olympia.gr – 2008-2019 – 11 χρόνια- 400εκ VIEWS

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Ήταν «ακροδεξιός» ο Αυγουστίνος Καντιώτης;

Posted by olympiada on Αύγουστος 23, 2013

kantiotisΚαλημέρα Ολυμπία…κάποιοι που δεν προσκύνησαν τον Μαμωνά τα είχαν δεί από νωρίς.Αν θέλεις το ανεβάζεις.

Καλή δύναμη!

Misha

Π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ:

Η ΚΟΙΝΗ ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΟΡΝΕΙΟ

Να σταματήσει η προσπάθεια εντάξεως της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή κοινότητα, ζητάει ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης.

Χαρακτηρίζει την ΕΟΚ φωλιά αντιχριστιανισμού και υποστηρίζει ότι θα μετατρέψει την Ελλάδα σε διεθνές πορνείο.

Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης σε μακρό άρθρο του στο περιοδικό του, γράφει ότι η ΕΟΚ είναι σαν ένα μεταξωτό σάκκο που μοιάζει όμορφος απ’ έξω αλλά που μέσα του κρύβει κακά που προκαλούν αηδεία και εμετό.

Το άρθρο καταλήγει:

«Καλύτερα φτωχοί με τον Χριστό στο πλευρό μας παρά πλούσιοι με τον διάβολο.»

Ο Αυγουστίνος Καντιώτης τονίζει ότι η ΕΟΚ είναι το ίδιο κακή για την Ελλάδα όσο το ΝΑΤΟ και οι αμερικανικές βάσεις και θα σημάνη για την Ελλάδα την εισβολή εραστών του κακού, τυχοδιωκτών, υλιστών και αθέων.

(ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 5/10/1977)

Θάρθει μια νέα φριχτότερη δικτατορία στην πατρίδα μας και θα θρηνήσουμε περισσότερο από κάθε άλλη φορά

(ΤΑ ΝΕΑ 16/10/1978)

275 Σχόλια to “Ήταν «ακροδεξιός» ο Αυγουστίνος Καντιώτης;”

  1. βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

    Και το σαπιο συστημα τον πολεμησε ανελεητα.

    • Μανώλης said

      Βασίλω κάτσε φρόνιμα….Αμερικάνα που δεν έχεις γρι αισθητική παιδεία μιλάς επί παντός επιστητού.

      Η περίπτωσή σου δεν είναι πια γραφική όπως φαίνονταν μέχρι τούδε.

      Ιδεολογικοποίηση της πίστης είναι θρησκεία.
      Εσύ είσαι θρησκευόμενη της χρυσής αυγής.

      Το άλλο πρόσωπο του τσίριζα και βαθειά αντιδεξιά.

      Έχεις στο μυαλό σου έναν «Ελληνισμό» όπως περιγράφεται από την εσπερία….και από τους «γκουρού» της «σέχτας» σας τους κουρεμένους «ελληνοπρεπώς» αλ΄Αμερικαίν..

      Τελεία.

    • peet said

      Ποιος τον πολεμησε ανελεητα ; η 21 η Απριλιου; μην τρελλαθουμε κιόλας

      • Σοφία said

        Ε από την 21η απρλίου μέχρι που πέθανε ο Καντιώτης περάσαν και δυο τρεις τέσσερεις δεκαετίες. Αν τον πολέμησαν δεν ξέρω, γιατί δεν τον παρακολουθούσα αλλά αυτά που έλεγε τότε εκ των υστέρων αποδεικνύεται ότι είχε δίκιο.

      • Миша said

        Bέβαια !!! η 21η Απριλιου πηγε να τον βγαλει τρελο!!!
        ειχε πεταξει εξω απο την Μητροπολη της Φλωρινας την γυναικα του νομαρχη που μπηκε μεσα φορωντας επιδεικτικά μια βαρυτιμη γουνα, λεγοντας της ενωπιον όλων «παρακαλειται η αρκουδα που μπήκε στην εκκλησία να βγει εξω»

      • φωτεινη said

        χαχαχαχαχαχαχα!!!

        βρε την καρακαηδονα..
        καλα της εκανε.

      • peet said

        Για κοιταξτε ποτε εγινε Μητροπολιτης 2 μηνες μετα την 21 η Απριλιου.
        Ο συγχωρεμενος ειχε πολλα κολληματα,ιδιως με τις γυναικες.Πεταξε εξω απο την εκκλησια μεσοκοπη γυναικα επειδη Ιουλιο μηνα ,εσκαζε ο τζιτζικας,φορουσε κοντομανικο φορεμα-τεραστιο κολλημα
        Ο κοσμος ομως τον αγαπουσε εξ αιτιας του εργου που προσεφερε και μαλιστα σε δυσκολες εποχες
        Τα κολληματα του ηταν ομως χοντρα που εφθαναν στα ορια της υπερβολης και του γελίου

      • ΝΕΣΤΟΡΑΣ said

        peet είπε
        Αυγούστου 23, 2013 στις 1:54 μμ

        Ποιος τον πολεμησε ανελεητα ; η 21 η Απριλιου; μην τρελλαθουμε κιόλας

        ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΔΙΩΧΘΗΚΕ ΣΥΛΛΗΦΘΗΚΕ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΞΟΡΙΣΤΗΚΕ ΗΣΟΥΝ ΑΓΕΝΝΗΤΟΣ/Η ΜΗ ΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΣ. ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ.

      • peet said

        ΝΕΣΤΟΡΑΣ

        τι λες αγαπητε; εγιναν αυτα ; Ο Αυγουστινος οσο ηταν καλα στην υγεια του ιερουργουσε κανονικοτατα
        Ποιος τος εξορισε,ποιος τον βασανισε; σε παρακαλω επισκεπτομουν και επισκεπτομαι συχνοτατα τη Φλωρινα.ο Αυγουστινος καθε Κυριακη κατακεραυνωνε απο του αμβωνος οσα πιστευε οτι ηταν στραβα,τονβλεπαμε τον ακουγαμε.Ποιες εξοριες;
        Απλα οπως προανεφερα ηταν βαθυτατα σκληροπυρινικος Ορθοδοξος που αυτο του δημιουργουσε αντιπαθειες
        Αλλο αυτο και αλλο εξοριες και βασανισμοι,ποιος θα βασανιζε ενα 70 χρονο Μητροπολιτη ,ιδιαιτερα αγαπητο με τεραστιο κοινωνικο εργο
        Ο Αυγουστινος υπηρξε φαρος της ορθοδοξιας ,αλλα ειχε βαθια ριζωμενο μεσα του το ΑΠΟΛΥΤΟ,και αυτο τον οδηγουσε σε φαιδρες κινησεις

    • Ρωμηός(Δημήτρης) said

      Μανώλη ποιος είσαι εσύ που θα πεις στη Βασιλική να κάτσει φρόνιμα;
      Ρε κάτι σούργελα που κυκλοφορούν…

      Βασιλική έχεις περισσότερο θάρρος και ήθος από όλα τα τυπάκια εδώ μέσα…τα άθλια κομματόσκυλα..

      • Μανώλης said

        @Ρωμηός(Δημήτρης)

        Aγαπητέ «Ρωμιέ» η προσφώνηση σούργελο αναφέρονταν σε μένα;

        Επίσης και το κομματόσκυλο;

        Θα εκπλαγείς αγαπητέ όταν φύγει η λάσπη από τα μάτια σου και θα δεις την κυρα-Βασίλω και τον κομματικό ολοκληρωτισμό που αντιπροσωπεύει,
        θα σου φύγει όλη η Ρωμιοσύνη…

        με την παράκληση να μην ξαναασχοληθείς μαζί μου μικρονοικιέ που δεν σε κόβω για Ρωμιό..

      • Ρωμηός(Δημήτρης) said

        Κοίτα Μανωλιό, το σχόλιο πήγαινε σε σένα και όλους όσους αντιπροσωπεύεις…

        Μου τη σπάει αφάνταστα να χτυπάτε έστω και διαδικτυακά γυναίκες…επειδή διαφωνείτε…

        Πες την αποψή σου, θα πει την δική της και τέλος. Έτσι απλά και όμορφα..

        Σε πολλές πόλεις της Ελλάδας ακόμη και βουλευτίνες της ΧΑ ή τα παιδιά τους υβρίστηκαν και απειλήθηκαν
        από αναρχοαριστερούς φλώρους και δεξιούς φλώρους…(δεν υπονοώ κάτι τέτοιο για σένα, εξάλλου δεν σε ξέρω.)

        Ας φερθούμε πολιτισμένα όπως αρμόζει σε Έλληνες και Ελληνίδες. Δε χρειάζεται να επιτίθεσαι συνέχεια διότι
        δεν έχει και νόημα…εκτός αν πληρώνεσαι.

      • peet said

        H Bασιλικη φιλτατε ειναι κομματικο οργανο και οχι μια απλη σχολιαστρια,εχει ουσιαστικη διαφορα αυτο -νομιζω
        Απο την αλλη οταν εκτρεπεται αυτη ειναι φυσικο να εκτραπουν και οι υπολοιποι.
        Το να προσπαθει να μας παρουσιασει σαν αγιο τον Αδολφο ,ε τοτε μαλλον εκνευριζει πολλους

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Λοιπον ,προκαλω ολους εσας τους συκοφαντες να βρητε εστω και ενα γραφομενο δικο μου,
        στο οποιο να θαυμαζω,να αγιοποιω η οτιδηποτε αλλο τον χιτλερ ,τον μουσολινι,τον χοτζα,τον μαο ,τον λενιν ,τον σταλιν και λοιπους.
        Εν αντιθεσει με αλλους που θαυμαζουν ανοικτα σταλιν,λενιν ,τροτσκι ,μαο ,
        και ας μην αναφερω τα προσκυνηματα στον χοτζα απο κατι μεγαλους «δημοκρατες».

        Εμπρος λοιπον,περιμενω να βρητε κατι δικο μου.

      • Μανώλης said

        Ρωμιέ Δημήτρη

        Όταν κάποιος-α παίρνει την ευθύνη και δημοσιεύει απόψεις του,
        πρέπει να φέρει και την ευθύνη των όσων λέει.

        Λυπάμαι αλλά η θέση σου μειώνει την Βασιλική και όλες τις γυναίκες που συνομιλούν εδώ μαζί μας,

        γιατί τις θεωρείς (υιοθετώντας ένα Ευρωπαικό κατάλοιπο του ρομαντισμού που μόνο Ρωμέικο δεν είναι),

        «ευθραστες» και ολίγον τι «ανάπηρες» και μειωμένης αντίληψης.
        ..
        Είναι δε απορίας άξιον πως δε σε πήρανε φαλλάγγι η Φωτεινή η Σοφία η Κόρινα η Φαίη

        και τόσες άλλες διότι τις μειώνεις κατάφορα..

        Για την Βασίλω την Χρυσαυγίτισα δεν το συζητώ και δεν περίμενα και τίποτα άλλο,

        ή θυματοποίηση την βολεύει αφάνταστα…

        Χαίρε!

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Παιδακια τι θα γινη,θα περιμενω πολυ ακομη να φερεται τις αποδειξεις για τους υμνους;

      • φωτεινη said

        εγω Μανωλη εχω υπαρξει ,αηδιαστικοτατων επιθεσεων.
        δεν απεχωρησα απο το Ολυμπια,λογω χαρακτηρα και καταγωγης,γνωστης, για την επιμονη της.

        δεν σου κρυβω ομως,οτι θα ειχα προτιμησει να μην εχουν συμβει πολλα απο τα εκτροπα που συνεβησαν.
        διοτι ξεπερνουσαν τα ορια της απλης επιθεσης.

        ειμαι σιγουρη οτι δεν ησουν παρων στα γεγονοτα,διοτι δεν σε θυμαμαι σε αναλογες στιγμες απειρου καλους.

        αν ησουν,θα καταλαβαινες οτι οι επεμβασεις του τιμ της Ολυμπιας,αλλα και των απλων σχολιαστων ,ηταν σημαντικες,εκεινες τιςε στιγμες αλλα και γενικοτερα στην λυση του προβληματος.

        για αυτο εγω ,τωρα που ειδα την συζητηση,πιο πολυ μου ερχεται να πω ευχαριστω στον Ρωμηός(Δημήτρης),που πιστεψε με δεν ειναι ενσαρκωνει το ευρωπαικο καταλοιπο του Ρομαντισμου,απλα θυμαται τα γεγονοτα του παρελθεντως χρονου,στο σαιτ.

      • astillais said

        Μανώλη, έχεις διαβάσει επιθέσεις* σεξιστικού στυλ;
        Αν ναι,
        συμφωνείς;
        Έχεις διαβάσει επιθέσεις* ψυχιατρικού στυλ;
        Αν ναι,
        συμφωνείς;
        Έχεις διαβάσει επιθέσεις* ταμπέλας;
        Αν ναι,
        συμφωνείς;

        * πάντα άνευ αποδείξεων

      • Μανώλης said

        Astillais

        Δεν συμφωνώ φυσικά και σε παρακαλώ αν είδες τέτοιες επιθέσεις

        *άνευ αποδείξεων

        σε σχόλιά μου να μου τα υποδείξεις,

        πάντα πρέπει κανείς να μαθαίνει από τα λάθη του.

        Αναμένω….

    • ΜΠΑΜΠΗΣ Ο ΙΔΙΟΣ said

      Οντως το σάπιο σύστημα τον πολέμησε ανελέητα…..
      Και όταν λέμε σάπιο σύστημα εννοούμε τους μεταλλαγμένους κομουνιστές της μεταπολιτευτικής ιδιαίτερα περιόδου αγράμματους στην πλειονότητά τους, που στελέχωσαν την ….κοινωνία μας…. και τώρα ψαχνόμαστε …..

    • ARIS said

      ΡΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΟΓΚΑΣΤΕΝ

  2. eksothen said

    Ο ανθρωπος ειδε τι καλουδια θα μας εφερνε η ‘μεταπολιτευση’ και η ελληνοφωνη αριστερα. Τωρα πως προκυπτει οτι ομολογει την πολιτικη του πεποιθηση ως κομουνιστης δεν το βλεπω και δεν εχω ενημερωθει.

  3. Εθνικιστής said

    Ναι πλούσιοι είμαστε δεν βλέπεις μέσα έπεσε

  4. eksothen said

    Μαθαινουμε πως μπορει να υπηρχαν κομουνιστες ιερεις, αλλα γιατι;;
    Τι τους ωθησε να γινουν κομουνιστες;;
    Μηπως αυτο δινει μια λυση;;

    «Εφημερίδα «Στόχος»_ Στα «Εβραϊκά Χρονικά» Ιουνίου 2013 που μόλις κυκλοφόρησαν από το «Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος» υπάρχει ένα 4σέλιδο αφιέρωμα στον Σιωνιστή Ιδρυτή του Κράτους του Ισραήλ, Δαβίδ Μπέν Γκουριόν (1886-1973). Μεταξύ άλλων, μαθαίνουμε τα εξής εκπληκτικά:

    1) Την εποχή των Βαλκανικών Πολέμων, ο Μπέν Γκουριόν σπούδαζε στην Θεσσαλονίκη κι εκεί έγινε στενός φίλος του Εβραίου Ιδρυτή του ΚΚΕ, Αβραάμ Μπεναρόγια!.. Όταν ο Μπεναρόγια ίδρυσε την «Φεντερασιόν» (τον πρόδρομο του ΚΚΕ), ο Μπέν Γκουριόν ήταν ένα από τα πλέον δραστήρια μέλη της. Ο μετέπειτα Ιδρυτής του Ισραήλ, ήταν φανατικός Σοσιαλιστής και δίδασκε Εβραϊκή Γλώσσα και Σοσιαλισμό στους ατυχείς Θεσσαλονικείς, ξεκινώντας από τον Πατριάρχη Αβραάμ!

    2) Σύμφωνα με το επίσημο περιοδικό των Ελλήνων Εβραίων, που παραθέτει δηλώσεις του ιδίου του Μπεναρόγια, ο Μπέν Γκουριόν ήταν από τότε Σιωνιστής (δηλαδή Εβραίος Εθνικιστής), αλλά αυτό καθόλου δεν ενοχλούσε τα υπόλοιπα μέλη της «Φεντερασιόν»! Μόνο ο Ελληνικός Εθνικισμός τους ενοχλούσε…»
    h##p://www.stoxos.gr/2013/08/blog-post_1937.html

    Βεβαια οπως πολυ σωστα δηλωσε ο μεγαλος μας ποιητης ο Στρατης Μυριβήλης, πως οταν συνειδητα γινει κανεις κομουνιστης τοτε παυει να ειναι και Ελληνας. Εγω θα προσθεσω, ποσο οταν ειναι και Χριστιανος ιερωμενος.

    • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

      Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013 – 07:14

      Κ. Παλαμάς: Μακριά και οι φαύλοι και οι περιττοί και οι μπολσεβίκοι

      Οἱ λύκοι

      Βοσκοί, στὴ μάντρα τῆς Πολιτείας οἱ λύκοι! Οἱ λύκοι!
      Στὰ ὅπλα, Ἀκρῖτες! Μακριὰ καὶ οἱ φαῦλοι καὶ οἱ περιττοί,
      καλαμαρᾶδες καὶ δημοκόποι καὶ μπολσεβίκοι,
      γιὰ λόγους ἄδειους ἢ γιὰ τοῦ ὀλέθρου τὰ ἔργα βαλτοί.

      • eksothen said

        Ευχαριστω, αλλον ενα συνδεσμο που πρεπει να τον ψαξω.

        Αληθεια βρε Βασιλικη, γιατι οι σπουδαιοι Ελληνες ειχαν γραψει, κατα του κομουνισμου ειδικα στην Ελλαδα;;
        Κ. Παλαμας/ Α. Παπαδιαμαντης/Κ. Καβαφης/Ν. Καζαντζακης/ Ελυτης/ Σ. Μυριβηλης ποσοι αλλοι αραγε;;

      • Μανώλης said

        O «Eθνικισμός» έχει στόχο την γελοιοποίηση του Έθνους,
        σε περιπτώσεις ήπιες όπως της Βασίλως και του «απ΄έξω».

        Σε άλλα επίπεδα και σε διάφορες ιστορικές περιόδους υπήρξε το πρόσχημα για Εθνικές καταστροφές.

        Κάτι τέτοιο βλέπω να έρχεται με τους τωρινούς εκφραστές του.

        Μακάρι να διαψευστώ.

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        εξωθεν
        θα γνωριζαν κατι παρα πανω απο εμας τους κοινους θνητους.

      • Μανώλης said

        Bασίλω προχθές σε ένα σχόλιό σου αντέγραψες ένα εκτενές απόσπασμα από την ομιλία-άρθρο;

        του φιρεράκου νικολάκη του αρχηγού σου,

        οπου μεταξύ των άλλων επανέλαβε την λέξη εθνοφυλετισμός και καλούσε τα πλήθη να συμβἀλλουν στην αναγέννησή του,

        (ξέρεις εκεί που είχες την ατυχή έμπνευση να αναφερθείς και στον Ίωνα Δρταγούμη).

        συφωνείς λοιπόν με την αναγέννηση του ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΣΜΟΥ αγαπητή Βασίλω εξ΄Αμερικής;

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Μανωλη
        εχεις πολυ δρομο να κανης μεχρι να ανδρωθης.

      • Μανώλης said

        Βρέ Βασίλω,
        στο είπα τώρα θάρχίσουν όλα…

        άντε όπως λες εγώ ἐχω πολύ δρόμο μἐχρι να αντρωθώ..

        (αλήθεια γνώρισες άντρα συη ζωή σου ή έμεινες στα κόμικς;),

        αλλά εσένα σαν Γυναίκα σε ξαναρωτώ και θέλω να μην υπεκφύγεις ,

        σαν Τζαβέλαινα και σαν Μπουμπουλίνα ιδού σου ρίχνω το γάντι,

        «Συφωνείς με την αναγέννηση του ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΣΜΟΥ που λέει ο Νικολάκης ο Μιχαλολιάκος στο κείμενο που έστειλες ΕΣΥ;

        NAI ή ΌΧΙ ;;;;

      • Μανώλης said

        Bασιλική

        μην ξαναμιλήσεις για Ελλάδα ακόμη μα απαντήσεις στο ερώτημά μου σαν Τζαβέλαινα σαν Μπουμπουλίνα…

        κατά τ΄άλλα μπλα μπλα μπλα….εξ΄Αμερικής.

        Θλιβερή.

      • Κλακαδόρος Στο Κάδρο said

        Για να μην χάνουμε χρόνο, Μανώλη, δες αυτό

        h**p://www.youtube.com/watch?v=CAhWfdY57N4

        Αφού πάλι αυτό θα κοτσάρει…

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Μανωλη
        οταν ανδρωθης και μαθης να φορας παντελονια
        θα κανουμε συζητηση.
        Μεχρι τοτε αρκεσου στις ελαφροτητες.

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        http://www.youtube.com/watch?v=CAhWfdY57N4

        Κλακαδόρε μεσα στο Κάδρο!!Το βίντεό σου και δεν καταλαβαίνω γιατί βάζεις αστεράκια!!!

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        Ναι βρε!!Στο βίντεο ένα ακόμη από τα …….γουρούνια που παριστάνουν τους σωτήρες μας!!Μάλιστα ας γνωρίζουμε ότι τα γουρούνια πέρα των άλλων,ότι δηλαδή κυλιούνται μέσα στις λάσπες, και βρωμάνε,επίσης αν είναι πολύ πεινασμένα τρέφονται ακόμη και με ότι πιό αηδιαστικό μπορεί να φανταστεί ό ανθρώπινος νους!!Πχ με ψόφια ποντίκια και ενίοτε ακόμη και με κόπρανα!!!

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        Ποίοι λοιπόν θα ……ξεβρωμίσουν τον τόπο;;Τα γουρούνια;;;{βλέπε χρυσαυγίτες!}

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Ευτυχως που δεν απεχωρησες οπως απειλουσες και ανεβαζεις το επιπεδο καθημερινως.

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Ελα Ιωαννη ομολογησε το.Παθαινεις αμοκ καθε φορα που αμφισβητουμε το ολοκαυτωμα των ολοκαυτωμενων.

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        http://www.youtube.com/watch?v=VBkUcDhokg4

        Αφιερώνω στην Βασιλική,τον ……….σπουδαίο αυτόν ύμνο !!!

        Καφετί Γουρούνια να βρωμίσει ο τόπος!!
        Μάλλον έγιναν καφετί…λόγω λάσπης!!!!

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Ιωαννη
        σταματα να χτυπιεσαι καταγης,οι ολοκαυτωμενοι δεν ολοκαυτωθηκαν….

      • Μανώλης said

        Βασίλω

        εκτίθεσαι ολοένα και περισσότερο χρυσαυγίτισα κι΄επειδή η τακτική σου είναι ολοφάνερη και εντελώς ΞΕΝΗ με τον Ελληνικό ΤΡΟΠΟ,

        εγώ δεν θα παίξω το παιχνίδι σου ανέραστη Αμερικάνα.

        Αφού λοιπόν δεν απάντησες ευθέως αλλά ρίχνεις,

        (κάνοντας ολοφάνερη υπεραναπλήρωση της μειονεξίας που σε δέρνει),

        σεξιστικά!!!! υπονοούμενα,

        εσύ η γυναίκα(;;)

        και βρίσκεις έτσι άλλοθι για την σιωπή σου .
        θα σπάσω εγώ το απόστημα και θα σου πω πως δεν πρέπει να οικειοποιήσαι πνευματικά αναστήματα που δεν τα διάβασες καν,

        γιατί είσαι Ιερόσυλη.

        Αυτήν την φορά «έπιασες»τον Παλαμά (παλαιότερα τον Δραγούμη)

        και ενώ πριν από λίγες μέρες κόπιαρες ένα αρθρίδιο-λόγο του αρχηγού σου που μιλά για αναγέννηση του Εθνοφυλετισμού,

        δεν φρόντισες να μάθης για τον δωδεκάλογο του ΓΥΦΤΟΥ του Παλαμά και τον συμβολισμό του αγράμματη χρυσαβγίτισα

        εξ Αμερικής….

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Μανωλη τι συμβαινει;;
        δεν σου αρεσει οταν καποιος αλλος χρησιμοποιει την τακτικη σου ετσι;;

        οταν αισθανεσαι την αναγκη να γινεσαι αγενης,θα παιρνης μια βαθια ανασα,θα μετρας μεχρι το δεκα και θα δης οτι η αναγκη θα σου περαση.

        διαφορετικα ,μαχαιραν εδωσες,μαχαιραν θα λαβης.

      • Μανώλης said

        Ο δωδεκάλογος του γύφτου του Παλαμά και ο συμβολισμός του,
        .
        και επίσης η αναφορά σου σε αυτόν ενώ ο αρχηγός σου μιλά γοια ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΣΜΟ,

        δεν σου επιτρέπει να μιλάς πια,

        γιατί θεωρείσαι αναιδής προπαγανδίστρια της σέχτας σου,

        ….εκτός κι΄αν δώσεις εξηγήσεις.

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        και δε με λες βρε Μανωλη,εγω που δεν αισθανομαι καμια ιδιαιτερη αναγκη να σου δωσω την οποιαδηποτε εξηγηση τι πρεπει δηλαδη;με το ζορι να το κανω;

      • Μανώλης said

        Mην δώσεις καμμιά απάντηση αυτή έχει δωθεί με τη σιωπή σου,

        απλώς σε προειδοποιώ,

        φτηνή προπαγανδίστρια μην αναφέρεις για ίδιον (κομματικό,σεχτικό) συμφέρον μεγάλα αναστήματα….

        αλλιώς θα με βρίσκεις απέναντι…

        Αυτά Βασίλω.

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        αχ βρε μανωλη τι να σε πω,τωρα τρεμει το φυλοκαρδι μου…
        δεν με λυπασαι βρε απονε;;τετοιους τροπους σε εμαθε η δασκαλα σου στο σχολειο;;

      • Κλακαδόρος Στο Κάδρο said

        Zzzzzz

      • Μανώλης said

        Ξέχασες Βασίλω το θέμα της ανάρτησης;

        Eπ’αυτού αν θέλεις κάτι…..

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        καλα καλε,δυο η ωρα το πρωι θυμηθηκες το θεμα της αναρτησης;;
        μεχρι τωρα αγωνιουσες για τις εξηγησεις που δεν σου εδινα και τωρα σε πηρε ο πονος;
        καλα λεω εγω οτι εισαι πασοκος και ντρεπεσαι να το ομολογησης….

      • Μανώλης said

        Λοιπόν Βασίλω

        το θέμα της ανάρτησης δεν το ξέχασα διόλου με πείραξε όμω η μικρονοική παρεμβολή σου απ΄το πρώτο σου σχόλιο ακόμη
        και κυρίως αυτή η τάση που έχεις αν και αδιάβαστη να οικειοποιήσαι διάφορους τιτάνες όπως εν προκειμένω ο Παλαμάς και μετά να κανεις την πάπια και να κλαίγεσαι…όταν δεν ξέρεις τι έγραψαν.
        Τώρα για την ταμπελοποίηση που επιχειρείς να κάνεις σε μένα εφαρμόζοντας υις μεθόδους του προτύπου σου Γκαίμπελς σου λέω μόνο να προσέχεις μικρή κουφαλίτσα χρυσαβγίτισα ….κυρίως γιατί απευθύνεσαι σε άνθρωπο που υπέστην διώξεις και έζησε κατάσαρκα την λαίλαπα του πασόκ….
        Προς το παρόν όμως (με αναστολή) παίρνεις απαλαχτικό λόγω ανήκεστης βλακείας…δες κανά ουραβοξίστη να ξελαμπικάρεις και να αισθανθείς «εθνικά περήφανη».

        Χαίρε της βλακείας τρόπαιο.

      • eksothen said

        Μανωλη, σοβαρεψου. Εχεις καταντησει να γραφεις συνεχως μλκιες. Αλλο η αντιπαραθεση και αλλο που προσπαθεις(εμφαση στην λεξη προσπαθεις), ματαια βεβαια, να απαξιωσεις αλλον σχολιαστη, ποσο οταν προκειται για γυναικα. Ανδρικο φιλοτιμο δεν εχεις;;

        Σταματα γιατι καταντας χυδαιος.

      • Μανώλης said

        Eksothen…

        με το «περίεργο» αστεράκι στο σηματάκι που αποφάσισες να συνοδεύει τις ¨παρουσίες» εδώ,

        σου επιστρέφω ατόφιο το επίθετο που μου «χάρισες».

        **πάντως είναι σημειολογικό το αστεράκι…λες; *********

      • ARIS said

        ΖΗΤΩ ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΑΡΧΟΥ ΙΒ ΣΤΑΛΙΝ

  5. Μανώλης said

    Misha

    Oμολογώ πως με εκπλήσσει η ανάρτηση και την βρίσκω άκρως παραπλανητική και λαικίζουσα….και παραδόξως σε ένα άλλο επίπεδο.

    «χρυσαυγιτική».

    Με εκτίμηση.

    • Миша said

      Μανώλη

      ΔΙΟΛΟΥ !!! Αν δεις τις αντιδρασεις των χρυσαυγουλων από πανω θα καταλαβεις πως ειναι στο ακριβως αντιθετο πνευμα.
      Ο π.Αυγουστίνος ζουσε και πολιτευοταν ως χριστιανός άνθρωπος , δλδ εν Χριστω κοινοβιάτης=κομμουνιστής.
      και η αντιθεση του στη φασιστικη ΕΕ αποδεικνύεται προφητική (όπως και αυτη του ΚΚΕ )

    • του Μίσα το κάγκελο said

      Ο Μίσα έχει πολύ ελεύθερο χρόνο στο άγιον Όρος και πετάει σωρηδόν τις αγιαστούρες του. Πότε σ’ αυτό το σάιτ πότε στο πενταπόσταγμα.
      Ο Καντιώτης ήταν η ενσάρκωση του Μεσαίωνα. Δεν ήθελε καρναβάλια, δεν ήθελε εκτρώσεις, δεν ήθελε κοντές φούστες… Ήταν ο εκ Φλωρίνης ορμώμενος Χομεϊνί.
      Οι οπαδοί του μούντζωναν τις γυμνόστηθες τουρίστριες στις παραλίες.
      Αν αυτό που προτείνει ο αγιορείτης Μίσα είναι πρόοδος, τότε η λύτρωση είναι στα γκούλαγκ.
      Ας τυπώσει το Γεροντικό του αγίου Όρους και ας το μοιράσει για να γνωρίσει ο κόσμος το επίπεδο, ορθογραφικό, συντακτικό, λογοτεχνικό, των Πατέρων! Θα κουφαθείτε!

      • eksothen said

        Με αυτα που εγραψες μου φαινεται ο μακαριτης Ιερωμενος ολο και πιο αγαπητος.

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        «δεν ήθελε εκτρώσεις»

        Ούτε εγώ παρακαλώ!!!Είναι τρομερό έγκλημα,δεν το γνωρίζεις;;

      • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

        Ναι,γι’ αυτο και πολεμηθηκε απο τους μασωνους,κυριε που προτιμας,τις ανωμαλιες του φιλελευθερισμου,την εξαχρειωση των ηθων,ασχετως του οτι πιθανον να αναπαυεσαι με τετοιες καταστασεις,θα κανεις περηφανα τα παιδια σου,να γλυκαθηκες απο βιωματα,ανορθοδοξων ερωτων,τι να γινει,προφητευτηκε ο καιρος οπου θα λενε τρελλο τον λογικο καποιοι ομοψυχοι σου.Η καλυτερη απαντηση στις αιτιασεις σου διδεται απο την εικονα μιας κοινωνιας,οικοδομημενης στα προτυπα του ηθικου εκφυλισμου,αλλο αν η αφεντια σου βαφτιζει προοδο την γυμνια οπως διακελευει το αντιχριστο εγχειριδιο της μασωνιας.Εξ ονοματος του εαυτου μου μιλω,ο Μισα δε χρειαζεται συνηγορια,και σου λεω οτι ειναι καλυτερη η κωφωση,δεν υποφερουν και τα αυτια απο το βοθροστομα καποιου Δικερου,απο την μονιμη ναυτια εξαιτιας των αισχροτητων στις φιλελευθερες κοινωνιες,οσο κι αν μερικοι πινουν τον ιδιο τον εμετο τους και τον παρομοιαζουν με νεκταρ,σε μεγαλο βαθμο διαστρεβλωθηκαν τα κριτηρια μας κατ’ αναλογιαν του ψυχικου μας περιεχομενου.

      • οικτος said

        Τι γελοιοτητες ειναι αυτες που γραφεις αδελφε; Οι Πατερες του Γεροντικου σε πειραξαν τωρα; Καλλιτερα μην ασχολεισαι με πραγματα που δεν κατανοεις. Ελεος…

      • Δηιδάμεια said

        Η έκτωση είναι δολοφονία.
        Ακόμα κι αν κάποιοι δεν την θεωρούν φόνο, θα έπρεπε να απαγορευτεί ΚΑΙ για να μάθει ο κόσμος να αναλαμβάνει τις ευθύνες του ΚΑΙ για την ψυχική υγεία της γυναίκας.

        Όσες ξέρω που έκαναν έκτρωση κουβαλάνε τέτοιο βάρος που δεν μπορούν να ησυχάσουν. Περίεργο ε αφού παρουσιάζεται ως φυσιολογικό δικαίωμα της γυναίκας.

        Τώρα για τα μίνια και τα τόπλες θα δυσαρεστήσω τον αντρικό πληθυσμό, αλλά είναι γεγονός ότι τα ξέκωλα αποτελούν άκρως αντιαισθητικό θέαμα!

      • eksothen said

        προς Δηιδαμεια 8:49μμ

        Δεν εχεις αδικο, απο την ανδρικη αντιληψη η αποψη «ολα εξω» ειναι αντιπαραγωγικο, διοτι εμεις χρειαζομαστε και κατι να αφεθει στην φαντασια να γινει παιχνιδι και εκει.

        Αλλα στην καταλληλη στιγμη και τοπο, τα ξεκωλα ειναι μια χαρα λουκουμι.

    • του Μίσα το κάγκελο said

      Δεν είσαι ο μόνος.
      Και η Ελένη Λουκά είναι δίπλα σου.

      • eksothen said

        Ειδες πληθαινουμε.

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Το αντίθετο πετυχαίνεις….να το έχεις υπόψη σου…

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Το σχόλιο πήγαινε στον καγκελάτο

      • peet said

        Δεν θελουνε εκτρωσεις ,αλλα δεκαδες παιδιά πεταμενα στους δρόμους και αφημενα στη τυχη τους
        Κακιστο πραγμα οι εκτρωσεις ,ακομη πιο κακο να φερνεις στο κοσμο παιδια που δεν θελεις και δεν μπορεις να τα φροντισεις σαν γονιός και τα πετας στο δρόμο

      • JFK said

        Μην υπογράφεις με το καλλιτεχνικό σου ψευδώνυμο: «του Μίσα το κάγκελο».
        Υπόγραψε με το κανονικό σου: «της πουτάνας το κάγκελο», μια και τέτοια κοινωνία λαχταράς.

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        Δεν θελουνε εκτρωσεις ,αλλα δεκαδες παιδιά πεταμενα στους δρόμους και αφημενα στη τυχη τους

        Ωχ το μάτι μου!!!Το προφυλακτικό,λέει κάτι σε μερικούς;;

      • ΝΙΚΟΣ said

        ΡΕ Peet,

        ΤΙ «ΛΟΓΙΚΗ» ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ; Ή ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ (Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΕΧΘΕΣΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ) Ή ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ;;;

        ΚΑΤ’ ΑΝΑΓΚΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ «ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ» ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ;;;;

  6. Βίκη said

    Για την εκπορνευση των χωρων που μπαιναν στην ΕΕ εχουν γραψει μεγαλοι διανοητες και φυσικα ολοι μα ολοι κατηγορουσαν τον πολιτισμο του τιποτα που εκπορευεται από την Αμερικη ως αιτια για αυτην την εκπορευνση Προσωπικα διαβασα βιβλια του 1991 και μεχρι το 2003 που περιγραφουν το 2013 τελεια Το 1985 διανοητες και λογοτεχνες ειχαν πει οτι η ΕΟΚ θα ειναι η καταστροφη μας Θυμαμαι τη Φραση του Γιωργου Ιωαννου που εβλεπε την ακταστροφη μας με την εισοδο μας στην Στρουγκα ομως ονομασε επιτυχημενα την ΕΟΚ
    Ο μακαριστος Αυγουστινος Καντιωνης ηταν ενας ανρθωπος με ευστροφια και φυσικα εβλεπε κι αυτος τα σημαδια των καιρων συν Θεω δεινε και συβλουλες στον κοσμο Ποσες εξ αυτων ανθισαν; Ηταν σκληροπηρυνικος γιατι καταλαβε οτι μερικα πραγματα ειναι ΟΛΑ Η ΤΙΠΟΤΑ δηλαδη η με το Θεο πας η με το διαβολο Δεν εχει ημμετρα Ετσι οποιος εργαζεται την Κυριακη και απραβιαζει την τριτη εντολη και θα κλεψει και θα φονευσει κλπ Δεν υπαρχουν εντολες σοβαροτερες η λιγοτερο σοβαρες το Λεει επιτυχημνα και ο Ουμπερτο Εκο σ ενα σολιο του το 1991 για την εργασια την Κυριακη . Η παγκοσμιοποιηση απραβιασε καταρχην την Λοιγικη και μετα τα πιστευω του καθενος σε σχεση με το Θεο του Γι αυτο ειναι εκπορνευση η συμεμτοχη στο γαιτανακι του καπιταλισμου που ευαγγελιζεται αυτη

    • Миша said

      ++++++++

    • Μάριος said

      Εύγε Βίκη!!!

    • peet said

      Ο Αυγουστινος ηταν εκτος τοπου και χρόνου ,οι συμβουλες του και οι παραινεσεις δεν ανθισαν ουτε καρποφορησαν γιατι ηταν ανεπικαιρες και στειρες.Οταν προσπαθεις να φυτεψεις ελιοδενδρο στη κορυφη του Ολυμπου ,μαλλον εχεις προβλημα ,οταν μαλιστα περιμενεις να καρποφορησει
      Μην ξεχνας αγαπητη μου οτι ο Χριστος ο ιδιος μας διδαξε με τη ταπεινοτητα του ,το συγχρονο λογο του,το εργο του, ο Αυγουστινος ηθελε να επιβαλει την αποψη του.Δυστυχως η αποψη του χαθηκε μαζι μ αυτον ,το εργο του χαθηκε μαζι μ αυτον ,γιατι απλα δεν αφησε πνευματικους διαδοχους εξ αιτιας των σκληροπυρινικων αποψεων του.Ο κοσμος απο ενα σημειο και επετα δεν σεβοταν τον Αυγουστινο ,τον φοβοταν

  7. ΑΠΕΛΛΗΣ said

    Καλά έκανες και το ανάρτησες Μίσα!

    «Είμαι κομμουνιστής εν Χριστώ…»

    Ο Καντιώτης-πολλοί θα παρεξηγήσουν την φράση του- δήλωσε κομμουνιστής εν Χριστώ.
    Οι κομμουνιστές από την άλλη, εκτός Χριστού.

    Η φράση αυτή, είναι μια επιτομή της σύμπασας χριστιανικής διδασκαλίας, πριν την καταντήσουν, όπως την κατάντησαν, άχρωμη, άοσμη και εκτός του πνεύματος της επίγειας διαπάλης και του αγώνα, όπου όλα δοκιμάζονται, και οι άνθρωποι και η πίστη τους, διότι εδώ κερδίζεται και ο παράδεισος και η κόλαση.

    Βλέπεις δε συνέφερε τις εξουσίες το «κομμουνιστικό» πνεύμα του πρώϊμου χριστιανισμού και έτσι το εξοβέλισαν από την πραγματικότητα της ζωής σε ένα αόριστο επέκεινα. ‘Επειτα, ανακάλυψαν ένα πολιτικό κομμουνισμό, που απλά εξοβέλισε το θείο από την ζωή των ανθρώπων, με αμφίβολα κατά τα άλλα αποτελέσματα, μιας και ποτέ δεν υλοποίησε τις υποσχέσεις του!

    Έτσι απλά, δρομολογήθηκε η κακοδαιμονία που επιλέχθηκε για τη νέα πορεία του ανθρώπου, πορεία που με ακρίβεια μαθηματικού συμπεράσματος οδήγησε την Ελλάδα, την Ευρώπη και την ανθρωπότητα όλη μπορώ να πω, στα νύχια της απόγνωσης, της εκμετάλλευσης και του άθεου σκότους. Ο Καντιώτης ήταν ένας λογικός άνθρωπος, όχι προφήτης, και βάσει της λογικής εκτίμησης του διέβλεψε όλα αυτά, για τα οποία δικαιώνεται σήμερα.

    Όμως στις ημέρες μας η λογική και οι λογικοί, έχουν γίνει σπάνιοι….

    • eksothen said

      Δηλαδη να περιμενω να δω τον γενικο γραμματεα του κουκουμπεε και Χριστιανο ορθοδοξο;;

    • Миша said

      Φίλε Απελλή

      αν εμείς οι χριστιανοι δεν είχαμε γινει δουλοι του Μαμωνα, ο μαρξισμός/λενινισμός δεν θα είχε λογο ύπαρξης…

      ο κυρ Αλεξανδρος Παπαδιαμάντης λέει πως «η πλουτοκρατία είναι ο διαρκης αντιχριστος».

      Θα τον βγάλει κι αυτόν μέλος του ΚΚΕ ο φίλος μας ο eksothen απο την ΧΑ

      • eksothen said

        Οχι ο φιλος μας eksothen, θα συμφωνησει με την τοποθετηση σου. Και για την απληστια που ειναι παραγωγο του ατομισμου που ειναι παραγωγο του αθεμιτου εγωϊσμου που στην συνεχεια ειναι παραγωγο της ελλεψης αγαπης και αλληλεγγυης.

      • Миша said

        Συνυπογράφω αμφοτέραις ταις χερσι , Εksothen.

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        @Миша

        αν εμείς οι χριστιανοι δεν είχαμε γινει δουλοι του Μαμωνα, ο μαρξισμός/λενινισμός δεν θα είχε λογο ύπαρξης…
        —————–

        Φίλε, αυτό ακριβώς εννόησα και εγώ….αλλά…μας πήρε και μας σήκωσε…

      • nk said

        τα σουπερ μαρκετ του ΚΚΕ , τα Γαλαξιας πανε καλα απο κονομα ;;;;;;;;;;;

      • Μανώλης said

        Mίσα

        λες

        «..αν εμείς οι χριστιανοι δεν είχαμε γινει δουλοι του Μαμωνα, ο μαρξισμός/λενινισμός δεν θα είχε λογο ύπαρξης…»

        δηλαδή να υποθέσω πως ο Μαμωνάς πολεμάται από τον μαρξισμό/λενινισμό;

        Mα αν δεν κάνω λάθος ΟΛΗ η ιστορία και η ΚΟΙΝΩΝΙΑ στον μαρξισμό/λενινισμό,

        εξηγείται από την οικονομία και ΜΟΝΟΝ,

        τα άλλα είναι επακόλουθα…

        .ο Μάμων στη χειρότερη εκδοχή του την πιο απροσχημάτιστη…

        Διαλεχτικός ΥΛΙΣΜΟΣ…..

        Παρακαλώ για προσωπικούς λόγους αν ήθελες να μην αναφέρεις τον Παπαδιαμάντη δεν κάνει,χωρίς ηθικισμό δεν είναι πρἐπον.

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      Οντως ο μακαριστος υπηρξε το μεγαλυτερο αναστημα ιεραρχη κοντα δυο αιωνες και η προσωπικοτητα του δε χωραει στα δικα μας μετρα της εμπαθειας.Ανηκει στην κατηγορια εκεινων οι οποιοι υπερβαινουν τα περιοριστικα πλαισια των συμβατικων,ιδεολογικων καταταξεων,ειχε αδολη καρδια,φλεγομενη απο αγαπη Χριστου,ηταν ευθυς στις θεσεις του και αν φαινοταν απολυτος σε καποιους,επιπολαιους κριτες,το γεγονος εξηγειται απο την προσηλωση του στο ναι-ναι και το οχι-οχι,περαν της διγλωσσιας των πολιτικων,αιωνια του η μνημη,ειθε οι ευλογιες του να μας σκεπαζουν.Ο κ.Απελλης,προσφυεστατως,περιεγραψε το πνευμα του Ευαγγελιου και η διδα η κ.Βικη,επισης,προεβη σε αξιολογες παρατηρησεις,εξαιρουμενου του κ.peet ο οποιος αδικησε τον μακαριστο.
      Ειχα σκοπο να αναφερω περιστατικα της βιοτης του μακαριστου στην αγαπη σας,ενδεικτικα του πολεμου εναντιον του απο τον πρωτο αρχοντα ως και τον «τελευταιο» δημαρχο,και,επιτρεποντος του χρονου,θα το κανω,θα ξοφλησω το χρεος της παραγνωρισης της προσωπικοτητας του εκ μερους μου πολυ καιρο,προτου αντιληφθω,τι διαμαντι εκρυβε στα σπλαχνα της η Φλωρινα,ποσο,εν ταυτω,μας λειπουν οι κεραυνοι του εναντιον των εκκλησιομαχων.

  8. peet said

    Ο Αυγουστινος περα απο το τεραστιο φιλανθρωπικο του εγο δυστυχως ηταν φανατικα συντηριτικος ιδεολογικα ,κυριολεκτικα βρισκοταν στον μεσαιωνα ιδεολογικα
    Αν δεν ειχε αυτη τη στενη ιδεολογικη αντιληψη και τη θρησκοληπτη ιδεολογικη στειροτητα ,θα αποτελουσε μεγιστο συγχρονο ιεραρχη

    • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

      δηλαδη κατι σαν τον τσιριζαιο Παυλο της Σιατιστης….

      • Миша said

        Τον π.Παύλο μη τον πιανεις στο στομα σου…
        ολη η Ευβοια και τωρα η Κοζανη πινει νερο στο ονομα του…
        κοιτα καλυτερα τα σατανιστικα ποιηματα του αρχηγου σου…

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        …ναι βεβαια ,πινουν νερο στο ονομα του οι κομμουνιστες και οι «μεταναστες»…αυτοι να δης ,σε καθε γουλια τον εξυμνουν….

      • Миша said

        Πινουν νερο στο ονομα του οι εκατοντάδες μαθητές του στα σχολεια της Ευβοιας, τα χιλιαδες πνευματικα του παιδιά , τα αρρωστα παιδιά που συνοδευει ο ίδιος στο εξωτερικο για θεραπεια…

        ασε τα νεοναζιστικα παραληρηματα ρε Βασιλική…

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Миша

        Τον π. Παύλο τον γνωρίζω προσωπικά, από ανύποπτο χρόνο, πολύ πριν γίνει μητροπολίτης, όταν ήταν αρχιμανδρίτης στην Χαλκίδα.
        Όταν πέθανε ο πατέρας της πρώην κοπέλας μου, την άλλη μέρα, χτύπησε το κουδούνι και ήταν ο άγνωστος μας τότε π.Παύλος,. Είχε μάθει για τον θάνατο και πέρασε για να μας ρωτήσει αν χρειαζόμαστε βοήθεια. Αποτέλεσμα, έγινε πνευματικός μας και για κανα μήνα περνούσε ανελλιπώς 2-3 φορές την εβδομάδα από το σπίτι για την παρηγοριά.
        Δεν είμαστε οι μόνοι φυσικά. Γνωρίζω ότι το ίδιο έκανε καθημερινά και με άλλες οικογένειες που είχαν χάσει κάποιον άνθρωπο τους..
        Οι αλήθειες πρέπει να λέγονται! Ποιος έχει την όρεξη να τρέχει μέσα στη θλίψη και στο πένθος καθημερινά;;
        Τώρα τον αποκαλούν «τσιριζαίο», επειδή δεν θέλει να πάρει το μαστίγιο να κυνηγήσει λαθρομετανάστες. Επειδή από ιερέας του θεού, δεν έγινε ανίερος. Ρε και τον Χριστό τον ίδιο θα σταυρώνανε!!

      • Άργος said

        Μίσα, άστους να αυτοεξευτιλίζονται μπας και τους πάρει χαμπάρι και ο κόσμος που δεν σχολιάζει αλλά απλά διαβάζει.
        Η δίψα τους για εξουσία είναι το ζητούμενο.
        Τα μέσα που χρησιμοποιούν είναι του μηδενισμού κάθε αντίθετου προς την γραμμή του κόμματος.
        Μπαμπούλες βλέπουν ακόμα, μέσα από σεντόνια που κινούνται.

        Άιντε συναγωνιστές, εθνικιστές και φυλετιστές, δεν αργεί η ημέρα που το κόμμα θα σας ανταμείψει.
        Ήδη άρχισε η διανομή ρόλων σε θέσεις «κλειδιά».

      • Миша said

        Aπελλή φίλε

        Ειναι πνευματικος συμφοιτητων και καλων φιλων μου, 4 τον αριθμό ….
        πρόκειται για εξαιρετικό άνθρωπο με πολυ εμφανή τα σημάδια της Χάριτος του Θεού πάνω του…

  9. Σοφία said

    Τώρα πλέον ξέρουμε ότι είχε δίκιο.
    Δεν ξέρω για άλλα θέματα αλλά αυτό το διέβλεψε πολύ καθαρά.
    Μου αρέσει που το αποκαλεί «φανταχτερή δικτατορία».
    Το είχε πετύχει διάνα.

  10. anti... said

    εγω παλι γιατι πιστευω οτι αν δεν ειχαμε τον μεγαλο Αντρεα μια χαρα θα μας ειχε κατσει η ΕΟΚ???

    • anti... said

      θα μου πεις ολα σχεδιασμενα ηταν οποτε καποιος αλλος Αντρεας θα μας προεκυπτε,τι να πω….

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      Εισαι εκτος τοπου και χρονου και πετας επιτηδες το ανιστορητο λογακι σου,γιατι ενοχληθηκες,κατα βαθος,απο τον ανντιφιλελευθερισμο του μακαριστου και την αντιμασωνικη δραση του,περιμενε,θα βγουν τα απλυτα των αφενταδων σου στη δημοσια χλευη.

  11. Μιχαηλ Ανδρεαδης said

    Μισα,να σε χαιρομαστε αδερφε μου,επιτρεψε μου να σε αποκαλω ομοιδεατη «χριστιανοσοσιαλιστη» παρα τη στηριξη σου στο ΣΥΡΙΖΑ,ετσι ακριβως,οπως το λες,ειναι,η δικτατορια εστειλε και κλιμακιο «ειδικων» για την εξεταση του μακαριστου Καντιωτη,τοσο ενοχλουντο απο την ελεγκτικη δραση του οι κοσμικοι αρχοντες του αιωνως τουτου.

    • Миша said

      Nα σαι γερός συνονόματε!
      Ρωμιός αναρχοκομμουνιστης δηλώνω , ως πολιτική τοποθέτηση…
      στη γραμμή του παπα Γιωργη Πυρουνάκη, του ρακοσυλλέκτη της αγάπης παπα Γιωργη απ το Άνω Πέραμα, και του κυρ Νικου Ψαρουδακη 🙂
      τον ΣΥΡΙΖΑ τον ψηφισα πρωτη φορα περυσι γιατι έβλεπα τι ερχοτανε με την μαφια Σαμαρα…

      • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

        Αντευχομαι καλη υπομονη Μισα και θα ξερεις,φανταζομαι,μιας και παρακολουθουσες τη δραση του αειμνηστου Ψαρουδακη,ποιοι του δολοφονησαν τα παιδια την ιδια μερα κατοπιν προειδοποιησεων να παψει τη γνωστη δραση του,εκει,στις αρχες της δεκαετιας του ’50.

      • Μανώλης said

        Mίσα

        νομίζω δεν κατάλαβες διόλου τι ήθελα να πω και σπεύδω να γίνω πιο συγκεκριμένος αφού δηλώσω,
        (όπως νομίζω θα έχεις καταλάβει κι΄εσύ)
        πως έχεις την συμπάθειά μου.

        Ο μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης ξεκίνησε ως ενταγμένος στην αδελφότητα «Ζωή» έτσι δεν είναι;

        Ήταν αυτή η «αδελφότητα ένα πιετιστικό ηθικιστικό κίνημα κατά τα πρότυπα των προτεσταντών μισσιονάριων κατά τη γνώμη σου ή όχι;

        Ως ιεροκύρηκας ο Καντιώτης σε επαρχιακές κυρίως πόλεις ακολούθησε ή όχι αυτό το «ηθικιστικό-πιετιστικό» υπόδειγμα της «Ζωής»,ο οποίος ὀμως το πήγε πήγε κι΄ένα βήμα παραπέρα δηλαδή από την κριτική των «κακώς κειμένων»,
        απαιτούσε αυτή η ηθικοποίηση της κοινωνίας να γίνει με «αντικειμενικά» μέτρα;

        Όργάνωσε ή όχι διαδηλώσεις φανατισμένων οπαδών του με σφεντόνες και ρόπαλα για να αποτρέψουν «καλλιστεία» σπάζοντας τζάμια και βιτρίνες ξενοδοχείων που φιλοξενούσαν τέτοιες «ηθικές παρεκτροπές»;

        Oι αίθουσες πνευματικών συγκεντρώσεων.οι «Σύνδεσμοι» Θεολόγων,οι αδελφότητες συνάδουν με το ορθόδοξο ήθος;

        Το κύρηγμά του υπήρξε ή όχι μια εγκοσμικιοκρατική ηθικολογίασ,αν όχι ένας βάναυσος μανιχαισμός που δεν μπορούσε παρά να έχει απήχηση και να ενθουσίαζε άτομα μανιχαιστικής πόλωσης;

        Χειροτονήθηκε κατά την διάρκεια της δικτατορίας των συνταγματαρχών και κατά απαίτηση αυτής απόμ τον Ιερώνυμο Κοτσώνη παρἀ την εξωεκκλησιαστική του «ιεραποστολική» του δράση και αν ναι απετἐλεσε αυτό ένα ακόμη περίεργο καινοφανές σύμπτωμα στην Ελλαδική Εκκλησία;

        O δε Ψαρουδάκης ο οποίος υπήρξε δημοδιδάσκαλος και νομικός έκσανε πράξη την ενεργό ανάμιξη εξωεκκλησιαστικών ζηλωτών στην πολιτική.
        Εδώ οι προτεσταντική ηθικολογία προβαλλόταν ως απαίτηση εφαρμογής των «αρχών» του Ευαγγελίου στην πολιτική,και το κόμμα του προβάλλονταν ως η λύση απέναντι στον άθεο μαρξισμό και στον έμπρακτα άθειστικό καπιταλισμό σαν λύση..για να εκλεχθεί ντελικώς με το επικρατείας του ΠΑ.ΣΟ.Κ.

        Αυτά αγαπητοί Μίσα και Μιχαήλ.

        Περισσότερα ακόμη για τις εξωεκκλισιαστικες οργανώσεις το πιετιστικό-ηθικιστικό (Θεούσες) κίνημα,

        στο βιβλίο του Γιανναρά «Ορθοδοξία και Δύση στη νεώτερη Ελλάδα»
        από όπου άντλησα όλα τα παραπάνω…
        χωρίς να δηλώνω ειδικός απλά βαθειά προβληματισμένος και σκεπτικός με αυτά που ακούω γύρω μου.

      • Миша said

        Μανώλη

        γνωστές και κατανοητές οι αιτιάσεις, ο π.Αυγουστίνος δεν ήταν αλάθητος …
        όπως δεν ηταν αλάθητος κανείς άγιος …
        θυμήσου πχ την σφοδρη αντιπαράθεση Πέτρου-Παύλου στην πρωτη Εκκλησία.
        όπως φυσικά αλάθητος δεν είναι ούτε ο Γιανναράς 🙂
        έχει μάλιστα αρκετά δογματικής φύσεως ζητήματα εν εκκρεμότητι…
        Στα όσα αναφέρεις θα προσπαθήσω να απαντησω με πιο πολλές λεπτομέρειες αργοτερα.

      • ο άγιος Ονούφριος said

        Οι αγιορείτες δεν θά ‘πρεπε να ψηφίζουν.

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Μισα ψηφισες συριζα ετσι; Να τον χαιρεσαι τον βουλευτη σας.

        Οι πράκτορες της Άγκυρας ζητούν εξέγερση των μουσουλμάνων της Ανατολικής Μακεδονίας!
        Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013 – 19:50

        Νέες προκλητικές δηλώσεις τούρκων στο οροπέδιο Χίλια της Θράκης

        Κατά την διάρκεια των εκδηλώσεων στο οροπέδιο Χίλια της Θράκης ο αντιπρόεδρος της αυτοαποκαλούμενης «Συνομοσπονδίας Τούρκων Βαλκανίων» Ιζέτ Αλτιντάς ζήτησε την αποκοπή από το ελληνικό κράτος των μουσουλμάνων της Ανατολικής Μακεδονίας λέγοντας ότι «για τον Τούρκο, άλλος φίλος από τον Τούρκο δεν υπάρχει».

        Ένα πρώτο ερώτημα είναι για ποιους μουσουλμάνους στην Ανατολική Μακεδονία μιλάει; Γιατί πλην ορισμένων ρομά- και αν υπάρχουν κι αυτοί, δεν υπάρχουν άλλοι. Η δήλωση αυτή που έρχεται να προστεθεί σε όλες τις προσπάθειες έναρξης διαδικασιών κοσοβοποίησης της Θράκης που έγινε κατά τη διάρκεια των αγώνων πάλης με λάδι που πραγματοποιήθηκαν στο οροπέδιο Χίλια.

        Στις εκδηλώσεις στο οροπέδιο Χίλια που έγιναν στο περιθώριο των αγώνων δεν παρέστη από την πλευρά των επισήμων κανείς παράγοντας της περιοχής μη μουσουλμάνος. Μετείχαν ο πρόεδρος του Μειονοτικού-Εκπαιδευτικού και Μορφωτικού συλλόγου Χίλια Αλή Πεντζάλ και το Δ.Σ. του συλλόγου, ο πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή, ο αντιδήμαρχος Αδριανούπολης, ο δήμαρχος Αρριανών, ενώ παρέστησαν οι πράκτορες της Άγκυρας βουλευτές Αχμέτ Χατζηοσμάν και Χουσείν Ζεϊμπέκ και άλλοι μουσουλμάνοι παράγοντες.

        Ο Ιζέτ Αλτιντάς δήλωσε επίσης ότι «επιθυμώ να πω πως στηρίζουμε και είμαστε πίσω από κάθε αδερφό μας που δηλώνει πως είναι Τούρκος και ζει ως Τούρκος στην Δυτική Θράκη. Εμείς οι Τούρκοι που ζούμε στα Βαλκάνια πρέπει να έχουμε ενότητα και ομοψυχία». Την ίδια στιγμή που οι τούρκοι ζητούν εξεγέρσεις μουσουλμάνων η κυβέρνηση των υποτακτικών του μνημονίου εγκαινιάζει με κάθε επισημότητα το σπίτι-μουσείο του Κεμάλ Ατατούρκ στην Θεσσαλονίκη.

        Οι ελληνικές κυβερνήσεις της Μεταπολίτευσης έχουν αφήσει τους μουσουλμάνους της Θράκης στο έλεος της τουρκικής προπαγάνδας. Ειδικά τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί, λόγω της αδράνειας των ελληνικών αρχών, ένα εκτεταμένο δίκτυο επικοινωνίας των τούρκων της Βουλγαρίας και της Τουρκίας με τους μουσουλμάνους της Θράκης μας. Η Χρυσή Αυγή έφερε το θέμα στην βουλή και απαιτεί να σταματήσει η καταστρεπτική πολιτική της συγκυβέρνησης που οδηγεί «κοσοβοποίηση» της Θράκης σε οικονομικό, πολιτικό και πολιτιστικό επίπεδο.

      • Μανώλης said

        Βασίλω

        εγέρθουτω!!

        Ο φύρερ Νικολάκης θα φανεί.

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Μισα πιο πανω εγραψες οτι…
        τον ΣΥΡΙΖΑ τον ψηφισες πρωτη φορα περυσι γιατι έβλεπες τι ερχοτανε με την μαφια Σαμαρα…
        να σε ρωτησω κατι κι αν θελης απαντας ,δεν θελω να σε φερω σε δυσκολη θεση..
        τωρα που ο συριζα θα κανη συγκυβερνηση με την νουδου,τον ψηφο θα τον ζητησεις πισω;
        εγω διαβαζω αυτα που λεει ο τσατσοπουλος …
        Δε χάνει ευκαιρία ο Τσατσόπουλος, όπου σταθεί κι όπου βρεθεί, να λέει και να ξαναλέει για τη μελλοντική συγκυβέρνηση ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ, που θα… φράξει το δρόμο της Χρυσής Αυγής προς την εξουσία. Τα ίδια είπε και χθες που εμφανίστηκε σε πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1:

        «Δεν μπορεί να συνεργαστεί η φωτιά με το νερό. Είναι αλήθεια. Οι διαφορές είναι τεράστιες και αγεφύρωτες. Θα βάλουμε όμως ένα εξαρτάται. Η χρήση της φωτιάς και του νερού πρέπει να γίνεται λελογισμένα. Κανένα από τα δύο μεγάλα κόμματα δεν θέλει να ξεκινήσει μία συζήτηση τι θα γίνει σε περίπτωση που δεν υπάρξει αυτοδυναμία. Τι θα πρέπει να κάνουμε εάν η Χρυσή Αυγή έρθει τρίτη; Πιστεύει κανείς ότι ένα ναζιστικό κόμμα στις μεθεπόμενες εκλογές δεν θα πάρει μεγαλύτερη δύναμη; Με την πατρίδα μου δεν παίζω στα ζάρια. Δεν δέχομαι ένα ναζιστικό κόμμα να “φλερτάρει” με την κυβέρνηση. Ανακοπή των ναζιστών πάση θυσία με συνεργασία όχι με παράδοση. Τα μυαλά που πρέπει να αλλάξουν είναι σε όλες τις μπάντες».

        Γιατί επιμένει ο Τσατσόπουλος και γιατί δεν τον διαγράφει ο ΣΥΡΙΖΑ, εφόσον τον… εκθέτει; Είναι προφανές: αυτός ο «περίεργος» τύπος έχει αναλάβει το ρόλο του «λαγού» της «μεγάλης συγκυβέρνησης»!

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Μανωλη
        ειπαμε ,μαθε να φορας παντελονια πρωτα….

      • Μανώλης said

        Kατάλαβες χρυσάβγουλη πως εδώ ο διάλογος είναι σοβαρός και είπες να κατσουλήσεις….

        γρήγορα τον δωδεκάλογο του γύφτου και είκοσι γαργάρες με αλατόνερο για να ξεπλύνεις την ύβρη προς Παλαμά….

        Μαυροφορεμένα κουτάβια ..

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Ποιος ήταν ο εν Ελλάδι κολλητός του ιδρυτή του Ισραήλ, Δαβίδ Μπεν Γκουριόν;
        Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013 – 22:11

        Μα φυσικά ο ιδρυτής του ΚΚΕ, εβραίος Αβραάμ Μπεναρόγια!

        Στα «Εβραϊκά Χρονικά» Ιουνίου 2013 που μόλις κυκλοφόρησαν από το «Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος» υπάρχει ένα τετρασέλιδο αφιέρωμα στον Σιωνιστή Ιδρυτή του Κράτους του Ισραήλ, Δαβίδ Μπεν Γκουριόν (1886-1973). Εκεί αποκαλύπτονται τα εξής άκρως ενδιαφέροντα που δεν είναι γνωστά στο ευρύ κοινό:

        Την εποχή των Βαλκανικών Πολέμων, ο Μπεν Γκουριόν σπούδαζε στην Θεσσαλονίκη κι εκεί έγινε στενός φίλος του εβραίου ιδρυτή του ΚΚΕ, Αβραάμ Μπεναρόγια. Όταν ο Μπεναρόγια ίδρυσε την «Φεντερασιόν» (τον πρόδρομο του ΚΚΕ), ο Μπεν Γκουριόν ήταν ένα από τα πλέον δραστήρια μέλη της. Ο μετέπειτα ιδρυτής του Ισραήλ, ήταν φανατικός Σοσιαλιστής και δίδασκε Εβραϊκή Γλώσσα και Σοσιαλισμό στους ατυχείς Θεσσαλονικείς, ξεκινώντας από τον Πατριάρχη Αβραάμ.

        Ακόμη, σύμφωνα με το επίσημο περιοδικό των Ελλήνων Εβραίων, που παραθέτει δηλώσεις του ιδίου του Μπεναρόγια, ο Μπεν Γκουριόν ήταν από τότε Σιωνιστής (δηλαδή φανατικός εβραίος Εθνικιστής), αλλά αυτό καθόλου δεν ενοχλούσε τα υπόλοιπα μέλη της «Φεντερασιόν». Μόνο ο Ελληνικός Εθνικισμός τους ενοχλούσε…

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Δε με λες βρε Μανωλη,αυτο που κανεις εσυ το θεωρεις σοβαρο διαλογο ναι η ου;
        Αν ναι τοτε παω πασο διοτι δεν διαθετω την αναλογη σοβαροτης.
        Αν ου τοτε γιατι καλε διαμαρτυρεσαι;;

      • Μανώλης said

        Βασιλική

        δεν απάντησες στο ερώτημά μου άρα που βλέπεις εσύ τον διάλογο;

        Kάτι σε ρώτησα χρυσαυγίτισα και επιμένεις να ποιείς την νήσσα.

        Η στη δημοτική κάνεις την πάπια…θλιβερή που πιάνεις στο στόμα σου και τον Παλαμά.

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        βρε μανωλη,συμπαθαμε την ερμη,δεν ηξερα η μαυρη πως επρεπε να παρω την αδεια απο σενα δια να ομιλησω…
        μαλιστα,δεν δικαιουμαστε δια να ομιλουμε…
        ζωντανευειςι τις δοξασμενες ημερες του κουτσογιωργα…
        βρε μπας και εισαι πασοκος και προσπαθεις να μας ξεγελασης;

      • Μανώλης said

        Την άδεια να οικειοποιηθείς τον Παλαμά την πήρες μόνη σου χρυσαβγίτισα,
        ,
        την ΑΝΑΓΚΗ να απαντήσεις για την σχέση του αρθριδίου-λόγου του Μιχαλολιάκου για εθνοφυλετισμό,

        σε σχέση με το έργο του Παλαμά (που αυθαίρετα τον έβαλες στο στόμα σου) ΔΕΝ την νοιώθεις;

        Σκέψου το από δω και πέρα όταν δηλώνεις Ελληνίδα γιατί το ΗΘΟΣ σου δεν δείχνει κάτι τέτοιο…

      • Μανώλης said

        ….Έρμη και μαύρη (ιδίως αυτό) χρυσαυγίτισα.

        Συ είπας….

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        δε με λες βρε μανωλη,εγω εχω το θαρρος και λεω οτι στηριζω την ΧΑ.
        εσυ γιατι δεν εχεις το θαρρος να μας πης οτι στηριζεις πασοκ;
        μηπως ντρεπεσαι;

      • ARIS said

        ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΙΤΑΝΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΥΝΤΡ ΣΤΑΛΙΝ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

  12. eksothen said

    Миша

    Καλα εκανες και ανεδειξες με αυτο το αρθρο μια ιστορικη δηλωση.
    Να δηλωσω πως μπορουμε να εχουμε και να μοιραζομαστε κοινα σημεια μεσα στην κοινωνια απο οποια σκοπια και να ερχομαστε αρκει να υπαρχει καλη καρδια και αδολη θεληση.

    Αλλα αλλο αυτο και αλλο το να συνδυαζουμε τον Χριστιανισμο με ανθρωπινα τεχνασματα, αλα το Ισραηλινο kibbutz (κομουνα και απανθρωπια) και ιδεολογιες απο ανθρωπους βλεπε κεφαλαιοκρατια/κομουνισμο/σοσιαλισμο(δλδ κοινωνισμο)

    Ο Χριστιανισμος ειναι ενα σωμα μια εκκλησια αδιαιρετη αναποσπαστη και ΕΚΤΟΣ τα κοσμια παρολο πυ ζει μεσα στα ΚΟΣΜΙΑ, με Εναν Ιεραρχη Αρχηγο Βασιλια και Σωτηρα τον Ιησου Χριστο. Δεν χωραει ΤΙΠΟΤΑ αλλο και ουτε ειναι δεκτο τιποτα αλλο.

    Ολα τα αλλα ειναι ματαιοτητα, συγνωμη αλλα αυτη ειναι η Αληθεια! .

    • Миша said

      Ματαιότητα ειναι η πρωτη αποστολικη κοινοτητα;;;το «ην αυτοις άπαντα κοινά» των Πράξεων των Αποστόλων;;;;

      αν ηταν ματαιοτητα, οπως λαθεμένα νομίζεις και η αναζητηση μας είχε να κάνει με φαντασιακά εκτοπλάσματα κινουμενα στον πλατωνικό κόσμο των ιδεών, δεν θα είχε κανενα νοημα η σαρκωση του Χριστου…θα αρκουσε μια δευτερη αποστολή κάποιων «πλακων διαθηκης» οπως επι Μωυση…

      • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

        Σωστα μιλησες Μισα,ναι μεν ειμαστε παρεπιδημοι σε τουτο το ντουνια,αλλα η εκκλησια καταφασκει στα ενδοκοσμικα δρωμενα,δεν επιπλεει στον αφρο των αφηρημενων ιδεων,τα παντα εν πασι εμπεριεχονται στο ευαγγελιο,καταντα βλασφημια να θεωρουμε αμετοχη,αδιαφορη των κοινωνικων γεγονοτων,τη Θεια Προνοια που ενεργει,αδιαλλειπτως στην ιστορικη εξελιξη απο κτισεως κοσμου και εντευθεν,το Μεγα Μυστηριο συνεχει την οικονομια της ανθρωπινης υπαρξης.

    • eksothen said

      Να προσθεσω αυτο που παρελειψα.
      Και Ραβινος. Ο Ιησους Χριστος ημων Κυριος ειναι και ο Αρχιραβινος, για τους Εβραιους που ακολουθουν πιστα τον Μωσαϊκο Νομο και τους Ιουδαιους Χριστιανους μας.

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Eksothen

        ειναι και ο Αρχιραβινος για τους Εβραιους που ακολουθουν πιστα τον Μωσαϊκο Νομο
        ———————-

        Πως τα γράφεις αυτά φίλε μου;
        Για τους Εβραίους που ακολουθούν πιστά το Μωσαϊκό Νόμο, ο Κύριος είναι ένας απατεώνας. Έτσι τον αποκαλούν!
        2000 χρόνια είναι αυτή η ιστορία, εσύ ακόμη δεν το άκουσες;
        Και ποιοι είναι οι Ιουδαίοι χριστιανοί μας; Δεν σε αντιλαμβάνομαι…

      • APOLLO11 said

        Aβρααμ ο προπάτορας των Μουσουλμάνων ! Φυσικά και των Ιουδαίων και των Χριστιανών !

        ΟΧΙ?

        http://www.youtube.com/watch?v=diRqQ2qSh40

        ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ

        salom

      • eksothen said

        Οχι. Στον Μωσαϊκο Νομο ο Ιησους Χριστος ειναι Αρχιραβινος. Εσυ αναφερεσαι στο σιωνιστικο αναγνωσμα/ερμηνεια του Μωσαϊκου Νομου της Παλαιας Διαθηκης, του Torah. Αυτη η σιωνιστικη αναγνωση προερχεται απο το ταλμουδ και τα διδαγματα του. Δυστυχως υπαρχουν πολλοι που ακολουθουν τις επικινδυνες ψεματα και απανθρωπιες του ταλμουδ και του καμπαλα.

        Στο αρχαιο Ισραηλ/Παλαιστινη ο Ιησους Χριστος ηταν Αρχιραβινος οπως τον αναγνωριζουν και σημερα. Αλλα δεν τον δεχονται ως Μεσσια και θεωρουν την Καινη Διαθηκη εκτρωμα.

      • Άργος said

        Ο Αρχιραββίνος δεν είναι ιερατικό αξίωμα;

      • eksothen said

        Οχι ολοι απο τους σημερινους που αποκαλουνται ως μουσουλμανοι. Βεβαιως ειναι γεγονος οι 12 φυλες του Αβρααμ, μια απο αυτες ειναι οι σημερινοι Παλαιστίνιοι οπως και αλλα φυλα στον αραβικο και οχι μονο κοσμο.

      • APOLLO11 said

        @Eksothen το ερώτημα είναι απλό , Αβρααμ και Μουσουλαμνισμός έχουν σχέση ? απλά τα πράγματα ….Ιστορικά οι 3 θρησκείες εμφανίστηκαν ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΣ – ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ – ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΣ ( Ή ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ – ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΣΜΟΣ ) με κοινή προέλευση….!!!!

        τέλος σχετικά με τον Ιησού και το κοράνι έχουμε :

        Στο Κοράνιο γίνεται λόγος για τον Ιησού, (4:154-156), (5:79), (111) αλλά απορρίπτεται η Θεότητά του (4:169), (5:19), (9:30). Αποκαλείται «Μεσσίας» και «λόγος Θεού» και θεωρείται δεύτερος Αδάμ. Σύμφωνα με το Κοράνιο, ήρθε στον κόσμο με τρόπο υπερφυσικό από την «παρθένο Μαρία», προφήτεψε από την βρεφική ηλικία (19:31-34) και έκανε πολλά θαύματα (3:43), (5:109-115). Σύμφωνα με το Ισλάμ, ο Ιησούς δεν σταυρώθηκε και δεν αναστήθηκε, αλλά οι αντίπαλοί του σκότωσαν τον Ιούδα τον οποίο ο Θεός έκανε να μοιάζει στον Ιησού ενώ ο Ιησούς επέστρεψε στον Θεό. Το Κοράνιο αναφέρεται με σεβασμό στην παρθένο Μαρία (21:91), (5:99), (3:37). Δεν την δέχονται όμως ως Θεοτόκο, αλλά ως μητέρα του Μεσσία. Την προσφωνούν «Δέσποινά μας, κυρία μας Μαριάμ». .

        ο Λόγος στους Φιλόσοφους παρακαλώ !

  13. Ρωμηός(Δημήτρης) said

    Όσοι γνώρισαν και είδαν από κοντά τον Άγιο αυτό Επίσκοπο της Ορθοδοξίας θα καταλάβαιναν αμέσως το πνεύμα του…
    Ήταν γνήσιος Χριστιανός Ορθόξος και γνήσιος Πατριώτης!!! Καμια σχέση με κομμουνισμό φυσικά αλλά ούτε και
    με ακροδεξιά ή Απριλιανούς…Ναι κυνηγήθηκε απο τους Απριλιανούς…προσπάθησαν 3 φορές να τον κλείσουν σε ψυχιατρείο
    και μόνο από θαύμα δεν το έκαναν…επειδή δεν έκανε σε κανέναν χατίρια…
    Μπορώ να πω ότι ήταν εθνικιστής με την έννοια πως συνέχεια τόνιζε τον Ελληνισμό!!!! Αλλά συνέχεια λέμε…και μάλιστα
    σε αντιδιαστολή με λαούς τριγύρω που μας εχθρεύονται και κλέβουν την Ιστορία μας…
    Στη Φλώρινα-Πτολεμαΐδα κλπ όπου ήταν η Μητρόπολή του ακόμη αντηχούν στα αυτιά…
    «Χριστό και Ελλάδα να έχετε…»
    Είναι ανοησίες να μπερδεύουμε ιδεολογίες(ως συνήθως κάνουν οι αριστεροί αλλά και οι ακροδεξιοί…) με έναν
    τέτοιο Άγιο άνθρωπο…τους αγκάλιαζε όλους με αγάπη και τόνιζε την Αξία της Πατρίδας και της Πίστης!!!
    Κάτι που βέβαια δεν γνωρίζουν κατα πλειοψηφία οι αριστεροί-κομμουνιστές (που όταν ζούσε ο Μακαριστός μιλούσαν για
    απόσχιση της Μακεδονίας, κάψιμο μοναστηριών-Εκκλησιών και άλλα πολλά…και έφριζε ο Γέροντας…) αλλά ούτε και οι υποκριτές ελαφροδεξιοί….

    Όσο για την Χρυσή Αυγή τίποτα δεν έχετε καταλάβει…ο Έλληνας και η Ελληνίδα βρήκε έναν κόμμα στην απόγνωσή του
    και εκεί που είχε προδωθεί από όλα ανεξαιρέτως τα κόμματα…είδε ανθρώπους να μιλάνε αληθινά με απλή γλώσσα
    και όχι την ξύλινη υποκριτική γλώσσα…είδε παιδιά που δεν διστάζουν να δώσουν σφαλιάρα στην υποκρισία της πολιτικής και μάλιστας
    της αριστεροκουλτουριάρικης πολιτικής που επικρατεί παντού…
    Είδε παλληκάρια να διώχνουν μαύρα και άσπρα πρεζόνια από παιδότοπους…όπου η Αστυνομία τους είχε εγκαταλελειμένους…
    είδε να μοιράζουν τρόφιμα σε Ελληνικά νοικοκυριά…σε Ελληνικές οικογένειες που έχουν ανάγκη τεράστια και όχι
    σε επιτήδειους αλλοδαπούς …αυτοί φάγανε καλά μαζί με όλους της ΜΚΟ που συστήθηκαν για αυτούς…και οσοι
    ταλαίπωροι ήρθαν πληρώνοντας 10000$ από Πακιστάν και Αφγανιστάν δεν έχουν ανάγκη να τώρα ο Τσύριζα στείνει
    ήδη το πλιάτσικο για φθινόπωρο..οι μουσουλμανικοί Κόνδορες περιμένουν…και οι ντόποι κομμουνιστές άθεοι και βεβαίως
    …χριστιανοί… στη σειρά…

    Προτείνω στην ΧΑ αν βγει κυβέρνηση να μην απελάσει τους λαθρό…αλλά να δώσει στον Κουτσούμπα(κοίτα όνομα και βγάλε συμπέρασμα άκου Κουτσούμπας..)στην Κανέλη, στον Τσίπρα…στον Μίσα (σόρυ φίλε) και όσους ακόμη αριστερούς από 4 Αφγανά…στα σπίτια
    τους όμως…μόνο Πόρσε και υπηρέτριες κομμουνιστοΧριστιανή Κανέλη και όμοιοί της δεν παίζει…θα τρέφετε από 4 Πακιστανά. Αλβανά…
    Με νόμο υποχρεωτική φιλοξενία….

    Άρε Μαλβίνα…ήξερες και έφυγες νωρίς…

    • Миша said

      ειδε «παλληκάρια» με τατου σβαστικας να σκαρφαλωνουν σε βουνοκορφες στις 21 Ιουνίου να τιμησουν τον θεό-ήλιο…
      τον Εωσφόρο που υμνεί ο Μιχαλολιάκος…

      • APOLLO11 said

        είναι το Θερινό ηλιοστάσιο αγαπητέ , δηλαδή η μεγαλύτερη Μέρα ( ΦΩΣ ) του χρόνου , εάν εσύ θεωρείς τον ΗΛΙΟ σατανικό δικαίωμα σου , το ίδιο θέμα έχουν και οι νυχτερίδες , δεν μπορούν το ΦΩΣ….

        Ο Αpollo11 δεν ανήκει σε κανένα κόμμα , δεν είναι Δούλος κανενός Θεού αλλά…Ο δικός…. μου Θεός σε βιβλία δεν χώρεσε… Ο δικός του ο Λόγος, το Σύμπαν… Εκπροσώπους και δούλους δεν όρισε… Στην ψυχή έχει αφήσει το νήμα…

      • Κόριννα said

        Миша

        Τό παραμύθι μὰ τὴν σβάστικα νὰ τελειώνη.
        Εἶναι ἱερό ἀρχαιοελληνικὸ σύμβολο ὀνόματι τετρασκέλιο ποὺ κοσμεῖ πολλά κτήρια(καὶ στὸ ἐξωτερικό)μεταξὺ αὐτῶν καὶ τὸν Ἄρειο Πάγο,καὶ δὲν θὰ τὸ χαρίσουμε σὲ ἕνα βάρβαρο ἔθνος ποὺ κάποτε ἀκολούθησε ἕναν παρανοϊκὸ φονιᾶ.

      • Миша said

        Κόριννα

        ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ.
        Το συμβολο της σβάστικας στους χρυσαυγουλους είναι η σβαστικα του Χιτλερ,ο οποιος την πήρε από την Μπλαβάτσκυ και τα Ιμαλάια.

      • Миша said

        Apollo

        Iανουάριος 2000 , ΠΕΡΙΟΔΙΚΌ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΧΑ :

        «Ο Ανίκητος Ηλιος!
        Ο Εωσφόρος!
        Τίθεται εκτός παραδείσου.
        Οι ανά τον κόσμο δούλοι υποταγμένοι θα τον πουν Διάβολο. Σατανά και αυτός θα γελά, θα καγχάζει.
        Μόνος του.
        Με τους συμπολεμιστές του.
        Ο Εωσφόρος».

      • Κόριννα said

        Миша

        Δέν μᾶς ἐνδιαφέρει οὔτε τὶ λέει ἡ Μπλαβάτσκι ποὺ εἶναι πολύ μεταγενέστερη τῶν Ἑλλήνων καὶ παντελῶς ἀνίκανη νὰ σταθῆ δίπλα τους(ἡ ὁποία μάλιστα ἦταν βαρεμένη καὶ ἀπατεώνισσα)οὔτε τὶ γρὰφει τὸ περιοδικὸ τῆς νεολαίας τῆς Χ.Α.

        Τὸ σωστὸ εἶναι ὅτι, τὸ τετρασκέλιο εἶναι ἀρχαιοελληνικὸ σύμβολο καλῆς τύχης καὶ ὁ Ἑωσφόρος εἶναι ὁ «Ἀυγερινὸς»,ἐκτὸς ἄν ἡ Ἐκκλησία θεωρεῖ τοὺς ἀρχαίους ὡς «Ναζί» καὶ τὸν Αὐγερινὸ ὡς «Σατανᾶ».

        Ἄν στὸ μέλλον κάποιος βάρβαρος χρησιμοποιήση τὸν Σταυρὸ κατὰ τρόπο προσβλητικὸ θὰ πρέπει νὰ τὸν καταργήσουμε;

        Νὰ εἴμαστε λογικοὶ χριστιανοὶ καὶ ὄχι φανατικοὶ μέ παρωπῖδες.

      • ΝΙΚΟΣ said

        ΚΟΡΙΝΝΑ,

        Ο «ΕΩΣΦΟΡΟΣ» ΗΤΑΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ (ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ).

        ΟΜΩΣ! ΑΠΟΣΤΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΣΤΑΣΙΑΣΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΡΑΣΥΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ (ΔΑΙΜΟΝΕΣ).

        ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΠΙΟ «ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟ» ΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΘΟΝΟ ΤΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ» ΤΟΥ (Η ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΠΤΩΣΗΣ ΤΩΝ «ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΩΝ) ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…

      • Κόριννα said

        Ἀγαπητὲ ΝΙΚΟ

        ἐπειδή ἐγώ κατάγομαι ἀπὸ τὸν Δευκαλίωνα καὶ τὴν Πύρρα καὶ ὄχι ἀπὸ τὸν Ἀδάμ καὶ τὴν Εὔα,(καθ᾿ὅτι Ἑλληνίδα καὶ ὄχι Ἑβραία) δέν ἔχω καμμία σχέσι μὲ τὸν ἑωσφόρο ποὺ λές.

        Ὁ δικὸς μου εἶναι ὁ Ἑωθινὸς Ἀστήρ,δλδ ὁ Αὐγερινὸς.

      • Миша said

        Kόριννα

        και η ημισέληνος είναι αρχαιοελληνικο και βυζαντινό σύμβολο.
        Θα αποδεχθουμε την ερμηνεια και την χρηση του απο το Ισλαμ;;
        Η σβαστικα των ΧΑ είναι εξοχως αποκρυφιστικο και σατανιστικο συμβολο,
        ληφθέν εκ των διδασκαλιων της θεος-οφις-τριας Ελενα Μπλαβάτσκυ
        και απο τους Ναζί, τους οποιους υμνουν οι ΧΑχες.

        «Φωτεινη η ΝΕΑ ΕΥΡΩΠΗ των Waffen SS » ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ .

        • Φίλτατε/Φιλτάτη μη γράφεις ανοησίες. Πήγαινε καί δες αρχαία Ελληνικά κτίσματα στην Τροία, στην Αρχαία Αθήνα, στα νεοκλασσικά κτίσματα, σε αρχαία Ελληνικά αγγεία με απεικόνιση της τετρακτύος. Επίσης, «εώς»/»ηώς» στην Αρχαία Ελληνική γλώσσα είναι η «αυγή», εξ ού καί «εωσφόρος» είναι ο «αυγερινός».-

      • APOLLO11 said

        @Миша

        ξέρεις τι μου λές….ότι κάποτε ένα παιδάκι ρώτησε την Μητέρα του , Μαμά τι είναι η ΖΟΥΓΚΛΑ ? και αυτή αποκρίθηκε….Είναι η εκπομπή και το ιστολόγιο του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου !!!

        Δηλαδή απλά σου λέω ότι περί Ηλιακού Φωτός δεν θα ψάξω στους Μασώνους ( λέγε με Άρειο Μιχαλολιάκο , γιατί και αυτός είναι στον Τεκτονισμό ) αλλά στους αρχαίους Σοφούς και στα μάτια της Ψυχής μου , μόνο αυτοί γνωρίζουν….

        Επίσης αν αφήσεις ίσως για λίγο το ποτάμι…που κολυμπάς και σκεφτείς ή παρατηρήσεις ( με τα μάτια , με τηλεσκόπια , με με…) θα ανατιληθφείς ότι ο Βασιλιάς Ήλιος αλλά και όλη η δόμηση της φύσεως περιέχει ασύλληπτο για τον Άνθρώπινο Νού λεπτομερειακή ανώτατη Νόηση και οι ισοροπίες, είναι τόσο λεπτές που κυριολεκτικά τα πάντα ακροβατούν…. Χειμώνα – Καλοκαίρι από το 0 στο 40C λόγω της ελάχιστης ελλειπτικής τροχιάς της Γής …

        είναι σαν την Φωτιά….πρέπει να βρίσκεσαι εκεί όπου δεν θα κρυώνεις αλλά ταυτόχρονα δεν θα καίγεσε , ένα βήμα μπρος – πίσω και όλα αλλάζουν …

        Άστον τον Βασιλιά Ήλιο να φωτίζει αυτόφωτα και δίκασε… την ετερόφωτη Σελήνη….που υμνούν οι Γραφές….των Θρησκειών…!

      • ΝΙΚΟΣ said

        ΚΟΡΙΝΝΑ,

        Ο ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΚΑΙ Η «ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ» ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΗΡΞΑΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ!

      • Κόριννα said

        Μίσα

        ὄχι δὲν ἀποδεχόμεθα τὴν χρῆσι τους ἀλλὰ δὲν μπορεῖ ὁ κάθε βάρβαρος νὰ λερώνη τὰ ἀρχαῖα μας σύμβολα,γι᾿αὐτὸ καὶ δὲν τὴν ὀνομάζω παρὰ τετρασκέλιο.

      • Миша said

        Κόριννα

        μπορούμε και πρέπει να διακρίνουμε ποιος ο ρόλος της ημισελήνου στον Αρχαιο και Μεσαιωνικό Ελληνισμό και ποιος ο ρόλος της στο Ισλαμ, όχι να την λάβουμε σαν αντιδάνειο απο τους ισλαμιστες.

        Το ιδιο ακριβως ισχυει για την σβαστικα των των ΧΑ, ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΤΡΑΣΚΕΛΙΟ καθως προκειται για αντιδανειο απο την ναζιστικη Γερμανια , της οποιας ειναι θερμός οπαδος και θιασωτης ο ιδρυτης και αρχηγος της ΧΑ.
        Ακομη και το όνομα της οργανωσης ξενικής και αντιχριστιανικης προελευσεως είναι.

      • Δηιδάμεια said

        Κόριννα έχεις φτιάξει δική σου αίρεση. Όχι τίποτε άλλο αλλά επειδή δηλώνεις Ορθόδοξη το λέω…

      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο said

        Ποιος ήταν ο εν Ελλάδι κολλητός του ιδρυτή του Ισραήλ, Δαβίδ Μπεν Γκουριόν;
        Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013 – 22:11

        Μα φυσικά ο ιδρυτής του ΚΚΕ, εβραίος Αβραάμ Μπεναρόγια!

        Στα «Εβραϊκά Χρονικά» Ιουνίου 2013 που μόλις κυκλοφόρησαν από το «Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος» υπάρχει ένα τετρασέλιδο αφιέρωμα στον Σιωνιστή Ιδρυτή του Κράτους του Ισραήλ, Δαβίδ Μπεν Γκουριόν (1886-1973). Εκεί αποκαλύπτονται τα εξής άκρως ενδιαφέροντα που δεν είναι γνωστά στο ευρύ κοινό:

        Την εποχή των Βαλκανικών Πολέμων, ο Μπεν Γκουριόν σπούδαζε στην Θεσσαλονίκη κι εκεί έγινε στενός φίλος του εβραίου ιδρυτή του ΚΚΕ, Αβραάμ Μπεναρόγια. Όταν ο Μπεναρόγια ίδρυσε την «Φεντερασιόν» (τον πρόδρομο του ΚΚΕ), ο Μπεν Γκουριόν ήταν ένα από τα πλέον δραστήρια μέλη της. Ο μετέπειτα ιδρυτής του Ισραήλ, ήταν φανατικός Σοσιαλιστής και δίδασκε Εβραϊκή Γλώσσα και Σοσιαλισμό στους ατυχείς Θεσσαλονικείς, ξεκινώντας από τον Πατριάρχη Αβραάμ.

        Ακόμη, σύμφωνα με το επίσημο περιοδικό των Ελλήνων Εβραίων, που παραθέτει δηλώσεις του ιδίου του Μπεναρόγια, ο Μπεν Γκουριόν ήταν από τότε Σιωνιστής (δηλαδή φανατικός εβραίος Εθνικιστής), αλλά αυτό καθόλου δεν ενοχλούσε τα υπόλοιπα μέλη της «Φεντερασιόν». Μόνο ο Ελληνικός Εθνικισμός τους ενοχλούσε…

    • eksothen said

      Η αγαπημενη και συγχωρεμενη Μαλβινα μας ΔΕΝ εφυγε!!!!!!!!!!!!

  14. epi said

    Ωραίο άρθρο. Συγχαρητήρια.
    Να καταθέσω και γω την εμπειρία μου από τον π. Αυγουστίνο.
    1. Μιλούσε τακτικά για τους «αριστερούς με δεξιές τσέπες». Αν θυμάμαι καλά το έλεγε «αριστεροί με δεξιές κοιλιές»
    2. Είχε οργανώσει εκδηλώσεις εναντίον των σκοπιανών που καπηλευόταν το όνομα της Μακεδονίας ήδη από την δεκαετία του 80. (το ελληνικό κράτος κοιμόταν)
    3. Μιλούσε για άνοιγμα των συνόρων με την Β. Ηπείρου όταν ακόμα ήταν ο Εμβέρ Χότζα στην Αλβανία και υπήρχαν ηλεκτροφόρα σύρματα στα σύνορα.
    4. Δεν κρατούσε για τον εαυτό του από την αμοιβή του ως μητροπολίτης παρά ένα ελάχιστο ποσό. Αν θυμάμαι καλά γύρω στις 1000 δραχμές ίσως και λιγότερο.
    5. Μιλούσε για ελευθέρα και ζώσα εκκλησία. Ψήφο κλήρου και λαού για ανάδειξη μητροπολιτών και επισκόπων.
    Ιεράρχης μπροστά από την εποχή του.
    Αιωνία η μνήμη.

    • Миша said

      ειχε βαφτισει , βοηθήσει και ενταξει στην τοπικη κοινωνία χιλιάδες Ρομά που η ελληνικη πολιτεια εβλεπε σαν υπανθρωπους…

      • Κόριννα said

        Миша

        Οἱ Γύφτοι,-πού ἔτσι μοῦ τοὺς ἔμαθε ἡ μαμά μου,καὶ ποὺ χρησιμοποιῶ αὐτὸ τὸ politikally incorrect ὄρο,διότι συχαίνομαι νά κάνω ὅτι μὲ διατάζει ἡ Νέα Τάξι-ποτέ δὲν ἐντὰσσονται σὲ καμμιὰ πολιτεία.

        Τούς εἶδα στὴν Ἀγγλία,στὴν περιοχή τῆς Φυλῆς καὶ τοὺς βλέπω καθημερινῶς ἔξω ἀπὸ τὸ Carefour.

      • epi said

        Τους έχτισε σπίτια! Αυτό είναι το πιο συγκλονιστικό! Εδώ το κράτος θέλει να πάρει τα σπίτια του κοσμάκη και αυτός έχτιζε σπίτια και τα χάριζε. Kαι μάλιστα στους Ρομά!

      • epi said

        Ο Καντιώτης εφάρμοζε τον λόγο του απ. Παύλου που έλεγε » ουκ ένι Έλλην και Ιουδαίος, περιτομή και ακροβυστία, βάρβαρος, Σκύθης, δούλος, ελεύθερος, αλλά τα πάντα και εν πάσι Χριστός». Δεν ξεχώριζε τους ανθρώπους σε γύφτους και μή γύφτους. Αυτό θα πεί αγάπη. Εχει γραφτεί ένα καταπληκτικό βιβλίο για τον π. Αυγουστίνο ενώ ήταν μάλιστα εν ζωή με τίτλο «Η αντίσταση της αγάπης». Εκεί βλέπεις ότι η αγάπη δεν είναι θεωρία αλλά πράξη, δεν είναι ένα θεωρητικό συναίσθημα αλλά θυσία για τον όποιον άλλο.

      • Миша said

        Τον είδα από κοντά λίγες φορές τον γέροντα….
        Ειχε πάει κάποιος επισημος στη Μητρόπολη κι ήταν Τετάρτη, μέρα νηστείας…
        Του λέει «εμείς εδω σημερα εχουμε αλάδωτες φακές, εσενα ομως επειδή είσαι φιλοξενουμενος θα σου βάλουμε λάδι!!»
        Κι ο γνωστός Γ.Λιάνης παρά την αβυσσαλέα διαφορά νοοτροπίας , μιλά με θαυμασμο για την ακεραιότητα του ήθους του π.Αυγουστίνου…

      • Κόριννα said

        Epi,

        τό «ἀγαπᾶτε ἀλλήλλους εἶναι οὐτοπία καὶ ὑποκρισία .
        Δὲν ἀγαπᾶς παρά λίγους ἀνθρώπους,τοὺς δικούς σου.
        Δὲν ἀγαπᾶς ὅποιονδήποτε.

        Τό σωστὸ καὶ ἐφικτὸ εἶναι νὰ μὴ βλάπτης καὶ νὰ μὴν ἀδικῆς τὸν ἄλλον.

        Ἡ κοινωνία ἔχει ἀνάγκη ἀπὸ δικαιοσύνη.
        Τὰ ἄλλα εἶναι ἀνοησίες.

      • ΝΙΚΟΣ said

        ΚΟΡΙΝΝΑ,

        ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ, «ΑΝΟΗΣΙΑ»;;;;;;;

        ΕΛΕΟΣ! ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΑΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!

      • Κόριννα said

        ΝΙΚΟΣ

        Δὲν γνωρίζω ἄν ο Ἰησοῦς ἔλεγε τὰ ἴδια σήμερα.

        Λές νὰ ἔβλεπε τὸν Ἰσλαμοφασίστα ἕτοιμο νὰ μοῦ πάρη τὸ κεφὰλι καὶ νὰ μοῦ ἔλεγε νὰ τὸν ἀγαπῶ ὡς ἑαυτὸν;

        Ἔλεος βρὲ παιδιὰ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ΝΙΚΟΣ said

        ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΛΕΓΕ! Ή ΤΟΝ ΔΕΧΕΣΑΙ ΩΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ Ή ΟΧΙ!

        ΛΕΕΙ ΤΟ «ΙΔΑΝΙΚΟ» ΤΟ «ΤΕΛΕΙΟ»! ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΣ!
        ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ ΤΟ «ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΥΜΩΝ»! ΑΛΛΑ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ Η ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ!

        ΠΡΟΣΕΧΕ! ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΩΣ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΑ ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΜΑΡΤΙΑ! ΟΧΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΗ!

        ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΛΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΛΙΓΟ ΨΥΧΡΑΙΜΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ, ΝΙΩΣΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΡΗΣΗΣ!…

      • ΝΙΚΟΣ said

        ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΛΑΜΠΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ!

        ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΩΤΕΣ ΤΟΥ! ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΕΙΧΕ ΕΛΕΓΞΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ! ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΣΕΙ!…

      • epi said

        Μίσα

        ο Λιάνης πάντως του είχε σύρει τα εξ αμάξοις όσο ήταν εν ζωή. Μετά τον θάνατό του ίσως και προς το τέλος της ζωής του έλεγε και έπερνε αυτά που τον βόλευαν από τα κηρύγματα και έργα του π. Αυγουστίνου. Γνήσιος πολιτικός ο Λιάνης.

      • Μυρμήγκι said

        Το αισχρό δεν είναι να μην πιστεύεις αλλά να το προσπαθείς ν΄αποδείξεις, ότι αυτά που πιστεύει ο άλλος είναι γελοία , έτσι δεν διαφέρεις από τους ισλαμιστές απλά αυτοί , είναι αποτελεσματικοί …..σκοτώνουν τους αντίθετους .
        Ο Χριστός ταπεινώθηκε , σταυρώθηκε από ανάξιους ανθρώπους , από μάζα , από όχλο , ανέβηκε στο σταυρό και δίπλα του είχε ληστές , έγινε όμοιος με τους κακούργους εκεί στον τόπο του μαρτυρίου για να χαρίσεις στον ένα τη συγγνώμη και την αιώνια ζωή .
        Αν κάποιος αμφισβητεί την Θεότητα Του και την Δύναμη Του να συγχωρεί , σωστά το κάνει , δεν είναι χριστιανός αν δεν πιστεύεις δεν μπορείς να δώσει συγγνώμη , δεν μπορείς να γυρίσεις τ΄άλλο μάγουλο γιατί μόνο ο Θεός μπορεί να το κάνει , να ελεήσει , να ταπεινωθεί από ανάξιους και να δοξαστεί από ταπεινούς .
        Δεν είμαι από τ΄άτομα που ξημεροβραδιάζονται στις εκκλησιές αλλά άλλο η πίστη και άλλο οι υποθέσεις τι θ΄έλεγε ο Χριστός αν του έκοβε το κεφάλι ο ισλαμοφασίστας ……μα και τότε οι αντίθετοι στο κήρυγμά του που μιλούσε , για καλοσύνη, για την αγάπη, για ζωή , για την συγγνώμη , Τον σταύρωσαν .
        Εντάξει, δεν χρειάζεται να διατυμπανίζεται ο μοντερνισμός ……. η έπαρση της απαξίωσης της πίστης των Ελλήνων, είναι ίδια με την απαξίωση της ιδέας της Πατρίδας .
        Κεφάλια έκοψαν οι τούρκοι , σούβλισαν , έγδαραν παπάδες και αυτοί αδιαμαρτύρητα μαρτύρησαν για την πίστη και την Πατρίδα .

        »Αγγλος ή Γερμανός ή Γάλλος δύναται να είναι κοσμοπολίτης ή αναρχικός ή άθεος ή οτιδήποτε . ‘Εκαμε το πατριωτικόν χρέος του και έκτισε μεγάλην πατρίδα.Τώρα είναι ελεύθερος να επαγγέλεται , χάριν πολυτελείας , την απιστίαν και την απαισιοδοξίαν . Αλλά Γραικύλος της σήμερον , όστις θέλει να κάμη δημοσία τον άθεον ή τον κοσμοπολίτην , ομοιάζει με νάνον ανορθούμενον επ΄άκρων ονύχων και τανυόμενον να φθάση εις ύφος και φανή και αυτός γίγας.Το ελληνικόν έθνος , το δούλον , αλλ΄ ουδέν ήττον και το ελεύθερον , έχει και θα έχη δια παντός , ανάγκην της θρησκείας του ».
        Παπαδιαμάντης

      • epi said

        Ο π. Αυγουστίνος έλεγε “κηρύσσομεν Χριστόν και τούτον εσταυρωμένον”. Ο απ. Παύλος στην Α Κορινθίους λέει. “ημείς δε κηρύσσομεν Χριστόν εσταυρωμένον, Ιουδαίοις μεν σκάνδαλον ΕΛΛΗΣΙ ΔΕ ΜΩΡΙΑΝ”, Άρα ο Κόρρινα έχει δίκιο να νομίζει ότι η αγάπη είναι ουτοπία. Μιλάει όμως για δικαιοσύνη. Και τί είναι δικαιοσύνη; Εδώ και αν σηκώνει κουβέντα. Δικαιοσύνη για μας πάντως είναι ο Χριστός. Γι αυτό και η εικόνα του στα δικαστήρια. Πάντως και εδώ ο Παύλος βάζει τα πράγματα στην θέση τους “Η αγάπη ου χαίρει επι τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία”

    • epi said

      Ο π. Αυγουστίνος έλεγε «κηρύσσομεν Χριστόν και τούτον εσταυρωμένον». Ο απ. Παύλος στην Α Κορινθίους λέει. «ημείς δε κηρύσσομεν Χριστόν εσταυρωμένον, Ιουδαίοις μεν σκάνδαλον ΕΛΛΗΣΙ ΔΕ ΜΩΡΙΑΝ», Άρα ο Κόρρινα έχει δίκιο να νομίζει ότι η αγάπη είναι ουτοπία. Μιλάει όμως για δικαιοσύνη. Και τί είναι δικαιοσύνη; Εδώ και αν σηκώνει κουβέντα. Δικαιοσύνη για μας πάντως είναι ο Χριστός. Γι αυτό και η εικόνα του στα δικαστήρια. Πάντως και εδώ ο Παύλος βάζει τα πράγματα στην θέση τους «Η αγάπη ου χαίρει επι τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία»

  15. ΠΛΑΝΗΤΗΣ said

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ! ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΑΒΟΥΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ, ΑΦΑΝΕΙΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ!!! ΑΥΡΙΟ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΛΛΗΝΑ! ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΟΣΜΑ ΤΟΝ ΑΙΤΩΛΟ!!! ΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΚΑΤΙ! (ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ).

  16. Μιχαηλ Ανδρεαδης said

    ΠΡΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 11
    Ενταξει,σκανδαλιζεσθε,τι να κανουμε,δε μπορουμε να φερουμε την εκκλησιολογια στα μετρα,εστω,του υγιους εθνικισμου.Το ζητουμενο ειναι η καλη καρδια για χαρη της κοινης υποθεση, και ας μη νιωθουν αποβλητεοι οι αρχαιολατρες,η γη μας ειναι πολυ μεγαλη για να αποκλεισει ανθρωπους με διαφορετικη,θρησκευτικη πιστη.

    • APOLLO11 said

      η Γή σε λίγο αγαπητέ με την Βλακεία που βασιλεύει επάνω της θα μας αποβάλλει….Επίσης η γνώση μέσω της Φιλοσοφικής Οδού ( ίσως ενοχλεί ότι Εδώ γεννήθηκε ο ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ που έγινε ΣΟΦΟΣ αλλά αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ ) έτσι κλισέ τύπου απορίπτονται….

      Συμφωνώ μαζί σου αγαπητέ ή καλή ΚΑΡΔΙΑ είναι το Ζητούμενο ! ανοιχτή χωρίς δογματισμούς και Φόβους…. ( Μετά φόβου θεού προσέλθετε…)

      Να είσαι καλά…

      κάποια έρευνα κατέδειξε ότι το 85% της μαυρίλας-κακίας κλπ που επικρατεί πάνω στον Πλανήτη ( …εμείς οι πλανεμένοι…) οφείλετε στην ΑΓΝΟΙΑ – ΑΜΑΘΕΙΑ….

  17. APOLLO11 said

    και λόγω του ότι οι Θρησκείες φανατίζουν…( ο φανατικός ομοιάζει με την Μύγα…έχει κοντή όραση…) χωρίζουν και σκοτώνουν …ας δούμε και ας ακούσουμε…. εικόνες….του έργου του Θεού με την συνοδεία του Έλλην Μουσικού Μύστη V PAPATHANASIOY / Prelude…

    http://www.youtube.com/watch?v=AmAba5l0cW8

    Aμήν – Αμέν – Αληθώς !

  18. Κόριννα said

    Τόν Φλωρίνης δὲν τὸν γνώρισα γιατὶ ἔλειπα.
    Ὅμως ἀπὸ ὃτι διάβασα ἆρά γε θὰ ἔκανε μὲ τοὺς λάθρο ὅτι κάνει ὁ Παῦλος Σιατίστης καὶ ἄλλοι ἱερεῖς ποὺ τρέφουν αὐτοὺς ποὺ θὰ τοὺς ἀποκεφαλίσουν εὐκαιρίας δοθείσης;

    Διαβάστε τὸ κάτωθι ἀπὸ τὸ http://www.infognomonpolitics.blogspot.gr

    Διαβάστε το και κρατήστε το κάτω από το μαξιλάρι σας (3): Σαρία και Τζιχάντ: Η Στρατηγική που κρύβεται πίσω από την φάση της απαρατήρητης ισλαμικής διεισδύσεως.

    Μὴ κατηγορῆτε τὴν Χ.Α ἡ ὁποία εἶναι γέννημα τῆς ἀνήθικης καὶ προδοτικῆς μεταπολιτεύσεως,δλδ γέννημα τῆς ἐλαφρότητὸς σας ποὺ ψηφίζατε ὅ,τι ψηφίζατε.

    Миша

    ἀγαπητὲ Μίσα εἶναι καλλίτερα νὰ πιστεύης στὸν Ἥλιο σὰν Θεὸ καὶ νὰ τελῆς,δὲν ξέρω τὶ,στὶς κορυφές παρὰ νὰ εἶσαι ἰσλαμοφασίστας καὶ νὰ ἀποκεφαλίζης χριστιανούς.
    Ἄλλωστε ὁ καθεὶς ἔχει δικαίωμα νὰ πιστεύη ὅ,τι θέλει.
    Βεβαίως ἡ Ἐκκλησία μας προτιμᾶ τὸ Ἰσλάμ ἀπὸ τὴν Πατρῴα θρησκεία ποὺ τῆς προκαλεῖ ἀλλεργία!!

    Ἀγαπητὲ,Ἑωσφόρος δὲν εἶναι ὁ διάβολος ὅπως τὸν θέλουν οἱ ἰουδαιοχριστιανοὶ,Ὠριγένης, Νανζιανζηνὸς κ.α,
    ἀλλά εἶναι αὐτὸς ποὺ φέρνει τὸ φῶς,εἶναι ὁ Ἑωθινὸς ἀστέρας,δλδ ἡ Ἀφροδίτη,κοινῶς ὁ «Αὐγερινὸς».

    Μόνο στὴν Ἐκκλησιαστικὴ γλῶσσα ἑρμηνεύεται σὰν σατανᾶς.

    Εἴπαμε νὰ εἴμαστε(ἐγώ τουλάχιστον) πρῶτα καὶ πάνω ἀπὸ ὅλα Ἕλληνες καὶ μετὰ χριστιανοί.

    • ΝΙΚΟΣ said

      ΟΧΙ ΚΟΡΙΝΝΑ!

      ΠΡΩΤΑ ΕΙΝΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ!

      ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ο «ΕΞΩΡΑΪΣΜΟΣ» ΤΟΥ ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΩΣΦΟΡΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΕΧΘΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ!

      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΤΕΛΕΙΑ» ΚΑΙ ΑΔΟΛΗ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΕΝΑ «ΠΡΟΣΦΙΛΗ» ΣΟΥ ΗΡΩΑ, ΤΟΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΤΟ ΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΟ! ΚΙ ΟΤΑΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΙΣ «ΕΥΛΟΓΕΣ» ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ: «ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ»! (ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΟΙΑΣΟΥΜΕ)

      ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΔΕ ΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ «ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ» ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ «ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ») ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ‘»ΙΣΧΥΡΟΙ» ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥΣ! ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ!

    • ΜΠΑΜΠΗΣ Ο ΙΔΙΟΣ said

      @Κόριννα

      Σέβας ….

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      Aγαπητη Κοριννα,η Εκκλησια οριοθετει,αυστηρως,τα της πιστης μας και στεκεται απεναντι σ’ ο,τι ακυρωνει την αποστολη,την αυτοσυνειδησια της,δεν προτιμα περισσοτερο το Ισλαμ απο την πατρωα θρησκεια,η εκφραση σου ηταν ατυχης με το συμπαθειο.Ωστοσο,μας αρεσει η οχι,καλως στο Ιραν,επι παραδειγματι,δεν υπαρχουν μεικτα λουτρα,μια κατασταση που επιδοκιμαζεται απο την εκκλησια,εστω,κι αν συνανταται σε ισλαμικη χωρα,ασχετως του οτι οικονομηθηκαν τα πραγματα,αλλιως,εδω,σ’ εμας και απολαμβανουμε τα αγαθα της «προοδου»,ταυτα ελεγε ο μακαριστος που δικαιωνεται,οσημεραι,και περισσοτερο προς καταισχυνη των πολεμιων του.

    • Κόριννα said

      ΝΙΚΟΣ

      Δὲν ἔχω καμμία σχέσι μὲ παγανισμὸ καὶ εἶμαι Ὀρθόδοξη ὅπως ἐγώ νοιώθω τὴν Ὀρθοδοξία.

      Ἐγώ εἶμαι πρῶτα καὶ πάνω ἀπὸ ὅλα Ἑλληνίδα καὶ μετὰ Ὀρθόδοξη.
      Ὀρθόδοξοι εἶναι πολλοί,Ἕλληνες μόνο ἐμεῖς.
      Ἕλληνες ἤμασταν καὶ θὰ εἴμαστε,ἕστω καὶ ἄν ἀλλάξουμε θρησκεία(αὐτοὶ ποὺ ἦρθαν κάνουν προσηλυτισμὸ,ἤ δὲν τὸ κατάλαβες;).

      Τούς λάθρο,θὰ τοὺς συμπονοῦσα ἄν ἦταν μετανάστες καὶ εἶχαν ἔρθη κατόπιν προσκλήσεως καὶ ὄχι μὲ σκοπὸ τὸν ἐποικισμὸ καὶ τὴν ἐξάπλωσι τοῦ Ἰσλάμ γιὰ τὴν δημιουργὶα τοῦ παγκόσμιου Χαλιφάτου(ὁ προσηλυτισμὸς ποὺ γράφω παραπάνω)!

      Ἕνας χριστιανὸς δὲν πρέπει νὰ εἶναι καὶ κατ᾿ἀνάγκην βλάκας γιατὶ πολύ σύντομα θὰ πάρη τὸ κεφάλι του στὰ χέρια του,ὅπως συμβαίνει στὴν Συρία.

      Ἐγώ διακρίνω τὸν κόσμο διότι θέλω νὰ ἐπιβιώσω.

      Τὸν Κολοκοτρώνη,ναί τὸν θαυμάζω γι᾿αὐτὸ ποὺ εἶπε,ἀλλά θαυμάζω καὶ τὸν Ξενοφῶντα ποὺ ὅταν ἔμαθε τὸν θάνατο τοῦ γυιοῦ του,ἐνῷ ἔκανε θυσία,ἥρεμα εἶπε:Τὸ γνωρίζω πώς τὸν γέννησα θνητὸ!

      Τὸν Κολοκοτρώνη τὸν θαυμάζω καὶ τὸν τιμῶ,καὶ γιὰ ὅσους ἔσφαξε(παρ᾿ὅτι χριστιανὸς) γιὰ νὰ γράφω ἐγώ ἐδῶ τώρα ἐλεύθερα.

      • ΝΙΚΟΣ said

        Κόριννα,

        ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ(!) ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΩ…

        ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΟ «ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΝΙΩΘΩ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ». Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!
        ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΑ «ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ» ΤΗΣ!

      • Κόριννα said

        ΝΙΚΟΣ

        Βεβαίως δὲν μπορῶ νὰ ἀκολουθήσω ὅλα τὰ διδάγματά της,διότι εἶμαι ἀνθρωπος μὲ ἀδυναμίες.

        Ὅμως προσπαθῶ καὶ εἶμαι σίγουρη ὅτι ἀπὸ ἐκεῖ πάνω μὲ παρακολουθεῖ χαμογελαστὸς διότι μὲ γνωρίζει καλλίτερα ἀπὸ μένα.

      • astillais said

        Αγαπάτε αλλήλους ως σεαυτόν* ΜΕΝ
        αλλά το φραγγέλιο το ύψωσε ΔΕ
        Για να λέμε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη

        * ως σεαυτόν που πάη να πη αν κάνω λάθος τιμωρώ τον εαυτό μου
        άρα ,λογικώ τω τρόπω, να τιμωρώ ΔΙΚΑΙΑ και τους …αλλήλους
        Κι όχι να κάθομαι να τις τρώω ως βλάξ

        Ο Χριστός αν δίδαξε το γύρισμα του μάγουλου ήταν γιατί είχε εμπιστοσύνη στην αυτογνωσία του ανθρώπου κεχωρισμένως
        κι αν σταυρώθηκε ήταν για να μας διδάξη την χαζαμάρα του όχλου.
        Νομίζω

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Δεν δηλώνω θεολογός αλλά το αγαπάτε αλλήλους είναι το θεμέλιο του Χριστιανισμού και οποιός δεν το αποδέχεται θέτει ευατόν εκτός Εκκλήσιας, πολύ απλά…

  19. Μιχαηλ Ανδρεαδης said

    Αδερφε μου Απολλων,με παρεξηγησες,ξερω τα αγνα σου ελατηρια,καμμια σχεση δεν εχεις με τον Δικερο,εχω λιγο μυαλο για να αποκρυπτογραφω τις προθεσεις καποιων ανθρωπων,δοξα τω Θεω,αποφευγω το ισοπεδωτικο τσουβαλιασμα,ετσι νομιζω,τουλαχιστον,σου ευχομαι τα καλυτερα μ’ ολες τις διαφωνιες μας

    • APOLLO11 said

      κανένα πρόβλημα Κύριε Μ. Ανδρεάδη , γνωρίζω ότι ο Άνθρωπος και ειδικά ο ΕΛΛΗΝ έχει αναπτυγμένη συναισθηματική νοημοσύνη και μπορεί να αντιληφθεί μέσα από τηλεφωνικά καλώδια ή οθόνες υπολογιστών τις προθέσεις του άλλου . Ειρήνη και Φως για όλες τις Ψυχές τίποτα άλλο…!

  20. Μιχαηλ Ανδρεαδης said

    Κοιτα Μανωλη,καταρχας,δεν ειναι συνετο να προσφερουμε τροφη στους πολεμιους της πιστης μας και γι’ αυτο αποφευγω οτιδηποτε προκαλει παροξυνσεις,ειδικως,σε σελιδες δημοσιου διαλογου.Κατ’ ιδιαν,θα σου απαντουσα για την πρακτικη του μακαριστου,την ευχη του να’χουμε,τη διαφοροποιηση του,παρα την φαινομενικη ομοιοτητα,απο τις αδερφοτητες ΖΩΗ και ΣΩΤΗΡΑ,την ανιδιοτελη αφοσιωση του στο στοχο της εκκλησιαστικης αυτονομιας εναντι του κρατους.Καιτοι δεν ειμαι θεολογος,ο καθ’ υλην αρμοδιος,λεω οτι τα τραυματα του κ.Γιανναρα απο την αναστροφη του με το κατεστημενο μιας αλλης εποχης,τον παρωθησαν σε σκολιους,θεολογικους,δρομους,οι γνωριζοντες εννοουν,δεν επεκτεινομαι για ευνοητους λογους,ωστε να μην τον θεωρουμε αλανθαστο,απλανη οδηγο μας.Μακαρι να βρεθουμε κατα προσωπο και να τα συζητησουμε με την ευχερεια μας,αλλωστε,αποντος του κ.Γιανναρα δεν το βρισκω σωστο να ασχοληθουμε μ’ αυτον,μολονοτι αναγνωριζω τις διανοητικες αρετες,την ευρυμαθεια,την προσφορα του στην ανακαινιση της προσεγγισης μας πανω στο πεδιο των προβληματων του νεοελληνικου γιγνεσθαι.Ανταποδιδω τους ευγενεις χαιρετισμους σου.

    • Μανώλης said

      Οδοδείκτη όμως αγαπητέ Μιχαήλ νομίζω ότι πρέπει να έχουμε εκείνο το,

      «Εθνικόν το αληθές»…

      ειδάλως σε τι διαφέρει το ήθος ημών των Ελλήνων απὀ εκείνο ενός Φαρισαίου;

      Ενός ηθικολόγου εν προκειμένω που θέλει να φέρει την Ζωή στα δικά του καθηκοντοκογικά πλαίσια;

      Εάν το ψέμα

      (και η επιτηδευμένη και σκόπιμη σιωπή ΟΤΑΝ ακριβώς πρέπει να ομιλούμε εκεί υπάγεται),

      υιοθετηθεί χάριν «συμφέροντος» σύντομα θα έρθει με άλλα μυριάδες (ψέματα) παρέα και θα μας κυριεύσει….

      «Γνώσετε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

  21. nk said

    Миша είπε
    Αυγούστου 23, 2013 στις 2:39 μμ

    Τον π.Παύλο μη τον πιανεις στο στομα σου…
    ολη η Ευβοια και τωρα η Κοζανη πινει νερο στο ονομα του…

    χαχαχαχαχ
    να ΄σαι καλα

  22. nk said

    αντε ρε νταλαρες

    το βρισιδι που ετρωγε απο τα πασοκο-αριστερα ανθρωπαρια ο Καντιωτης

    ηταν ανηκουστο ….καθημερινα

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      Ανιστορητε,εσεις που κυβερνουσατε,οι μασωνοι,τον πολεμησατε περισσοτερο,ποιος δεν ξερει την παυση του πολυχρονιου του βασιλια Παυλου λιγο μετα τον εμφυλιο,περιττευει η μνεια της επιθεσης του στη Φρειδερικη για τα απομνημονευματα της με τιτλο «Μετρο κατανοησης»,γεμοντα ινδουιστικες πλανες,αιρετικες δοξασιες,μην υποτιμας το μορφωτικο επιπεδο των σχολιαστων,τελειωσε η εποχη της ευκολιας στην προκληση εντυπωσεων με αντιαριστερο χαρακτηρα,ειναι καταγεγραμμενη η συμπαθεια του μακαριστου στο προσωπο του κ.Λιανη.

  23. Στέλιος said

    Κοντά στα 4 εκατομμύρια χρόνια μετά από τον Australopithecus afarensis…
    Εξέλιξη!

    Aφιερωμένο….

  24. nk said

    Τρίτη 31 Αυγούστου 2010
    ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

    Πέθανε ο Καντιώτης

    Πέθανε ο πρώην μητροπολίτης Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας, Αυγουστίνος Καντιώτης σε ηλικία 104 ετών. Χειροτονήθηκε Μητροπολίτης Φλωρίνης το 1965 και παραιτήθηκε λόγω γήρατος το 2000. Υπηρέτησε πιστά το καθεστώς της Χούντας (1967-1974).

    http://www.rizospastis.gr/story.do?id=5811776&publDate=

  25. nk said

    Τρίτη 31 Αυγούστου 2010
    ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

    Πέθανε ο Καντιώτης

    Πέθανε ο πρώην μητροπολίτης Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας, Αυγουστίνος Καντιώτης σε ηλικία 104 ετών. Χειροτονήθηκε Μητροπολίτης Φλωρίνης το 1965 και παραιτήθηκε λόγω γήρατος το 2000. Υπηρέτησε πιστά το καθεστώς της Χούντας (1967-1974).

    χουντικος συμφωνα με τον Παπαροσπαστη ο Καντιωτης

  26. nk said

    Αυγουστίνος Καντιώτης ο «Χομεϊνί της Μακεδονίας» – Ελλάδα …
    http://www.tanea.gr › Ελλάδα‎

    να και τα πασοκοτραφη

  27. nk said

    Видео Единоборства – επ. Αγουστίνος Καντιώτης
    pdao.ru/view.php?video=0Q1AaejwPFY&feature…Καντιώτης‎
    Δεν ειπα ρε ηλιθιε οτι ο ριζοσπαστης εχει σε ολα δικιο. Αλλα ο Ιος και ο Ριζοσπαστης ειχαν απολυτο δικιο για αυτο το ακροδεξιο γουρουνι τον Καντιωτη. Ευχομα …

    μικροι νταλαρες

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      Μασωνοσπορε του Σαμαροφυραματος παλι ασχημονεις και φαινεται οτι τα χανεις,θολωνει ο νους σου,οταν ο αλλος σε ξεσκεπαζει,γιατι το πυρωμενο σιδερο της απογυμνωσης σου καυτηριασε την πληγη και απο τον πονο κραυγαζεις,βλασφημεις,παιγνιο των δαιμονων,βρε,το τραβα η ψυχουλα σου το ποιηματακι,εχεις τη συνηθεια να μη διαβαζεις με προσοχη τι λεει ο συνομιλητης,το υπερεγω θελεις να προβαλλεις μεσω των σχολιων.

  28. nk said

    ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ

    1. 2. 3.

    Ο Άγιος μπουλντόζας

    Η σκηνή στην κεντρική πλατεία της πόλης του Αμυνταίου. Δυο τανκς έχουν παραταχθεί μπροστά στον ενοριακό ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, με τα κανόνια τους στραμμένα προς τα σπίτια. Τα μεγάλα ερπυστριοφόρα είναι δεμένα με συρματόσχοινα από τον τρούλο και το καμπαναριό του ναού. Οι οδηγοί βάζουν μπρος. Τα συρματόσχοινα τεντώνονται, οι ερπύστριες σπινάρουν στην άσφαλτο, αλλά το οικοδόμημα δεν πέφτει. Θα χρειαστούν πολλές προσπάθειες και θα σπάσουν πολλά συρματόσχοινα έως ότου σωριαστεί στο έδαφος. Μάρτυρες στη βάρβαρη πράξη μόνο οι εντελώς απαραίτητοι μηχανικοί, λίγοι στρατιωτικοί και ιερωμένοι. Οι κάτοικοι τρομοκρατημένοι είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους.

    Ήταν 24 Ιουλίου του 1972, όταν ο Αυγουστίνος Καντιώτης κατέφυγε στα τανκς για να ισοπεδώσει την εκκλησία του Αμυνταίου. Οι αρχές της δικτατορίας έθεσαν στη διάθεσή του τα βαριά στρατιωτικά οχήματα, όταν διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν δυνατόν να κατεδαφιστεί η παλιά και όμορφη εκκλησία με συμβατικές μεθόδους. Ειρωνεία της τύχης: Για να δικαιολογήσει ο Αυγουστίνος την απόφασή του να ρίξει το ναό είχε επικαλεστεί ως πρόσχημα τον κίνδυνο να καταρρεύσει το οικοδόμημα. Και για να γίνει πιστευτός επιστράτευσε τη μαρτυρία του …Παττακού, ο οποίος είχε επισκεφτεί την πόλη το 1971, και είχε αποφανθεί, κι αυτός, για τον κίνδυνο κατάρρευσης.

    Είχε προηγηθεί ο μητροπολιτικός ναός της Φλώρινας. Με ανάλογη πραξικοπηματική ενέργεια ο Καντιώτης κατεδάφισε το 1971 το ναό του Αγίου Παντελεήμονα. Ο ίδιος ο Παπαδόπουλος επικύρωσε με την παρουσία του τη θεμελίωση του νέου ναού. Την ίδια τύχη είχαν και όσοι ιστορικοί ναοί του νομού επελέγησαν ως κατεδαφιστέοι από τον Καντιώτη. Ο Άγιος Νικόλαος στο Πλατύ Πρεσπών, ο Άγιος Αθανάσιος στην Καλλιθέα, η Αγία Παρασκευή στην Οξιά…

    η αγαπη των δημοκραταρων Ιων της ΕλευθεροΡΥΠΙΑΣ

  29. nk said

    1942-1947. Με απόφαση της Ιεράς Συνόδου διατρέχει τη Μακεδονία και οργανώνει όσο μπορεί «εθνικά αντισταθμίσματα» στην επιρροή του ΕΑΜ και του ΕΛΑΣ.

    1947 Ιούλιος. Επιστρατεύεται ως στρατιωτικός ιερέας και ιεροκήρυκας στις πιο κρίσιμες περιοχές που διεξάγεται ο εμφύλιος. Αναλαμβάνει την «εξομολόγηση» των ανδρών του Δημοκρατικού Στρατού που πιάνονται αιχμάλωτοι. Οι πληροφορίες αξιοποιούνται στα στρατοδικεία.

    1950. Μετατίθεται στην Κύμη της Εύβοιας.

    1951. Τοποθετείται ιεροκήρυκας στην Αθήνα. Οργανώνει τις δικές του παραεκκλησιαστικές ομάδες και αναπτύσσει έναν ορθόδοξο φονταμενταλισμό, ζητώντας την απαγόρευση του καρναβαλιού, των χορών, των καλλιστείων, των γυμναστικών επιδείξεων στα σχολεία και της ψήφου των γυναικών! Σε όσους διαμαρτύρονται απαντά ο Αρχιεπίσκοπος Σπυρίδων: «Μπρε! Επονέσατε; Σας εδάγκωσε πολύ; Θα του ειπώ να σας δαγκώνει περισσότερο. Γιατί αυτός είναι το τσοπανόσκυλο στο μαντρί της Εκκλησίας.»

    1958. Ο Παναγιώτης Τρεμπέλας καταθέτει στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών ότι ο Αυγουστίνος είναι πνευματικά διαταραγμένος.

    1960. Ο Μητροπολίτης Χίου Παντελεήμων δηλώνει ότι ο Καντιώτης είναι τρελός.

    1967. Η αριστίνδην Σύνοδος που τοποθετήθηκε από τη δικτατορία τον εκλέγει μητροπολίτη Φλωρίνης.

    1968. Με απόρρητο έγγραφο του χουντικού υπουργού Παιδείας Θ. Παπακωνσταντίνου ορίζονται τρεις ψυχίατροι να εξετάσουν τον Καντιώτη. Αυτός τους διώχνει.

    Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΩΝ αριστερων ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΤΙΩΤΗ…….δεν περιγραφεται

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      Η αγαπη σου για τα ανισορροπα σχολια δεν περιγραφεται,ναι,εχεις δικιο,ο μακαριστος Παντελεημων ηταν κομμουνισταρος ολκης,ο Τρεμπελας αποτελεσε τον ιδεολογικο δασκαλο του π.Πυρουνακη και ουτω καθεξης,το ξαναπα,η περιπτωση σου επιδεινωνεται μερα με τη μερα και ολα αυτα συμβαινουν γιατι εθιγη το φιλελευθερο συναισθημα σου,ματαιοπονεις,η «δεξια» ποτε δε χωνεψε τον μακαριστο Καντιωτη,σταματα τα παραθεματα,εκτιθεσαι περισσοτερο.

      • nk said

        ισορροπιστη ………ο Ιος σας (Ελευθεροτυπια) τα γραφει
        δημοκραταρε μου

      • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

        Ασε,ο «Ιος» ειναι δικος σας,εξυπηρετει τα συμφεροντα σας και απλως πουλαει αριστεροφροσυνη,ενω χρηματοδοτειται απο σκοτεινους κυκλους,ανηκει στην «φιλελευθερη» αριστερα της Ν.Ταξης,την ακινδυνη,δηλαδη,που λειτουργει ως υποδοχεας των ψηφοφορων με ενεργη συνειδηση,για τους προωθητες της παγκοσμιοποιησης,εσυ,απλως καταλαβες τη γκαφα σου,ο Δικερος το συνηθιζει κατι τετοιο,και παρεθεσες,υστερα,δημοσιευματα του Ριζοσπαστη και της Ελευθεροτυπιας.

      • nk said

        αριστερουληδες…οξωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

        ιοι …..δηλητηρια του Γενους

  30. nk said

    1988. Σε δημόσια ομιλία του στην Αθήνα επιτίθεται στον Ανδρέα Παπανδρέου και την «ανδροχωρίστραν παλλακήν του».

    1990. «Κύριε Κωνσταντίνε Καραμανλή είσαι μασόνος; Ναι ή όχι;»

    1992. Υποστηρίζει για πολλοστή φορά την αποφυλάκιση των χουντικών: «Πρέπει να αποφυλακισθούν οι αξιωματικοί οι οποίοι ηγωνίσθησαν εις τα υψίπεδα της Μακεδονίας υπέρ της ακεραιότητος της Ελληνικής πατρίδος κατά του αθέου μαρξιστικού καθεστώτος.»

    1993. Υποδέχεται τον Γκλίξμπουργκ με τιμές: «Ουδόλως συνετελέσαμεν εις την υποδοχήν, αλλ’ ο ακριτικός μας λαός εξεδηλώθη αυθορμήτως και τον υπεδέχθη.»

    Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΩΝ αριστερων και ελαφροδεξιων ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΤΙΩΤΗ…….δεν περιγραφεται

  31. Μιχαηλ Ανδρεαδης said

    Καταλαβα το σκεπτικο σου Κορρινα,προεχει να στρεψουμε τις δυναμεις μας εναντιον του κοινου εχθρου μας,οπουδηποτε κι αν ανηκουμε.

  32. nk said

    Ο μόνος που εδιώχθει από την Φλώρινα ήτο ο Νικόδημος Τσαρκνιάς.
    Του Τσαρκνιά, λοιπόν τα λόγια έκανε σημαία ο «Ριζοσπάστης» και ονομάζει τον πατέρα Αυγουστίνο· άκουσον, άκουσον!!! «ο… εξομολογητής των αιχμαλώτων».
    Αυτός που την Γερμανική Κατοχή στην Κοζάνη τάϊζε 500 παιδιά κομμουνιστών και θα οδηγείτο στο εκτελεστικό απόσπασμα, ονομάζεται απο τους προδότες της πατρίδος και τους αυτονομιστάς ως «ο… εξομολογητής των αιχμαλώτων».

    Ο «Ριζοσπάστης» για να μην είναι ανιστόριτος, έπρεπε να ελέγξει την πληροφορία, να ελέγξει και το ποιόν του Τσαρκνιά, και μετά να φιλοξενήσει τα λόγια του.

    ΠΑΠΑΡΟΣΠΑΣΤΗΣ….ο δημοκρατικος

  33. nk said

    Αυγουστίνος Καντιώτης, επιτέλους Τέλος

    #1 NoName 2010/08/31 – 00:40
    Τέλος στο κεφάλαιο «Αυγουστίνος Καντιώτης» έβαλε και τυπικά ο θάνατος του πρώην μητροπολίτη Φλώρινας, σε ηλικία 104 ετών, τα ξημερώματα του Σαββάτου.

    Για την ιστορία του Καντιώτη μεταφέρω απο Ελευθεροτυπία 16/1/2000

    Ο Χομεϊνί της Μακεδονίας

    Πρωτοσυναντήσαμε τον Αυγουστίνο το φθινόπωρο του 1990, τότε που είχε ανοίξει ιερό πόλεμο, πραγματική ελληνορθόδοξη «τζιχάντ», εναντίον του «αντεθνικού και βλάσφημου» έργου του Θόδωρου Αγγελόπουλου «Το μετέωρο βήμα του πελαργού». Στην Αθήνα η υπόθεση είχε περιγραφεί περίπου ως γραφική και γελοία. Το γεγονός είναι, όμως, ότι ο μητροπολίτης είχε κατορθώσει να επιβάλει ένα κλίμα πραγματικής τρομοκρατίας στην περιοχή, με τις απειλές και τους αφορισμούς όσων συμμετείχαν στο γύρισμα και το συνεχές σαμποτάρισμα των σκηνών. Μπορεί, τελικά, η ταινία να γυρίστηκε, αλλά στην περιοχή, ακόμα και σήμερα, παραμένει απαγορευμένη. Ούτε στιγμή δεν διανοήθηκαν οι αρχές της πόλης να διατηρήσουν ένα μέρος των όμορφων σκηνικών που είχε κατασκευάσει ο Μικές Καραπιπέρης στον Σακουλέβα. Τον Νοέμβριο του 1992 επιχειρήθηκε η προβολή του «Πελαργού» στην Πτολεμαϊδα. Με παρέμβαση του Καντιώτη, ο δήμαρχος αντέδρασε και η προβολή ματαιώθηκε. Όσο για τον Φλωριναίο που είχε κρεμάσει στο σπίτι του τα υβριστικά πανό της μητρόπολης κατά Αγγελόπουλου (που έδειχναν τον σκηνοθέτη να «τα πιάνει» από την ΕΟΚ και να στεφανώνεται από τον διάβολο) κι αυτός αθωώθηκε από το Εφετείο.

    …………………δημοκρατικος (;;;;;;;) αριστερος σχολιαζει

    • Миша said

      Ο Καντιωτης τα ειχε βαλει με τους χουντικους…
      τα ειχε βαλει με τους μασονους της ΝΔ, Καραμανλη και Ραλλη…
      τα είχε βάλει με τον Ανδρεα
      τα είχε βάλει με την ΕΟΚ …
      τα είχε βάλει και με τις υλιστικές εμμονές της αριστεράς….

      οι πολιτικαντηδες δεν τον χωνευαν όμως στην κηδεια του ηταν δεκάδες χιλιαδες κοσμου….

      • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

        Σωστα Μισα,οταν διακυβευοταν ο Χριστος τιποτε δεν υπολογιζε ο μακαριστος,οι βασιλιαδες και οι Σαμαραδες ειναι περαστικοι απο τουτη τη ζωη.

      • nk said

        χαχαχαχαχα……………..ρε νταλαρες δεξιουληδες και αριστερουληδες
        μεσα στο ΨΕΜΑ ειστε

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      Υπαρχει ο αντισιωνιστικος,εντιμος εθνικισμος,μερος του οποιου δεν αποτελεις,το αποδεικνυουν τα γραπτα σου,οπως,παρομοιως,βρισκουμε αριστερους,πολεμουντας τα συμφεροντα των μασονων,αυτων των εχθρων της ανθρωποτητας,γεγονος που σ’ ενοχλει και αφου δεν επιασαν τοπο οι αρχικες,απαξιωτικες,αναφορες σου στο ονομα του μακαριστου,δε σε τραβουσε το κλιμα,αλλαξες τροπαριο,προσπαθησες,ανεπιτυχως,να τον εμφανισεις «φιλοδεξιο».

  34. nk said

    Γράφουν σήμερα 04-07-2008 στη σελίδα 14, στο Ριζοσπάστη:

    «….Σταθερά στο δρόμο του αντιιμπεριαλιστικού αγώνα, η ΚΝΕ θα συναντηθεί στο φετινό Διήμερο με εκπροσώπους των Οργανώσεων: ΚΝ Αλβανίας, ΚΝ Μακεδονίας, ΕΔΟΝ Κύπρου και της νεολαίας του ΚΚ Τουρκίας για να στήσει μια αλυσίδα ειρήνης και φιλίας με τους λαούς των Βαλκανίων στα σύνορα της χώρας μας…».

    Μακεδονια τα σκοπια ;;;;;;;;;;;;;
    ωρε δημοκραταροι ;;;;;;;;;

  35. nk said

    http://udemand.files.wordpress.com/2012/08/rizospastis_12-7-1935-1.jpg?w=584

    ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ

  36. epi said

    Επειδή πολλά λέγονται για την εκλογή του κατά την περίοδο της Χούντας ο ίδιος έλεγε: «Πάντα έλεγα ως αρχιμανδίτης ότι θα εκλεγώ μητροπολίτης όταν ο ήλιος ανατείλει από την δύση. Και πραγματικά έτσι έγινε.» Εννοούσε ότι η χούντα ήταν κάτι το αφύσικο. Έπρεπε να γίνει κάτι αφύσικο για να εκλεγεί μητροπολίτης.

  37. nk said

    «Η αποτυχημένη επίθεση του ΔΣΕ στη Φλώρινα: 11.02.1949»
    Η επίθεση των ανταρτών του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας την 12η Φεβρουαρίου 1949 για την κατάληψη της πόλης Φλώρινας δείχνει ανάγλυφα όλη την παθογένεια του κυρίως Εμφυλίου Πολέμου, στόχος του οποίου ήταν από το φθινόπωρο του 1946 η ανατροπή της εκλεγμένης κυβέρνησης της χώρας.

    Ο εξωτερικός Παράγοντας.

    Η σύλληψη τη ιδέας ανήκει στον ηγέτη των κομουνιστών ανταρτών Νίκο Ζαχαριάδη, ο οποίος είχε προσέλθει στο Γενικό Αρχηγείο του ΔΣΕ στα τέλη Ιανουαρίου 1949 μετά από επίσκεψή του στο εξωτερικό. Παρουσία απεσταλμένου της Κομινφόρμ κι ενός Αλβανού αντιπροσώπου συνήλθε τότε στον ερειπωμένο οικισμό Φούσια του Γράμμου (μάλλον στην Αλβανία) η 5η Ολομέλεια του ΚΚΕ.
    Η απόφασή της για την «πλήρη εθνική αποκατάσταση» των Σλαβομακεδόνων δήλωνε την (καθαρή πια) πλεύση του ΚΚΕ στο πλευρό της κομουνιστικής ορθοδοξίας, ορθοδοξία που διαμαχόταν την αιρετική Γιουγκοσλαβία, χώρα στην οποία κατέφευγαν λαθραίως σλαβόφωνοι μαχητές του ΔΣΕ για να αποφύγουν τα δεινά του πολέμου. Για να σταματήσει η διαρροή τοποθετήθηκαν τότε σε ανώτατες θέσεις της Κυβέρνησης των Ανταρτών και του Πολεμικού τους Συμβουλίου Σλαβομακεδόνες της οργάνωσης ΝΟΦ (Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο).

    απλη υπενθυμιση

  38. nk said

    Κυριακή, 16 Ιουνίου 2013
    Πως κομματικές εφημερίδες παίρνουν χορηγίες από τον ΟΠΑΠ; 100,000 Ευρώ έκαστος!…. (Ριζοσπάστης-Αυγή, κ.α.)!.
    ΟΤΑΝ ΤΡΩΝΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ – Η τριγωνική σχέση κλεπτοκρατίας πολιτικών, τραπεζών και ΜΜΕ

    που ΄σαι Καντιωτη να τους ραπισεις

  39. nk said

    ΝΑ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΕΛΕΕΙΝΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΤΙΩΤΗ

    Στις αρχές του εμφυλίου ο διαβόητος μητροπολίτης Παντελεήμων Φωστίνης, προπάτωρ ολόκληρου «Τάγματος» επισκόπων, συμμετέχει στις συγκεντρώσεις των δεξιών κομμάτων κραυγάζοντας: “Οργανωθείτε!”, και προειδοποιούσε:
    «Ο Κομμουνισμός, ούτος εστίν ο πλάνος και ο Αντίχριστος» (1950).

    Ο επίσης σφοδρός αντικομμουνιστής μητροπολίτης Καντιώτης, δεν φαίνεται να εκτίμησε τις πατριωτικές υπηρεσίες του Φωστίνη, αφού σε δημοσίευμα της «Σπίθας» του, αποκάλεσε το «Ταγμα» του, «εστία μολύνσεως» της οποίας τα έργα «απειλούν να προκαλέσουν ναυτίαν και εις αυτούς τους βουβάλους του βορβορώδους Αλιάκμονος» (Γ.Δ.Καρανικόλα «Ανορθόδοξοι Έρωτες Ορθοδόξων Αρχιερέων»).
    Το τι ακριβώς θέλει να πει ο Καντιώτης θα το δει όποιος μελετήσει αυτό το εκκλησιατικό μαντρί ανήλικων αγοριών που με την κατάλληλη επεξεργασία εξελίχθηκαν σε μητροπολίτες, όπως ο γνωστός μας Αττικής Παντελεήμων (8 χρόνια φυλακή πρωτόδικα) και ο συχωρεμένος Κορινθίας Παντελεήμων (1 χρόνος φυλακή πρωτόδικα).

  40. nk said

    Στις 10 Απρίλη του 1925 η Σύνοδος κατήγγειλε τους κομμουνιστές που προσπαθούν να ξεριζώσουν από τους εργάτες την αγάπη προς την πατρίδα “υπό το πρόσχημα του διεθνισμού και της καταπαύσεως του πολέμου”

    ………………..κατι ηξερε η Ιερα Συνοδος

  41. ο φρόυδ said

    Γιατί ΟΛΟΙ οι νευρωτικοί και ΟΛΕΣ οι νευρωτικές είναι μαζεμένοι σ’ αυτό το σάιτ;

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      ΠΡΟΣ ΔΙΗΔΑΜΕΙΑ
      Συγχωρα με που σε παλιοτερο σχολιο σε αδικησα,αλλα με τοσα ψευδωνυμα του Δικερου,καποτε,αστοχεις,τελος παντων,επανερχομενος στο προκειμενο,ας σημειωσω πως υπαρχει σχολη του φεμινισμου η οποια πολεμησε,ορθως,τη γυμνια των γυναικων στη βαση της αναγκης να προστατευτει η αξιοπρεπεια τους,να μη καθισταται αντικειμενο γελοιοποιησης εκ μερους των κερδοσκοπικων,πορνογραφικων,κυκλων.

      • Δηιδάμεια said

        Οκ γιατί σε πέρασα για έναν από τους γνωστούς υστερικούς -ες ψυχασθενείς, που ψάχνουν να εκδηλώσουν το μίσος τους και την λολάδα τους προς πάσα κατεύθυνση.

  42. Ρωμηός(Δημήτρης) said

    Λοιπόν παιδιά η ΧΑ σύμφωνα πάντα με τον Αρχηγό της θεωρεί ως εθνική θρησκεία την Ορθοδοξία.
    Οι Έλληνες είναι οι μέγιστοι κήρυκες του Πολιτισμού και του Χριστιανισμού.
    Εκχριστιάνησαν όλους τους λαούς της Γης!!! Μάλιστα τους έδωσαν και αλφάβητο όπως οι Άγιοι Κύριλλος και Μεθόδιος οι Θεσσαλονικείς.
    Επίσης εκχριστιάνησαν και όλη την Ρωσία!!! Με τον Τσάρο Βλαδίμηρο που του είχε επιβληθεί από τον Έλληνα Ηγέτη να βαπτιστεί
    Χριστιανός ώστε να παντρευτεί την Άννα την αδερφή του!!αλλιώς τον θεωρούσε βάρβαρο…
    Ο σκληρός αυτός ηγέτης ο Βασίλειος όταν εξολόθρευσε τον στρατό του σφαγέα Τσάρου Σαμουήλ είχε τάμα να προσκυνήσει
    την Παναγία την Αθηνιώτισσα…
    Θέλω να πω πως επιτέλους πρέπει να καταλάβουμε ότι η γιαγιά μας είναι η Αρχαία Ελλάδα και όλος αυτός ο μέγιστος πολιτισμός και ηρωισμός
    και η μάνα μας το Βυζάντιο με τον επίσης θαυμάσιο κόσμο του, με την επικρατούσα θρησκεία τον Χριστιανισμό και την Ελληνική Παιδεία.
    Όσοι θα στηρίξουμε και στηρίζουμε την ΧΑ την στηρίζουμε σαν κόμμα που θα στηρίξει Πατρίδα και Πίστη, η οποία βέβαια δεν έχει ανάγκη ανθρώπους…
    Αν η ΧΑ βγει και πει πως θα επαναφέρει την ειδωλολατρεία, προσκύνηση στον Ήλιο, στον Αυγερινό και στον Ποσειδώνα….θα πάει
    αυτοδικαίως πάλι στο 0,3%.
    Όμως αντιθέτως θεωρεί σαν μοναδική θρησκεία την Ορθοδοξία που μάλιστα σε δίωρη συνέντευξη που είχα δει με Μιχαλολιάκο θα την στηρίξει
    με κάθε τρόπο.
    Ο κόσμος καταφεύγει στη ΧΑ γιατί δεν βλέπει κάτι καλύτερο.
    Φυσικά και Εωσφόρος είναι ο Σατανάς και οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία είναι εκ του πονηρού…
    δεν θα κάνουμε λεξιλογική ανάλυση της λέξης τώρα γιατί αυτό σημαίνει κενό 2000 ετών ή και παραπάνω μνήμης
    που συνήθως έχουν οι δωδεκαθεϊστές…με την ίδια λογική το νερό θα βγεί κάποιος και θα πει δε σημαίνει
    νερό αλλά το σωστό είναι ύδωρ…και σημαίνει φρέσκο κλπ κλπ κλπ
    Τα παγανιστικά και ειδωλολατρικά δεν έχουν θέση στην Ορθόδοξη Ελλάδα όπως
    και τα ισλαμοφασιστικά.

    • astillais said

      Ρωμηέ (Δημήτρη),
      το σωστό αν δεν το γνωρίζεις δεν μπορείς να το υπερασπισθής
      Το ύδωρ , εν προκειμένω, που είναι το σωστό δεν αποκλείει το νερό
      δηλαδή το νεαρόν ύδωρ
      Εδώ έχουμε ουσιαστικοποίηση του επιθέτου, καλό όμως είναι να γνωρίζουμε την απαρχή.
      Διότι αν δεν την γνωρίζουμε θα σούρθη το μπαμπινιωτόσογο και θα σου ετυμολογήση την λέξη από σανσκριτική ρίζα
      Εσύ λοιπόν θα τον ακούς μη έχοντας την γνώση να του αντιπαρατεθής.
      Θα σου το παίζη λοιπόν καμπόσος ενώ γνωρίζει πως σε κοροϊδεύει.
      Εωσφόρος είναι αυτό που η λέξη ΔΗΛΩΝΕΙ
      δηλαδή ο την Εω φέρων.
      Όσοι φθείρουν λέξεις φθείρουν ΝΟΗΜΑΤΑ
      Όσοι φθείρουν νοήματα φθείρουν συνειδήσεις
      Όσοι φθείρουν συνειδήσεις φθείρουν λαούς

    • Ιωάννης. ο Peacemaker said

      Δεν διαφωνούμε ιδιαιτέρως,με μόνη εξαίρεση την «χρυσή αυγή»!!

      Φυσικά ούτε η «χρυσή αυγή» έχει θέση στην Ελλάδα!!!

  43. Μια προσωπικοτητα που θα χρειαστουν παρα πολλα ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ…
    Ακομα και η υποθεση αφορισμου του καζαντζακη, ειναι διφορουμενη, αμφισβητησιμη…
    Τυχαιος ΔΕΝ ηταν.
    Ο καθενας σημερα θελει να τον παρει, Η, να τον απορριψει κατα το πως τον..βολευει..
    Δυστυχως, συνηθες Ελληνικο ..φαινομενο.
    Ελαχιστοι τον ..καταλαβαν…

    • nk said

      «Ο Κομμουνισμός είναι πνευματική ψώρα» είχε τονίσει πολύ εύστοχα ο Νίκος Καζαντζάκης

      ………………..κατι ηξερε ο κυρ-Νικος

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      Aπο τα ευστοχωτερες,εμβριθεις παρατηρησεις που σημειωθηκαν εδω,κυριε Ανεμε,κι αν καποιος κλικαδορος προσπαθει να απαξιωσει την ιστοσελιδα,το κανει με τον φοβο οτι πολυς κοσμος αντλει ερεθισματα για προβληματισμο,δεν το κατορθωνει,φταιει η απεχθεια μας απεναντι στα δικα του προσφιλη θεαματα τυπου «η στιγμη της αληθειας»,ολα,ενα και ενα,για την ανοδο του εθνους σε ανωτερο,πολιτιστικο,επιπεδο.

  44. Κλακαδόρος Στο Κάδρο said

    Αν ζούσε ο Καντιώτης, ΣΥΡΙΖΑ θα ψήφιζε

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      Μαλλον θα συγκλονιζοταν με την απευθειας συνδιαλεξη Θεου-Σαμαρα και υστερα θα υποστηριζε τετοιο φιλοχριστο αρχοντα που ειχαμε να δουμε απο την εποχη Καποδιστρια,αιντε τωρα,βγηκαν και οι αριστεροι να διεκδικησουν θεση στην καρδια της εκκλησιας,ειπαμε ομως,πρεπει να προβλεπει το ευαγγελιο την ειδικη μεταχειριση των ολιγων εκλεκτων,δε μπορει,καπου θα ειναι γραμμενο και το ονομα του Δικερου μαζι με τις πραξεις των δωδεκα Αποστολων.

    • ARIS said

      ΖΗΤΩ Ο ΣΥΝΤΡ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΡ ΣΤΑΛΙΝ

  45. nk said

    τΣυριξε κανεις ;;;;;;;

  46. ΠΛΑΝΗΤΗΣ said

    Ο διάβολος έχει τρία πλοκάμια. Για τους φτωχούς τον κουμουνισμό, για τους πιστούς τον οικουμενισμό και για τους πλουσίους την μασωνία. (ΓΕΡΩΝ ΠΑΪΣΙΟΣ)

  47. http://oistros-reportaz1.blogspot.gr/2006/08/blog-post_115608959230201405.html

  48. nk said

    Δηιδάμεια είπε
    Αυγούστου 23, 2013 στις 8:49 μμ
    …………………………..

    Τώρα για τα μίνια και τα τόπλες θα δυσαρεστήσω τον αντρικό πληθυσμό, αλλά είναι γεγονός ότι τα ξέκωλα αποτελούν άκρως αντιαισθητικό θέαμα!

    γκουχου …………….γκουχου

  49. Κώστας said

    Ο Kαντιώτης αδιαμφισβήτητα άξιος.
    Ο Μίσα αδιαμφισβήτητα ανάξιος , προδότης, ψηφοφόρος του Νάσου Θοδωρίδη και του Σύριζα.

    Οι λοιποί θαμώνες του site-βλαμμένων: ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΤΕ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΣΑΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ:

  50. nk said

    Τσίπρας: Είμαι άθεος!

    …………….στον Μισα το ειπες ;;;;;;;;;

    • Επί του προκειμένου, δεν είναι μόνον ο Τσίπρας. Μήπως αγνοείς τα δύο(2) εξαίρετα ρητά της λαϊκής αοιδού Άντζελας Δημητρίου ή άλλως πως «λαίδης», η οποία δήλωσεν πρό ετών: (1) «Δόξα τω Θεώ είμαι άθεη» καί (2) «Εγώ μόνον έναν άνθρωπο φοβάμαι στη ζωή μου, τον Θεό»;

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

 
Αρέσει σε %d bloggers: