olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Η Θεολογία των δακρύων…

Posted by IGOR στο Ιανουαρίου 11, 2018


Είπαν πως ο Χριστιανισμός κάνει τον άνθρωπο κατηφή και μελαγχολικό. Η συναίσθηση της αμαρτωλότητός του και τα δάκρυα που χύνει εξ αιτίας της φυγαδεύει την χαρά από την ψυχή του. Έτσι είπαν. Είναι όμως έτσι τα πράγματα;

Όλοι όσοι τα λένε αυτά είδαν από μακρυά το βίωμα της πίστεως. Γι’αυτό και το παρεξήγούν. Δεν κατάλαβαν ότι μόνο ο Χριστιανός ζει την αληθινή χαρά.

Μια χαρά που δεν είναι «εκ του κόσμου τούτου». Διότι η ποιότητά της είναι άλλη και η προέλευσή της είναι άλλη. Κυοφορείται μέσα στα δάκρυα του πόνου για τις αμαρτίες μας και ωριμάζει πάλι μέσα στα δάκρυα μιας τώρα απέραντης ψυχικής ευφροσύνης που φέρνει η συναίσθηση της συγχώρεσης και της λύτρωσης.

Αυτό το χριστιανικό παράδοξο οι Άγιοι Πατέρες το ονόμασαν χαρμολύπη. Είναι η χαρά του πνευματικά αναστημένου ανθρώπού που πέρασε και περνάει από την οδύνη του Σταυρού.

Έτσι έχουμε μία θεολογία των δακρύων μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας.
Ένα βαθύ πνευματικό νόημα, που κρύβεται κάτω από τα δάκρυα που σχετίζονται με την υπόθεση της ψυχικής μας καθάρσεως.

Και αποκτούν μία ξεχωριστή επικαιρότητα αυτή την περίοδο της Μ.Σαρακοστής που η Αγίας μας Εκκλησία με τις υπέροχες κατανυκτικές ακολουθίες της και το θαυμαστό λατρευτικό της πλούτο συχνότατα κάνει λόγο για τα δάκρυα καλώντας μας σε μία ουσιαστικώτερη συμμετοχή στο θαύμα της πνευματικής μας αναγεννήσεως.

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ

Τα δάκρυα είναι αποτέλεσμα της πτώσεως του ανθρώπου. Εξ αιτίας της ψυχικής μας αρρώστιας μπήκαν τα δάκρυα στη ζωή μας. «Έκκοψον και παύσον την αμαρτίαν και δεν χρειάζονται τα δάκρυα των ομμάτων σου, διότι όπου δεν υπάρχει ασθένεια δεν είναι αναγκαία τα ιατρικά φάρμακα». Ο όσιος πατήρ θεωρεί τα δάκρυα της μετανοίας ανώτερα και από αυτό το νερό του Βαπτίσματος έστω και αν φαίνεται αυτό τολμηρό.

Διότι το νερό του Βαπτίσματος καθαρίζει τις αμαρτίες που έγιναν πριν από αυτό. Ενώ τα δάκρυα καθαρίζουν τις αμαρτίες που διαρπάξαμε μετά από αυτό. Ακόμη και το ίδιο το Βάπτισμα καθαρίζει που έχει και αυτό μολυνθεί εξ αιτίας των αμαρτιών μας. «Εάν δεν εχάριζε ο Θεός στους ανθρώπους της μετανοίας τα δάκρυα σπάνιοι όντως και δυσεύρετοι θα ήσαν οι σωζόμενοι. Εάν πάλι είναι αδύνατο να τρέχουν από τα μάτια μας τα δάκρυα για τη φυσική μας σκληρότητα, τουλάχιστον ας μη λείπει η μεγάλη και ενώδυνος κατάνυξη».

Η ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ

«Μη νομίσης ότι έφθασεν εις τοιαύτα θεοχαρίτωτα και σωτηριώδη δάκρυα, εκείνος που κλαίει, όταν βούλεται. Διότι μπορεί να κλαίει κανείς ή υβριζόμενος ή αδικούμενος και με το να είναι πτωχός ή κλαίει από την πολύ του αγανάκτηση ή επειδή δεν μπορεί να εκδικηθεί. Μήτε εκείνος όπου κλαίει καθώς θέλει διότι ημπορεί να κλαίει δι’εκείνα τα πράγματα που αγαπάει και δεν μπορεί να τα αποκτήση, καθώς πολλάκις κλαίει κανείς δια τον θάνατον των συγγενών και φίλων του ή διότι απώλεσε κανένα πράγμα ή διότι του το άρπασαν ή προς το θεαθήναι τοις ανθρώποις ή δια κανένα πρόσωπο που αποχωρίζεται.

Αλλά εκείνος μόνον, που κλαίει καθώς αγαπάει ο Θεός ή δια τας αμαρτίας του ή δι’άλλην ψυχήν αμαρτωλόν ή δια το τέλος του μη τύχη και κολασθή δια τα αμαρτίας του και αποστερηθή τον Θεόν ή δι’ άλλα τοιαύτα θεάρεστα πράγματα, ούτος ηξιώθη του χαρίσματος που προσφέρει τα αξιοθαύμαστα και κεχαριτωμένα δάκρυα».

Χρειάζεται λοιπόν πολύ προσοχή. Διότι πολλές φορές κατά τον Άγιο Πατέρα συμπλέκεται και ενώνεται μαζί με τον κατά Θεόν σωτηριώδες δάκρυ και το της κενοδοξίας και υπερηφανείας δάκρυ. Και τότε είναι δυνατόν να απατηθής.

