«Είσαι προσωρινός! Το Έθνος είναι μόνιμο. Δεν έχεις το δικαίωμα»

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ακρΜε ποιο δικαίωμα αποθαρρύνετε, απαξιώνετε και υποβαθμίζετε τις ικανότητες του μαθητή σε
μια ηλικία που αναζητάει γνώσεις, ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, δεξιότητες και ικανότητες,…
για να επιλύσει τα όποια προβλήματα προκύψουν γύρω από την ηλικία του, την οικογένειά του,
την ένταξή του στην παιδική ομάδα, το σκολειό του;!

Ελληνόπουλα και παιδιά του κόσμου που ζείτε στην Πατρίδα μας, αγγίζω τα…ογδόντα! Σας παρακαλώ από καρδιάς επιτρέψτε μου να βάλω στην αγκαλιά μου πλάι στα δυο εγγόνια μου κι
εσάς, για να σας προφυλάξω από κείνα τα σύμπλοκα, τα ξαφνικόηχα(!!) και την έκκρουση και να
σας ζητήσω να μην παίζετε τα παιγνίδια των μηδέν υποσχόμενων σοφών μας που ενώ το μυαλό
σας με τα εκατοντάδες τρισεκατομμύρια νευρώνες(;!;!) που σαν τα μικρά χελιδονάκια, γυμνά στη φωλίτσα τους, (ενοό το Ελινικό Σκολιό), ανοίγουν το στοματάκι τους προσμένοντας την τροφή
απ’ το γονιό, τούτοι δω (ενοό τους…λίαν εgρατίς περί τιν γλοσικιάν επιστίμιν) σας ταΐζουν σκουπίδια και κόκκκαλα!!
Το παιγνίδι που δεν είναι ανάλογο της νοητικής ικανότητάς σας, των ενδιαφερόντων σας και
των δικών σας αναζητήσεων, χαρίστε το σε δαύτους που ποτέ δε σας ρώτησαν να τους πείτε αν
θεωρείτε παιγνίδι αντάξιό σας την κάθε σχολική ανοησία! Πετάχτε ψηλότερα απ’ ό,τι θέλουν οι
πιστοί και υπάκουοι υπηρέτες των αφεντικών τους που πασχίζουν την αλλοίωση του Έθνους!!!
Και, «ιμίς ι ιδικί» διερωτηθήκατε αν πολλά από τα παιγνίδια σας μπορεί να χρήζουν και ψυχιατρικού ελέγχου,…ειδαλλιώς υποψιάζομαι πολλά δεινά περί εμάς και τα παιδία μας!
Διδάσκετε Γλώσσα το μαθητή μαθαίνοντάς του συνταγές φρουτοσαλάτας;! Ίσως επειδή εσείς
έχετε μεγάλο προτογενές πλεόνασμα χρόνu, (εννοώ πολύ καιρό άδειο), στους αναπαυτικούς καναπέδες των γραφείων σας νομίζετε πως περισσεύει καιρός και στο μαθητή που πεινάει και
κρυώνει στις παγωμένες φωλίτσες τους (εννοώ τα σημερινά σκολειά) για τέτοιες ηλιθιότητες;!
Δεν καταλαβαίνετε ότι του κλέβετε χρόνο από τη ζωή του, αφού έχει να διατρέξει ως το σκολειό
του, κάμποσα χιλιόμετρα με τα πόδια, που τον μαθαίνει συνταγές μαγειρικής, έτσι που να μείνει
τελείως μα τελείως αγράμματος ως εύκολη λεία των ξένων διαταχτών σας! Ντροπή σας!! Πολλές
φορές πάλι και πάλι Ντροπή σας! Ντροπή σας!! Αν είχαμε δημοκρατία θα κατέθετα μήνυση κατά της…εξουσίας και κυρίως κατά του δια βίου αμάθειας, επειδή δε μαζεύει γύρω του σαν στοργική
μάνα τα παιδιά να τα μάθει «γράμματα σπουδάματα» που λέγανε κάποτε οι…χωρίς γράμματα παππούδες και γιαγιάδες σε καλύτερους καιρούς,… Κι όμως, ευελπιστώ η αδέκαστη Ιστορία να
σας ταξιθετήσει-εν ευθέτω χρόνω-[Γένοιτο!!!] στην πινακοθήκη των,… Ξέρει Αυτή!!
Δείξτε μας, Έλληνες γλωσσολόγοι, πόσες καινούργιες λέξεις έχετε πλάσει κι απέ˙ απλώστε το
χέρι σε μισθούς και μεταρρυθμίστε τις…μεταρρυθμίσεις των προηγουμένων θέσφατων, επειδή
δεν παράγετε έργο, μα σκοτάδι με τον προοδευτικό θάνατο της Γλώσσας μας και τούτο φαίνεται ολοκάθαρα από τη γλωσσομάθεια των παλιότερων γενιών και τη γλωσσο-αμάθεια της σημερινής νιότης που με 500 λέξεις πασχίζουν να επικοινωνήσουν κι η επόμενη γενιά τελείως αγράμματη!
Εύγε! Άξιος ο…
Τι θα πει, μωρέ, λεκτικές πράξεις, (ο λόγος αρθρώνεται δεν πράττεται! Όταν σου λέω καλήμέρα,
αρθρώνω λόγο δεν πράττω, δεν παράγω έργο!), κειμενικοί δείκτες αντί επιρρήματα, προθέσεις, σύνδεσμοι, μόρια κι επιφωνήματα;! Αναφορικός λόγος αντί περιγραφικό ή αφηγηματικό κείμενο
και στερνότερα αυτός ο…κατευθυντικός λόγος κι άλλα παρόμοια ακόμη πιο παλαβά όπως και…
φωνήεντα είναι,…που ο αέρας βγαίνει από το στόμα, στα σύμφωνα από πού λέτε να βγαίνει ο… αέρας;! Ο ευρών αμειφθήσεται! Κι έπειτα έχετε να διδάξετε τα…τριβόμενα σύμφωνα (γλώσσα και δόντια) [φ], [β], [θ]. [δ], [χ] και [γ]. (Αν παράγουν και θερμότητα κατάλληλα για τη…ΔΕΗ…!).
Για φαντάσου, είπα κι εγώ! Οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν μονάχα επτά σοφούς οι έρμοι, εμείς όμως έχουμε πολλές πολλές φορές…Χ140…με μια διαφορά όμως, ενώ εκείνοι βέβαια λέγανε σοφία την Αλήθεια,…εμείς παίρνουμε για σοφία την κάθε ανοησία,…γι’ αυτό και πατώνουμε τριεθνώς!!
Κι όλο συμφωνικοί φθόγγοι, δίψηφα, γράφημα, σύμπλοκα, αντώνυμα, έκκρουση…με τα οποία αδιάζετε το μυαλό τ’ άμοιρου μαθητή που, ενώ αγνοεί τη μητρική του γλώσσα, του πνίγετε και την έφεση για γνώση στην πιο τρυφερή ηλικία! Κι όχι μόνο δεν ωφελείτε, ω δοκησίσοφοι, την Πατρίδα
μας (πράγμα που ούτε καν θέλετε), αλλά τη βλάπτετε ανεπανόρθωτα σκοτώνοντας τη Γλώσσα της,
τον πολιτισμό της!! Τι, να προτείνω εγώ (όπως και τόσοι άλλοι αξιότεροι από μένα), ένας ταπεινός
κι αγράμματος δάσκαλος, όπως όλοι εμείς οι αποκατινοί˙ πλιν ιμόν τον σοφόν γλοσολόγον;!

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Σελίδα: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