olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Ποιος είναι πραγματικά ο πιο έξυπνος; Διδακτική ιστορία

Posted by IGOR στο Ιανουαρίου 12, 2018


Μία διδακτική ιστορία για το ποιος νομίζει και το ποιος είναι πραγματικά έξυπνος.

Καθημερινά ο Ναστραντίν επαιτούσε στην κεντρική αγορά της πόλης. Οι άνθρωποι έπαιζαν μαζί του γιατί τον θεωρούσαν αφελή. Του πρότειναν πάντα δύο κέρματα∙ το ένα ήταν δεκαπλάσιας αξίας από το άλλο κι εκείνος διάλεγε πάντοτε το μικρότερο. Η ιστορία αυτή έκανε το γύρο της περιοχής.

Μέρα με τη μέρα κατέφθαναν ομάδες ανδρών και γυναικών να τον δουν και να διασκεδάσουν μαζί του, δίνοντάς του δύο κέρματα . Όπως πάντα, ο Ναστραντίν διάλεγε το μικρότερο!

Κάποια μέρα ένας γενναιόδωρος και ευαίσθητος άνδρας αγανάκτησε να βλέπει τον Ναστραντίν να γίνεται περίγελως του πλήθους. Τον πήρε παράμερα και του είπε:
«Ναστραντίν, όταν οι άνθρωποι σου προσφέρουν δύο κέρματα να διαλέγεις το μεγαλύτερο. Θα κερδίζεις περισσότερα και δεν θα σε θεωρούν αφελή.»

«Φίλε μου, αυτό ακούγεται σαν καλή συμβουλή», είπε ο Ναστραντίν. «Αλλά αν επέλεγα το μεγαλύτερο κέρμα, οι άνθρωποι θα έπαυαν να έρχονται καραβάνια και να μου δίνουν κέρματα. Νιώθουν την ανάγκη να πιστεύουν ότι είμαι πιο αφελής από αυτούς! Δεν έχεις ιδέα πόσα χρήματα έχω μαζέψει με το κόλπο αυτό! Δεν είναι λάθος να φαίνεσαι αφελής, όταν πράγματι είσαι έξυπνος.»

[eikonografies.com]

16 Σχόλια to “Ποιος είναι πραγματικά ο πιο έξυπνος; Διδακτική ιστορία”

  1. Ξενοφώντας said

    Μας παρουσιάζεται πάλι τα παραμύθια της Χαλιμάς, για τους Δούλους εν Χρηστώ, μέσω κατηχήσεως!

    Μά ας μιλήσουμε στους Δούλους της Σιών, τους Ορθοδόσους Χριστιανούς για την αλώβητη Ιστορική ΑΛΗΘΕΙΑ πώς γίνανε οι Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί ΔΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΣΙΩΝ, και ποιοι παραχαράκτες της Ιστορίας τους υποβιβάσανε με μίσος και ζήλεις, από Ελεύθερους Γεννήτετορες του Παγκοσμίου Πολιτισμού σε διανοητικώς κοιμώμενα πρόβατα

    Όταν κάποιος ποθεί μία Ελλάδα Ελεύθερη από κάθε Ζυγό, και ιδιαιτέρως τον Χριστιανικό Ζυγό, λέτε αμέσως κατηγορηματικά: «Για ποιόν δουλεύεται;»

    Η Ερώτηση σας αυτή, και ταυτοχρόνως καταγγελία σας και κατηγορία, αποδεικνύει
    ότι εσείς ο ΚΛΗΡΟΣ δουλεύετε για κάποιον, ιδιαιτέρως για την Τουρκία πολιτικώς, και την ΣΙΩΝ θρησκευτικώς, εφόσον ιδεολογικά και ιστορικώς είστε ΔΟΥΛΟΙ δύο Φασιστικών Ορδών!

    Μην παίρνετε τα λόγια μου ως Ευαγγέλιο, αλλά τά ίδια τα λόγια που ξεστόμισαν οι Ευαγγελιστές, και Άγιοι σας, και Ορθόδοξοι Πατριάρχες σας περί της Δουλέιας:

    Ἂν παρακολουθήσουμε ἀποσπάσματα ἀπὸ τὶς ὁμιλίες τόσο τοῦ ἀποκαλούμενου *Χρυσοστόμου*, ὅσο καὶ τοῦ ἄλλου – *μεγάλου* καὶ αὐτοῦ – του Βασιλείου Καισαρείας, βλέπουμε μέσω αὐτῶν τῶν κειμένων-μέσα ἀπὸ τὰ πατερικά τους κείμενα-ποιὰ ἦταν ἡ σχέση τους μὲ τὴν Ἑλληνικὴ Παιδεία καὶ κατὰ πόσον ἦταν Ἕλληνες ή μὴ!

    Ὁ Χρυσόστομος λοιπὸν ὁ Ἰωάννης λέγει: *Ὅπου παλαιότερα ἐφιλοσόφουν οἱ τῆς Ἑλληνικῆς συμμορίας ἅπαντες καὶ ἐκεῖ αὐτὸς τῶν δαιμόνων ἤγουν τῶν Ἑλλήνων γίνεται φόβος, ἐν΄μέσω τῶν ἐχθρῶν διαλάμπει καὶ τὸν ζόφον αὐτῶν (δηλαδὴ τῶν Ἑλλήνων) σβήνει καὶ τὴν ἀκρόπολιν τῶν δαιμόνων καταλύει….καὶ ἐνῶ τὰ μὲν τῶν Ἑλλήνων τὰ πάντα σβήνουν καὶ ἀφανίζονται τούτου τοῦ βαρβάρου κὰθ΄ἑκάστην λαμπρότερα γίνονται*. (Ι. Χρυσόστομος, *Εἰς τὸν Ἰωάννη τὸν Εὐαγγελιστήν*).

    Αὐτὸς λοιπὸν εἶναι προστάτης τῆς Ἑλληνικῆς Παιδείας ; Αὐτὸν ταυτίζουμε μὲ τὸν Ἑλληνισμὸ;
    Αὐτὸν ποὺ κατέστρεψε τὸν ναὸ τῆς Ἀρτέμιδος στὴν Ἔφεσο (ἕνα ἀπὸ τὰ ἑπτὰ θαύματα τοῦ κόσμου) καὶ ποὺ πλήρωνε συμμορίες τραμπούκων μὲ τὴν ἐντολή του νὰ διατρέχουν τὴν Μικρὰ Ἀσία καὶ ὅπου εὑρίσκουν τὰ *καταραμένα* ἑλληνικὰ κτίσματα , *εἰς ἔδαφος φέρειν*- ἅπαντα ἔργα ἀπαράμιλλης τέχνης- αὐτὸς εἶναι ὁ προστάτης τῆς Ἑλληνικῆς Παιδείας;

    Φρονῶ ὅτι εἶναι ἀνάγκη νὰ ἀντικρύσουμε κατάματα καὶ ἄφοβα τὴν ἀλήθεια ὅσο ὀδυνηρὴ καὶ πικρὴ κι ἂν εἶναι.

    Ἦταν λοιπὸν, οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ποὺ ἄρχισαν τὸ *θεάρεστον* ἔργο τῆς καταστροφῆς τοῦ Ἑλληνικοῦ Πολιτισμοῦ, ἦταν οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ποὺ ἄρχισαν τὴν στυγνὴ ἀφελλήνιση τοῦ λαοῦ καὶ κατάντησαν τὸν Ἑλληνισμὸ, δηλαδὴ τοὺς Ἕλληνες, συγκεχυμένους, διχασμένους, σχιζοφρενικοὺς καὶ ἀνίκανους νὰ ἔχουν σήμερα οἰκουμενικὴ ἀκτινοβολία.

    Εἶναι δὲ τραγικὸ καὶ κωμικὸ, οἱ καταστροφεῖς τοῦ Ἑλληνικοῦ Πολιτισμοῦ οἱ ζοφεροὶ αὐτοὶ ἀφελληνιστὲς νὰ ταυτίζονται μὲ τὸν Ἑλληνισμὸ, νὰ χαίρουν τιμῶν, αὐτοί ποὺ ὄχι μόνον δὲν ἦταν γεννήτορες αὐτοῦ του λαμπροῦ πολιτισμοῦ ἀλλὰ ἀντιθέτως καταστροφεῖς αὐτοῦ.

    Οἱ Ἕλληνες λοιπὸν γενόμενοι διὰ τῆς ὠμῆς βίας χριστιανοὶ ἀπώλεσαν τὴν ταυτότητα τῶν.

    Γράφει ὁ Χρυσόστομος εἰς *Ἃ΄Λόγον κατὰ Ἰουδαίων*: *Κι ἂν ἀκόμη φονεύση κάποιος κατὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, ὁ φόνος αὐτὸς εἶναι ἀπὸ κάθε φιλανθρωπία καλύτερος ἐνῶ ἂν κάποιος ἀπὸ λύπη δείξη εὐσπλαχνία καὶ φιλανθρωπία παρὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, θὰ μποροῦσε ἡ φειδὼ αὐτὴ νὰ ἀποβῆ πιὸ μιαρὴ ἀπὸ ὁποιοδήποτε φόνο*.

    ΝΑ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΗΣ ΣΙΩΝ, αποκαλεσθείσα ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΑΠΗ!!!

    Ἐδῶ ἀναφέρεται *κατὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ*. Ποιὸ εἶναι δὲ τὸ *θέλημα* αὐτὸ; Εἶναι ἡ κατασφαγὴ τῶν ἐχθρῶν του Θεοῦ (Λουκᾶς 19.27).

    Ποιοὶ εἶναι οἱ ἐχθροί του Θεοῦ; Ὅλοι ὅσοι δὲν δέχονται τὴν βασιλεία του.

    Ἡ αὐτοῦ του εἴδους νοημοσύνη ἐξηγεῖ τὶς διώξεις κατὰ τῶν Ἑλλήνων καὶ τὴν γενοκτονία αὐτῶν ἀπὸ τοὺς Χριστιανοὺς καὶ τὸν κλῆρο.

    Λέει ὁ Χρυσόστομος γιὰ τὴν δουλείαν:
    *…Ἀλλὰ καὶ ἂν ἠμπορὴς νὰ γίνης ἐλεύθερος, χρησιμοποίησε περισσότερο τὴν δουλεία, δηλαδὴ νὰ εἶσαι περισσότερος δοῦλος*. Ἀναφερόμενος στὰ λόγια του Παύλου συνεχίζει: *Καὶ γιατί τέλος πάντων αὐτὸν ποὺ δύναται νὰ ἐλευθερωθῆ τὸν συμβουλεύει (ὁ Παῦλος) νὰ μείνη δοῦλος. Διότι θέλει (ὁ Παῦλος) νὰ δείξει ὅτι καθόλου δὲν βλάπτει ἡ δουλεία ἂλλ΄ὠφελεῖ μάλιστα*. (Εἰς τοὺς Κορινθίους ὁμιλία ΙΘ΄* σέλ. 535).

    ΙΔΟΥ Η Απόδειξη ότι το Πατριαρχείο ήθελε το Ελληνικό Γένος να παραμείνει υπό Οθωμανικό Ζυγό.

    Εἶναι δὲ φανερὸν πὼς ὁ Ἕλλην, τὸ κατὰ δύναμιν, προτιμᾶ τὸν θάνατο ἀπὸ τὴν δουλεία.

    Αὐτὴ δὲ ἡ νόησις τοῦ χριστιανισμοῦ ὅτι *δὲν κερδίζει τίποτε περισσότερον αὐτὸς ποὺ γίνεται ἐλεύθερος καὶ ἑπομένως, λέγει (ὁ Παῦλος) καὶ ἂν ἀκόμη ἐξαρτᾶται ἀπὸ ἐσένα νὰ ἐλευθερωθῆς, μᾶλλον μεῖνε ὡς δοῦλος*. (*Εἰς Ἃ΄Κορινθίους Ὁμιλία ΙΘ΄*, σέλ. 535), ἐξηγεῖ γιατί ἡ ἐπίσημη Ὀρθόδοξη ἐκκλησία – ἑξαιρέση πολλῶν μεμονωμένων ἀνώτερων καὶ κατώτερων κληρικῶν – δὲν ἐτάχθη ὑπὲρ τῆς ἐπαναστάσεως τοῦ 1821 καὶ ἀντιθέτως ἦταν ἔνθερμος ὑπερασπιστὴς τῆς *κοινῆς ἠμῶν εὐεργέτιδος καὶ τροφοῦ κραταιᾶς καὶ ἀηττήτου βασιλείας (τοῦ Σουλτάνου)* ὑπερασπιστὴς τῆς δουλείας μας.

    Αὐτὴ ἡ ἴδια νόησις ἐπίσης δικαιολογεῖ γιατί τὸ Πατριαρχεῖο εἶχε ἀφορίσει τὸν Ρήγα Φεραῖο τὸ 1898 (ἐπὶ τῆς Πατριαρχίας Γρηγορίου τοῦ Ἐ΄), τοὺς Σουλιῶτες τὸ 1805, καὶ τὸ 1820 τοὺς ἁρματολοὺς τὸ 1806, ως καὶ ἐπίσης μόλις ἐξερράγη τὸ 1821 ἡ ἐπανάσταση στὴν Μολδοβλαχία ἀπὸ τὸν Μιχαὴλ Βόδα Σοῦτσο καὶ τὸν Ἀλέξανδρο Ὑψηλάντη, ὁ Πατριάρχης Γρηγόριος ὁ Ἐ΄(ἦτο δὲ ἡ τρίτη πατριαρχία τοῦ) ἐξέδωσε τρεῖς ἀφοριστικὲς ἐγκυκλίους, (μία σὲ ὅλους τους πιστούς του, μία ἐπίσημη ἀνοικτὴ πρὸς τοὺς κληρικοὺς καὶ μία προσωπικὴ – ἐμπιστευτικὴ πρὸς τοὺς μητροπολίτες ἐν ἀγνοία δὲ αὐτὴ τῶν τουρκικῶν ἀρχῶν – καὶ ἡ ὁποία ἐκφράζει τὴν αὐθεντικὴ πολιτικὴ τῆς ὀρθοδοξίας χωρὶς τὴν πίεση τῆς σουλτανικῆς ἐξουσίας καὶ ποὺ ἀποδεικνύει ὅτι ὁ Γρηγόριος ὁ Ἐ΄αὐτοβούλως συμφωνοῦσε μὲ τὴν πράξη τοῦ ἀφορισμοῦ).

    Ἡ δὲ ἐκτέλεσις τοῦ Γρηγορίου τοῦ Ἐ΄δὲν ἦταν λοιπὸν λόγω τῶν φιλοεπαναστατικῶν φρονημάτων του ….
    Διαβάζουμαι εἰς τὴν εἰδικὴ ἐγκύκλιο στὶς μητροπόλεις:

    *Γρηγόριος*Ἐλέω Θεοῦ ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης καὶ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης.
    «…Ἡ πρώτη βάσις τῆς ἠθικῆς εἶναι ἡ πρὸς τοὺς εὐεργετοῦντας (Ὀθωμανοὺς) εὐγνωμοσύνη, ….καὶ ὅστις εὐεργετούμενος ἀχαριστεῖ (ἐναντίον τῆς Τουρκικῆς κατοχῆς), εἶναι ὁ κάκιστος πάντων ἀνθρώπων. Αὐτὴν τὴν κακίαν βλέπομεν πολλαχοὺ στηλιτευομένην παρὰ τῶν ἱερῶν γραφῶν καὶ πὰρ΄αὐτοῦ του κυρίου ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ ἀσυγχώρητον, καθὼς ἔχομεν τὸ παράδειγμα τοῦ Ἰούδα.
    *Ὅταν ἡ ἀχαριστία εἶναι συνδεδεμένη καὶ μὲ πνεῦμα κακοποιὸν καὶ ἀποστατικὸν ἐναντίον τῆς κοινῆς ἠμῶν βασιλείας (τὴν ὀθωμανικὴ ἐξουσία), τότε ἐμφαίνει καὶ τρόπον ἀντίθετον, ἐπειδὴ οὐκ ἐστὶ φησὶ, βασιλεία καὶ ἐξουσία εἰ μὴ ὑπὸ Θεοῦ τεταγμένη καὶ πᾶς ὁ ἀντιτασσόμενος αὐτὴ τὴ θέοθεν ἒφ΄ἠμας τεταγμένη κραταιὰ βασιλεία τὴ τοῦ Θεοῦ διαταγὴ ἀνθέστηκε. (Δηλαδὴ ἡ Ὀθωμανικὴ τυραννία ἦταν θέλημα Θεοῦ καὶ ὅποιος ἀντιστέκεται αὐτῆς τῆς τυραννίας ἀντιτάσσεται τοῦ Θεοῦ). Αὐτὰ τὰ δύο οὐσιώδη καὶ βασικὰ ἠθικὰ καὶ θρησκευτικὰ χρέη κατεπάτησαν μὲ ἀπαραδειγμάτιστον θρασύτητα καὶ ἀλαζονείαν ὄτε προσδιορισθεῖς τῆς Μολδαβίας ἡγεμὼν, ὡς μὴ ὤφειλε, Μιχαὴλ καὶ ὁ Ἀλέξανδρος Ὑψηλάντης….
    *Μὲ τοιαύτας ραδιουργίας ἐσχημάτισαν τὴν ὀλέθριαν σκηνὴν οἱ δύο οὗτοι καὶ οἱ τούτων συμπράκτορες φιλελεύθεροι, ἢ μᾶλλον εἰπεῖν μισελεύθεροι καὶ ἐπεχείρησαν εἰς ἔργον μιαρὸν, θεοστυγὲς καὶ ἀσύνετον, θέλοντες νὰ διαταράξωσι τὴν ἄνεσιν καὶ ἡσυχίαν τῶν ὁμογενῶν μας, πιστῶν ραγιάδων τῆς κραταιᾶς βασιλείας, τὴν ὁποίαν ἀπολαμβάνουσιν ὑπὸ τὴν ἀμφιλαφὴ σκιὰν αὐτῆς μὲ τόσα προνόμια ἐλευθερίας, ὅσα δὲν ἀπολαμβάνει ἄλλο ἔθνος ὑποτελὲς καὶ ὑποκείμενον…
    *Καὶ δὴ γράφοντες ἐντελλόμεθα καὶ παραγγέλλομεν τὴ ἀρχιερωσύνη σου, …
    ………
    [ΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΓΑΠΗΣ!!!!!!]

    …νὰ διακηρύξης τὴν ἀπάτην τῶν εἰρημένων κακόβουλων ἀνθρώπων καὶ νὰ καταρτίσης, τοὺς ὑπὸ τὴν πνευματικὴν προστασίαν σου χριστιανοὺς ἑκάστης τάξεως εἰς τὴν διατήρησιν τοῦ πιστοῦ ρεαγιαλικίου καὶ τῆς ἄκρας ὑποταγῆς καὶ δουλικῆς εὐπείθιας πρὸς αὐτὴν τὴν θέοθεν ἒφ΄ἠμᾶς τεταγμένην κραταιὰν βασιλείαν ,…
    *Ὡς παραβᾶται,….ἀφωρισμένοι ὑπάρχουσι καὶ κατηραμένοι καὶ ἀσυγχώρητοι καὶ ἄλυτοι μετὰ θάνατον καὶ τῷ αἰωνίω ὑπόδικοι ἀναθέματι καὶ τυμπανιαῖοι…
    …………………………………………
    Πατάξαι Κύριος αὐτοὺς τῷ ψυχεῖ τῷ πυρετῶ, τὴν ἀνεμοφθορία καὶ τὴ ὤχρα. Γεννηθήτω ὁ οὐρανὸς, ὁ ὑπὲρ τὴν κεφαλὴν αὐτῶν, χαλκοὺς καὶ ἡ γῆ ἡ ὑπὸ τοὺς πόδας αὐτῶν σιδηρᾶ…..Ἐπιπεσάτωσαν ἐπὶ τὰς κεφαλὰς αὐτῶν κεραυνοὶ τῆς θείας ἀγανακτίσεως. Εἴησαν τὰ κτήματα αὐτῶν εἰς παντελῆ ἀφανισμὸν καὶ εἰς ἐξολόθρευσιν. Γεννηθήτωσαν τὰ τέκνα αὐτῶν ὀρφανὰ καὶ οἱ γυναῖκες αὐτῶν χῆραι….
    ………………………………………………….
    Ἄγγελος Κυρίου καταδιῶξαι αὐτοὺς ἐν΄πυρίνη ρομφαία…* ἀωκα΄(1821) ἐν μαρτίω.

    *Ὑπεγράφη συνοδικῶς ἐπὶ τῆς ἁγίας Τραπέζης παρὰ τῆς ἠμῶν μετριότητος καὶ τῆς ἀκαριότητός του καὶ πάντων τῶν ἁγίων ἀρχιερέων.
    *Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ἀποφαίνεται.
    Ὁ Ἱεροσολύμων ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ συναποφαίνεται.
    Ὁ Ἡρακλείας ΙΩΑΝΝΙΚΙΟΣ.
    Ὁ Κυζίκου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
    Ὁ Νικομηδείας ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.
    Ὁ Νικαίας ΜΕΛΕΤΙΟΣ.
    Ὁ Χαλκηδόνος ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ.
    Ὁ Δέρκων ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
    Ὁ Θεσσαλονίκης ΙΩΣΗΦ κ.τ.λ. κ.τ.λ.*

    Αυτές τις κατάρες αμόλησε το Πατριαρχείο κατά του Υψηλάντη και Μιχαήλ Σούτσο που τόλμησαν να κηρύξουν στην Μολδοβλαχία το 1821 την Ανεξαρτησία του Ελληνικού Γένους, κατά του Οθωμανικού Ζυγού, και ενάντια στην θέληση και επιθυμίες του Πατριαρχείου, επί Πατριάρχη Γρηγορίου του Ε, του προδότη!

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      να ρωτησω κατι αν επιτρεπεις ?

      Ξενοφώντας said

      Ιανουαρίου 13, 2018 στις 12:37 μμ
      Είναι κταφάνερο ότι ο Θεός των Εβραίων και ο Ιησούς γεννηθής Εβραίος, μισούνε τους Έλληνες.
      Έτσι μαρτυρούν στα γραπτά τους οι Εβραίοι Απόστολοι της διδασκαλίας Μίσους του Ιησού.
      Το μίσος αυτό ρέει ως δηλητήριο με ιδιαίτερη Αιχμή κατά των Ελλήνων.

      Δεν ψευδολογώ.

      ΑΥΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ?

      Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Μη γελατε ρε παιδια , δεν ειναι σωστο, αποψεις ειναι..

      Μου αρέσει!

  2. Panos Diakos said

    Προφητεία τού Γέροντα Σίμωνα Αρβανίτη (απομαγνητοφωνημένη)

    Επέρχεται η κάθαρσις. Θα την ανυψώσει την Ελλάδα ο Θεός, θα την δοξάσει…
    Προφητεία του Γέροντα Σίμωνα Αρβανίτη, Μονής Αγίου Παντελεήμονα Νέας Πεντέλης, παρμένη από το βιβλίο του Μοναχού Ζωσιμά: «Ιερομόναχος Σίμων Αρβανίτης 1901-1988, η ζωή και το έργο του».

    Σήμερα όμως, έχουμε ανάγκη να θέλουμε νά κάνουμε κάτι τοιούτο, γιά νά ίδωμεν ότι, ότι μπορούμε σήμερα στήν ζωήν αυτήν, νά φέρομε ωραία αποτελέσματα, διότι όπως βλέπουμε σήμερα τόν κόσμο γενικώς, ότι δεν εδύνατο ο Θεός πλέον να ανεχθεί εκείνη την λυπηράν κατάσταση σ’όλη τήν οικουμένη μηδαμώς εξαιρουμένης και της Ελλάδος, πού τήν αγαπά περισσότερο και το οποίο στα χαρτιά μας λέει και σε λίγο πραγματοποιούνται, ότι ή Ελλάς, ή Ελλάς θά δείτε σέ λίγο πόσο θά γίνει μεγάλη, μεγάλη, μεγάλη.
    Όχι μόνο θά δείτε, θά έχει εξαίρετο καί λαμπρό παράδειγμα εις όλη τήν οικουμένη,
    διότι ενθυμείσθε ότι εδώ δέν εχύθηκε αίμα, όταν εκήρυξε ό Απόστολος Παύλος, ενώ ξέρεις τι αίμα χύθηκε σ’ όλα τά έθνη.
    Ένθυμείστε ότι είπε, τί είπε ό Χριστός, όταν επήγαν τίνες Έλληνες, όταν επήγε ό Ανδρέας καί ό Φίλιππος.
    Ένθυμείστε τώρα που είπανε, τίνες άνδρες Ιδείν θέλουνε τόν Κύριο καί είπε:
    «Νύν έδοξάσθη ό ΥΙός τού Άνθρώπου», Καί γιατί;
    Πώς γιατί; τά πράγματα μαρτυρούν γιατί, Είπαμε ότι διότι δέν εχύθηκε αίμα, διότι μετά πιστών φιλοσόφων επλησίαζαν τόν Θεό μερικοί.
    Καί διά τούτο, ήταν ετοιμασμένοι καί ωραίαι ψυχαί.
    Εις αυτές τίς ωραίες ψυχές λοιπόν θέλησε ο Θεός τίς ολίγες νά πλέξει τό εγκώμιο, Σύν τούτο έχομε καί ένα άλλο.
    Ποιος ό λόγος λοιπόν, αυτοί οι Απόστολοι, νά μήν έγραψαν τά Ευαγγέλια, τήν Καινή Διαθήκην, τά άλλα όλα εις τήν εβραϊκήν γλώσσα, τήν δική τους, πού μάλιστα ήταν καί αγράμματοι;
    Προς έντροπήν τών συμπατριωτών, διότι ήταν ανάξιοι αυτοί νά ακούσουνε στην εβραϊκή γλώσσα τά λόγια αυτών πού σταύρωσαν τόν Χριστό,
    Καί έγραψαν εις τήν, εις τήν Ελλάδα, γιατί ή Ελλάς είχε τήν γλώσσα αυτήν ή όποια ήτανε ωραία γλώσσα, άφ’ ενός μεν πού ήτανε ωραία γλώσσα καί είχε καί απήχηση σ’ όλη τήν οικουμένη, αλλά αφ ετέρου δε, ότι ήτανε καί άξιοι.
    Διότι δέν ήθέλησαν νά κάνουν κακό,
    Ότι ήταν αμαρτωλοί, όλος ό κόσμος. ήτανε αμαρτωλοί, αλλά όμως καί δέν μπορούσανε νά μήν δεχθούν τό ωραίο τό όποιο ήκουοαν, την ύψηλήν αυτήν, την ύψηλήν διδασκαλία, τήν εδέχθηοαν.
    Όχι ότι δεν ήτανε αμαρτωλοί αμαρτωλοί ήτανε, αλλά δεν εδέχοντο τά άλλα έθνη. «Ολίγοι μόνοι καί γι’ αυτό γινοταν τόσα καί τόσα μαρτύρια, τίς χιλιάδες τών μαρτύρων.
    Άμα λοιπόν, διά τούτο καί φυλάει ό Θεός τήν Ελλάδα, τώρα ιδιαιτέρως νά τήν δοξάσει, αν καί πάντοτε έδειχνε τό μεγαλείον, όταν εγινότανε πόλεμος, αλλά καί τώρα ιδίως πού πρόκειται λοιπόν άπαντες διά παντός.
    Όχι ότι θά τήν μεγαλώσει ό Θεός. Θά τήν ανυψώσει, θά την δοξάσει οπότε επέρχεται η κάθαρσις, έχουμε ολίγες ημέρες νά μην έρχονται σέ απόγνωση.

    Μόνο οφείλουμε να κηρύττουμε παντού καί νά λέγωμε παντού ότι καί πολλά καλά θέλουμε,
    Έχει πει καί ό Θεός ότι «ουδέ θρίξ της κεφαλής δέν θά πειραχθή εις τους μετανοούντας», αλλά όχι μετάνοια όπως τήν θέλουμε.
    Άρα λοιπόν, αγαπητοί, οφείλουμε νά γνωρίσουμε ότι, μή φοβηθούμε ό,τι λέγουν, ό,τι κάνουν καί ότι γίνεται, «ταύτα δει γενέσθαι». Καταλάβατε; Πρέπει νά γίνουν αυτά.

    Ήλθε η ώρα πλέον νά καθαρίσει, όχι η Δευτέρα Παρουσία, νά καθαρίσει τήν ήρα άπό τό στάρι.
    Καί ή πρώτη, η πρώτη Ελλάς αυτήν πού θά υποστεί από τους Τούρκους μια Μικρή, μια μικρή αυτήν όπως είπομεν προσβολή, αλλά είναι ό τάφος τους όμως της Τουρκίας.
    Ο τάφος τους καθώς τό είχανε πει καί αυτοί οι Τούρκοι, όπως είπαν μερικοί τώρα.
    Είπαν λέει ότι είναι αδύνατον ό Αλλάχ νά ανεχθεί, είναι αδύνατον ό Αλλάχ νά ανεχθεί, εμείς θά γίνουμε θηρία, σείς δέ δέν ξέρω άν θά μείνει κανένας από σάς.
    Όλίγοι πού θά μείνετε, θά πάτε στην Κόκκινη Μηλιά. Τό όποιο καί ….
    Άρα λοιπόν, άρα λοιπόν, νά είμεθα ετοιμασμένοι, χαρούμενοι, ότι ό μετανοών άνθρωπος, δέν πρόκειται νά ύποστή τίποτα.
    Να είμεθα χαρούμενοι, διότι εγνωρίσαμε τόν Χριστό, αλλά όχι όμως νά τόν λατρεύουμε όπως θέλει καθένας και λέγονται χριστιανοί άνθρωποι.
    Αν θέλουμε νά δούμε τόν Χριστό, πρέπει νά είμαστε ανεξίκακοι, πρέπει νά έχουμε αγάπη, διά νά τήν μεταδίδουνε καί αυτή, μέ τήν συμπεριφορά μας, μέ τόν τρόπο μας καί μέ τίς καλές πράξεις μας.
    Καί άν οί άλλοι άνθρωποι είναι αδύνατοι, νά τους βοηθήσουμε. Έάν οι άλλοι αυτοί είναι κακοί, νά προσπαθήσουμε, άν είναι δυνατόν νά δεχθούν τήν διδασκαλία τού Χριστού.
    Τότε ασφαλώς ό άνθρωπος αυτός θά καταξιωθή διά διπλής, όχι μερίδος, αλλά τιμής παρά τού Θεού καί παρά τών ανθρώπων.

    Γέρων Σίμων Μονής Πεντέλης (ο Αρβανίτης)
    Πηγή ‘Aφυπνιστής’

    Μου αρέσει!

  3. Panos Diakos said

    Μου αρέσει!

    • ΑΣΤΡΟΝΙΟΣ said

      Διακος ψαξε να βρεις καποιο απολωλον προβατο για το ποιμνιον σου καπου αλλου, διοτι εδω σε λαθος πορτα χτυπας.

      Μου αρέσει!

      • Απολωλος ρε αγραμματε ,που σας βρισκουν τετοιους αχρηστους και παριστανετε και τους δασκαλους του ελληνισμου ρε στουρνοι και σας χαρτζηλικωνουν κι απο πανω ;

        Μου αρέσει!

      • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [[ΆνωΜηλέα]] said

        Ο μπαμπακοπίτουρας ο Διογένης είναι, ναί . Ο ΑείΡεζίλης τού Ιερού τούτου Ονόματος . Το μπαλιομαλάκα .
        Οι άλλοι -πατριώτη- οι τάχα μου λόγιοι, αυτοί είναι τα υβριδικά ιοβόλα ερπετά σέ λέω, τα «χεζζμμένα σε τόν παρά», που τά δήγματά τους τοξικώνουν, έτι περαιτέρω, το βαριά πληγωμμένο Κορμί τής Πατρίδος .
        Άς είναι . Έχει ο Θεός . Καί γι’ «αυτούς» καί για «‘μάς» .
        Θένα δείξει σε λέω, τί «πουλιά θα πιάσουν» κι αυτοί κι εμείς, οι «πολλοί», οι οποίοι -ευτυχώς ή δυστυχώς- καί είμεθα, εν τοίς Πράγμασι, τό βαριά πληγωμμένον καί Ψυχορραγόν Κορμί, τής Φιλτάτης ημών Πατρίδος .

        Μου αρέσει!

  4. Panos Diakos said

    Μου αρέσει!

    • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [[ΆνωΜηλέα]] said

      Δέν τό παρακολούθησα το βίνδεον και θένα το προσπαθήσω,
      μα φρονώ, πως Τόν ΓεροΠαϊσιον, τόν έχουμε κάνει «ατραξιόν» [ήμαρτον Κύριε, ενώπιόν Σου] .
      Κάτι ώς άν τό : «η σοράγια με τα μάγια» .
      Βάζουμε λοιπόν, τρόπον τινά, «βούτυρον σε τό κουλούρι» τών αντιΧρίστων .

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: