απλή, απλούστατη παγίδα:
Οι ημιυπαίθριοι που αναφέρεται το νομοσχέδιο, ανήκουν ήδη σε κτίσμα και στο 90% των περιπτώσεων είναι ήδη καταπατημένοι / στεγασμένοι. Άρα η “αγορά συντελεστή” αποβλέπει στη γενίκευση της υπέρβασης, ακόμη και στα άκτιστα οικόπεδα, στα φιλέτα δηλαδή. Ένας μεγαλοκατασκευαστής λοιπόν που έχει αποκτήσει Γη με τα προγενέστερα δεδομένα δόμησης (άρα φθηνότερη), πληρώνοντας το κατιτίς μπορεί και τσιμετοποιεί ανενόχλητος αποκτώντας υπερκέρδη!
Δεν θα πούμε άλλα, προσυπογράφουμε Σ. Σαραφόπουλο και Ν. Καραμπάση που ακολουθούν.
Καλά αυτοί, του ΠαΣοΚ δηλαδή, δεν κατάλαβαν πως έχασε ο Καραμανλής;
Νόμισαν ότι έκαναν αντιπολίτευση και τον κέρδισαν;Τον “ρόλο της αντιπολίτευσης” τον είχαν αναλάβει εργολαβικά, “οι εργολάβοι νταβατζήδες”.
Εμείς το είχαμε επισημάνει από την αρχή της λειτουργίας του blog μας!
Και είχαμε επισημάνει ότι εαν ο Γιώργος υποταχθεί σ’ αυτους σύντομα θα έρθει και η δική του σειρά!
Και λέγαμε ότι ο Καραμανλής και ο Παπανδρέου πρέπει να συνεργασθούν εναντίον των “νταβατζήδων της εξουσίας”!
Λέγαμε ότι η μάχη αυτή δεν είναι του Καραμανλή – Νέας Δημοκρατίας εναντίον του Παπανδρέου – ΠαΣοΚ.
Αλλά είναι μάχη των Πολιτικών – Πολιτικής, εναντίον των “νταβατζήδων της εξουσίας”.
Για το Ποιός θα έχει την Εξουσία λοιπόν και τον πρώτο λόγο!
Αυτός υποτάχθηκε, έγινε Πρωθυπουργός και τώρα έχει ν’ αποφασίσει ανάμεσα σε δύο δρόμους, ποιόν απο τους δύο θ’ ακολουθήσει!:
Έαν θα είναι υπάλληλος τους, ή
Θα ακολουθήσει μία πολιτική προς όφελος της Ελλάδος και του λαού μας!
Εάν επιλέξει τον δεύτερο δρόμο, θα βρεθεί στην αντιπολίτευση αργά ή γρήγορα!
Ο Καραμανλής άντεξε 5,5 χρόνια.
Ο Παπανδρέου το πολύ θα αντέξει δύο χρόνια!
Εάν ακολουθήσει τον πρώτο δρόμο, πολύ σύντομα θα τον κυνηγήσει ο κόσμος.
Άρχισαν λοιπόν τα όργανα! Χαρακτηριστική είναι η σημερινή ανάρτηση του i-Reporter, που ακολουθεί:Ε.Μ.ΠΡΟ.Σ
“Μαφιόζικου τύπου προειδοποίηση απευθύνεται μέσω της εφημερίδας «Πρώτο ΘΕΜΑ» προς την υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Τίνα Μπιρμπίλη. Η εφημερίδα, ιδιοκτησίας Γιώργου Μπόμπολα, επιτίθεται με δριμύτητα στην υπουργό, χρησιμοποιώντας αστεία επιχειρήματα.
Κατηγορεί τη νέα υπουργό για το ότι σε κάποιες από τις καμένες περιοχές της Αττικής έχουν κοπεί (τα καμένα, προφανώς) πεύκα και στη θέση τους έχουν φυτευτεί ελιές. Και «προειδοποιεί» ότι τα μπετά (με τα οποία ασχολείται επίσης ο κ. Μπόμπολας) θα έρθουν αργότερα.Και αυτά προσπαθεί να τα συνδυάσει με την εμφάνιση της κ. Μπιρμπίλη, την οποία χαρακτηρίζει λαϊφ στάϊλ. Ισχυρίζεται, δηλαδή, ότι η νέα υπουργός, αντί να ασχολείται με τις ενδεχόμενες μελλοντικές καταπατήσεις, εκείνη «πουλάει» λαϊφ στάϊλ.
Τώρα, κατά πόσο είναι δυνατό να ευθύνεται μια νέα υπουργός μιας εβδομάδας για τη δράση διαφόρων αλητών, είναι κάτι που μόνο η εφημερίδα μπορεί διαπιστώσει και να δημοσιεύσει. Βέβαια, το θέμα μπορεί να έχει και μια άλλη διάσταση. Να γουστάρει ο Θέμος τη Μπιρμπίλη και εκείνη να μην ανταποκρίνεται.
Αυτό μπορεί να ισχύει αλλά δεν απαντά στο βασικό και κρίσιμο ερώτημα: γιατί το «Πρώτο ΘΕΜΑ» επιτίθεται στη Μπιρμπίλη;
Η επίθεση έχει και δεύτερο σκέλος. Η υπουργός Περιβάλλοντος κατηγορείται (!!!) γιατί, λέει, το αυτοκίνητό της… εκπέμπει 180gr ρύπων ανά κυβικό μέτρο, ενώ θα έπρεπε να εκπέμπει πόσα; Επ΄ αυτού ορισμένες επισημάνσεις και ερωτήσεις.
Α. Πόσα γραμμάρια ρύπων ανά κυβικό μέτρο εκπέμπουν το αυτοκίνητο του Θέμου Αναστασιάδη και όλων των εργαζομένων και συνεργατών στην εφημερίδα; Πόσους ρύπους εκπέμπει το αυτοκίνητο του κ. Μπόμπολα και όλα τα αυτοκίνητα των εταιριών του και όσων εργάζονται για λογαριασμό του; Διότι «ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω». Και επίσης. Πόσο επιβαρύνει την ατμόσφαιρα το αυτοκίνητο της κ. Μπιρμπίλη και πόσο όλα τα αυτοκίνητα των εταιριών Μπόμπολα και όλων των εργαζομένων σε αυτές και των συνεργατών τους;
Β. Στην Ελλάδα (και στην Αττική) δεν απαγορεύεται η κυκλοφορία αυτοκινήτων που εκπέμπουν 180gr ρύπων ανά κυβικό μέτρο αέρα. Αυτό το μέτρο περιλαμβανόταν σε σειρά μέτρων που είχε ανακοινώσει ο εκλεκτός των Μπόμπολα και Λαμπράκη (αλήθεια οι δύο μεγαλοεκδότες είχαν κάποιο συμφέρον από αυτό το μέτρο;) πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, μέτρα τα οποία πάγωσε η σημερινή κυβέρνηση. Άρα, το μέτρο δεν ισχύει. Αλλά και στην περίπτωση που θα ίσχυε, τα αυτοκίνητα μα τους υψηλούς ρύπους, απλά δεν θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στο κέντρο της Αθήνας από το 2011. Άρα προς τι η επίθεση κατά της Τίνας Μπιρμπίλη.
Να επιχειρήσουμε μια απάντηση; Η κ. Μπιρμπίλη έχει ισχυρό λόγο στην κυβέρνηση για τα θέματα περιβάλλοντος και είναι από τους ανθρώπους που ακούει και εμπιστεύεται ο Γιώργος Παπανδρέου. Ο οποίος έχει ήδη ανακοινώσει σημαντικές αλλαγές στην περιβαλλοντική πολιτική.
Θα αλλάξει ο τρόπος ανάθεσης των δημοσίων έργων και των μελετών τους, στις οποίες θα δίνεται ιδιαίτερο βάρος στις ανύπαρκτες, μέχρι σήμερα, μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι η κυβέρνηση σκοπεύει να μειώσει το κόστος των διοδίων που εισπράττουν ο Μπόμπολας και οι άλλοι εργολάβοι.
Είναι βέβαιο ότι οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις της Αττικής οδού, όπως τους είχε συμφωνήσει ο Μπόμπολας με την προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, θα αλλάξουν όρους. Θα καταργηθεί το ρυθμιστικό σχέδιο που ετοίμασε ο Σουφλιάς και θα αντικατασταθεί με άλλο, στο οποίο το βάρος δεν θα δίνεται στην οικιστική επέκταση για να έρθει όλη, πλέον, η Ελλάδα στην Αττική, ούτε στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους που θέλει να κατασκευάσει ο Μπόμπολας.
Όλα αυτά είναι αρκετά για να εξηγήσουν την επίθεση. Υπάρχει και κάτι ακόμα, το οποίο θα ψάξουμε. Έχει κάποιες διαφορετικές απόψεις, η κ. Μπιρμπίλη, για το τι πρέπει να γίνει στο κτήμα Καμπά, που αγόρασε ο Μπόμπολας και θέλει να το τσιμεντοποιήσει;
Να πούμε κάτι ακόμα.
Όσα λέει ή προωθεί η Μπιρμπίλη, τα έχει συζητήσει με τον Πρωθυπουργό της χώρας, άρα είναι δική του πολιτική. Και ο Γιώργος Παπανδρέου έχει πει ότι δεν θα γίνει Καραμανλής, για να ρίχνει την ευθύνη στους υπουργούς του. Γι αυτό και πρέπει να στηρίξει την κ. Μπιρμπίλη στην επίθεση που δέχεται.
Είναι η πρώτη επίθεση που δέχεται υπουργός της νέας κυβέρνησης και γι αυτό κρίσιμη. Αν υπάρξει υποχώρηση εδώ, θα ακολουθήσουν και άλλες. Και τότε ο Γιώργος θα γίνει Κώστας. Και θα δώσει την εντύπωση, αν δεν αποδείξει, ότι κάπου χρωστάει.
Η τακτική, πάντως, που ακολουθούν οι «νταβατζήδες» είναι να χτυπούν τον θεωρούμενο «αδύναμο κρίκο», γιατί δεν μπορούν, στο παρόν στάδιο, να χτυπήσουν τον ίδιο τον πρωθυπουργό. Τα χτυπήματα σε αυτόν θα ακολουθήσουν. Προς το παρόν επιχειρούν να εκφοβίσουν τους υπουργούς, να μη πηγαίνουν κόντρα στα συμφέροντά τους.