ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΒΕΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ.

 

ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΩΠΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ. ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ. Συνεργός ο Παπαδήμος και οι υποστηρικτές του στην δικαίωση των φασιστών του Γκρουέφσκι εις βάρος ενός κράτους (μέχρι πρότινος) μέλους της ΕΕ.

Τα λόγια της Σοφίας Βούλτεψη είναι ενδεικτικά:

Για πρώτη φορά μετά από οκτώ χρόνια το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο υιοθέτησε (χωρίς τις ψήφους των Ελλήνων ευρωβουλευτών) μια τόσο αρνητική για την Ελλάδα έκθεση προόδου για τα Σκόπια.

Χειρότερη έκθεση, συνοδευόμενη μάλιστα από ψήφισμα υπέρ της ΠΓΔΜ και του δικαιώματός της στον προσδιορισμό «μακεδονικός», δεν θυμάμαι να υπήρξε ποτέ.

Λυπούμαι, αλλά αποδεικνύεται πως η κυβέρνηση Παπαδήμου δεν απέτυχε μόνο στο PSI, αλλά με τους χειρισμούς της – και προφανώς τους χειρισμούς του ίδιου του πρωθυπουργού, ο οποίος ανακατεύτηκε σε θέμα εκτός της εντολής του – οδηγεί την χώρα όχι μόνο στην οικονομική, αλλά και στην εθνική καταστροφή.

Όπως γράφαμε από την πρώτη στιγμή της μεθόδευσης, από τον χειμώνα του 2009 και τις μεθοδεύσεις Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου, Προβόπουλου, στόχος δεν ήταν το πορτοφόλι της γιαγιάς. Απλώς έπρεπε η κοινωνία να εξαθλιωθεί ώστε να μην αντιδρά στην υποδούλωση της πατρίδας, στην ληστεία του δημοσίου, στην προδοσία του Έθνους. Αυτός ήταν και ο λόγος που γκρεμίστηκε ο Καραμανλής μετά το περήφανο Βέτο στο Βουκουρέστι που τώρα εκποιείται από την συμμαχία των προθύμων.

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΟΡΚΩΝ. ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΣΜΕΥΘΟΥΝ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.

(Σχετικό: Αλβανόφωνη «Λάιμ»: Ο Μπους ανέτρεψε τον Καραμανλή λόγω του βέτο στο Βουκουρέστι)

Λέτε να είναι συνωμοσιολόγοι και οι Αλβανοί;;

128 σκέψεις σχετικά με το “ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΒΕΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ.”

      1. Μακρυά απ’τον μπουχέσα είπε.
        Τον Βενιζέλο εννοούσε ετσι δεν είναι?
        Πιό μπουχέσας απ’αυτόν μόνο ο Πάγκαλος, λες να εννοεί αυτόν ρε?

        Μου αρέσει!

  1. Αθήνα, 13 Μαρτίου 2012

    Προσωπικές προσκλήσεις του Πατριωτικού Μετώπου σε όλους τους επικεφαλείς των Φορέων και των Αντιμνημονιακών Κινημάτων για τη Διαβούλευση της 8ης Απριλίου.

    Προσωπικές προσκλήσεις για συμμετοχή στη Διαβούλευση της 8ης Απριλίου και μάλιστα ιδιοχείρως, παραδίδει από σήμερα το Πατριωτικό Μέτωπο, σε όλους τους επικεφαλείς των Φορέων και των Αντιμνημονιακών Κινημάτων.

    οι προσκλήσεις θα παραδοθούν σε όλους τους Πολιτικούς και Κοινωνικούς Φορείς (κόμματα, συνδικάτα, σύλλογοι, ομάδες πρωτοβουλιών κλπ), καθώς και τα Αντιμνημονιακά Κινήματα, χωρίς καμία απολύτως εξαίρεση και από οποιονδήποτε ιδεολογικοπολιτικό χώρο και αν προέρχονται, πλην φυσικά αυτών του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΛΑΟΣ.

    επιχειρείται να ξεκαθαρισθεί το τοπίο, το σχετικό με το ποιοι πραγματικά επιθυμούν να απαλλαγούμε από τη σημερινή κατάσταση και ποιοι απλά χρησιμοποιούν αντιμνημονιακό λόγο, για κατανάλωση και άγρα ψήφων.

    Για το ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ
    Ψάλλας Γρηγόρης

    Μου αρέσει!

    1. ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΚΑΖΑΚΗΣ???

      ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΨΑΝ ΤΗ ΜΙΣΗ ΑΘΗΝΑ????

      Μου αρέσει!

      1. Αφήστε τα περιττά σχόλια.

        Ο Καζάκης έλεγε ότι υπάρχει σχέδιο ξεπουλήματος της Ελλάδος.

        Τα υπόλοιπα είναι για αυτούς που τα ξέρουν όλα.

        Χρειάζεται ενότητα και σοβαρότητα.

        Μακρυά από ανούσιες αντιπαραθέσεις.

        Να κρατήσουμε τα «καλά» του λαού μας και να αφήσουμε τις εκτός λογικής διαφωνίες.

        Μου αρέσει!

  2. Κυρίες και κύριοι ας μην αυταπατώμαστε και ας μην επηρεαζόμαστε απο την εσχάτως εκδηλούμενη λυσσώδη προσπάθεια ορισμένων για…αγιοποίηση του κατοίκου της Ραφήνας!Δεν υπήρξε βέβαια δοσίλογος και εγκληματικά βλάκας , όπως το ανθρωποειδές Παπανδρέου, αλλά η Ιστορία θα τον κατατάξει αιώνια σαν ένα από τους πιο αδιάφορους και απειροελάχιστους πρωθυπουργούς της Ελλάδας!Προσέξτε τους λύκους που φορούν την προβειά της αγιότητας του Καραμανλή και σε κάθε ευκαιρία προσφέρουν θυμίαμα στο όνομα του..Τόσο καιρό είχαν λουφάξει αλλά ελπίζουν ότι το σίγουρο στραβοπάτημα της Καλαματιανής τσαπέλας θα τους φέρει και πάλι στο προσκήνιο!Μακρυά!Είναι όλοι τους μ έσα στη βρώμα!Ασ τους απομονώσουμε όπως τους πρέπει !Δεν θα μας πείσουν με το ζόρι ότι τα σκ…ά ..μοσχοβολούν!ΠΡΟΓΚΗΞΤΕ ΤΟΥΣ! Το ποτάμι δεν γυρνάει πια πίσω και τους έχει από καιρό πνίξει όλους αυτούς!!

    Μου αρέσει!

    1. Να σχολιάζατε με τέτοιο πάθος και για την Ελλάδα μισθοφόροι της κακιάς ώρας…… επαγγελματίες νδίτες, επαγγελματίες υβριστές του Καραμανλή. Κοινώς προδότες.

      Μου αρέσει!

    2. ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ

      Τώρα πού ἄρχισαν οἱ ἀνακρίσεις γιὰ τὴν ἀπόπειρα δολοφονίας τοῦ ΚΚβ νὰ δῆς ποιοὺς θὰ πνὶξη τὸ ποτάμι.

      Στὴν χθεσινή ἀνάρτησι «Ὁ κκβ θὰ γυρίση καὶ ἡ γῆ θὰ τρέμη»,δέν κατάλαβαν οἱ περισσότεροι ὅτι ἐννοοῦσε πώς ἡ ἐπιστροφή του δὲν εἶναι παρά ἡ ἀποκάλυψις τῶν ὅσων σχεδιάστηκαν καὶ πώς ἡ γῆ θὰ τρέμη γιὰ ὅσους ἔλαβαν μέρος στὴν προδοσία.

      Ἄν δὲν κάνω λάθος,τώρα θὰ μιλήση,πού τὸν κάλεσε ὁ εἰσαγγελέας.

      Νὰ γιατὶ θὰ τρὲμη ἡ γῆ καὶ τὸ ποτάμι θὰ πνίξη μερικοὺς.

      Μου αρέσει!

      1. Εσεις που πιστευτε σε τετοια βαστατε ……μικρουτσικο καλαθι!
        Για την πορεια των ανακρισεων μιλω.

        Ασε που ο εισαγγελεας μπορει να παη, ετσι ξαφνικα, απο καρδια! (Προς γνωσιν και συμορφωσιν των μετεπειτα υπολοιπων)

        Οι «φιλοι μας» της χαβουζας εχουν εφευρει ΚΑΙ αυτο το υπεροπλο!
        Σε χτυπανε με μικρη δοση δηλητηριου μεχρι που πας καλια σου απο ….καρδια! Μη ανιχνευσιμο κατα την ιατροδικαστικη αυτοψια!

        h-tp://incogman.net/03/2012/does-zog-have-a-heart-attack-gun/

        Μου αρέσει!

      2. ΚΟΡΙΝΑ δεν θα μιλήσει γιατί δεν έχει τίποτα να πει, αλλά και να είχε κάτι να πεί ,είναι δειλός και τρέμει!Λίγοι είναι καμωμένοι από την στόφα του μαχητή..Αυτός είναι ένας απλός μπουχέσας!Μην είμαστε αφελείς ..Κάποια συμφέροντα για δικούς τους λόγους θέλουν να τον επαναφέρουν στο προσκήνιο..Δυστυχώς όμως γ’αυτούς, έχουν ποντάρει σε θεόκουτσο γαίδαρο!

        Μου αρέσει!

      3. «Λίγοι είναι καμωμένοι από την στόφα του μαχητή..»

        Σωπα.ΚΑι εσυ που το ξερεις,?Θεωρεις τον εαυτο σου εναν απο αυτους?ΚΑΙ αν ναι ποια ηρωική πραξη εχεις κανει εσυ για να συγκρίνεις τι έκανε ο ΚΚΒ/
        ΟΤαν γυρω σου ολα βρωμανε και ζεχνουν θες ενας και μοναδικος να θυσιασει την οικογένεια του στην ψυχρα.?ΟΧι οτι δεν κινδυνευε ανα πασα στιγμη.
        ¨Η ακομα και την ιδια την χωρα οταν αυτη δεν είναι ετοιμη ν΄αντιμετωπισει καποιους κινδυνους?
        Ο ΚΑραμανλης λεμε τωρα μπορει και να μην ξαναγυρίσει. το θεμα ομως δεν είναι αυτο.Το θεμα είναι η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ προς την χωρα
        ΑΝ φοβοτανε δεν θα τα αφηνε αν βγουν τωρα ολα στην φορα.Το ιδιο κινδυνευει και τωρα οπως και τοτε.
        ΑΠλα τωρα υπάρχει ο εισαγγελεας στην μεση και καποια πραγματα ακομα.

        Μου αρέσει!

  3. Αλήθεια ο κ. Σαμαράς ο οποίος έριξε μια ολόκληρη κυβέρνηση με την αιτιολογία του ΜΑκεδονικού και της ονομασίας τον Σκοπίων.
    Τι έχει να πει επ΄αυτού , αλά και το ότι στην ιστοσελίδα του ΠΑΣΟΚ αναφερονται τα Σκόπια ως ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

    Μου αρέσει!

      1. Για την λειτουργια και τον ελεγχο των αεροδρομιων ,υπευθυνη ειναι η Υπηρεσια Πολιτικης Αεροποριας ,που ελεγχεται απο το υπουργειο μεταφορων

        Λες να μην γνωριζει αγαπητε »sxoliasths» τα σχετικα με την γλωσσα Macedonian ,στην επισημη ιστοσελιδα του αεροδρομιου Θεσσαλονικης;;;;

        αν οχι ,καποιος να τον πληροφορησει…

        Μου αρέσει!

    1. και συμπληρώνω,

      και ο ΚΚβ, του οποίου στο κάτω κάτω της γραφής η προσπάθεια πήγε στράφι γιατί δεν μιλάει;
      Βρίσκεται στη βουλή ή δε βρίσκεται; Γιατί δεν μιλάει;

      ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΚβ, και το φίμωτρο που έχεις βάλει στο στόμα σου έχει αρχίσει να βγάζει αράχνες.

      Μου αρέσει!

      1. Γνωρίζεις γλυκιά μου πια είναι η ποινή στους ελευθεροτέκτονες αν κελαιδίσουν στο πόπολο δημοσίως τα μυστικά τους σχέδια;
        Ο Καραμανλής ήξερε τα σχέδια της «λέσχης» όπως και όλοι όσοι έχουν πάρει μέρος σε αυτήν.
        Σας δουλεύουνε γενικώς θα έλεγα γιατί την Νέα Εποχή την είχε ευαγγελιστεί και ο Πρώην Πρωθυπουργός η να το θέσω καλλίτερα ο πρώην κατα εντολήν κατασκευασμένος Πρωθυπουργός…μέσα στη Βουλή.Επομένως;
        Kisses.

        Μου αρέσει!

      2. @Γιώργο,
        Θα έγραφα για αυτόν τον τραγικό επίλογο της σιωπής του αλλά ειλικρινώς έχω βαρεθεί να τα λέω. Όπως έλεγα πολύ παλιά εδώ, στην Ελλάδα την αντιπολίτευση που δεν βλέπουμε στους πολιτικούς την κάνουμε στο μυαλό μας, με υποθέσεις και με σενάρια για αγρίους.
        ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ ΓΜ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΜΟΥ.

        @Παύλε,
        Γιαυτό και όταν η μπενάκη τα κελάηδησε έκαναν πως δεν την άκουσαν.

        Μου αρέσει!

      3. δε σου ζήτησε την ψήφο σου γιατί να σου μιλήσει? θα μιλήσει όταν θα έχει κάτι να πεί
        και οπωσδήποτε δε θα είναι οι μπαρούφες που σου λένε οι δικοί σου

        Μου αρέσει!

  4. Ὁ κόσμος ὅλος νὰ τούς ἀναγνωρίση δέν ἐνδιαφέρει.

    Οἱ Σκοπιανοὶ γιὰ νὰ νομιμοποιηθοῦν πρέπει νὰ ἀναγνωρισθοῦν ἀπό τὴν Ἑλλάδα.

    Ποιὸς θὰ κάνη τέτοια προδοσία;

    Ἄν κάποιος πολιτικὸς τὴν κάνει μετὰ θὰ πρέπει νὰ ἀντιμετωπίση πρόβλημα μεγαλύτερο καὶ πιό μακροχρόνιο ἀπὸ τὸ Ἰρλανδικὸ ποὺ χρονολογεῖται ἀπὸ τὸν 16ο αἰῶνα.

    Μου αρέσει!

    1. ΠΑΝΤΩΣ ,ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ,ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ….ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΛΩΣΣΑΣ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ,ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ- ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ MACEDONIAN…ΚΑΤΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ korean…

      http://www.thessalonikiairport.gr/tickets/

      Μου αρέσει!

    2. Είναι σωστό αυτό που λέει η Κόριννα. Απλώς με τόσα που έχουν δει τα μάτια μου εσχάτως, τίποτα δεν μπορεί να με ξαφνιάσει πια.
      Και μια απορία: γιατί είθισται να αποκαλείται πρωθυπουργός ο παπαδήμος; Τους μη εκλεγμένους κυβερνήτες κρατών δεν τους λέμε πρωθυπουργούς στα ελληνικά. Αποκαλεί κανείς πρωθυπουργό τον Γεώργιο παπαδόπουλο μετά το ’74;
      Εξάλλου και από την άποψη της δικαιοδοσίας να το πάρουμε, «πρωθυπουργός» είναι ο ράιχενμπαχ (αυτό ίσως απαντάει και στην Κόριννα για το τι μέλλει γενέσθαι με το σκοπιανό και με όλα τα εθνικά).

      Μου αρέσει!

  5. Ωραία Όλα αυτά ! γνωστά φυσικά σε όσους ελεύθερα αφομοιώνουν τα πεπραγμένα !

    αλλά…!!!!

    γιατί Ψήφισε ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ????

    ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ !

    Υπάρχει κάποιος άλλος να απαντήσει ?

    180 ήθελαν και τους είχαν….αυτός τι ακριβώς παριστάνει με το ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ που ψήφισε ???

    φοβήθηκε την διαγραφή…? σιγά τα ωά!!!

    Μου αρέσει!

      1. Αλιμονο Τσακ μια αδεια την δικαιούσαι απο την «πρεσβεία»
        ή εστω για να θολωσεις τα νερα .ΜΗν εισαι και καθε μερα εδω και καταλάβει τίποτα κανείς.

        Μου αρέσει!

      2. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ + ΚΥΠ= LOVE – Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2003
        h-tp://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=149283

        ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΓΚΑΒΟΣ !!! – Κυριακή 21 Μαρτίου 2004
        h-tp://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=149283

        ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ+ ΚΥΠ= LOVE 2 – Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008
        h-tp://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=919247

        Μιχαλολιάκος + ΚΥΠ = LOVE 3 – Κυριακή 27 Ιουνίου 2010
        h-tp://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1187881

        Μου αρέσει!

      3. «12 χρόνια στη Χρυσή Αυγή» – Χ. Κουσουμβρής. Πως συντηρείται οικονομικά η οργάνωση;
        ΚΥΡΙΑΚΗ, 25 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011
        h-tp://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/12_25.html
        .
        ΠΩΣ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ Ο «ΑΡΧΗΓΟΣ»;
        Μάιος 2nd, 2009
        h-tp://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=52&t=151671
        .
        Ζήλεψε από τον Καρατζαφέρη ο Μιχαλολιάκος!
        Παρασκευή 15 Μαΐου 2009
        h-tp://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1030584

        Μου αρέσει!

      4. Παιδακια τι συμβαινει;ιδατε την ανοδο της Χρυσης Αυγης και εχετε πανηκοβληθη;Πηρατε γραμμη να παρετε σβαρνα τις σελλιδες και να κατηγορητε τον Αρχηγο;

        Μου αρέσει!

  6. εγω ξερω ενα πραγμα….199 Ναι σε ολα και ενα απο αυτο ηταν και του ΚΚ.απο κει και περα φαινεται ποσο φτωχη μνημη εχουμε σαν λαος….1 μηνα πριν εγινε η ψηφοφορια που μας εθαψε σαν εθνος και το ξεχασατε ηδη σαν να μην εγινε ποτε, και εξακολουθειτε να ελπιζετε σε φαντασματα του παρελθοντος να σας σωσουν….τελικα καθε λαος εχει τους ηγετες που του αξιζουν.στις εκλογες ολα τα προβατα θα ψηφισετε παλι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για να αποδειχθει παλι ποσο μαζοχες ειμαστε σαν λαος.λες και πασχουμε ολοι συγχρονως απο Αλτσχαιμερ και το συνδρομο της Στοκχολμης…πρεπει να μας ψεκαζουν τελικα δεν εξηγειται αλλιως …και πριν αρχισετε παλι το κραξιμο δηλωνω οτι δεν ειμαι Πασοκος αλλα ψηφοφορος του Καραμανλη και το 2004 και το 2007 και το 2009.

    Μου αρέσει!

  7. Μήν περιμένουμε ἀπό τούς τωρινούς πολιτικούς νά πράξουν Πατριωτικά. πρίν πόσες ἡμέρες ἐλέχθη ὅτι τό Σκοπιανό θά τό ἀναλάβη ὁ Παπαδῆμος; ἰδοῦ τά ἀποτελέσματα. Οἱ Βορειοελλαδῆτες τί κάνουν;
    – Γιατί δέν κλείνουν τά σύνορα;
    – Γιατί τό λιμάνι τῆς Θεσσαλονίκης δέν σταματᾶ νά δέχεται τά προιόντα τά προοριζόμενα διά τά Σκόπια;
    – Γιατί στό τελεωνεῖο ἐπιτρέπουν νά μπαίνουν στήν Πατρίδα αὐτοκίνητα μέ τό διακριτικό Μ τῶν Σκοπίων;
    – Γιατί δέν φορολογοῦνται αἱ ἐπιχειρήσεις πού δραστηροποιοῦνται στά Σκόπια;
    – Γιατί δέν βάζουν πρόστιμα στούς Ἕλληνες πού μπαινοβγαίνουν στά Σκόπια γιά νά ἀγοράσουν μέχρι καί ψωμί;
    κ.τ.λ.
    Στό χέρι μας εἶναι νά κάνουμε τούς Σκοπιανούς νά παραμιλᾶνε καί νά παρακαλᾶνε. Ποῦ εἴσαστε Ἑλληναράδες μου;
    κ. Καμμένε ποῖος ἀπό τούς «Ανεξάρτητους Ἕλληνες» θά δραστηροποιηθῆ στήν Βόρεια Ἑλλάδα; εὐκαιρία νά ἀναπτύξη δρᾶσι.
    κ. Καραμανλῆ δέν πολιτεύεστε στήν Βόρειο Ἑλλάδα; τί περιμένετε νά βρεθοῦμε πρό γεγονότων πού θά ὁδηγήσουν σέ πόλεμο τίς μελλοντικές γεννεές;
    Δέν ὁμιλῶ διά τήν προδοτική κυβέρνηση καί τό πασόκ, αὐτοί θεληματικά μᾶς ὁδήγησαν ἐδῶ.

    Μου αρέσει!

  8. ειναι γνωστο οτι οταν δεν εχες ισχυρη οικονομια, δεν μπορεις να εχεις ουτε εξωτερικη πολιτικη ουτε αμυνα. αντι για κινησεις λαικισμου για δηθεν αγωγους , ο καραμανλης επρεπε να φροντισει να μην παραδωσει μια χωρα στα ορια της χρεοκοπιας.

    Μου αρέσει!

    1. «…ο καραμανλης επρεπε να φροντισει να μην παραδωσει μια χωρα στα ορια της χρεοκοπιας»

      Αφού όταν βγήκε το 2004 κοιμόταν όρθιος το κοιμήση … Βαρούσαν καμπάνες και αυτός έλεγε ….» Άστο γ’ αργότερα «.
      Και μετά ήρθε το άλλο το παΐντί με τα «λεφτά υπάρχουν» , και ισοπέδωσε ότι υπήρχε όρθιο!
      Από ανθρώπους που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους τι περιμένεις ?

      Μου αρέσει!

      1. Νάτοι-νάτοι οι δύο καρπαζοεισπράκτορες του Ολυμπία!!
        Ο Καραμανλής θα επανέλθει δικαιωμένος , όσο κι αν γαυγίζετε
        σερβιέτες υγείας !!!!
        Αρχίζετε να ψάχνετε μέρος για να κρυφτείτε ταμπονάκια!!!!
        Άντε χαραμοφάηδες τέρμα η λαμογιά , τα κεφάλια μέσα, τα
        πράσινα τρωκτικά , άρχισαν να γίνονται τυφλοπόντικες να
        κρύβονται στη γή!!!!
        Μόνο οι δύο βλάκες απέμειναν να νοσταλγούν παληές δόξες!!!!!
        Ένα μνημόνιο ακόμη για ακόμη καλύτερες αιμοραίδες!!!
        Δέν ντρέπεστε βρε σαδιστές , τους πρωκτούς σας τους ρωτήσατε;;;;
        Ούστ να χαθείτε κατάλοιπα του Βαλιαννάτου!!!!

        Μου αρέσει!

    2. Τὸ ζητούμενο δέν εἶναι ἡ ἰσχυρή οἰκονομία.
      Τὸ ζητούμενο εἶναι ὁ πατριωτισμὸς καὶ ἡ θέλησι νὰ πῆς στοὺς»φίλους» μαζεῦτε τὸ Σκοπιανὸ σκύβαλο γιατὶ ἀλλοιῶς θὰ βάλω φωτιὰ στὴν πυριτιδαποθήκη,τὰ Βαλκάνια.

      Νὰ δῆς γιὰ πότε τὸν μαζεύουν γιατὶ δὲν θέλουν νὰ τὰ βάλουν μὲ τρελλοὺς,καὶ τρελλὸς πρέπει νὰ γὶνης γιὰ νὰ σὲ σέβωνται.

      Τὸ «21,ὄχι ἁπλῶς δὲν εἴχαμε οἰκονομία ἀλλά δέν εἴχαμε οὔτε κράτος.
      Ὅμως εἴμαστε τρελλοί.

      Τώρα νὰ σεβαστοῦν ποιοὺς;
      Τὸν Παπαδῆμο,τὸ σπλάχνο τους;

      Τὸ κῆτος;
      Αὐτὸς παραφράζει τὸν Ὄσκαρ Οὐὰϊλντ*,καὶ λέει,γιὰ νὰ νικήσω τὶς πιέσεις ἐνδίδω.

      Τὸν Δῆμα,τὴν νεκροκεφαλή;

      τὸν Ἀβραμό πού εἶναι μόνο γιὰ φωτογραφία καὶ γυαλί γκομενέ;

      *Ὁ μόνος τρόπος γιὰ νὰ νικήσης τὸν πειρασμὸ εἶναι νὰ ἐνδώσης.

      Μου αρέσει!

      1. κοριννα εχεις σκεφτει ποτέ οτι αυτα που διαβαζεις μπορει να ειναι κ μπουρδες? οτι ποτέ δε θα μας αφηναν να κανουμε κατι αν αυτο δεν εξυπηρετουσε κ καποια συμφεροντα ξενων δυναμεων? τελικα για βαλτα κατω κ σκεψου μετα απο 200χρονια ποιοι ειναι αυτοι που οφεληθηκαν απο την επανασταση του ’21. μηπως φτιαξανε ενα κρατος που αντι να πληρωνει φορους στους τουρκους, πληρωνει σε αλλους νταβατζηδες για 200χρονια? μας αφησαν να ξεχρεωσουμε ποτέ?
        ελευθερος σημαινει δεν χρωσταω. οσο χρωστας εισαι σκλαβος. οταν εισαι σκλαβος δεν μπορεις να κανεις ονειρα(αγωγους κλπ) γιατι τα αφεντικα σε κρατανε απο τα τετοια. αν παραστρατησεις, σου την εχουν στημενη..
        γιαυτο σου λεω οτι μονο μια ισχυρη οικονομια μπορει να σου δωσει πραγματικη ελευθερια κ ανεξαρτησια. ποσα δις επενδυσες κυριε σορος στην κατασκευη αυτου του ‘μακεδονικου’ μορφωματος? εγω σαν ελληνικο κρατος θα ριξω τα διπλα στα γνωστα λομπι ωστε να υιοθετησουν τη δικη μου αληθεια κ να προστατεψω τα συμφεροντα μου. ετσι γινονται οι συγχρονοι πολεμοι κοριννα. κ οχι με ταλιμπανισμους του τυπου ‘βετο’ ή ‘μπουκοταζ προιοντων’.. αυτα τα κανουν οι αδυναμοι κ φυσικα το μονο που καταφερνουν ειναι να μεταθετουν το προβλημα στην επομενη κυβερνηση με χειροτερους ορους.

        Μου αρέσει!

      2. ΙΣΧΥΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ‘ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΡΦΙΑ’ ΠΑΝΕ ΠΑΚΕΤΟ. ΑΝ ΣΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΗΔΗ ΤΑ 2 ΑΠ ΤΑ 3 ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΙ ΕΔΩ ΛΕΙΠΟΥΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ, ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ ΣΚΥΛΟΣ ΠΟΥ ΓΑΒΓΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΑΓΚΩΝΕΙ.

        Μου αρέσει!

      3. Kostas

        το Ελληνικό κράτος πού θα τα βρει τα λεφτά για να τα ρίξει στα λόμπι; Από τα πορτοκάλια; Από τον τουρισμό;
        Συμφωνώ και με αυτό που λέει η Κόριννα, γίνεται έτσι όπως το λέει και έχει αποδειχτεί ιστορικά ότι τα έχουμε καταφέρει και σε χειρότερες περιπτώσεις. Και το ιδανικό είναι να έχουμε ισχυρή οικονομία αλλά πώς την ορίζεις την ισχυρή οικονομία;
        Αυτό που λες πήγε να κάνει ο Καραμανλής και απορώ πώς δεν το καταλαβαίνεις.
        Και χρωστούν οι πάντες όχι μόνο η Ελλάδα. Επομένως τα χρέη δεν αποκλείουν τα όνειρα όπως τα λες.
        Ως προς τα αφεντικά, όπως τους λες, είναι πολλά και με διαφορετικά συμφέροντα και μπορούμε να διαλέγουμε συμμάχους και όχι να είμαστε διαρκώς κολλημένοι σε συμμαχίες που θέλουν να μας έχουν ένα με το χώμα.
        Ο Καραμανλής εντόπισε τον τομέα που θα μας έκανε μάγκες μία κι έξω, βρήκε τους συμμάχους, τα χρέη τότε δεν ήταν και τα σημερινά αλλά ξέρεις τί δεν βρήκε; Λαό με μυαλό να τον ψηφίσει.

        Μου αρέσει!