Γι’αυτό συνιστά: «Σκέψου μήπως δακρύζεις, διότι νομίζεις ότι είσαι καλός και φιλόθεος και επαινείσαι κρυφίως εν τη διάνοιά σου ή φανερώς έμπροσθεν των άλλων με τον λόγον σου ή κατακρίνεις τους άλλους ως μη κλαίοντας ή ότι δεν σοι ήλθον εκ της χάριτος του Θεού τα δάκρυα αλλ’εκ της προκοπής και αγιωσύνης σου, ή κλαις και έπειτα δεν αφήνεις τας πονηρίας σου ούτε παύεις τα κακίας σου ή δεν έχει υπομονή εις τους πειρασμούς και τα θλίψεις σου ή παρακαλείς να παιδεύθώσι οι εχθροί σου, τότε γνώριζε ότι εκείνα είναι της δαιμονιώδους υπερηφανείας δάκρυα».

Αξίζει να τελειώσουμε με μία θαυμάσια προτροπή που απευθύνει ο άγιος πατήρ προς όλους μας.

«Ώ φίλοι και αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί μου, δεν θέλει να μας εγκαλέσει ο Κύριος εν τω καιρώ του θανάτου ημών και της μελλούσης αυτού κρίσεως, ούτε θέλει να μας καταδικάσει, πως δεν εθαυματουργήσαμεν, ή πως δεν εγυμνάσθημεν την θεολογίαν ή πως δεν εμάθαμεν βαθέα και υψηλά νοήματα αλλά θέλει μας ερωτήσει κατά αλήθειαν και θέλει μας κατακρίνει διότι δεν ηθελήσαμε να ταπειωθώμεν και να κλαύσωμεν εν βίω παντί τας αμαρτίας μας και να αποπλύνωμεν την ψυχή ημών με τα ίδια δάκρυα και του θανάτου ημών με καρδίαν ενώδυνον την συγχώρησιν των αμαρτημάτων μα κατά το θείον αυτού πρόσταγμα».

Ευτυχισμένοι όσοι προσέχουν τα λόγια αυτά. Όσοι ζουν ιδιαίτερα αυτές τις ημέρες που είναι ημέρες προσευχής, μετανοίας και κατανύξεως.

Aπό το βιβλίο: Πατερικές Εμπειρίες
Η θεολογία των δακρύων, Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος
σελ.65 εκδ. «ΖΩΗ»

[vimaorthodoxias.gr]

5 Σχόλια to “Η Θεολογία των δακρύων…”

  1. Ξενοφώντας said

    Αρθογράφε είσαι αξιολύπητος και ψυχοσωματικά επικίνδυνος.

    Τι νομίζεις είναι ο άνθρωπος;

    Για σένα, και τους όμοιους σου, για ψυχοπαθή κτήνη ωσάν και εσέ με σάπια έσωθεν, του βόθρου οχετός, για σένα, ο άνθρωπος είναι αντικείμενο, να το οδηγείς και να το μεταχειρίζεσαι ως Ζώον.

    Για σένα, για τον Καταχθόνιο Εγκληματικό σου Εγωισμό, την παράφορη υβριστική σου άσπονδη φύση, για σένα, ο Άνθρωπος είναι ένα ανάξιο Τίποτε, πού πρέπει να σκύβει ενώπιον της Υβριστικής σου παρουσίας, ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ του ΠΛΑΣΤΟΥ ΣΟΥ υβριδίου ΘΕΟΥ, πλασμένος καθ’ εικόνα και Ομοίωσή της Βάρβαρης Απάνθρωπης Ψυχοπαθούς σου Ακαρδίας.

    Εσύ που έφερες το Σκοτάδι στην ΓΗ, εσύ που αμόλησες τις ΎΑΙΝΕΣ του ΜΙΣΟΥΣ να καταβροχθίζουν τους ανθρώπους, να τους κυριεύει το σκοτάδι, ώστε να αλληλοσκοτώνονται εις τό ΌΝΟΜΑ της ΥΒΡΕΩΣ που εσύ αποκαλείς θεό, έρχεσαι Ω! ΥΠΟΚΡΙΤΗ των δήθεν αρετών, να μας πείς ότι τά θύματα που οι Πιστοί σου πράττουν, κατακυριευμένοι από ΠΙΣΤΗ, αυτά τα θύματα που ανέρχονται σε πολλαπλά εκατομμύρια ανθρωπίνων ζωών, έρχεσαι εσύ κολασμένε να μας πείς ότι δεν έχουνε ΦΩΝΗ;
    Ότι οι Πιστοί στον θεό σου Εγκληματίες, όλων αυτών των εκατομμυρίων ΑΘΩΩΝ θυμάτων, με ολίγα δάκρυα ξεπλένονται από το ΚΡΙΜΑ του εγκλήματος, και μετά χαίρονται Ευτυχίας;;;

    ΨΕΥΤΗ!
    Εσύ, που παραπλανάς τους ανθρώπους,
    που μολύνεις τις καρδιές τους,
    που μαντρώνεις τον νού τους,
    πού θάβεις στα Τάρταρα τις Ψυχές τους, ΕΣΥ ΚΟΛΑΚΑ ΥΒΡΙΣΤΗ ΠΟΙΜΕΝΑ, τό αίμα γενεών επί αιώνες είναι επάνω σου, και το ΚΡΙΜΑ σου ούτε το πλένει, ούτε το εξαγνίζει η ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ- αυτή η ασύλληπτη σου ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.

    Τά δάκρυα δεν ξεπλένουν την όποια αμαρτία. Όπως στρώνεις κοιμάσαι.
    Όπως σπέρνεις, θερίζεις.
    Τρισκατάρατε Ποιμένα! Εσύ ιδιαιτέρως θα πληρώσεις την δεινότερη Ποινή, γιατί εσύ ούτε καρδιά ούτε ψυχή έχεις, και τα δάκρυά σου της Ύαινας στριγκλιές είναι, καλώντας στο λημέρι σου το νέο θύμα, να καταβροχθίσεις την ψυχή του, και να θάψεις τα κόκαλά του στο χώμα, ποίμνιο πιά για την Μεγάλη Ώρα του Αρμαγεδδώνα που δημιουργείς.

    Είσαι η ΦΩΝΗ της Ερήμου.
    Είσαι η Άγονη στριγκλιά του ΤΡΟΜΟΥ.
    Είσαι το Γοερό κλάμα των βασανισμένων και δολοφονημένων ανθρώπων, που ΕΣΥ μέσω του Ποιμνίου σου, έστειλες, και στέλνεις, και θα στέλνεις για όσο υπάρχεις, βάναυσα στον τάφο τους.
    Είσαι η Μάστιγα του Μίσους.

    ΕΙΣΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΟΣ ΥΒΡΙΣΤΗΣ!!!

    ΕΙΣΑΙ Ο νεκροθάφτης όλων των Ζωών.

    Είσαι η ΚΡΟΝΙΑ ΟΣΜΗ του Ερέβους.
    Είσαι η Δηλητηριώδης Γλώσσα του αίματος.
    Είσαι ο Δεσμώτης την ψυχών, καθώς φέρεις αλυσόδετο το Ποίμνιο, μαζί σου ενταφιασμένο να εξοντωθεί στον Τάρταρο μαζί σου.
    Δεινοπαθής το Ποίμνιο, σε ακολουθεί παράφρων και καταδικασμένο, μην γνωρίζοντας ότι η «Άγνοια νόμου δεν συγχωρείται»

    Εκάς Βέβηλε!

    Μου αρέσει!

  2. Ξενοφώντας said

    Οἱ Γενοκτονίες ἐναντίων τῶν Ἑλλήνων :
    1. τῆς Ἀρμενίας : (252 μ.χ.)
    2. τῆς Νέας Ρώμης (Σκυθόπολη) : (341 μ.χ.)
    3. τῆς Πελοποννήσου : (397 μ.χ.)
    4. τῶν Ἑλλήνων ἐπὶ Ἰουστινιανού : (530 μ.χ.)
    5. τῆς Κρήτης 9ος αἵ. μ.χ. (960 μ.χ.)
    Ἡ τακτική της γενοκτονίας δὲν ἐπινοήθηκε ὅμως ἀπὸ τοὺς Χριστιανοὺς , οὔτε ἀπὸ τοὺς μουσουλμάνους οἱ ὁποῖοι ἐξανδραποδίζουν καὶ σφάζουν ἀνηλεῶς ὅλον τὸν ἀραβικὸ κόσμο ὑπὸ τὴν ἡγεσία τοῦ Μωάμεθ καὶ τῶν διαδόχων αὐτοῦ .
    Τὴν τακτική της γενοκτονίας τὴν ἔλαβαν ἀμφότεροι ἀκέραιη σὲ θεωρία καὶ πράξη ἀπὸ τὴν ἰουδαϊκὴ Βίβλο .
    Μέσα στὴν Ἰουδαϊκὴ Βίβλο ἔχει τὴν μήτρα τοῦ κάθε *ἱερὸς πόλεμος* .
    Ὁ Λαὸς τοῦ Ἰσραὴλ , μετὰ τὴν ἔξοδό του ἀπὸ τὴν Αἴγυπτο , μὲ ἀρχηγὸ τοῦ τὸν Ἰησοῦ τοῦ Ναυῆ προχωρεῖ σὲ διαδοχικὲς γενοκτονίες ὅλων τῶν πέριξ του Ἰορδάνη ποταμοῦ περιοχῶν , μὲ τὴν εὐλογία τοῦ θεοῦ τῶν , τὸν Ἰεχωβὰ .
    *Καὶ λέγει Κύριος πρὸς τὸν Ἰησοῦ τοῦ Ναυῆ : Πᾶς ἄνθρωπος ὅστις ἐναντιωθῆ εἰς τὰς προσταγᾶς σου καὶ δὲν ὑπακούση εἰς τοὺς λόγους σου κατὰ πάντα ὅσα προστάξης αὐτὸν ἂς θανατώνηται* (Ἰησοῦς τοῦ Ναυῆ ἃ΄18) .
    Ἀμέσως μετὰ ὁ ἀρχηγὸς τοῦ Ἰσραὴλ (Ἰησοῦς Ναυὴ) φέρει τὴ βούληση τοῦ Κυρίου του στὸ λαό του : *Καὶ εἶπεν ὁ Ἰησοῦς , ἐκ΄τούτου θέλετε γνωρίσει ὅτι ὁ θεὸς ὁ ζῶν εἶναι ἐν τῷ μέσω ὑμῶν καὶ ὅτι κατὰ κράτος θέλει ἐξολοθρεύσει….
    Ἡ Γενοκτονία τῶν Ἑλλήνων τῆς Ἀρμενίας ἀπὸ Χριστιανοὺς .
    Τὸ ἔτος 252 μ.χ. ὁ βασιλιὰς τῆς Ἀρμενίας Τιριδάτης ὁ Γ΄ μέσω ἑνὸς καλοστημένου σχεδίου χριστιανῶν προσηλυτίσθηκε καὶ μὲ ἕνα αὐτοκρατορικὸ διάταγμα τοῦ ἀνακήρυξε τὸν Ὀρθόδοξο Χριστιανισμὸ ὡς ἐπίσημη θρησκεία τοῦ κράτους .
    Ὑπὸ τὴν ἡγεσία τοῦ πατριάρχη τοὺς Γρηγορίου , τοῦ λεγόμενου καὶ *Φωτιστῆ* ὁ στρατὸς τοῦ Τριδάτη καὶ οἱ ὀρδὲς τῶν μοναχῶν του Γρηγορίου , θὰ γενοκτονήσουν τοὺς Ἕλληνες τῆς Ἀρμενίας καὶ τῶν γύρω περιοχῶν καὶ θὰ ἰσοπεδώσουν ὅλα τὰ ἑλλήνικα μνημεῖα καὶ τοὺς ἀρχαίους ναοὺς τῆς χώρας , χτίζοντας ἐπάνω τους ὡς ταφόπλακες τὶς χριστιανικὲς ἐκκλησίες . Πρόκειται γιὰ τὴν βίαιη ἐγκαθίδρυση τοῦ πρώτου θεοκρατικοῦ κράτους στὸν κόσμο καὶ τὴν δοκιμὴ γιὰ τὴν ἰσοπέδωση τοῦ ἀρχαίου ἑλληνικοῦ κόσμου , ποὺ ἀκολούθησε λίγα χρόνια μετὰ . Ὁ χριστιανὸς συγγραφέας Φαῦστος ὁ Βυζάντιος στὴν *Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία* , κέφ. 3 , πάρ. 20 , ἀναφέρει ὅτι οἱ ἐκχριστιανισμένοι Ἀρμένιοι *κατέστρεφαν γιὰ ἔξι (6) συναπτὰ ἔτη ὅλη τὴν Ἑλληνικὴ Ἐπικράτεια σφάζοντας ὅλους τους Ἕλληνες , μὴν ἀφήνοντας κανέναν νὰ τοὺς ξεφύγει* καὶ πὼς *ἦταν ἀπερίγραπτο τὸ μέγεθος τῶν θησαυρῶν ποὺ λεηλάτησαν ἀπὸ αὐτοὺς* (κέφ. 4 πάρ. 11) .
    Τὸ χριστιανικὸ σχέδιο προέβλεπε τρόμο , θάνατο , καταστροφὴ , φυλακίσεις ἐκτελέσεις , βασανιστήρια , καταλήστευση , δημεύσεις…: *Οἵτινες ὅλοι (καὶ μάλιστα καὶ ὁ βασιλεὺς καὶ οἱ πρόκριτοι) , ἴνα φανερώσουν , ὅτι ἐπίστευσαν ὁλοψύχως εἰς τὸν Χριστὸν , ἐχάλασαν ἀπὸ τὰ θεμέλια ολούς τους ναοὺς τῶν εἰδώλων καὶ λαβόντες ἂπ΄ τὰ σκευοφυλάκια ὅλους τους θησαυροὺς , ἤτοι χρυσίον , ἀργύριον , σκεύη ἀργυρᾶ καὶ χρυσοΰφαντα ἱμάτια , τὰ ἀφιέρωσαν εἰς τὰς ἐκκλησίας , τὰς ὁποίας εἰς δόξαν Χριστοῦ οἰκοδόμησαν καὶ ὄχι μόνον τὰ κινητὰ , ἀλλὰ καὶ τὰ ἀκίνητα , ἤτοι χωράφια καὶ ἄλλα ὅμοια καὶ ἔκαμαν τὴν ἄτιμον ὕλην καὶ ἀνωφελῆ , ὕλην ψυχοφελὴ καὶ πολύτιμον* . (*Συναξαριστής* , σὲλ 673) .
    Οἱ Ἀρμένιοι ὑπὸ τὶς εὐλογίες πλέον τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας διεξήγαγαν τοὺς πρώτους ἱεροὺς – θρησκευτικοὺς πολέμους τῆς Παγκοσμίου Ἱστορίας , μὲ σκοπὸ τὸ βίαιο ἐκχριστιανισμὸ τῶν γύρω λαῶν καὶ εἰδικὰ στὰ ἐδάφη ποὺ κατοικοῦσαν οἱ τόσο μισητοὶ γιὰ τοὺς χριστιανοὺς , οἱ *εἰδωλολάτρες* Ἕλληνες .
    Ἡ γενοκτονία γινόταν ὑπὸ τὴν ἐπίβλεψη καὶ τὴν συνεργία τοῦ Βυζαντινοῦ κράτους καὶ πατριαρχείου (Ἱεροσολύμων) .
    Ἡ ἑλληνικὴ γενοκτονία καὶ ἡ ὁλοκληρωτικὴ πολιτισμικὴ καταστροφὴ τῆς Ἀρμενίας ἦταν χριστιανικὴ συνωμοσία , σχέδιο ποὺ ὅπως φαίνεται εἶχαν μελετήσει καὶ συμφωνήσει ἀπὸ κοινοῦ πρὸ ὀλίγων χρόνων ὁ Γρηγόριος καὶ ὁ Τιριδάτης μὲ τὸν Μέγαν Κωνσταντῖνον .
    Ἀξίζει ἐδῶ νὰ διαβάσουμε τὸ ἀπόσπασμα τοῦ ἔργου τοῦ πατριάρχη Ἱεροσολύμων Δοσιθέου ἀπὸ τὴν *Δωδεκάβιβλον* , σέλ. 1218 , ὅπου ὁ Δοσίθεος ἀναφέρεται στὴν στιγμὴ ποὺ ὁ Γρηγόριος καὶ ὁ Τιριδάτης πῆγαν νὰ ἀνακοινώσουν ἐπίσημα στὴν Ἃ΄Οἰκουμενικὴ Σύνοδο , τὰ ἀποτελέσματα τῆς ἑλληνικῆς γενοκτονίας , ἐπισκέπτες τοῦ Μέγα Κωνσταντίνου .
    Γράφει ὁ Δοσίθεος :
    *Πρὸ τῆς ἀναχωρήσεως αὐτοῦ , ὁ τὲ Γρηγόριος κι ὁ Τιριδάτης ἐπῆγαν εἰς Κωνσταντινούπολιν πρὸς τὸν Μέγαν Κωνσταντῖνον καὶ ἐφιλοξενήθησαν πὰρ΄αὐτοῦ ἱκανῶς . Γενόμενης δὲ τῆς Ἁγίας Ἃ΄Συνόδου , ἐπέμφθη πρὸς αὐτὴν ὑπὸ τοῦ Τιριδάτου ὁ Ἀριστάνης , ἀγωνισάμενος δὲ μετὰ τῶν ἐν΄αὐτὴ συνελθόντων ἁγίων τιῆ (318) θεοφόρων Πατέρων κατὰ τοῦ Ἀρείου , ἐπέστρεψεν εἰς Ἀρμενίαν , φέρων καὶ τὴν ἀπόφασιν τῆς Συνόδου* .
    Στὴν Ἃ΄Οἰκουμενικὴ Σύνοδο , ὅπως ἀποδείχθηκε , ἀποφασίσθηκε ἀπὸ κοινοῦ ἡ ὁλοκληρωτικὴ πολιτισμικὴ καταστροφὴ καὶ γενοκτονία τοῦ Ἑλληνισμοῦ ὄχι ἁπλῶς στὴν Ἀρμενία , ἀλλὰ σὲ ὅλα τὰ ἐδάφη τῆς Ρωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας .
    Ἡ ἐπιβολὴ τοῦ Χριστιανισμοῦ ὡς ἐπίσημου θρησκείας τῆς Ἀρμενίας ἀποτελεῖ τὴν δημιουργία τοῦ πρώτου θεοκρατικοῦ κράτους στὸν κόσμο , ἀλλὰ καὶ τὴν πρώτη παγκοσμίως ὀργανωμένη καταστροφὴ καὶ ἐκθεμελίωση ἑνὸς ὁλόκληρου πολιτισμοῦ , τοῦ Ἑλληνικοῦ , ἀπὸ τὴν ἰουδαιοχριστιανικὴ θρησκεία .
    Κατὰ τὰ ἑπόμενα χρόνια ἡ πλήρης ὑποταγὴ ὅλων τῶν λαῶν τῆς αὐτοκρατορίας στὴν θεοκρατία καὶ στὸν αὐτοκράτορα θὰ ἐπιτευχθεῖ ἀπόλυτα καὶ ὁλοκληρωτικὰ .
    Ἡ γέννηση τοῦ καισαροπαπικοῦ καὶ τοῦ βυζαντινοῦ Ἰμπεριαλισμοῦ μὲ τὴν στήριξη καὶ τὴν εὐλογία τῆς Ἐκκλησίας εἶναι πλέον ἱστορικὸ γεγονὸς.

