Ο σοφός Κορνήλιος Καστοριάδης, γνωστός ανά την…υφήλιο [ή μήπως υπήλιο(;!) κάτι που δε
διδάσκετε στον καιρό μας στα ταλαίπωρα σχολιαρούδια και μην πείτε για την α΄ γυμνασίου, γιατί
είστε υποχρεωμένοι να ξέρετε, όπως διασαλπίζουν οι σοβαροί σοφοί του κόσμου ότι το παιδί στα
πρώτα πέντε χρόνια μαθαίνει τη μητρική του γλώσσα!! Κι αν πείτε στο γυμνάσιο˙ οι γελοιότητες
δεν είναι απάντηση σε υπαρξιακά προβλήματα των Εθνών όπως είναι η Γλώσσα, Παράδοση, η
Φιλοσοφία,…κι έπειτα αξιολογείτε με θρασύτητα την ορθογραφία και τα λάθη των παιδιών και
των εγγονιών μας μολονότι δεν τους τα διδάσκετε!! Για στα σύγκαλά σας, σοφοί μου!!)
Ο γνωστός λοιπόν ανά την υφήλιο εκτός της μαμάς ελλαδίτσας βεβαίως βεβαίως, που γίνεται πολλάκις φοράκις κακιά μητρυιά για τους αγνούς Έλληνες Σοφούς˙˙˙ δηλώνει αηδιασμένος:
«Αν δεν θέλετε κύριοι του υπουργείου να κάνετε φωνητική ορθογραφία τότε πρέπει
να αφήσετε τους τόνους και τα πνεύματα, γιατί αυτοί που τους βάλανε ήξεραν τι
έκαναν. Δεν υπήρχαν στα αρχαία Ελληνικά, γιατί απλούστατα υπήρχαν μέσα στις
ίδιες τις λέξεις. Αυτά τα κτήνη, τα τετράποδα που έκαναν αυτές τις μεταρρυθμίσεις
δεν ξέρουν τι είναι γλώσσα. Η κατάργηση των τόνων και των πνευμάτων είναι η κατάργηση της ορθογραφίας που τελικά είναι η καταστροφή της συνέχειας. Ήδη
τα παιδιά δεν μπορούν να καταλάβουν Καβάφη, Σεφέρη, Ελύτη γιατί αυτοί είναι
γεμάτοι από τον πλούτο των αρχαίων Ελληνικών. Δηλαδή πάμε να καταστρέψουμε
ότι χτίσαμε. Αυτή είναι η δραματική μοίρα του σύγχρονου Ελληνισμού». Βόλος, 1989.
Κι ακόμη «Αὐτοί, οἱ Κριαρᾶς καὶ οἱ ἄλλοι (…) ποὺ ἔκαναν αὐτὲς τὶς μεταρρυθμίσεις -αὐτὸ παρακαλῶ νὰ γραφτεῖ στὶς ἐφημερίδες- δὲν ξέρουν τί εἶναι γλώσσα. Δὲν ξέρουν αυτό που γνώριζε ἡ κόρη μου στα τρία της χρόνια. Μάθαινε μία λέξη καὶ μετά ἔψαχνε γιὰ να βρει
τὶς συγγενεῖς της. Αὐτὸ εἶναι γλώσσα!». Κι ακόμη: «αν βλέπουμε μια λέξη να ψάχνουμε τις συγγενείς της!»,
Κι ο γλυκύτατος Νικηφόρος Βρεττάκος τραγουδάει σε καθάρια Ελληνικά, χωρίς τα a, e, I, u, σύμπλοκα, λεκτικές πράξεις, ξαφνικόηχα,…τη γλώσσα μας στο ποίημά του η Ελληνική Γλώσσα:
«Όταν κάποτε φύγω από τούτο το φως
θα ελιχθώ προς τα πάνω
όπως ένα ρυακάκι που μουρμουρίζει.
Κι αν τυχόν κάπου
ανάμεσα στους γαλάζιους διαδρόμους
συναντήσω αγγέλους
θα τους μιλήσω ελληνικά,
επειδή δεν ξέρουνε γλώσσες.
Μιλάνε μεταξύ τους με μουσική»
Μα, αλήθεια πληρώνουμε τέτοιους ειδικούς για να γράψουν τόσο γελοία βιβλία ή τρελαθήκαμε
πιστεύοντας ότι τ’ αθώα ελληνόπουλα θα μάθουν σωστά την ελληνική γλώσσα μας μαθαίνοντας
νωρίς νωρίς να φτιάχνουν μόνα τους όχι άρτιο λόγο, αλλά…αρωματικά χώρου, για τα οποία και
θα χρειαστούν δύο πορτοκάλια, μερικά ξυλαράκια κανέλας, μερικά γαρίφαλα ή τα εξαρτήματα, το μηχανισμό και τη λειτουργία κάθε αυτόματης σκούπας ή συνταγές για Σουφλέ με τέσσερα τυριά!!
Υλικά: έξι πατάτες, τέσσερα αυγά, μισό λίτρο γάλα, τέσσερις φέτες μπέικον, πενήντα γραμμάρια παρμεζάνα…κι άλλες για γλυκίσματα και φρουτοσαλάτες;! Ποιος σας δίνει, μωρέ το δικαίωμα να
ασελγείτε στο μαθητή και στη Γλώσσα μας;! Μα, η…πολιτεία ως πότε θα κοιμάται;!;!
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ δεν είναι δική σας! Είναι δική μας! Είναι του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!
Μήπως φέρατε μια γλώσσα, μετά την χαρμόσυνη κηδεία της όποιας καθαρεύουσας, ζωντανή
και ομαλώς ρέουσα στο πλατύ ποτάμι του λόγου, μια γλώσσα που να συναρπάζει το παιδί σαν ποίημα, σαν τραγούδι, σαν παιγνίδι ή κατά το Σοφό Δάσκαλο, Φώτη Βαρέλη, [άγνωστος ακόμη εν…Ελλάδι˙ μα, κοντά ο καιρός]: «…δοσμένη η γλώσσα μας σαν φως, σαν κύμα, σαν άνεμος φτάνει αυτός που την παίρνει να την παίρνει ως την ψυχή του και να χαίρεται!»
Ναι! Καλώς ταφίσατε την…ακατανόητη γλώσσα(;!), ναι! μα πού ’ναι η…καλύτερη;!;!
Οι Αρχαίοι Έλληνες μιλούσαν τέσσερις βασικές διαλέκτους και μερικές δεκάδες άλλα διάφορα
γλωσσικά ιδιώματα και συνεννοούνταν, ενώ εμείς με τη σοφώτατη νομοθετημένη μονοτυπία σας μπερδευόμαστε ακόμη και με τον εαυτό μας!!
Δεν ακούτε τον Ξενοφώντα που γελάει μαζί σας φωνάζοντας: «Λίθοι και πλίνθοι και ξύλα
και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα ουδέν εστι…» παναπεί πως τα μαζέματα ένθεν κι ένθεν από
μόνα τους δεν φτιάχνουνε Γλώσσα. Χρειάζεται οργάνωση που δεν κατέχετε κι ούτε που θέλετε!!
Και ιδού ο…διασυρμός ημών των αγράμματων από τους σοφούς κρυφοδιανοούμενους…!
Ο μεν «κύριος ταξίαρχος να…ασχολείται με το σχεδιασμό των επιχειρήσεων κι όχι με τη γλώσσα» [που ’ναι ιδιοκτησία σας;!;]. Μα, ειδήμονες πολυγλωσσολογάδες μου, και μόνη αυτή
η βλακώδης έπαρσή σας, μηδενίζει όλους εσάς και την ανύπαρχτη επιστημοσύνη σας, αφού
επιστήμη σημαίνει την καλή, την αληθινή γνώση και η αληθής γλωσσική γνώση δεν υπάρχει στα
«διαμπερές κεφάλια» των…γλωσσολόγων αλλά στο στόμα του Λαού(!!). Δεν το ξέρετε;! Κακώς,
κάκιστα, σοφότατί μu!…ενώ «η κυρία δασκάλα» ακόμη σέρνεται στη μύτη της χρυσής πένας
σας, ενώ ένα εκλεκτό πλήθος από τον εσμό των σοφών γλωσσολόγων υβρίζουν την Ιστορία της Πατρίδας μας αποκαλώντας ημιλογίους, τούτι ι λογιότατι(!!!) τους Ποιητές και τους λογοτέχνες
που με το λόγο τους (εμμένοντας στο πολυτονικά) τιμούν και δοξάζουν την Πατρίδας μας!
Πόσο ντράπηκα που διάφοροι εφήμεροι, ασήμαντοι κι ολιγόζωοι(!!!) κραυγάζουν απεγνωσμένα
τι σοφότατι μορία τuς, αγνοώντας την ρήση του Φοίβου: «Σοφός Σοφοκλής, Σοφώτερος Ευριπίδης, ανδρών σ’ απάντων Σωκράτης σοφώτατος» για το… «ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ
ΟΙΔΑ!» εννοώντας ως ανώτερη Σοφία τη γνώση της άγνοιας, παναπεί˙ ανατρέπει το ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
(δε γνωρίζω τίποτα) με το ΕΝ ΟΙΔΑ (γνωρίζω ότι…δε γνωρίζω!! Γνωρίζω την άγνοιά μου!)…
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Σελίδα: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14