      4. lavienciel το ελληνικο κρατος ειναι απο τα πλουσιοτερα στον πλανητη. απλα τον πλουτο του τον κλεβουν οι πολιτικοι κ οι νταβατζηδες τους κ μενουν κ κατι ψιχουλα για τα κομματοσκυλα. το πρωτο πραγμα που εκανε η κυβερνηση καραμανλη οταν ορκιστηκε, ήταν να ψηφισει νομο για τις φοροελαφρυνσεις υπερ του κεφαλαιου. θα μου πεις, το εκανε για αναπτυξη, για να επενδυσουν τα υπερκερδη τους στη χωρα. κ ομως οχι. τα λεφτα που πηραν χαριστικα οι πλουτοκρατες σε βαρος του ελληνα εργαζομενου στον ιδιωτικο τομεα, εκαναν φτερα στους φορολογικους παραδεισους του εξωτερικου. αυτα τα λεφτα που υπηρχαν μονο σε καταθεσεις εξω καλυπταν τρεις φορες το χρεος της χωρας. αυτος ηταν ισως ο κυριοτερος λογος που φτασαμε στη χρεοκοπια.
        καποιοι ηλιθιοι νομιζουν οτι ενας αγωγος που περναει απο μια χωρα την κανει πλουσια.. η αληθεια ειναι οτι το οικονομικο οφελος ειναι μηδαμινο. αυτο που κερδιζεις ειναι μια γεωπολιτικη θεση καλη στη διεθνη σκακιερα. αλλα οπως βλεπετε η γειτονια μας τελευταια γεμιζει αγωγους κ πετρελαιοπηγες. αρα δε θα ειμασταν το κεντρο του κοσμου ουτε θα ειχαμε καμια ευνοικη μεταχειρηση. εκτος αυτου, ο συγκεκριμενος αγωγος ήταν μονο για λαικη καταναλωση, αφου ξερετε οτι οι ΗΠΑ εχουν τη δυνατοτητα να μας κλεισουν τη στροφιγγα δανεισμου(κ οσοι δεν το ξερατε σαν το μπουχεσα, το μαθατε), ξερετε επισης οτι οι ΗΠΑ ελεγχουν τη βουλγαρια κ αν θελετε κ την αποψη μου, χωρις διαθεση να σας σοκαρω, οι ΗΠΑ ελεγχουν κ τον πουτιν(με την εννοια οτι του αφηνουν συγκεκριμενο πλαισιο μεσα στο οποιο μπορει να κινηθει..
        εξαλλου μεχρι κ ο βλαξ ο γιωργακης, στο τελος καταλαβε οτι δεν εχει να χασει τιποτα λεγοντας οτι ειναι υπερ του αγωγου..
        πηγε λοιπον ο καραμανλης, οπως λες, να φτιαξει ισχυρη οικονομια.. με ποιο τροπο? διοριζοντας 200000 κομματοσκυλα του πασοκ κ της ΝΔ στο ηδη χρεοκοπημενο δημοσιο? δινοντας τις μεγαλες δουλειες στους ιδιους εργολαβους του σημιτη με τις ιδιες υπερτιμολογησεις κ μιζες? παταξε τη φοροδιαφυγη? εφερε καμια ξενη βιομηχανια στην ελλαδα, οπως εκαναν οι τουρκοι? ενδιαφερθηκε μηπως για τον ορυκτο μας πλουτο? τι ειναι αυτο ακριβως που απορεις οτι δεν το καταλαβαινω? οτι τριπλασιασε τις δαπανες του δημοσιου(εξαιρουμενων των τοκων) ? οτι δεν ειχε ιδεα για το ποσους δημοσιους υπαλληλους πληρωνει το κρατος?
        ειναι ευκολο να λετε κοτσανες κ αερολογιες για δηθεν συμμαχιες που μονον εσεις τις βλεπετε.. στη μοσχα ξερετε ποιοι πανε? ..οι απελπισμενοι. οταν εισαι πνιγμενος στα χρεη μεχρι το λαιμο στο δυτικο κοσμο, δε σε παιρνει να κανεις ψευτομαγκιες για λαικη καταναλωση. αυτα πληρωνουμε σημερα. ας εξασφαλιζε πρωτα τη βιωσιμοτητα του χρεους κ μετα ας εκανε οτι μαγκιες ηθελε. αλλα μολις καταλαβε οτι του την ειχαν στημενη, την εκανε με ελαφρα κ αφησε το προβλημα στον επομενο.

        Μου αρέσει!

      5. @Ομογενή
        είσαι μεγάλο αστέρι και να είσαι καλά τόσο που γελάω με τα σχόλιά σου, έχεις πιάσει το νόημα και με βλέπω να σε ακολουθώ πολύ σύντομα!

        @Kostas
        Ο κύριος λόγος που φτάσαμε στη σημερινή κατάσταση ήταν το φούσκωμα του χρέους και η κερδοσκοπία. Το χρέος ήταν βιώσιμο όταν έφυγε ο Καραμανλής και η απόδειξη είναι ότι σε αυτά τα επίπεδα κυμαίνεται σήμερα και θεωρείται βιώσιμο. Δηλαδή το φούσκωσαν, πήραν όλα τα μέτρα για να καταστρέψουν εντελώς την οικονομία, για να το φέρουν ξανά εκεί που το άφησε ο Καραμανλής -και να θριαμβολογούν!- αλλά έχοντας πλέον γύρω τους ερείπια. Το ΓΑΠ δεν είναι βλαξ, ήξερε τί έκανε. Η κατάσταση μετά τον Καραμανλή ήταν διαχειρίσιμη. Υπάρχουν τα οικονομικά στοιχεία, ρίξε μια ματιά.

        Σου είπα για δημιουργία οικονομίας και εσύ μου απαντάς για φοροεισπρακτική πολιτική. Σε ρωτάω για υποδομές οικονομίας που να εξασφαλίζουν λόγο που να εισακούεται. Το κράτος που βασίζεται στη φορολογία και σε κάτι ψιλά για να επιβιώσει είναι τελειωμένο. Το κέντρο του κόσμου δεν θα είμαστε και ούτε μας ενδιαφέρει φαντάζομαι αυτή τη στιγμή. Από κει και πέρα, εάν δεν καταλαβαίνεις πόση σημασία έχει το ενεργειακό και ότι σαφέστατα καθιστά μία χώρα αν όχι υπερδύναμη τουλάχιστον υπολογίσιμη δύναμη για πολλούς λόγους και νομίζεις ότι δεν τρέχει και τίποτα εμείς έχουμε πορτοκάλια και τουρισμό, θα φορολογήσουμε και όσους βλάκες επιχειρηματίες έχουν μείνει στην Ελλάδα και την βγάλαμε καθαρή, και θεωρείς αυτό σοβαρή οικονομία, λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω το αυτονόητο σε κάποιον που προφανώς δεν θέλει να καταλάβει. Εσύ τί προτείνεις για να φτιάξουμε σοβαρή οικονομία, να κάνουμε τί; Γιατί το θέμα δεν είναι μόνο η εξάλειψη του χρέους αλλά και η προοπτική μετά από αυτό.

        Απορώ πώς τόσες άλλες χώρες κάνουν την πολιτική που τις συμφέρει και δεν συμφέρει τις ΗΠΑ και δεν παθαίνουν τίποτα. Να τελειώνουμε με αυτόν τον μπαμπούλα, είναι μπαμπούλας διαχειρίσιμος κυρίως από την Ελλάδα. Τον Πούτιν δεν τον ελέγχουν και δεν μπορούν να τον ελέγξουν. Δες πού κατέληξαν όλες οι προσπάθειες να του δημιουργήσουν προβλήματα, απέτυχαν όλες. Και, εάν θυμάμαι καλά, ήθελε να μας δώσει χρήματα αλλά δεν τα θέλαμε. Επομένως τα περί στρόφιγγας δανεισμού πάνε περίπατο επίσης.

        Οι βλακείες που λέει το παστοκ σήμερα για το δημόσιο είναι κορυφαίες. Το παστοκ έβαλε όλους του τους ψηφοφόρους κάποτε στο δημόσιο και κάθονταν 10 σε ένα γραφείο. Το δημόσιο εδώ και χρόνια έχει έλλειψη προσωπικού εμφανέστατη σε όλες τις υπηρεσίες (γιατρών, νοσηλευτών, δικαστών, αστυνομικών, εφοριακών, εκπαιδευτικών πάρε μία πρώτη λίστα σε νευραλγικούς τομείς) και ας αφήσουν τις αηδίες ότι αυτό κοστίζει. Κοστίζει η κατάχρηση που κάνουν πολλοί μέσα στο δημόσιο, οι μίζες κλπ. Φυσικά όταν το κράτος καταρρέει εννοείται ότι είναι επιβαρυντική και η αυτονόητη δαπάνη. Ας κόψουν την κατάχρηση και τα υπόλοιπα τα ξανασυζητάμε. Αλλά δεν μπορεί να κάνει λ.χ. συγχωνεύσεις σχολείων επειδή δεν θέλει να προσλάβει καθηγητές και να μειώνει αυτή την δαπάνη και να συνεχίζονται άλλου είδους καταχρήσεις. Καμμία παραπάνω πρόσληψη δεν έγινε επί Καραμανλή, υπάρχει εδώ και χρόνια συγκεκριμένο ποσοστό προσλήψεων -είμαστε σε λιτότητα εδώ και πολλά πολλά χρόνια- και οι οποίες δεν αρκούν. Μην βλέπεις μόνο τις προσλήψεις, βλέπε και πόσοι συνταξιοδοτούνται. Μπορείς να τσεκάρεις αυτό που σου λέω σε όποια υπηρεσία κι αν πας.

        Ξένη βιομηχανία δεν θα έρθει στην Ελλάδα γιατί κανένας δεν είναι τρελλός να επενδύσει εδώ. Η Τουρκία έχει την υπανάπτυξη και την προστασία που χρειάζονται. Εάν θέλουμε να έρθουν ξένες βιομηχανίες (και γιατί να μην κάνουμε τις δικές μας;;;; και γιατί έκλεισαν ή μετακόμισαν πολλές δικές μας;; παστοκ σοσιαλιστική πολιτική, ψάξε, βέβαια είναι πολλά τα χρόνια που κυβέρνησαν και έχεις πολλή δουλειά αλλά δεν θα το ρίξεις στα μερικά χρονάκια του Καραμανλή) θα πρέπει να μάθουμε να αφήνουμε τα πεζοδρόμια ήσυχα και να τους δώσουμε τις προϋποθέσεις που χρειάζονται. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Κεφάλαια για πέταμα δεν έχει κανένας.

        Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι στο θέμα της διαφθοράς στο δημόσιο και στον δημόσιο βίο. Θα ήθελα κι εγώ πολύ περισσότερα εκεί. Πιστεύω ότι δεν το προχώρησε λόγω έλλειψης στήριξης ακόμα και μέσα από το ίδιο του το κόμμα. Κάτσε να κυβερνούσε κι εκείνος είκοσι χρόνια και με απόλυτη ησυχία και θα βλέπαμε.

        Ολοι είναι πνιγμένοι στα χρέη, οι ΗΠΑ που θεωρείς μπαμπούλα πιο πολύ από όλους. Επομένως κανένα χρέος δεν μπορεί να εμποδίσει συμμαχίες. Ψευτομαγκιές κάνουν άλλοι πολύ πιο χρεωμένοι από εμάς και με πολύ λιγότερες δυνατότητες από εμάς. Εάν κάποιοι θέλουν την Ελλαδίτσα, γιατί έτσι μπορούν να συνεχίζονται τα πλιάτσικα, κάποιοι άλλοι θέλουμε την Ελλαδάρα και μπορούμε να την φτιάξουμε.

        Δεν την έκανε. Δεν τον ψήφισαν. Με γνώμονα την τσέπη.

        Μου αρέσει!

      6. Lavienciel,

        «Ο Καραμανλής εντόπισε τον τομέα που θα μας έκανε μάγκες μία κι έξω, βρήκε τους συμμάχους, τα χρέη τότε δεν ήταν και τα σημερινά αλλά ξέρεις τί δεν βρήκε; Λαό με μυαλό να τον ψηφίσει.»

        Ἐξαιρετικά! Δέν θά μποροῦσα νά τό πῶ καλύτερα. Προσωπικά, ἁπλῶς εἶχε μαλλιάσει ἡ γλῶσσα μου…
        Ἀποδείχθηκε ὅτι εἴμασταν ἀπελπιστικά λίγοι, ὅσοι ξελαρυγγιαστήκαμε 8 χρόνια τώρα, γιά τό πού μποροῦσε νά πἀει
        ἡ Πατρίδα καί τό πού κατέληξε νά καταντήσει…
        ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΛΙΓΟΙ…

        Μου αρέσει!

      7. Γιώργη,

        σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είδα και πόσα γράψατε την άλλη φορά και καταλαβαίνω πόσο έχεις αγωνιστεί. Αυτοί δεν αλλάζουν, το θέμα είναι να μην παρασύρονται και άλλοι από τις σκόπιμες γενικεύσεις.
        Απελπιστικά λίγοι, δυστυχώς.
        Όμως δεν θα συμβιβαστούμε που να χτυπιούνται. Μέχρι τα βαθιά γεράματα θα κυνηγάω τη νοοτροπία τους!

        Μου αρέσει!

      8. «Ο Καραμανλής εντόπισε τον τομέα που θα μας έκανε μάγκες μία κι έξω, βρήκε τους συμμάχους, τα χρέη τότε δεν ήταν και τα σημερινά αλλά ξέρεις τί δεν βρήκε; Λαό με μυαλό να τον ψηφίσει.»

        συγνωμη αλλα αυτο ειναι η χειροτερη μορφη ταλιμπανισμου. εγω σας μιλαω με στοιχεια κ εσεις απαντατε με φουμαρα. μπορω να καταλαβω μια διαφωνια πανω σε πραγματικα στοιχεια αλλα δεν μπορω να συζητησω σεναρια επιστημονικης φαντασιας, ευσεβεις ποθους κ κομματικη προπαγανδα.
        οταν του λες του αλλουνου οτι ο καραμανλης τριπλασιασε το κοστος του δημοσιου μεσα σε 5 χρονια, χωρις να υπολογιζουμε τους τοκους των δανειων, κ αυτος σου απανταει οτι δεν εγινε καμια νεα προσληψη,, ε τοτε δεν εχει νοημα η συζητηση. αφου ειστε εσεις ο »λαος με μυαλο» συνεχιστε να ψηφιζεται ‘ναι απ’ολα’

        Μου αρέσει!

      9. Ποιά στοιχεῖα,βρέ λοβοτομημένο;;;;
        Τά πλαστά τῶν πασόκων, πού τώρα βγαίνουν στήν φόρα;;;;

        Ἄντε ψήφισε τό φαφλατᾶ σαπιοκοιλιά γιά ἀρχηγό σας αὔριο….
        μή καί χάσει τήν πρωτιά…..ὁ ἐαυτός του!!!!

        Ἄντε βόδια,μόνο γιά τέτοια εἴσαστε…

        Μου αρέσει!

      10. @Kostas

        Ωραία τα λες, ακόμα περιμένω να δω την πρότασή σου για την οικονομία. Τί προτείνεις; Αν δεν έχεις δική σου πρόταση καλύπτομαι και με παραπομπή.

        Φυσικά και έγιναν προσλήψεις Kostas, έχω την εντύπωση ότι υπάρχει συγκεκριμένη αναλογία πόσοι μπαίνουν σε σχέση με πόσους φεύγουν εδώ και χρόνια, αυτό εννοώ-δεν το έχω γράψει καλά, δικαιολογημένη παρερμηνεία- ότι δεν πρέπει να ξεπέρασε τον αριθμό προσλήψεων που προβλέπεται. Ακόμα κι αν κάνω λάθος και δεν τηρήθηκε αυτό, υπήρχε και τότε όπως και σήμερα ανεπάρκεια προσωπικού. Πόσα χρόνια είχαν να γίνουν προσλήψεις, πόσοι προσελήφθησαν, πόσοι είχαν φύγει, ποιές ανάγκες και ποια κενά είχαν δημιουργηθεί, έτσι θα δεις εάν είναι υπερβολικός ο αριθμός που αναφέρεις. Aυτό που με ενδιαφέρει ως πολίτη είναι να έχω επαρκείς υπηρεσίες, όχι μία νοσηλεύτρια για 20 ασθενείς. Χρειάζονταν οι προσλήψεις που έγιναν; Κάλυψαν ανάγκες; Ας αφήσουν τις δικαιολογίες για να μην κάνουν προσλήψεις και για να κάνουν απολύσεις. Το δημόσιο δεν έχει όσο προσωπικό χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά. Αλλά ξέχασα, να μην προσλαμβάνουμε για να τα δίνουμε στις ιδιωτικές. Η υπερχρέωση του δημοσίου προέρχεται από άλλες ιστορίες. Ας κόψουν αυτές και το ξανασυζητάμε. Ο Καραμανλής δεν ήταν που είχε υποσχεθεί ότι θα προσλάβει όλους τους εκπαιδευτικούς επιτυχόντες του ΑΣΕΠ και δεν το έκανε; Αυτές τις προσλήψεις γιατί δεν τις έκανε;;; Αυτές δεν ήταν ψήφοι;;

        Από πότε μιλούν για ταλιμπάν οι μουτζαχεντίν -μούτζα-head-in* ;

        *αν θυμάμαι καλά από τον Πανούση άκουσα αυτήν την πολύ ωραία ερμηνεία.

        Μου αρέσει!

      11. Κατάλαβες τὼρα Lavienciel ;
        Σὲ περίπτωση πού τό διάβασες, γιά ὅλο αὐτό τό κατεβατό ἀπίστευτων παραβάσεων καί «συνεννοήσεων» , ἀρκοῦσε μία καί μόνο ἁπλή “καταλογιστική πράξη” γιά νά σώσει τό Κρᾶτος ἀπό μερικά …δισεκατομύρια, ἀλλά…, ὁ συγγραφέας τοῦ ἄρθρου -π. δικηγόρος, ὁπως δηλώνει- δέν μπῆκε κάν στόν κόπο νά πῆ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ αὐτήν τήν ρημάδα τήν “καταλογιστική πράξη‘… Δέν βρισκόταν ΚΑΝΕΙΣ… Οὔτε σέ ὁλόκληρη Ἀντιπολίτευση…
        Μά…, ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ…

        Κατά τά ἄλλα…, « ακομα στην οικονομια εισαι εσυ? αστο,, παμε για αλλα… »

        Μου αρέσει!

  9. Η γνωστή φωτογραφία του Καραμανλή με το δάκτυλο σαν να λέει «σας τα έλεγα εγώ» θα στοιχειώνει πολλούς για χρόνια. Ακόμα περισσότεροι όμως θα έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους την άλλη κλασσική με τον (γέρο) Καραμανλή να γυρίζει από το Παρίσι και να κατεβαίνει από το αεροπλάνο. Φωτογραφίες που λένε πολύ περισσότερα από 1000 λέξεις η κάθε μια. Δυστυχώς τις λέξεις αυτές τις ξέχασαν ορισμένοι ή δεν τολμάνε να τις σκεφτούν και προσπαθούν να δικαιολογήσουν τους εαυτούς τους με επιχειρήματα και ευκολομνημόνευτα συνθηκατακια που τους έμαθε καλά η προπαγάνδα των καναλιών. Θα τα έχετε ακούσει, μην κουράζω άλλο.
    Τόσο μίσος όμως για τον άνθρωπο που μας έκανε τελευταία φορά να αισθανθούμε υπερήφανοι, δεν είναι φυσιολογικό. Κάποιο κόμπλεξ κρύβει, σαν αυτόν που τον έφτυσε μια γκόμενα, και δεν μπορεί να την ξεπεράσει, και κάνει ότι μπορεί να την απομυθοποιήσει πρώτα απ όλα στο ίδιο του το μυαλό.
    Ο λαός αρχίζει και το καταλαβαίνει, αργά αλλά σταθερά. Η Σιωπή του Καραμανλή θα μείνει στην ιστορία, και μετά από χρόνια θα μιλάμε για αυτό, αν μας έχει καλά ο Θεός. Πόσο χλευασμό άντεξε και αντέχει ο άνθρωπος αυτός… Αρχίζει και καταλαβαίνει όμως ο λαός, οι ψίθυροι θα γίνουν κραυγές, και τότε θα δουν οι δοσίλογοι τι σημαίνει η Οργή του Έλληνα

    Μου αρέσει!

    1. Λάμπρο ξεκόλλα,

      με αυτά τα κομματικά «σας τα έλεγα εγώ» και τις πα@αρολογίες βρεθήκαμε εδώ που βρεθήκαμε.
      Και τι κάνει δηλαδή; Για να καταλάβει ο κόσμος αφήνει την Ελλάδα να ξεπουληθεί;
      Ωρε πας καλά;
      Να πάρει το δαχτυλάκι του και να το στρέψει σε αυτούς που πουλάνε την Πατρίδα και να τους πει «ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ» και να πράξει το καθήκον του για να ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ τις πράξεις του στο παρελθόν. Όσο δεν το κάνει αδικεί τον εαυτό του και ΑΥΤΟΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ.
      Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ. Αν δεν το ξέρουν και δεν το αντέχουν να αλλάξουν επάγγελμα (λειτούργημα θα έπρεπε να είναι αλλά τέλος πάντων).

      Μου αρέσει!

      1. ok, συμφωνω,
        Ως τι να το κάνει? Με ποια νομιμοποίση? Υπάρχει δημοκρατία, και η δημοκρατία σημαινει πως ο λαός εχει σε τελική ανάλυση την ευθυνη των επιλογών του. Όλοι μας. Αυτό που λεει ο ΚΚβ, ειναι πως σας τα έλεγα εγώ, (όντως μας τα είπε) και ειναι στο χερι μας να το διρθώσουμε στην επόμενη φορά. Όπως κρινεται ο πολιτκός και κρίθηκε ο ΚΚβ έτσι κρινομαστε όλοι μας.
        Μαθαινουμε απο τα λάθη μας? Αυτό ειναι που προσπαθώ να πώ. Θα ξαναδιαλέξουμε κάποιον που θα μας πει ευκολα ψεματα αντι για δύσκολες αληθειες?

        Μου αρέσει!

      2. Ποια επόμενη φορά βρε καλέ μου άνθρωπε;

        Βλέπεις εσύ να έχουμε Δημοκρατία για να υπάρξει μια… επόμενη φορά; Ή μήπως νομίζεις πως οι επόμενες εκλογές (αν γίνουν) θα γίνουν κάτω από φυσιολογικές καταστάσεις;
        Αν δεν μπορεί να ανοίξει το στόμα του ο ΚΚβ και όποιος άλλος τέλος πάντων μέσα στη βουλή τότε αλλοίμονο σε μας. Και από τη στιγμή που ΔΕΝ έχουμε δημοκρατία και αυτοί κάθονται εκεί μέσα και ΔΕΝ μιλάνε ενώ η Πατρίδα ξεπουλιέται και ο λαός που θέλει να μιλήσει ψεκάζεται τότε, είναι ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

        Μου αρέσει!

  10. Απο εθνικες νίκες
    συνεργασιες με υπερδυναμεις ως ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ
    απο ανοδο της ποιοτητας ζωης

    φτασαμε σε εθνικες ατιμωσεις
    σε υποταγη σε διεθνεις τοκογλυφους
    σε εξευτελισμο της ποιοτητας ζωης

    ΖΩΑ οσοι ψηφισατε τον Γιωργακη και οσοι ακομα βριζετε τον Καραμανλη για οτι δεν εκανε κοιταχτε πρωτα τον εαυτο σας στον καθρεφτη και δειτε τι κανατε εσεις για την χωρα , ο καθενας προσωπικα.
    Ο ΚΑραμανλης ισως δεν ηταν τελειος αλλά ποιος απο εσας ηταν σ΄αυτην την πασοκοδιεστραμμενη χωρα?

    Μου αρέσει!

    1. +1000
      Δεν θέλουμε «τελείους» ρε Μανία. Αμαν πια με κουτοπόνηρους, Ο ηγέτης είναι άνθρωπος, και θα κάνει λάθη, όπως λάθη θα κάνουν και οι απλοί άνθρωποι. Αν θέλουν την τελειότητα και την ψυχρή λογική, τότε μια χαρά, ο Παπαδήμος είναι άψογος στην αριθμητική. Αυτός θα τα μετρήσει και θα τα αποφασίσει. Μόνο που η υπερηφάνεια δεν μετριέται.

      Μου αρέσει!

    2. Για τους πρακτορες και πληρωμενους σχολιαστες δεν μιλάμε.
      Αυτοι ειναι ειδικη κατηγορία και θα τιμωρηθουν μαζι με τ΄αφεντικά τους.
      Τωρα αρχιζει το γλέντι.ΤΕλικα καλα εκανε και δεν μιλησε ο ΚΑραμανλης 2 χρόνια, παρ΄ολο οτι περναμε δυσκολα μετα απ΄αυτον.
      Τωρα θα μιλήσει ο εισαγγελέας.
      ΚΑι στην τελικη δεν ειναι ΠΟυτιν που εχει την απιστευτη προστασία απο τα πάντα.
      ΚΑλα που προστατευε τον ΚΑραμανλη τουλάχιστον η FSB αλλιως ..

      Μου αρέσει!

      1. Μάνια
        πάντα είναι καλύτερα να μιλούν οι άλλοι για κάποιον παρά ο ίδιος για τον εαυτό του. Και ο Καραμανλής ήξερε ότι θα φτάσει η ώρα που θα μιλήσουν άλλοι γι αυτόν. Πολλοί βλέποντας κατίνες να ξεμαλλιάζονται σ’ αυτές τις μεσημεριανές εκπομπές, ουρλιάζοντας, νομίζουν ότι αυτό είναι πρότυπο συμπεριφοράς. Δεν μπορούν να αντιληφθούν τη σημασία της σιωπής, τις πολλές ερμηνείες της και το ότι ορισμένες φορές, όσο κι αν μας πνίγει το δίκιο, επιβάλλεται. Λόγω περιστάσεων ή λόγω ήθους.

        Και όπως λέει η Μαρία, »ξεβράκωμα λοιπόν» 😆 Ιδού τα επιχειρήματα και το… σκεπτικό:
        »Δεν μας κάνει τίποτα τα μούτρα κρέας Καραμανλή! Φταις κι από πάνω που δεν μίλησες. Το ότι σε δικαιώνουν άλλοι δεν έχει σημασία! Δεν σε υπερασπιζόμαστε τώρα που σε δικαιώνουν άλλοι αλλά…τότε, …εάν μιλούσες εσύ για τον εαυτό σου (!) -γιατί δεν θα μιλούσε και κανένας άλλος- θα σε… υπερασπιζόμασταν!!! Τώρα που σε δικαιώνουν όλα, φυσικά δεν θα δούμε την ουσία και θα σε βγάλουμε σκάρτο. Και σωστά θα κάνουμε, όπως πάντα βέβαια (!), γιατί, εάν μιλούσες τότε, θα σε ψηφίζαμε!!! Εσύ φταις που ψηφίσαμε το ΓΑΠ!!! Επομένως και για το ΔΝΤ και γενικά για όλα.
        Α και πού είσαι Καραμανλή, έχεις και υπευθυνότητα ξέρεις, δηλαδή…-μισό λεπτό να δω το λεξικό της νέας πασοκικής- είσαι…δειλός! Πολύ κακό αυτό. Εάν μιλούσες τότε, εμείς τα πάνδεινα θα αντέχαμε και τα πάντα θα πολεμούσαμε για χάρη σου, θα βγαίναμε στους δρόμους με κατσαρόλες, πληκτρολόγια, σφεντόνες, σουγιάδες, πέτρες, καδρόνια και θα τους παίρναμε στο κυνήγι. Ποιούς; δεν έχει σημασία, κάποιους θα βρίσκαμε εκείνη την ώρα την ηρωϊκή. Μην κοιτάς τώρα που καθόμαστε στον καναπέ!! Τώρα είναι άλλο, κυβερνά ο Παπαδήμιος που… δεν μας εμπνέει! Εμείς γενικά θέλουμε πρωθυπουργούς που να μπλαμπλάρουν ανεύθυνα δηλαδή γενναίους και να μας φέρνουν προβλήματα, ηγέτες δηλαδή στυλ Παπανδρέου. Και κανα φράγκο φυσικά -και κυρίως-…
        Ποιος σου είπε ότι θέλουμε να μας προστατεύεις;;; Ουστ!»
        😈

        Μου αρέσει!

      2. Τό πιό ὡραῖο Λαβιανσιελίνα μου,εἶναι ὅτι ΟΛΩΣ τυχαῖα ὅλο αὐτό τό συνάφι
        ἔχει τήν ἴδια πεζοδρομιακή διάλεκτο καί τά ἴδια ἀτράνταχτα «ἐπιχειρήματα»……

        Ἡ παρουσία τους εἶναι ΕΥΤΥΧΗΜΑ!!!!

        Ἀπό τό ποιόν τους,βγαίνουν πολλά χρήσιμα συμπεράσματα…..

        Μου αρέσει!

      3. Καλησπέρα Μαρία μου

        απαντούσα στον Κώστα -πιο πάνω- και δεν είδα ότι μπήκες. Αυτός ο Κώστας είχε αρχίσει να σε κατηγορεί όταν τα βρήκε σκούρα;

        Όπως τα λες είναι.

        Μου αρέσει!

  11. και τι έγινε ρε παιδιά; πρώτη φορά μυστικές υπηρεσίες παρακολουθούν Πρωθυπουργό και Υπουργούς….γιατί δεν λέτε τίποτα για τους δικούς μας ανίκανους της ΕΥΠ δεν το πήρανε είδηση;

    Μου αρέσει!

  12. Δεν ξέρω τι παίζει ? αλλά δεν απαντά κανείς !!!

    γιατί ρε Ήρωα στήριξες Πασόκ – Παπαδήμο-Σαμαρά & ΣαρκοΜέρκελ ???

    Γεννηθήκατε πλούσιοι αφού τα ΣΌΓΙΑ σας τρώνε και πίνουν εδώ πολλά χρόνια στην πλάτη της ΕΛΛΑΔΑΣ ! , τι φοβήθηκε ο Ραφηνάτος ? την Ανεργία ???

    ΌΠΩΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ – GAP – ΚΑΡΑΤΖΑΠΑΙΡΝΕΙΣ συμφώνησαν από κοινού να μην γίνει Λογιστικός έλεγχος του Ελληνικού Χρέους και ταυτόχρονα να γίνει πλήρης αποδοχή του !!! ( και άς λένε ότι θέλουν τώρα..!!!).

    μόλις η Αθηναική λέσχη σου δώσει την άδεια μας εξηγείς πως λές το ΟΧΙ στον Ανάν-στον Μπους και στο γκέουλα των Σκοπίων ( κ καλά έκανες ) και πώς λες ΝΑΙ στο πάρτε τα ΟΛΑ μέσω μνημονίων και άλλων τεχνασμάτων !!!!

    Μου αρέσει!

    1. Πραγματικά, η ερώτηση είναι τι παίζει?
      Είναι η αποκατάσταση της απολεσθείσας παρθενίας?
      Για επιστροφή δεν το συζητώ γιατί ο άνθρωπος ήπιε το αμίλητο νερό!
      Αλλα από την μια να λυσσιάζουμε (βλέπε Olympia) κατά τον μνημονιακών
      και από την άλλη να υμνούμε έναν άχρηστο μνημονιακό, αυτό καταντάει γρίφος!

      Ποτε θα ολοκληρωθεί μαντάμ μανια?
      Μαζί με την δευτερα παρουσία?

      Μου αρέσει!

      1. Σήμερα η βλακεία βγαίνει ανα δύο, σαν στρατιωτικό περίπολο!!!
        Εδώ βγήκαν και οι ξένες δυνάμεις της Φροντέξ Σουηδίας για
        να μην ηττηθεί , δεν σας έμαθε ρε κανένας ότι η ηλιθιότης είναι
        ανίκητη;;;;

        Μου αρέσει!

  13. Δηλαδή άν ο ΚΚ ακολουθούσε το πρόγραμμα που είχε εξαγγείλλει θα ΅΅ανατρεπόταν΅΅;;;;; ΟΧΙ βέβαια. Αλλά κι αυτός άλλα αντί άλλων. Δεν θυμάμαι να έγινε κανένα πραξικόπημα !!! έκανε ένα σωρό βλακείες , βέβαια κράτησε καλή θέση στα εθνικά, αλλά θυμάμαι ότι στο δεύτερο μνημόνιο είπε ΝΑΙ σε όλα . έτσι δεν είναι;;;;;τώρα δηλαδή μαλλώνουμε ποιος είναι λιγότερο προδότης;;;ΕΛΕΟΣ

    Μου αρέσει!

  14. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΒΕΤΟ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΑΡΚΟΖΙ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ ΠΑΚΕΤΟ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΣΚΟΠΙΑ.Ο ΣΑΡΚΟΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΤΑΡΑΞΕΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΡΩΣΙΑ (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ,ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ Κ.Λ.Π) ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΜΠΟΥΣ ΟΧΙ.
    ΜΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ.ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΣ.

    Μου αρέσει!

    1. Ίσως για επαναφορά του Καραμανλή ή Καραμανληκού της ΝΔ ως Μεσσία. Για αυτό , η Ελλάδα δεν πρόκειται να πάει ΠΟΤΕ μπροστά. Άμα είναι να ξεθάψουμε και να αναστήσουμε τον Παπαδόπουλο για να μας σώσει απο την σήψη της Μεταπολίτευσης.

      Μου αρέσει!

  15. Ρε αφηστε τον κουραδα εκει που ειναι.Πολυ τον επαναφερετε στην επιφανεια…
    Τυχαιο?….
    Δεν το νομιζω.Να καταλαβει ο κροπος οτι μας απογοητυσε και τον
    σιχαθηκαμε……Αι και στο διαβολο τεμπελη μπουλκουμε…
    Συγνωμη,αλλα αρχιζρι και μου την δινει η ιστορια με τον κουραδα…

    Μου αρέσει!

      1. Για το καλο σου το λεω βρε Ντιμ!
        Αφου λες δεν αντέχεις.Σε προστατευω μην μας παθεις τιποτα.
        Οχι τιποτα αλλο αλλα θα εχει και συνεχεια η ιστορια.
        Τι θα κανεις μεχρι τοτε.
        Γι αυτο σου λεω κλεισε τα ματια και μην κοιτας οταν βλεπεις ΚΑραμανλής.

        ΚΟυραδας ειπες?Εσυ αληθεια ομορφαντρας σαν το Ζαγκλο?

        Μου αρέσει!

    1. Βρε Μανια σε εχουν παρει χαμπαρι εδω μεσα…..
      Αληθεια τι ζορι τραβας με τον κουραδα?
      Μπας και χρωστας…?Γιατι για «κατι» αλλο δεν ….
      Επειδη εισαι πολυ καλη και θες να με προστατευσεις,εγω θα σου δωσω μια συμβουλη….
      Ομορφαντρες ξερεις που να τους βρεις,ε?
      Σε αλλα σαιτ…οχι εδω…Εδω μιλαμε για τον πανμεγιστο κουραδα της πολιτικης…δεν κανουμε ερωτησεις
      επι προσωπικου…
      Ο καθενας λεει αυτο που νομιζει και δεν υπαρχει λογος για ειρωνιες απο υπανθρωπους που δεν συμφωνουν μαζι του,
      και που μαλλον ο ρολος τους δεν ειναι και τοσο αγνος….ειπαμε «διαδυκτιακοι λακεδες»…
      Αυταααα και ΤΕΛΟΣ.

      ***Συγνωμη ξεχασα να απαντησω στην αδιακρισια σου.Ειμαι ασχημαντρας αλλα μπορω να πω οτι εχω κλεισει τον κυκλο μου.ευχομαι
      εσυ να τον ανοιξεις καποια στιγμη.
      Νασαι καλα ,και να χαμογελας!!!

      Μου αρέσει!

      1. DIM
        εσυ ειπες δεν αντέχεις, και εγω απλα σε προειδοποιησα οτι προφανως θα εχει και συνέχεις.
        ΟΣΟ για τις προσωπικες ερωτησεις ποσως μ΄ενδιαφερει η φατσα σας αλλά οχι και βρίζετε τους αλλους μπουχεσες κουραδες κτλ οταν εσεις ειστε σαν πατσάδες.
        Βρειτε να πειτε κατι αλλο.
        Αντε μ@λ@κισμενα ενας ηγετης βρεθηκε ν΄ αλλάξει κατι και πεσατε να τον φατε ολοι, σαν αρπακτικα.
        κΑΙ να ξερεις εγω δεν χρωσταω αλλοι χρωστανε και περιμενω ακριβως να παρουμε πισω αυτα που μας κλεψανε οπως επισης και την εκδικηση για ολα αυτα που εκαναν στην πατριδα μου και την εφτασαν εδω, ενω θα μπορουσε αν είναι απογειωμενη,
        ΝΑ λαμψει η αληθεια και το δικαιο.
        ΕΥχαριστω για την ευχη και η αληθεια ειναι οτι εγω τωρα τον ανοιγω .Γι αυτο και θελω μια καλυετρη ζωη
        Αυτα.

        Μου αρέσει!

  16. απο τοτε που αυτονομιθηκε το κρατιδιο η διακινηση των εμπορευματων απο και προς την FYROM απο το λιμανι της θεσσαλονικης γινοταν με την ονομασια MAKEDONIA.KAMIA Ελληνικη κυβερνηση δεν το απετρεψε. οι δε θεσσαλονικοι βουλευτες επιδιδονταν σε θεατρικες παραστασεις πατριωτισμου με στοχο την ψηφοθηρια.οι δε σοσιαληστες βουλευτες αδιαφοροι εντελως!!!
    ο μονος οργανισμος που εκανε αληθινους αγωνες για την υπερασπιση της Ελληνικοτητος της μακεδονιας ηταν η Εκκλησια με πρωταγωνιστη τον πατηρ Ανθημο θεσσαλονικης. τα δε ανθελλληνικα κομματα μαζι με τα Μ.Μ.Ε υπονομευαν τις όποιες αγωνιστηκές διαδηλωσεις της εκκλησιας.

    Μου αρέσει!

  17. βοονταφωνε
    Πτώση Σινούκ και χαμός Αλεξανδρείας
    δεκεμβριανά
    πυρκαγιές
    βατοπαίδι

    η πρεσβεία…με τον ίδιο και απαράλλαχτο τρόπο εκ μέρους της αυτοκρατορίας
    κάνει πάντοτε τα ίδια εδώ και 80 χρόνια, όταν δεν γουστάρει καταστάσεις

    στην δε περίπτωση του κκβ…οι όροι είχαν μέσα και τον προσωπικό του ευτελισμό, όχι μόνο ώστε να μείνει ως playstation maniac στην μνήμη των ελλαδιτών αλλά να παραιτηθεί και της αξιοπρεπούς ήττας στις προηγούμενες εκλογές, προκειμένου να ανέλθει πανίσχυρος (ελέω απωλειών μετέπειτα) ο λολ

    η απαθής…εντός εισαγωγικών στάση…του του δεν κάνω τίποτα επιδεικτικά είναι απόρροια

    των προθέσεων περί εγχώριων νταβατζήδων (το διδακτορικό του είχε θέμα τους νταβατζήδες επί Βενιζέλου και όλη του την πορεία ετοιμαζόταν για αυτή την σύγκρουση)
    το όχι στο Βουκουρέστι (είδες ο μπουχέσας….)
    το άνοιγμα Πούτιν (τολμηρός ο μπουχέσας)
    και πάνω από όλα…τα Αγιορείτικα πάρε-δώσε τα μυστήρια (εδώ και αν θέλει τόλμη)

    οι λοιποί…φάτε το κουτόχορτο της ινγκλετέρας όπως το τρώτε δεκαετίες τώρα από τους εγχώριους λακέδες της
    περί μπουχέσα και πλέι στέσιον και τα ρέστα

    μεγάλη ελπίδα ο κκβ και δεν αυτοδιαψεύτηκε
    απλά τον φάγανε λάχανο….φυσικά νομότυπα με την έγκριση του περήφανου λαουτζίκου της γκρης

    Μου αρέσει!

    1. ξέχασες να αναφέρεις την αξιοκρατία
      την πάταξη της φοροδιαφυγής
      την εξαφάνιση της οικογενειοκρατίας
      τη διαφάνεια στα δημόσια έργα ……

      και άλλα πολλά που δεν πρόκαμε ο μπούλης, λόγω ινγκλετέρας κι αυτά οπωσδήποτε

      Μου αρέσει!

      1. ο ναι….ξέχασα και το όχι στο σχέδιο αυνάν

        τόσες καταστροφές προκαταρκτικές…για να έλθει η ολική που βιώνουμε…για έναν μπούλη ?

        ε…τραγικό έτσι ?

        και που είσαι ακόμα
        γιατί δεν εγκαταλείπουν οι σάξονες το game ακόμα, παρόλες τις τακτικές τους αναδιπλώσεις
        προς το παρόν…αποφεύχθηκε ο προσχεδιασμένος »εμφύλιος» σε μικρή και μεγάλη κλίμακα
        όπως και η κατάρρευση της ευρωζώνης ή έστω η άμμεση κοπή χρήματος και έκδοσης ευρωομολόγου (που είναι και εις εκ των αντικειμενικών στόχων τους)
        παρόλα αυτά παίζουν τα τελευταία χαρτιά τους….τους σερς…Πάκη και Σάμινα, της λογικής destroy athens
        ο δεύτερος αν και δεν πάει για leader…παρόλα αυτά την μάδησε την μαργαρίτα
        ο δεν πρώτος…γυρνάει ως νεκραναστημένος στα μμε…και μιλάει ωσάν εξ’ ονόματος του κκβ (ενώ ο κκβ σιωπεί) μέρος και αυτό της εξευτελιστικής συμφωνίας…

        παλαιότερα η παρακρατική δεξιά…ώθησε σε αυτοεξορία τον κκα που δεν είχε idea, φέρνοντας στην εξουσία τον ΓΠ 1ο
        προ τριετίας η παρακρατική αριστερά….ώθησε σε αυτοεξορία κκβ που δεν είχε idea, φέρνοντας στην εξουσία τον ΓΠ 2ο

        τον 1ο ακολούθησαν οι απριλιανοί
        τον 2ο οι τροϊκανοί

        καταρρεούσης της 21ης…επήλθε διχοτόμησις της Κύπρου
        να δούμε τι θα γίνει καταρρεούσης…γενικώς της Ελλάδας

        κοιτάξτε εσείς τώρα…αξιοκρατία και φοροδιαφυγή και διαφάνεια…στην ψωροκώσταινα που χτίστηκε από τους φράγκους ακριβώς σε αυτό το σύστημα, λες και ανακαλύψατε την αμέρικα προχτές

        δεκαετίες θα πάει το ξήλωμα εάν και εφόσον γίνει ποτέ (προφανώς από άλλο σύνταγμα, και άλλο πολιτειακό σύστημα)

        Μου αρέσει!

  18. αν υπάρξει αντιστοιχία

    προφανώς…κάτι θα χαθεί….για μιά νέα μεταπολίτευση

    ps- για όσους δεν καταλάβανε….το πολυτεχνείοθ της σήμερον, ήταν το ανοικτό (κατά δηλώσεις των επαγγελματιών αριστερών) πολυτεχνείο….της π. Συντάγματος

    οπότε…να δούμε τι χαθεί και απο που και υπό τι μορφή

    …πολύ χειρότερο δε θα είναι μετά από μερικά χρόνια
    να αναφωνηθεί από πολλούς (αυτό που αντίστοιχα λίγο πολύ οι περισσότεροι είπανε φωνακτά »που σε ρε παπαδόπουλε»)

    που είσαι ρε ράϊχενμπαχ

    ….έτσι ανακυκλώνεται η ιστορία πάντα ως φάρσα κύριε μαρξ μπουρδολόγε

    Μου αρέσει!

  19. και συνεχίζουν τα κανάλια της διαπλοκής να μην λένε κουβέντα για τα εθνικά μας θέματα
    έχουν τους σχαχόλους Έλληνες να παρακολουθούν διαπλοκή στις 8 00 κάθε βράδυ

    Τρέμη και Πρετεντέρη θα λογαριατούμε μια μέρα

    δεν σας αφήνουν οι καναλάρχες;;;; παραιτηθείτε και φύγετε

    αρκετά μαζέψατε, καλύτερα να μπορείτε να περπατάτε στο δρόμο με όρθιο το κεφάλι παρά να σας κυνηγάει ο κόσμος στο δρόκμο και να μπορείτε να κάνετε μπάνιο στις πισίνες σας

    αφήστε του Καψήδες μόνους τους

    Μου αρέσει!

  20. Aνοιχτε και κανενα αλλο τοπικ για τον κουραδα να γινει τζερτζελο. Καποιος ειχε ανοιξει ένα «περι του βλεματος του που έλεγε πολλα , καπου εκει στο ασανσερ ενω κατακεραυνωνε ενα δημοσιογραφο» .. Ανοιχτε τοπικ για τον μπουχεσα, δινω τιτλους

    α) Το βλεμα του κουράδα όταν σκαει μπαλονι δίπλα του
    β) Το βλέμα του κουράδα όταν βλέπει μοσχαροκεφαλή
    γ) Το βλέμα του κουράδα όταν πίνει λεμονάδα σε αναψυκτηριο
    δ) Το βλέμα του κουραδα όταν πεφτουν κολλητοι απο φωταγωγογους
    ε) Το βλέμα του κουραδα οταν βλεπει dvd

    Μου αρέσει!

  21. Εμείς ένα έχουμε να πούμε σε όλα αυτά τα ντόπια και ξένα κτήνη.
    Όλα τέλεια τα κάνουν, αλλά τελικά θα γκρεμιστούν τα σχέδια τους σαν πύργος από τραπουλόχαρτα.
    Θα κερδίσουν όλες τις μάχες, αλλά θα χάσουν τελικά τον πόλεμο.
    Γιατί;
    Γιατί έτσι είναι «γραμμένο»
    Γιατί το μέλλον της ανθρωπότητας είναι προδιαγεγραμμένο.
    Γιατί η ελεύθερη πορεία της φτάνει στο τέλος της.

    Γιατί άλλοι καθορίζουν αυτό το μέλλον και όχι τα σκουπίδια εκείνα, που κατά καιρούς φέρονται σαν ηγέτες της.
    Είναι αναπόφευκτο το γεγονός ότι είναι θέμα χρόνου να γίνουμε μάρτυρες αυτού, του οποίου γνωρίζουμε ως «τέλος του κόσμου» και το οποίο στην πραγματικότητα είναι η έναρξη μιας νέας περιόδου στην ανθρώπινη ιστορία.

    Ο κόσμος θα μπει στην Εποχή του Υδροχόου, είτε το θέλουν τα κτήνη είτε όχι.
    Όμως, αυτή η Εποχή είναι καθαρά ελληνική.

    Την Ελλάδα, όσο κι αν θεωρούν ότι τη νίκησαν, στο τέλος θα υποστούν οι ίδιοι την ήττα.

    Όσο κι αν θεωρούν ότι την ταπείνωσαν, θα τη δουν στον θρίαμβό της.
    Γιατί;
    Γιατί πρόλαβε και δημιούργησε τη γνώση της νίκης.
    Γιατί δεν πρόλαβαν να τη σταματήσουν όταν μπορούσαν και όταν είχε νόημα να τη σταματήσουν … Τώρα πλέον είναι αργά.

    Η ιδεολογία του Υδροχόου είναι ελληνική ιδεολογία.

    Η ιδεολογία, η οποία θα επικρατήσει στους επόμενους αιώνες, θα είναι ελληνική ιδεολογία. Τα παιδιά αυτής της ιδεολογίας θα ανακαλύψουν όλους τους «συμμορίτες» και θα τους τιμωρήσουν όπως τους αξίζει.

    Δεν θα μπορούν να επιβιώσουν, γιατί απλούστατα δεν θα υπάρχει ρόλος για τις δικές τους ιδιότητες.
    Είναι τοκογλύφοι σε μια κοινωνία όπου η τοκογλυφία δεν θα είναι ανεκτή.

    Είναι ιδιοκτήτες υποδομών σε μια κοινωνία όπου οι υποδομές θα αποτελούν κοινωνικά αγαθά υπό την ιδιωτικοοικονομική διαχείριση των ασφαλιστικών ταμείων. …

    Είναι κτήνη σε μια κοινωνία ανθρώπων …

    Θέμα χρόνου είναι να το πληρώσουν.

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
    Δημιουργός της θεωρίας του ΥΔΡΟΧΌΟΥ και πρόεδρος του ΕΑΜ Β’.

    Μου αρέσει!

Leave a Reply

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s