    Ἡ Γενοκτονία τῶν Ἑλλήνων – Σκυθόπολης
    Οἱ γενοκτονίες κατὰ τῶν Ἑλλήνων : ἡ καταστροφὴ τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους , τοῦ Ἑλληνικοῦ Πολιτισμοῦ τῆς Ἑλληνικῆς Γραμματείας καὶ τῆς Ἑλληνικῆς Παιδείας .
    Ἕνα ἄλλο ἀποτρόπαιο ἔγκλημα κατὰ τῆς Ἑλλάδας καὶ σὲ συνέπεια κατὰ τῆς ἀνθρωπότητας , ἕνα τραγικὸ θέατρο μίσους ποὺ καὶ σήμερα ἀποκρύπτετε , διασώζει ὁ Ρωμαῖος ἱστορικὸς Ἀμμιανὸς Μαρκελλίνος στὸ 19ο βιβλίο τοῦ ἔργου τοῦ (*RERUM GESTARUM LIBRI XXXI*) 31 τόμων .
    Ὁ Ἀμμιανὸς Μαρκελλίνος ἦταν ὁ ἱστορικός του Ρωμαίου Χριστιανοῦ αὐτοκράτορα Κωνστάντιου τοῦ Β΄, κατὰ τὴν ἐποχὴ τοῦ ὁποίου ἄρχισαν οἱ πιὸ ἀποτρόπαιοι διωγμοὶ ἐναντίων τῶν Ἑλλήνων .
    Στὴν σημερινὴ πόλη τοῦ Δυτικοῦ Ἰσραὴλ τὴν Beth Sian , γνωστὴ στοὺς Ἕλληνες ὅλους ἐκείνων τῶν αἱματοβαμμένων χρόνων ὡς Σκυθόπολης , τὸν 4ο αἵ. μ.χ. γύρω στὸ 341 λειτούργησε τὸ πρῶτο στρατόπεδο συγκέντρωσης , γιὰ δύο δεκαετίες (20 ἔτη) , δηλαδὴ κὰθ΄ὅλην τὴν διάρκεια τῆς κατοχῆς τοῦ Βυζαντινοῦ θρόνου ἀπὸ τὸν δευτερότοκο γιὸ τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου , τὸν Κωνστάντιο τὸν δεύτερο .
    Ἡ Σκυθόπολις ὑπῆρξε ὁ τόπος συγκέντρωσης βασανισμοῦ καὶ θανάτωσης τῶν Ἑλλήνων , ὅλων ὅσων δηλαδὴ ἀρνήθηκαν νὰ ἀσπασθοῦν τὸ δόγμα τοῦ Χριστιανισμοῦ . Ἀναφερόμενος ὁ Ἐμμανουὴλ Ροΐδης στοῦ Ἀμμιανοῦ Μαρκελλίνου τὸ Ἱστορικὰ , γράφει στὸ ἔργο τοῦ *Πάπισσα Ἰωάννα* σήμ. 200 :
    *Ἤρκει νὰ κατηγορηθῆ τὶς (κάποιος Ἕλληνας – Ἐθνικὸς) ὑπὸ κακόβουλου κατασκόπου ὅτι ἔφερε τὸν τράχηλο φυλακτήριον κατὰ τοῦ πυρετοῦ , ἢ ἐφάνη παρακαθήμενος πλησίον τάφου ἢ ἐρειπίου ἴνα καταδικασθῆ εἰς θάνατον ὡς εἰδωλολάτρης ἢ νεκρομάντις . Ἐκ΄τῶν ἀπώτατων ἄκρων τῆς αὐτοκρατορίας ἐσύρεντο ἁλυσόδετοι πάσης τάξεως καὶ ἡλικίας πολίται (Ἕλληνες) ὧν οἱ μὲν ἀπέθνησκον κὰθ΄ὁδὸν , οἱ δὲ ἐν τοῖς δεσμοτηρίσις , οἱ δὲ ἐπιζῶντες ἐστέλλοντο εἰς Σκυθόπολις … πόλιν ὅπου εἶχον στηθῆ τὰ βασανιστήρια καὶ τὸ σφαγεῖον* . Ammianus Marceihnus *History Books 14- 19 : (Laesae maiestatis multi arcessiti dammati (12)) Constantius Et Gallus . Harvard University Press . John C. Polfe)
    Τὸ σφαγεῖον τῆς Σκυθόπολης ὑπῆρξε ἐπινόηση – ἑνὸς νοσηροῦ ἐγκεφάλου – τοῦ Ἐπισκόπου Ἀλεξάνδρειας Γεωργίου . Σκοπὸς τοῦ Γεωργίου ἦταν ἡ καθολικὴ ἐξόντωση τῶν Ἑλλήνων – ἡ γενοκτονία αὐτῶν – καθὼς ἐκεῖνοι ἐστέκοντο ὡς ἀρνητὲς τοῦ Χριστιανισμοῦ .
    Ὁ αὐτοκράτορας Κωνστάντιος Β΄ δέχθηκε καὶ ἔστειλε στὴν Ἀνατολὴ τὸν ἀρχιγραμματέα τῆς Αὐλῆς τοῦ τὸν Παῦλο , περιβόητο γιὰ τὴν σκληρότητά του , ἀποκαλούμενο καὶ *Τάρταρο* .
    Αὐτὸς ὁ Παῦλος καὶ ὁ Γεώργιος σὲ συνεργασία ὀργάνωσαν τὸ στρατόπεδο συγκέντρωσης τῆς Σκυθόπολης .
    Γράφει ὁ Ἀμμιανὸς Μαρκελλίνος : Τὸ ἀνθρωπόμορφο αὐτὸ κτῆνος , ὁ Παῦλος , διέθετε τόση ἐξουσία καὶ δύναμη ὥστε *μὲ ἕνα νεῦμα τοῦ μόνο ἐξηρτάτο ἡ ζωὴ ὅλων ὅσων περπατοῦσαν στὴν γῆ* . 19 : 12, 13
    Ἀναφέρει ὁ Ροΐδης , ἀνακαλώντας τὰ ἱστορικά του Ἀμμιανοῦ Μαρκελλίνου , μεθόδους βασανιστηρίων ἐναντίων τῶν Ἑλλήνων :
    *Εἰς τὴν Σκυθόπολιν ὅπου εἶχε στηθὴ τὸ χριστιανικὸ κρεουργίον….Ἐκεῖ συνεδρίαζαν εὐσεβεῖς δικασταὶ (χριστιανοὶ εὐσεβεῖς) ἀμιλλώμενοι τὶς πλοίονας εἰδωλολάτρας (Ἕλληνες Ἐθνικοὺς) νὰ ὀπτήση ἐπὶ σχάρας , νὰ βράση ἐντὸς ζέοντος ἐλαίου , ἢ νὰ κατακόψη μεληδόν* .
    Ἡ Σκυθόπολης καὶ τὰ ἀπάνθρωπα γεγονότα ποὺ διαδραματίστηκαν ἐκεῖ ἐπὶ 20 συνεχῆ ἔτη ἀποκαλύπτουν:
    1ον : Τὸν τρόπο μὲ τὸν ὁποῖο ἐπεβλήθη ὁ χριστιανισμὸς στὸν Ἑλληνικὸ κόσμο.
    2ον : Τὸν λόγο καὶ τὸν βάρβαρο ἀπάνθρωπο τρόπο μὲ τὸν ὁποῖο κατεστράφη ὁ λαμπρότερος πολιτισμὸς τῆς Γὴς καὶ οἱ δημιουργοὶ αὐτοῦ – οἱ Ἕλληνες .
    3ον : Ἀποκαλύπτουν ἐπίσης γιατί τὰ μετέπειτα Ρωμαϊκὰ (Βυζαντινὰ) αὐτοκρατορικὰ διατάγματα ποὺ θεσμοθετοῦσαν τὴν *ἐπὶ Ἑλληνισμοῦ θανατικὴ καταδίκη* ἐφαρμόσθηκαν χωρὶς καμία ἀντίδραση ἢ ἐξέγερση , ὅπως χωρὶς καμία ἀντίσταση ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες ἐπῆλθε ὁ ἀφανισμὸς 80 καὶ πλέον πόλεων τῆς κυρίως Ἑλλάδας ἀπὸ τὸν Χριστιανὸ Ἀλάριχο , μετὰ Βυζαντινῆς αὐτοκρατορικῆς διαταγῆς σαράντα (40) χρόνια ἀργότερα .
    4ον : Ἀποκαλύπτουν ἐπίσης αὐτὰ τὰ ἀπάνθρωπα γεγονότα ποὺ διαδραματίστηκαν στὴν Σκυθόπολη ὅτι : δὲν ὑπῆρξε ποτὲ Ἑλληνικότητα τοῦ Βυζαντίου , οὔτε ποτὲ Ἑλληνορωμαϊκὸ κράτος , ἒφ΄ὅσον ἦταν οἱ ἐκχριστιανισμένοι Ρωμαῖοι αὐτοκράτορες τοῦ Βυζαντίου ποὺ ἄρχισαν τοὺς διωγμοὺς κατὰ τῶν Ἑλλήνων . Οὔτε δὲ ποτὲ ὑπῆρξε ἑλληνοχριστιανισμὸς , ἒφ΄ὅσον ἦταν οἱ Ταγοὶ τῆς χριστιανοσύνης καὶ τὸ ἐβραιογενὲς χριστιανικὸ δόγμα ποὺ :
    – Ἔσβησαν τὰ Φῶτα τοῦ Ἑλληνικοῦ Πνεύματος .
    – Κατέστρεψαν τὴν Ἑλληνικὴ Παιδεία .
    – Κατεδάφισαν τὰ ἀμίμητα ἀρχαία Ἑλληνικὰ ἀριστουργήματα χωρὶς νὰ ἀφήσουν οὔτε μία πόλη ὄρθια .
    – Ἔκαψαν τὶς βιβλιοθῆκες καὶ ἑκατοντάδες χιλιάδες τόνων Ἑλληνικὰ ἐπιτεύγματα εἰς ὅλους τους κλάδους τῶν ἐπιστημῶν , κατὰ 99,99% κατέστρεψαν τὴν Ἑλληνικὴ Γραμματεία .
    – Σχεδὸν ἀφάνισαν τὴν Ἑλληνικὴ φυλὴ ἀπὸ τὸν πλανήτη γῆ , ἐπιφέροντας της, πολλὲς γενοκτονίες .
    – Παρέδωσαν τὴν σβήνουσα Ἑλλάδα στοὺς Τούρκους καὶ
    – κατάντησαν τοὺς Ἕλληνες πολιτιστικὰ στείρους .

    Σύμφωνα μὲ τὶς ἱστορικὲς πηγὲς ἐκείνων τῶν Ρωμαιοβυζαντινῶν χρόνων οἱ συνεχεῖς διώξεις καὶ γενοκτονίες κατὰ τῶν Ἑλλήνων πῆραν τὴν ζωὴ εκατομυρίων Ἑλλήνων. Λιγότεροι ἀπὸ 1.000.000 ἐπέζησαν ἒφ΄ ὅσον μετὰ βίας καὶ τρόμου ἔσκυψαν κεφαλὴ πρὸς τὸ ἐβραιογενὲς θεὸ καὶ τὸ χριστιανικό του δόγμα , ὅπου ἡ κύρια ἐντολὴ αὐτοῦ ἦταν καὶ εἶναι :
    Λέγει ὁ Ἰησοῦς Χριστός : *Ὅσο γιὰ τοὺς ἐχθρούς μου , αὐτοὺς ποὺ δὲν μὲ θέλησαν γιὰ βασιλιὰ τοὺς φέρτε τους ἐδῶ καὶ κατασφάξτε τοὺς μπροστά μου* . *Κατὰ Λουκᾶν* (ΙΘ΄, 27) .
    Καὶ προστάζει ὁ Πατέρας τοῦ Ἰεχωβὰ τοῦ ὁποίου ἐκλεκτὸς λαὸς εἶναι οἱ Ἑβραῖοι : *ἐξεγερῶ τὰ τέκνα σου Σιῶν ἐπὶ τὰ τέκνα τῶν Ἑλλήνων* . (*Ζαχαρίας* Θ΄13 – 15) .

    Μου αρέσει!

    • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [ΠάνΘεον] said

      Η ΣΚΥΘΟΠΟΛΙς ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΛΛΕΕΙΝΟ ΨΕΜΑ ΚΚΕ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΡΙΦΘΕΙ……ΣΤΟ ΤΕΛΟς ΚΚΕ ΕΣΕΙς ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΟΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΤΗς ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ .ΘΑ ΣΑς ΦΑΝΕΡΩΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΦΑΝΕΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ , ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΤΕ. ΕΣΥ ΚΚΕ Ο ΑΠΟΛΩΛΟς ΚΕΡΚΥΡΑΙΟς..Ο ΚΑΙΡΟς ΓΑΡ ΕΓΓΥς,,

      Μου αρέσει!

      • Ξενοφώντας said

        Η Σκυθόπολις δεν δύναται ποτέ να καταρριφθεί. Είναι σαν να λές ότι Ο Αμμιανός Μαρκελλίνος Ρωμαίος Ιστορικός δεν υπήρξε, και εάν ναι, ότι είναι ψεύτης.

        Εσείς οι Φανατικοί Ορθόδοξοι είστε το Μεγαλύτερο ΨΕΜΑ που ποτέ δημιούργησε ο νοσηρός ψυχοπαθής νους.

        Να και γεύση από τα γραπτά του Ιστορικού Αμμιανού Μαρκελλίνου για την Σκυθόπολη, στην γλώσσα την οποία τα έγραψε, Λατινική.

        Ammianus Marcellinus, Rerum Gestarum. Libre( Βιβλίο)19-(κεφάλαιο) 12

        [7] Perrexit (ut praeceptum est) Paulus funesti furoris et anhelitus plenus, dataque calumniae indulgentia plurimis, 6 ducebantur ab orbe prope terrarum, iuxta nobiles et obscuri, quorum aliquos vinculorum afflixerant nexus, alios claustra poenalia consumpserunt. [8] Et electa est speetatrix suppliciorum feralium civitas in Palaestina Scythopolis, gemina ratione visa magis omnibus opportuna, quod [p. 538] secretior est 7 et inter Antiochiam Alexandriamque media, unde multi plerumque ad crimina trahebantur….

        [13] Et hos quidem aliosque paucos aequa sors, veritatis adiutrix, periculis eximit abruptis. Criminibus vero serpentibus latius, per implicates nexus sine fine distentos, quidam corporibus laniatis exstinguebantur, alii poenis ulterioribus damnati sunt bonis ereptis, Paulo succentore fabularum crudelium, quasi e promptuaria cella, fallaciarum et nocendi species suggerente complures, cuius ex nutu (prope dixerim) pendebat incedentium omnium salus. [14] Nam siqui remedia quartanae vel doloris alterius collo gestaret, sive per monumentum transisse vesperi, malivolorum argueretur indiciis, ut veneficus, sepulchrorumque horrores, et errantium ibidem animarum ludibria colligens vana, pronuntiatus reus capitis interibat…»

        ΝΑΙ!!!!!!!
        Υπήρξε η Σκυθόπολη ως το Άουσβιτς, τόπος εκτελέσεων και βασανιστηρίων των αρνηθέντων τον Χριστιανισμό, και όποιων δεν υποκλίνονταν στον Χριστιανό Ρωμαίο Βυζαντινό Αυτοκράτορα Κωνστάντιο τον ΙΙ.

        Διαστρεβλώνετε την αλήθεια να μην γνωρίζει το ΠΟΙΜΝΙΟ την αιμοβόρα σας φύση, την σαπίλα σας, την κτηνωδία σας, την εγκληματικότητα σας.

        Ἡ *Μητέρα Ἐκκλησία* τοῦ κ. Χριστόδουλου , Η Εκκλησία ΣΑΣ, τὸ Οἰκομενικὸ Πατριαρχεῖο , διὰ τοῦ ἐπισημοτάτου ὀργάνου τοῦ , τῆς *Ἐκκλησιαστικῆς Ἀλήθειας* χρόνο 28 Φεβρουαρίου 1899 ἐξευτελιστικὰ διαψεύδει τὰ σοφισματά του .
        Δὲν εἶναι μόνον ἡ *Ἐκκλησιαστικὴ Ἀλήθεια* ἀλλὰ χιλιάδες ἄλλα (νόμοι , θεσπίσματα , κανόνες , ἱστορικὰ ἔγγραφα) ποὺ ἀποδεικνύουν πὼς ἐπὶ αἰῶνες διώχθηκε μέχρις ἱστορικοῦ θανάτου ὁ Ἑλληνισμὸς .
        Διαβάζουμε αὐτὴν τὴν τραγικὴ ἀλήθεια στὰ: *Ἰουστινιάνειος Κῶδιξ* , *Θεοδοσιανὸς Κῶδιξ* , στοὺς *Κανόνες Οἰκουμενικῶν Συνόδων* (τοὺς νόμους τοῦ Βυζαντινοῦ κράτους) , κλπ , κλπ ,…
        Ὅσο ἀφορᾶ τὰ ἄρθρα τοῦ κ. Χριστόδουλου εἶναι καὶ αὐτὰ ἀντικείμενα τῆς φοβερῆς διαστρέβλωσης τῆς Ἑλληνικῆς Ἱστορίας καὶ τοῦ Ἑλληνικοῦ Πολιτισμοῦ , παραχαράξεις καὶ ἀποκρύψεις τοῦ ἀληθινοῦ παρελθόντος τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ . Αὐτὲς δὲ οἱ διαστρεβλώσεις , ἀποσιωπήσεις καὶ παραποιήσεις τῆς Ἑλληνικῆς Ἱστορίας , αὐτὰ τὰ πολλαπλὰ ψεύδη ἔχουν ἀνατραπεῖ *σύρριζα* ἀπὸ τὰ γραπτὰ , ἱστορικὰ καὶ Πατριαρχικὰ κείμενα .

        Για παράδειγμα της προπαγανδιστικής ψευδολογίας της Εκκλησίας, για την απάνθρωπη χειραγώγηση του ΠΟΙΜΝΙΟΥ, φανερώνω αυτήν την σοκαριστική αλήθεια, που τόσο έντεχνα και με περίσσιο δόλο κρύβει ο Κλήρος: Γράφει ὁ Πατριάρχης Ἱεροσολύμων στὴν *Πατρικὴ Διδασκαλία* του ὅτι :
        *…Ὁ Κύριος διὰ νὰ φυλάξι καὶ αὔθις ἀλώβητον τὴν ἁγίαν καὶ ὀρθόδοξον πίστιν ἠμῶν τῶν εὐσεβῶν καὶ νὰ σώση τοὺς πάντας…Ἤγειρεν ἐκ΄τοῦ μηδενὸς τὴν ἰσχυρᾶν αὐτὴ βασιλεία τῶν Ὀθωμανῶν , ἀντὶ τῆς τῶν Ρωμαίων ἠμῶν βασιλείας ἡ ὁποία εἶχεν ἀρχίσει , τροπὸν τινὰ , νὰ χωλαίνη εἰς τὰ τῆς ὀρθοδόξου πίστεως φρόνημα* .
        Καὶ ἀπαντάει στὸν Πατριάρχη Ἱεροσολύμων ὁ Ἀδαμάντιος Κοραὴς :
        *Ἡ τάχα δὲν εὔρηκεν ὁ Χριστὸς ἄλλον μέσον παρὰ τὴν μισόχριστον τῶν Ὀθωμανῶν θρησκείαν , διὰ νὰ στηρίξει τὴν τὴν ἰδικήν του*; Δὲν εὔρηκεν *ἄλλο μέσο νὰ σώση τὰ πρόβατά του πλὴν τοῦ νὰ τὰ παραδώση εἰς αὐτὸ τὸ στόμα τοῦ λύκου;* . Α. Κοραής : *Ἀδελφικὴ Διδασκαλία*, *Ἅπαντα* ἐκδόσεις Βαλέτα .

        Μου αρέσει!

  3. Ψυχασθένεια said

    Τί αυτομαστίγωση κι αυτή με την αμαρτία!
    Ο καλός χριστιανός βρίσκει πάντα τον εαυτό του αμαρτωλό και αυτοβασανίζεται συνεχώς από μια θάλασσα αμαρτιών.
    Τόσο πολλές αμαρτίες έχει ένας καλός χριστιανός και τόσο ακέραιους χαρακτήρες φτιάχνει τελικά ο χριστιανισμός;
    Ποιά η ηθική του χριστιανού δηλαδή ώστε να αισθάνεται συνεχώς βουτηγμένος στην αμαρτία και ποιά η ωφέλεια της θρησκείας αν τόση πολλή αμαρτία κυκλοφορεί στους πιστούς της;
    Δεν σας μοιάζει με μαζική σοβαρή ψυχική ασθένεια, γέννημα-θρέμα ακριβώς της θεωρίας της «σωτηρίας της ψυχής»;
    Αν δεν είχαν εφεύρει και την αυταπάτη της εξομολόγησης-μετάνοιας για λίγο εκτόνωση και λύτρωση είναι σίγουρο ότι θα κατέληγαν όλοι αλυσσοδεμένοι πίσω από τα σίδερα του ψυχιατρείου.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: