Πλήρης σύγχυση!
Υπάρχουν κάποιοι γιατροί που δικαιολογούν απολύτως την παλιά ρήση, σύμφωνα με την οποία «ουδείς μωρότερος των ιατρών…». Ο νέος υπουργός Τουρισμού Κώστας Μαρκόπουλος, γιατρός στο επάγγελμα, χρειάστηκε τέσσερες μήνες για να βγάλει στον «αέρα» την πιο ηλίθια, ίσως, διαφημιστική (περισσότερο με δυσφημιστική μοιάζει) που γνώρισε ποτέ η χώρα.
Και, βέβαια, χρειάσθηκε, για να το πετύχει και τη συνδρομή του άλλου φωστήρα της κυβέρνησης και προκατόχου του, του υπουργού Παιδείας Άρη Σπηλιωτόπουλου, ο οποίος, από το σπίτι των 600.000 Ευρώ που διαθέτει στην Αράχωβα, προσπάθησε να δώσει εκπαιδευτική διάσταση στην καμπάνια, με το αποτέλεσμα που προαναφέραμε.
Πως το κατάφεραν τα παλληκάρια της ΝΔ; Απλό. Άλλαξαν, μια φορά ακόμα το λογότυπο και συνέδεσαν την καμπάνια με τον εαυτό τους. Αφήστε που το σλόγκαν τους αναδεικνύει την Ελλάδα σε φθηνό τουριστικό προορισμό.
Εκεί που οι λεβέντες της ΝΔ δεν πιάνονται με τίποτα είναι όταν αποφασίσουν να πρωτοπορήσουν. Έτσι έφτιαξαν δύο διαφορετικά σλόγκαν και δύο διαφορετικά λογότυπα. Αποτέλεσμα; Πλήρης σύγχυση.
Και για να δέσει το γλυκό της ανικανότητάς τους, έριξαν και μερικές δόσεις από θρησκευτικό, γαστρονομικό τουρισμό και τουρισμό καταδύσεων, χωρίς η Ελλάδα να έχει δημιουργήσει αντίστοιχα τουριστικά προϊόντα.
Και, βέβαια, χρειάσθηκε, για να το πετύχει και τη συνδρομή του άλλου φωστήρα της κυβέρνησης και προκατόχου του, του υπουργού Παιδείας Άρη Σπηλιωτόπουλου, ο οποίος, από το σπίτι των 600.000 Ευρώ που διαθέτει στην Αράχωβα, προσπάθησε να δώσει εκπαιδευτική διάσταση στην καμπάνια, με το αποτέλεσμα που προαναφέραμε.
Πως το κατάφεραν τα παλληκάρια της ΝΔ; Απλό. Άλλαξαν, μια φορά ακόμα το λογότυπο και συνέδεσαν την καμπάνια με τον εαυτό τους. Αφήστε που το σλόγκαν τους αναδεικνύει την Ελλάδα σε φθηνό τουριστικό προορισμό.
Εκεί που οι λεβέντες της ΝΔ δεν πιάνονται με τίποτα είναι όταν αποφασίσουν να πρωτοπορήσουν. Έτσι έφτιαξαν δύο διαφορετικά σλόγκαν και δύο διαφορετικά λογότυπα. Αποτέλεσμα; Πλήρης σύγχυση.
Και για να δέσει το γλυκό της ανικανότητάς τους, έριξαν και μερικές δόσεις από θρησκευτικό, γαστρονομικό τουρισμό και τουρισμό καταδύσεων, χωρίς η Ελλάδα να έχει δημιουργήσει αντίστοιχα τουριστικά προϊόντα.
Και τίθεται το ερώτημα. Αν αποφασίσουν κάποιοι να έρθουν στη χώρα μας για θρησκευτικό τουρισμό, που θα τους πάνε οι θεομπαίχτες;. Έχουν δημιουργήσει υποδομές, έχουν κάνει την απαιτούμενη οργάνωση;
Όχι, βέβαια. Πέντε χρόνια προχειρότητα και ανικανότητα έχουν να επιδείξουν και τίποτ΄ άλλο.
Όχι, βέβαια. Πέντε χρόνια προχειρότητα και ανικανότητα έχουν να επιδείξουν και τίποτ΄ άλλο.