olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Εάν πάθει «κάτι κακό» ο Εφραίμ μέσα στην φυλακή…

Posted by olympiada στο Δεκέμβριος 28, 2011

…πληθαίνουν οι «φήμες» ότι η λύσσα για την προφυλάκιση του Εφραίμ ενδέχεται να έχει άλλες προεκτάσεις. Αν μη τι άλλο, είναι άκρως εκνευριστικό όποιος «τολμά» να κάνει ανοίγματα με την Ρωσία να «βρίσκει κακό μπελά».

Να θυμηθούμε τον Άντη; Που την στιγμή που ο πατέρας του ήταν στην ΙΜ Βατοπεδίου, ο γιός δολοφονείτο «τιμωρούμενος» για την ανεξάρτητη στάση του εκδοτικού συγκροτήματος και την αντίσταση στο σχέδιο Ανάν;

Να θυμηθούμε το Σινούκ;

Να θυμηθούμε τον Κρανιδιώτη;

Ή να αρχίσουμε τις συνωμοσιολογίες για τον Τάσσο, τον Αρχιεπίσκοπο, την πτώση Καραμανλή κλπ;

Την ίδια στιγμή που οι Γερμανοτσολιάδες των ΜΜ»Ε» μιλούν για τον κακό Εφραίμ, η Κύπρος μιλά για ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

Γι’ αυτό, επειδή δεν μπορεί όλοι να είναι με γεμάτες τις τσέπες από το ναζιστικό χρήμα, ας έχουν το νου τους. Και η Τιμοσένκο νόμιζε πως είναι στο απυρόβλητο αλλά τώρα τρώει ηλεκτροσοκ στο ψυχιατρείο.

…ΕΑΝ λοιπόν ο Εφραίμ πάθει κάτι κακό στην φυλακή,

137 Σχόλια to “Εάν πάθει «κάτι κακό» ο Εφραίμ μέσα στην φυλακή…”

  1. Anaconda said

    Δεν έχουν καταλάβει ότι οι μόνοι που προσεύχονται να πάθει κάτι ο Εφραίμ στη φυλακή είναι αυτοί των οποίων τα σχέδια εξυπηρετούνται σε καθεστώς κοινωνικής -και όχι μόνο- ανωμαλίας.

    Δεν έχουν καταλάβει πόσο επικίνδυνο είναι αυτό και πόσο καταστροφικό θα είναι για την πατρίδα.

    Μου αρέσει!

  2. Πελασγός ο Μιλήσιος said

    Ακόμα και ένοχος να ήταν o Γέρων Εφραίμ, έχει την υπεράσπιση της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού, όχι από θέση αλλά από αντίδραση.
    Διότι οι Δοσίλογοι έχουν υπερβεί και τους εντολείς των, με αντικαταβολή τη λερωμένη καρέκλα τους.
    Θα υπερθεματίσω σε προηγούμενη ανάρτηση, ότι πιο λερωμένη από ενοχές είναι η «Δικαστική Εξουσία» από το πολιτικό σύστημα, που βρίσκεται πλέον σε κατάσταση Rigor Mortis (μεταθανάτιας δυσκαμψίας).
    Επειδή η θεσμική εκπροσώπηση του Ελληνικού λαού με τη βούλησή του βρίσκεται σε προιούσα σηπτική κατάσταση, η πρώην Ηγεμονεύουσα τον πλανήτη λειτουργεί μέσω της δικαστική εξουσίας, που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί πλέον να φέρει τον τίτλο της…Ανεξάρτητης, προφανώς για να προλάβει την άνοδο Πούτιν στον Προεδρικό θώκο, με ό,τι αυτό σημαίνει για την πεπτωκώσα πρώην υπερδύναμη για την γεωπολιτική σημασία.
    Η πρώην υπερδύναμη, αδυνατεί πλέον να ποδηγετεί τον πλανήτη με διπλωματικές ενέργειες και μετέρχεται μέσα, που φέρουν χαρακτηριστικά μιας τετρωμένης Ηγεμονίδος, εκπορευόμενα από τις επιλογές της.
    Την Ελλάδα, την έχασε προ πολλού!
    Το γνωρίζει η ίδια, ότι το πιο αντιαμερικανικό σύστημα στον πλανήτη είναι το Ελληνικό, με ό,τι αυτό σημαίνει για το μέλλον της.

    Η αρχή της απροσδιοριστίας βρίσκεται πλέον εν ισχύι…

    Πελασγός ο Μιλήσιος

    Μου αρέσει!

    • Миша said

      Καλημερα Πελασγέ, χρόνια πολλά.

      Αν είχαμε ισχυρή πολιτική ηγεσία, με μια συνεργασία με Ρωσία και ενδεχομένως Αργεντινή και Βενεζουέλα, θα ήμασταν σε ελάχιστο χρόνο όχι μόνο αυτάρκεις σε διατροφικά είδη αλλά καλυμμένοι πλήρως και ενεργειακώς και στον στρατιωτικό τομέα.
      Ο τουρκικός κινδυνος είναι κι αυτος made by USA….

      Μου αρέσει!

      • Πελασγός ο Μιλήσιος said

        Χρόνια Πολλά Миша.

        Ο ηγέτης αναδεικνύεται μέσα από εμπερίστατες καταστάσεις, όπως αυτή που βιώνουμε.

        Μην περιμένεις βέβαια να τον δεις στο πρόσωπο του Σαμαρά…

        Ο δυστυχής, δεν ψέλισσε ούτε έναν φθόγγο για το Γέροντα Εφραίμ.

        Προς Θεού. Η επιχειρηματολογία μου για την υπεράσπιση του Γέροντα, δεν εξαντλείται στο πρόσωπό του μόνο, αλλά επεκτεινεται κυρίως στον θεσμικό πυλώνα της ύπαρξής μας, του Αγιώνυμου Όρους του Άθω.

        Όσον αφορά, για τον κ. Σαμαρά, «οψόμεθα ες Φιλίππους»…

        Πελασγός ο Μιλήσιος

        Μου αρέσει!

      • Νικολας Π. said

        Εγω θα ελεγα πιο απλα, αν ειχαμε ηγεσια Ελληνοφρονων.

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        O Σαμαράς αποδεικνύεται ΒΑΛΤΟΣ , όχι άβουλος ….

        Οι κολλητοί του στο διαδίκτυο κοροϊδεύουν τους ΝΔκράτες …

        Τους έλεγαν ΟΧΙ στη Συγκυβέρνηση , μετά πανηγύριζαν για Παπαδήμο , τον οποίο τώρα κατηγορούν για πασόκο…

        Τον Νοέμβριο ζητουσαν εκλογές τον Δεκέμβριο, κατόπιν πανηγύριζαν για τις εκλογές που δηθεν κλειδωσαν ΜΕΧΡΙ τις 19/2, τώρα ξαναπανηγυρίζουν για τις εκλογες που θα γίνουν , ξανά «απαρεγκλίτως» , μέχρι τις 15/4 και οπωσδήποτε όχι μετά το Πάσχα.

        Τον Νοέμβριο έσωσαν το Μνημονιο με τις λυσσώδεις κραυγές ενάντια στο δημοψήφισμα, πήγαν τις εκλογές 4 μήνες μετά , τώρα τις πάνε άλλους δυο μηνες αργοτερα κι έχει ο… Ράιχνεμπαχ με τον Φούχτεν…

        Ξεφτίλες όμοιοι με τον ΓΑΠ….

        Μου αρέσει!

      • Vassilis said

        Συμφωνώ !!!

        Μου αρέσει!

  3. ένας βισάλτης said

    Εγώ, άν πρόκειται για κάθαρση δικαιοσύνη και διαφάνεια και όχι για πρόσκαιρα επικοινωνιακά παιχνιδάκια που εξυπηρετούν πολιτικές σκοπιμότητες δεν θα κάνω εξαίρεση στην υπόθεση εφραίμ …καλά έκαναν αφού υπήρχαν κατηγορίες και τον έπιασαν ώστε του δοθεί η ευκαιρία να δικαιωθεί ή να καταδικαστεί..Αρκεί να μην μείνουμε εκεί και να δικαστούν και πολιτευάμενοι κλεφταράδες,εκδότες,εργολάβοι,τοκογλύφοι κλπ.όλοι όσοι συνέπραξαν για να ακούμε για σκάνδαλα και οικονομικά εγκλήματα και όχι για εγκληματίες…

    Μου αρέσει!

    • Η διαφορά αγαπητέ είναι ότι για την υπόθεση κατηγορούνται άλλα 33 άτομα..
      Εκ των οποίων πάνω από 10 με τις ίδιες κατηγορίες, μόνο που αυτοί είναι έξω με περιοριστικούς όρους και ο Εφραίμ είναι μέσα..
      Αυτό είναι το πρόβλημα..
      Δικαιοσύνη και ισονομία για ΟΛΟΥΣ

      Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        καλα,το να μιλαμε για ισονομια στην περιπτωση του γεροντα Εφραιμ,ειναι τουλαχιστον αστειο.

        Μου αρέσει!

      • ένας βισάλτης said

        Εγώ γράφω για καλή αρχή!!Τώρα άν αρχίσουμε να μιλάμε για ανεξαρτησία και αποτελεσματικότητα της δικαιοσύνης στην Ελλάδα μάλλον ματαιοπονούμε.Σχετικά π.χ για τα υποβρύχια http://taxalia.blogspot.com/2011/12/blog-post_1864.html?spref=fb τελείως ενδεικτικά.Αλλά δεν θα με χαλούσε οποιοδήποτε σκάνδαλο να έβγαζαν στην φόρα..ακόμα και κατασκευασμένο για να αποδειχτεί η δολιότητά τους ..οτιδήποτε είναι καλύτερο από το να επαναπαυόμαστε με την υπάρχουσα δικαστική εξουσία.

        Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Καί ὅμως λένε πώς ΔΕΝ ὑπάρχει σκάνδαλο.
        Ἄρα ἡ ἐπίσκεψις καί ἡ σχέσεις μέ Ρωσία εἶναι τὸ σκάνδαλο.

        Μου αρέσει!

      • Vassilis said

        Δικαιοσύνη για όλους τους ΜΗ ΠΑΣΟΚ. Για θυνηθείτε τον φαρμακοποιό – Κοινοτάρχη και την γιατρό του ΙΚΑ σύζυγο του στο Λαύριο, όπου βρέθηκαν δεκάδες χιλιάδες φάρμακα σε πηγάδια της Καμάριζας… Τι έγινε; Αποδόθηκε δικαιοσύνη; Ήταν αθώος ο Πράσινος Κοινοτάρχης;

        Μου αρέσει!

  4. V. said

    Γιά να μιλήσουμε λίγο ιστορικά γιά ποιότητα δικαστών και Ελληνική δικαιοσύνη:

    Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ
    «O Θεόδωρος Κολοκοτρώνης (1770 – 1843) ήταν ο νικητής στο Βαλτέτσι, στην Τριπολιτσά, στα Δερβενάκια, ήταν αυτός ο αγωνιστής που ύψωσε το ανάστημά του στους κατακτητές, εμψύχωσε τους Έλληνες και βοήθησε στην αναγέννηση του ελληνικού έθνους ύστερα από 400 χρόνια σκλαβιάς. Και μετά, κατηγορήθηκε ως προδότης. Ως συνένοχος συνωμοσίας με τους Ρώσους κατά του βασιλέα Όθωνα. Και γι’ αυτόν τον λόγο καταδικάστηκε σε θάνατο. Επίσης να τους γνωρίσουμε ότι μόνο δύο δικαστές, ο Πολυζώης και ο Τερτσέτης, δεν υπέγραψαν την καταδίκη, του ήρωα της Επανάστασης.»

    http://www.apodimos.com/arthra/09/May/THEODOROS_KOLOKOTRONIS_H%20DIKH_TOY_THEODOROU_KOLOKOTRONI/index.htm

    Μου αρέσει!

  5. greekadder said

    Ελληνική Νομαρχία Ανωνύμου του Έλληνος.
    Συντεθείς τε καὶ τύποις ἐκδοθεὶς ἰδίοις ἀναλώμασι πρὸς ὠφέλειαν τῶν Ἑλλήνων ΠΑΡΑ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ Ἐν Ἰταλίᾳ. 1806. ΣΤΟΧΑΣΟΥ ΚΑΙ ΑΡΚΕΙ…………..(Σαν να μην πέρασε μια μέρα)

    Ἑκατὸν χιλιάδες, καὶ ἴσως περισσότεροι, μαυροφορεμένοι (32) ζῶσιν ἀργοὶ καὶ τρέφονται ἀπὸ τοὺς ἵδρωτας τῶν ταλαιπώρων καὶ πτωχῶν Ἑλλήνων. Τόσαι ἑκατοντάδες μοναστήρια, ὁποὺ πανταχόθεν εὑρίσκονται, εἶναι τόσαι πληγαὶ εἰς τὴν πατρίδα, ἐπειδή, χωρὶς νὰ τὴν ὠφελήσουν εἰς τὸ παραμικρόν, τρώγοσι τοὺς καρπούς της καὶ φυλάττουσι τοὺς λύκους, διὰ νὰ ἁρπάζουν καὶ ξεσχίζουν τὰ ἀθῶα καὶ ἱλαρὰ πρόβατα τῆς ποίμνης τοῦ Χριστοῦ (33). Ἰδού, ὦ Ἕλληνες, ἀγαπητοί μου ἀδελφοί, ἡ σημερινὴ ἀθλία καὶ φοβερὰ κατάστασις τοῦ ἑλληνικοῦ ἱερατείου, καὶ ἡ πρώτη αἰτία ὁποὺ ἀργοπορεῖ τὴν ἐλευθέρωσιν τῆς Ἑλλάδος…………

    Μου αρέσει!

    • V. said

      Τί εἶχε πεῖ ὁ Στρατηγός και Ηρωας της Επανάστασης του 1821 Μακρυγιάννης γιά τούς παπάδες:
      «…Καί βρίζουν, οἱ πουλημένοι εἰς τούς ξένους, καί τούς παπάδες μας, ὅπου τους ζυγίζουν ἄνανδρους καί ἀπόλεμους.
      Ἐμεῖς τούς παπάδες τούς εἴχαμε μαζί εἰς κάθε μετερίζι, εἰς κάθε πόνον καί δυστυχίαν.
      Όχι μόνον διά νά βλογᾶνε τά ὄπλα τά ἱερά, ἀλλά καί αὐτοί μέ…
      ντουφέκι καί γιαταγάνι, πολέμωντας ὡσάν λιοντάρια,
      Ντροπή Ἕλληνες….
      Μακρυγιάννης»

      Μου αρέσει!

      • apellis said

        και αυτός που έγραψε την Ελληνική Νομαρχία, πουλημένος ήταν όπως αποδείχθηκε. Όλοι θεωρούν ότι ήταν ο Κωλέτης.
        Και αυτά που έγραψε ο Μακρυγιάννης για τους κάθε λογής Κωλέτηδες τα έγραψε….

        Μου αρέσει!

    • Миша said

      «Ανωνύμου του έλληνος»

      Κι αν, λέμε, ο ανώνυμος ο Έλλην ήταν κολλητάρι του Μέττερνιχ, πρακτοράντζα της «Ιερας Συμμαχίας», των τροϊκανων της εποχής, δεν έχει καμμία σημασία , ε;;;

      Και το ότι μόλις ήρθαν οι Βαυαροί το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν να καταστρέψουν μοναστήρια και να γκρεμίσουν εκκλησιές , δεν έχει καμμία σχέση με το παραπάνω κείμενο φαντάζομαι….

      Για να γράψει τότε ο μέγας Μακρυγιάννης:

      «Αφάνισαν ολως διόλου τά μοναστήρια καί οί καημένοι οί καλόγεροι, όπου αφανίστηκαν εις τόν αγώνα, πεθαίνουν της πείνας μέσα στους δρόμους, όπου αυτά τά μοναστήρια ήταν τά πρώτα προπύργια της άπανάστασής μας. «Οτι έκεΐ ήταν καί οί τζεμπιχανέδες μας (πυριτιδαποθήκες) κι’ ολα τά αναγκαία του πολέμου- οτ’ ήταν παράμερον καί μυστήριον άπό τους Τούρκους. Καί θυσίασαν οί καϊμένοι οί καλόγεροι καί σκοτώ­θηκαν οί περισσότεροι εις τόν αγώνα. Καί οί Μπαυαρέζοι παντήχαιναν, οτ’ είναι οί Καπουτζΐνοι της Ευρώπης, δέν ήξε­ραν οτ’ είναι σεμνοί, κι’ αγαθοί άνθρωποι καί μέ τά έργα των χεριών τους απόχτησαν αυτά, άγωνίζοντας καί δουλεύοντας τόσους αιώνες- καί ζούσαν μαζί τους τόσοι φτωχοί κι’ έτρω­γαν ψωμί… καί χάλασαν (οί Μπαυαρέζοι) καί ρήμαξαν όλους τους ναούς των μοναστηριών.»

      Ποιος αραγε είχε δίκιο ;;; Ο ανώνυμος Ελληνόφωνος (γιατί άραγε ανώνυμος 😉 ή ο Μακρυγιάννης που πολέμησε για την λευτεριά και γνώριζε εκ των έσω τι και ποιος συνεισέφερε στον Αγώνα;

      Μου αρέσει!

      • Zanglos said

        «Ελληνική Νομαρχία Ήτοι Λόγος Περί Ελευθερίας – Συντεθείς και Τύποις εκδοθείς ιδίοις
        αναλώμασι προς ωφέλειαν των Ελλήνων ΠΑΡΑ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ – Εν Ιταλία 1806».

        Ο Ανώνυμος Έλλην με το φλογερό και ρωμαλέο κείμενο της “Ελληνικής Νομαρχίας”
        εμψυχώνει το πεσμένο ηθικό των Ελλήνων για την επανάσταση.

        “Είναι ντροπή μας να περιμένουμε απελευθέρωση από τους ξένους.
        Εθνική συμφορά όταν δεν πιστεύουμε στις δικές μας δυνάμεις.
        Όσοι πατούν σε θρόνο είναι όλοι τους τύραννοι.
        Δεν πρέπει να τους εμπιστευόμαστε.»

        “Όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά” έγραφε ο Ρήγας και ελεύθεροι ήταν
        μόνο οι πρόγονοί μας που με την ελευθερία και τη γενναιότητά τους είχαν μεγαλουργήσει.
        “Η Ελλάς γεννά ακόμα Λεωνίδες και Θεμιστοκλείς” ενώ αντίθετα το ιερατείο
        και η ολιγαρχία παρατείνουν τη σκλαβιά.

        Στη μακρά κατηγορία του ο “Άγνωστος Έλληνας” καταδικάζει το πατριαρχείο και την ανθελληνική του στάση.
        Αρχιεπισκόπους, επισκόπους, κληρικούς και μοναχούς που στο βωμό της αμάθειας
        και της αγάπης τους για το χρήμα, ανενδοίαστα συνεργάζονται με τον κατακτητή.

        Είναι αγύρτες και προδότες που κηρύσσουν, χωρίς ντροπή, την εθελοδουλία και την υπομονή, ζητώντας αγόγγυστα
        να υποφέρουμε την τυραννία με ελαφρά την καρδιά, γιατί έτσι πρέπει να πληρώνουμε τα αμαρτήματά μας.
        Ούτε μια φορά δεν κήρυξαν από τον άμβωνα “Μάχου υπέρ πίστεως και πατρίδος”.

        Μου αρέσει!

      • Modestus said

        Zaglos, πατριώτη του κ*λου που μιλάς εκ του ασφαλούς από την Σουηδία, άιντε γλύψε τον κ*λο κανενός Σουηδού να σου δώσει κανά φραγκάκι, ραγιά οσφυοκάμπτη κι άσε μας εμάς στην ησυχία μας. Άιντε γιατί κάθε κ*λοτρυπίδα εδώ έχει και άποψη. Δεν μου λές καραγκιοζοπαίχτη ο Παπαφλέσσας τι ήταν; Ο Αθανάσιος Διάκος; Μήπως έζησες και στην εποχή του Μακρυγιάννη και τον διαψεύδεις κιόλας; Βεβαίως και υπήρχαν και προδότες μέσα στον κλήρο εκείνη την εποχή. Όπως υπήρχαν και προδότες μέσα και στους υπόλοιπους Έλληνες. Και τώρα το ίδιο υπάρχουν σωστοί ιερείς και αρχιερείς και κακοί. Αλλά τι μιλάω σε σένα είσαι τόσο μ@λ@κ@ς που ότι λέμε στου κουφού την πόρτα πάρε την πόρτα και φύγε.

        Μου αρέσει!

      • apellis said

        Миша

        Κάπου εδώ κολλάει και η ιστορία με τον θρυλικό Παπουλάκο, αν τον γνωρίζεις!
        Ξεσήκωσε όλο τον Μωριά εναντίον των πρωτεσταντών βασιλέων, που εκείνη την εποχή ήθελαν να καθιερώσουν τον όρκο στα δικαστήρια, αντίθετα στις ευαγγελικές εντολές. Ο παπουλάκος τελικά εκτοπίστηκε σε ένα μοναστήρι των Κυκλάδων, όπου απεβίωσε. Μαρτυρίες λένε ότι είχε οσιακό τέλος και το χάρισμα της διόρασης.
        Κυνηγήθηκε και αυτός και οι οπαδοί του, ανάμεσα σε αυτούς και ο Νικηταράς, που μάλιστα φυλακίστηκε για ένα διάστημα στο κάστρο του Ρίο!
        Αυτοί ήταν πάντα! Ο πρωτεσταντικός δάκτυλος για την αλλοίωση του ορθόδοξου φρονήματος!
        Και αυτοί είναι! Καταδίωξαν τους Έλληνες αγωνιστές και τους πνευματικούς τους ηγέτες. Και τώρα το ίδιο κάνουν (ο Εφραίμ είναι μόνο η αφορμή) και οι Ζάνγκλοι είναι οι προπαγανδιστές τους….

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Απελλή

        Αν δεις τι έλεγαν οι Βαυαροί του Οθωνα για τους έλληνες, την επανάσταση , και την Εκκλησία θα νομίσεις πως διαβάζεις Βερέμη και ελληνική νομαρχία …

        Θα τα μαζέψω, και θα τα δημοσιεύσω …είναι καταπληκτικές οι ομοιότητες, σαν κλωνοποίηση

        Μου αρέσει!

    • Zanglos said

      Ελληνική Νομαρχία Ανωνύμου του Έλληνος.

      «..Ἀπὸ τότε, λοιπόν, ὁποὺ ἐστερεώθη ὁ χριστιανισμός, ἕως εἰς τοὺς 1453, ἀντὶς νὰ αὐξήσουν τὰ μέσα τῆς ἐλευθερώσεώς των, φεῦ! ἐσμικρύνοντο. Ἡ δεισιδαιμονία καὶ ὁ ψευδής τε καὶ μάταιος ζῆλος τῶν ἱερέων καὶ πατριαρχῶν, κατεκυρίευσεν τὰς ψυχὰς τῶν βασιλέων, οἱ ὁποῖοι, ἀντὶς νὰ ἐπιμελοῦντο εἰς τὸ νὰ διοικῶσι τὸν λαόν, καθὼς ἔπρεπε, ἄλλο δὲν ἐστοχάζοντο, παρὰ νὰ φιλονικῶσι, καὶ νὰ κτίζωσιν ἐκκλησίας. Τότε εἰς τὴν Ἑλλάδα ἐφάνησαν τρεῖς κυριότητες· ἡ τυραννία, τὸ ἱερατεῖον, καὶ ἡ εὐγένεια, αἱ ὁποῖαι διὰ ἕνδεκα αἰῶνας σχεδόν, κατέφθειραν τοὺς Ἕλληνας καὶ κατερήμωσαν τὴν Ἑλλάδα. Ἡ ματαιότης τῶν πατριαρχῶν, καὶ πάπων ἐπροξένησεν τὸ σχίσμα ἀναμέσον ἡμῶν καὶ τῶν Λατίνων, καὶ ἡ δεισιδαιμονία ἥνωσεν εἰς αὐτὸ ἓν μῖσος φοβερὸν μέχρι τῆς σήμερον..»

      Μου αρέσει!

      • V. said

        «Ελληνική Νομαρχία Ανωνύμου του Έλληνος»
        Έντεκα αιώνες Βυζαντινής αυτοκρατορίας δέν άρεσαν λοιπόν στον Ανώνυμο, όχι Έλληνα αλλά Εφιάλτη.
        Προφανώς θα του άρεσαν τα 400 χρόνια Τουρκοκρατίας που επακολούθησαν και η μουφτήδες των μουσουλμάνων.
        Να μην ξεχνάμε τον προδότη Δ.Νενέκο που έγινε και μπέης.

        Μου αρέσει!

      • apellis said

        **, δεν αφήνεις τίποτα ανέγγιχτο, όλα τα μαγαρίζεις Ζανγκλο-ζαβέ.
        Κάτσε στην ασφάλεια της Σουηδίας πατριώτη του κ* και μη μας κάνεις κριτική εκ του ασφαλούς, ανώτερε πίθηκε!!
        Και μην τολμάς να πιάνεις στο στόμα σου ήρωες και πατριώτες που σκοτώθηκαν με το όνομα του Χριστού στα χείλη τους!
        Μπαγλαμά καλικάντζαρε!!

        Μου αρέσει!

      • Ζanglos,στο έχω ξαναπεί ,μην ασχολείσαι με όλους αυτούς τους ηλίθιους σκοταδιστές ,θρησκόληπτους που σε βρίζουν.
        Αυτοί ζούν μέσα στο σκοτάδι του Μεσαίωνα που με τόση λύσσα υπερασπίζονται. Ότι ποιό οπισθοδρομικό,ότι ποιό
        βρώμικο και ότι ποιό ανθελληνικό ,είναι στο ρεπερτόριο τους.Μέχρι την Νομαρχία του Ανωνύμου Έλληνος ,προσπαθούν να παραχαράξουν οι προσκυνημένοι,σκέψου λοιπόν τι γινότανε στα χρόνια της καταστροφής του Ελληνισμού !!! Γι αυτό
        δεν άφησαν τίποτα στο πέρασμα τους όλοι αυτοί οι αφιονισμένοι με την εισαγώμενη Εβραική αίρεση και ξέσπασαν κατά
        του Ελληνικού πολιτισμού.
        Αλλά να ξέρεις ότι η ιστορία ήδη εκδικείται τα κακουργήματα τους.Ο Ελληνικός λαός αφυπνίζεται ,μαθαίνει για τις πράξεις τους και η ώρα της κάθαρσης έρχεται γρηγορότερα από ότι νομίζουν. Η ελευθερία για την Πατρίδα μας είναι κοντά.

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Κι΄ ἔλεγα πού εἶναι ὁ ἀνθέλληνας νεοταξίτης……

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Φίλτατε ΖΑΝΓΛΙΕ

        .Δέν είναι καιρός νά διασταυρώνουμε ξίφη μέ συμπαρτιώτες,έστω καί άν έχουν διαμετρικά αντίθετες απόψεις μέ εμάς(μείναμε πολύ λίγοι γιά τέτοιες πολυτέλειες).Οι άπόψεις σου(άπόλυτα σεβαστές από μένα)γιάτί πιστεύω στήν πολυφωνία ακόμα καί άν οί άπόψεις τών άλλων μέ ενοχλούν άφόρητα.
        Εκείνο πού με γεμίζει αηδία όμως είναι ή χρήση χυδαίου υβρεολογίου άντί τής πρόταξης επιχειρημάτων καί ‘εδώ σου δίνω
        απόλυτο δίκαιο.
        …Δυστυχώς ό έλληνας λόγος περιείλθεν ές γλώτταν βαρβάρων.

        Μου αρέσει!

      • apellis said

        Ποιος σου δίνει ρε τσαρλατάνε το δικαίωμα να σφετερίζεσαι και να μονοπωλείς το όνομα του ΕΛΛΗΝΑ;;;;

        (Ο Ελληνικός λαός αφυπνίζεται)

        Χαχαχαχαχαχα!

        Ποιος λαός ρε ΠΟΡΤΟΓΑΛΕ; Της Σουηδίας;;;;

        Για μετρηθείτε ρε, να δούμε πόσοι είστε;
        Μια θλιβερή και μίζερη ομαδούλα!

        Μου αρέσει!

      • Zanglos said

        Φίλτατε Ακέλας
        Με δίνει μεγάλη χαρά η δίκαιη κριτική σου.

        Όπως είδες καλώς η κακώς, ανέβασα κάτι από την ”Ελληνική Νομαρχία” και πέσανε σαν
        ύαινες να με φάνε με χυδαιότητες, και από πάνω με κατηγορούν ότι εγώ βρίζω!

        Αυτό εγώ το εννοώ σαν γνώρισμα των σιωνιστών και χριστιανών,όπου πάντα
        αντιστρέφουν και εχθρεύονται την αλήθεια και υμνούν το ψέμα.

        Μου αρέσει!

      • Χαχαχαχα πλακωσανε τα τσογλανια της αναρχο»ελληνολατρειας»!
        Ειναι τοσο ζωα που δεν καταλαβαινουν πως αν η «θρησκεια» τους υπηρχε σημερα, οι ιδιοι που κλεινουν τον π. Εφραιμ στη φυλακη, θα εκλειναν μεσα και τους δικους τους «ιερεις»!
        Συνεχιστε μοσχαρια να κοιμαστε τον υπνο του δικαιου…μεχρι να ξυπνησετε αποτομα μια και καλη!

        Μου αρέσει!

      • Zanglos said

        ”..ελληνολατρειας”!
        Ναι εμείς οι Έλληνες λατρεύουμε τους Έλληνες, είμαστε Ελληνολάτρες!
        Εσύ τι λατρεύεις δημητράκη? Τους απογόνους του avraam?

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Βρωμερέ ἰσλαμολάτρη ἀνθέλληνα,χῶσου στή τρῦπα σου πάλι, πού θά πιάσης στό βρωμερό στόμα σου τούς ΕΛΛΗΝΕΣ…..

        Μου αρέσει!

      • Zanglos said

        Μάθε να διαβάζεις μωρή τριχωτή πατσαβούρα

        Μου αρέσει!

    • Πελασγός ο Μιλήσιος said

      Άσε το Ρήγα στην άκρη, greekadder.

      Όταν οι Βαυαροί, κατέφθασαν στην Ελλάδα,(οποία σύμπτωσις…), υπήρχαν στην Ελλάδα 500 ανδρικά Μοναστήρια. Έκλεισαν 412.
      Γυνακεία 40, από τα οποία έμειναν μόνο τρία.
      Εντελώς συμπτωματικά, δεν έκλεισε κανένα Καθολικό μοναστήρι.
      Στα 1833, μια επιτροπή με προεξάρχοντα τον Αρχιμανδρίτη Θεόκλητο Φαρμακίδη, φαντάζομαι ότι θα τον θαυμάζεις αυτόν γιατί βρίσκεται στην πνευματική σου εμβέλεια, διανοούμενος και τα τοιαύτα…,απεφάσισε ομοφώνως, ότι η Εκκλησία του Βασιλείου της Ελλάδος στο εξής θα είναι ανεξάρτητος και αυτοκέφαλος…

      Αν διαθέτεις καθόλου πολιτική αντίληψη, μάθε ότι ο Γέρων Εφραίμ, θα είναι το σημείο αναφοράς παρομοίων ενεργειών από τους Κατοχικούς Εξάρχους σου.
      Και να το καταλάβεις καλύτερα, κατόπιν ενεργειών του …τοποτηρητή που εγκαταβιώνει στο Φανάρι (αδυνατώ να τον προφέρω ακόμη και το όνομά του) θα τοποθετηθεί Ηγούμενος στην Ι.Μ.Βατοπαιδίου, άνθρωπος της αρεσκείας των …προισταμένων του. Καταλαβαίνεις τι εννοώ.
      Μα θα μου πείς, δεν μπορούν να το κάνουν ,διότι υπάρχει το αυτοδιοίκητο…
      Ακόμα και γιαυτό, έχει λύσεις η Νέα Τάξη…
      Όταν θα το δεις, αυτό που τώρα στο «προτυπώνω», τότε θα μετανοιώσεις ακόμα και σύ.
      Μόνο που τότε δεν θα ισχύει το «στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα».

      Άστον λοιπόν το Ρήγα, εκεί που είναι, και ας πάψουμε να επικαλούμαστε αποσπασματικά εδάφια,έστω αποδεκτών από την Ιστορία καταξιωμένων προσώπων της, εκεί που δεν ταιριάζουν.

      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

      ΠΕλασγός ο Μιλήσιος

      Μου αρέσει!

      • Αντάμ Παπαντάμ said

        Πελάσγέ Μιλήσιε ,κρίμα το όνομα που χρησιμοποιείς ,περαπλανητικό είναι ,μάλλον κρατικοδίαιτο μουντζαχεντίν ρασοφόρο σε κόβω .
        Δεν πειράζει όμως κάποια στιγμή οι Έλληνες θα μάθουν την πραγματική ιστορία τους ,ευτυχώς ζούμε στις ημέρες που επανελληνιζόμαστε ,θα πάρει χρόνο φυσικά

        Μου αρέσει!

      • Πελασγός ο Μιλήσιος said

        Έλκω την καταγωγήν από την αρχαία Μίλητο απαίδευτε ισλαμοφανή, ως εκ του ονόματός σου συμπεραίνω.
        Η αρχαία Μίλητος, ισλαμοφανή, ονομάζονταν Λελεγηίς. Και εκ καταγωγής και εξ’ονόματος είμαι Έλλην, υβριστή.
        Μάθε λοιπόν ότι «ρασοφόρος» δεν είμαι, ούτε κρατικοδίαιτος είμαι.

        Ένα πράγμα να ξέρετε, θαμώνες και τρόφιμοι των ΜΚΟ, που υποδύεστε τους νεοεθνικούς και όλες τις σέκτες της δυσώνυμης πρεσβείας.
        Η παιδεία μου, εγκύκλιος, κλασική, πατερική, «κυβερνητική», κβαντική, μου επιτρέπει να σας διαχειρίζομαι αναλόγως της γραματείας που εγκολπώνεσθε ή της αγραμματοσύνης που σας διακρίνει.
        Να ξέρετε, ότι θα βρίσκομαι πάντα μπροστά σας, όχι για να αντικρούσω την ημιμάθειά σας και εν πολλοίς την πλάνη σας, αλλά για να τροχειοδείξω στους εντολείς σας, ότι υπάρχουν ΕΛΛΗΝΕΣ ακόμα στην πατρίδα μου.

        Εφιάλτες,
        Βούρ τώρα, για τη δυσώνυμη πρεσβεία…

        Πελασγός ο Μιλήσιος

        Μου αρέσει!

      • apellis said

        Αδελφέ Έλληνα Πελασγέ!

        Σου στέλνω τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς μου.
        Θα βρουν πολλούς από εμάς μπροστά τους!

        Χρόνια σου πολλά και καλά!

        Μου αρέσει!

      • Πελασγός said

        Ενώ το «Αντάμ Παπαντάμ» είναι απώτατο όνομα των Έλλήνων…

        Οι Έλληνες πάντα είμασταν ανεξίθρησκοι.
        Ποτέ δεν διχαστήκαμε για θρησκείες.
        Και κανείς δεν θα καταφέρει κάτι τέτοιο ποτέ.
        Ο καθένας ελεύθερα ας πιστεύει ότι θέλει.

        Μιλήσιε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

        Μου αρέσει!

      • Πελασγός ο Μιλήσιος said

        APELLIS, και Συνονόματε Πελασγέ, και ών κατά διάνοιαν μνημονεύω,

        ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ
        ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

        ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

        Πελασγός ο Μιλήσιος

        Μου αρέσει!

    • Κόριννα said

      Greekadder,
      Καί τί λέει ὁ Φωτᾶκος γιά τὸν κλῆρο στὰ ἀπομνημονευματά του;
      Μερικές προτάσεις:

      «Ὁ Ἑλληνικὸς κλῆρος ἦτο προωρισμένος ἄνωθεν διά νά βρεθῆ,τόσον φιλόπατρις καί νὰ σωση ὅλο τὸ Ἔθνος…….ἄλλο στήριγμα καὶ παρηγορία δέν εἶχε τὸ Ἔθνος εἰ μή μόνον τὴν Θρησκεία(πού πᾶτε νὰ ξεπατώσετε,ἀχρεῖοι)….κατὰ δὲ τὴν ἐπανάστασι πρῶτος ἐφάνη μέ τόν σταυρό καὶ τὴν σπάθην εἴς τάς χείρας….αὐτὸς ἐφύλαξε τὰ γράμματα καὶ τὴν γλῶσσα.

      Σοῦ εἶπα,ἄλλαξέ το σὲ Blackadder,μόνο πού δὲν θἄχης τὸ χιοῦμορ τοῦ Attkinson.

      Μου αρέσει!

      • Οι υπερωρίες σου πληρώνονται κανονικά ,απ’ότι βλέπω.Όπότε συνεχισε απερίσπαστη το …Εθνοσωτήριο έργο σου…

        Μου αρέσει!

      • Γιατι τους βαζεις τα Απομνημονευματα των αγωνιστων του 1821;
        Δεν τα γνωριζουν αυτα «αι ελληνολατραι».
        Μονο τις αρλουμπες του Ρασια και τις «αποκαλυψεις» του εβραιο-Δαυλου ξερουν…

        Μου αρέσει!

      • Αντάμ Παπαντάμ said

        Πελασγέ ζητώ συγνώμη για το ρασοφόρος μουτζαχεντ’ιμ ,΄φυσικά και δεν είμαι ισλαμοφανής ,,φαντάζομε με αποκαλείς έτσι εξαιτίας της επίθεσης που σου έκανα ,.
        Δεν είμαι πολέμιος του χριστιανισμού ,απλώς εκνευρίζομε αφάνταστα όταν δίνουμε συνχωροχάρτι στον Εφραίμ μονο και μόνο για το σχίσμα του .
        ‘Οσο για το αντάμ παπαντάμ δεν έχει καμιά σχέση με τα πιστεύω μου, περισσότερο για να ξεχωρίζει το χρησιμοποιώ .
        Συνχαρητήρια για την ορθή χρήση της Ελληνικής γραμματείας.

        Μου αρέσει!

  6. kostas said

    τον φυλαει ο θεος..

    Μου αρέσει!

  7. ataktos said

    στο όχι μακρινό παρελθών .. υπάρχει καταγεγραμμένει η ιστορία του Αθανασίου Σ..

    Μου αρέσει!

  8. Telis said

    θα τον σώσει ο Πούτιν και
    το ξανθό γένος……

    Μου αρέσει!

  9. man said

    εγω δεν ξερω αν εκανε κατι η οχι αλλα εστω οτι εκανε, οι πολιτικοι που ειναι??….και εκει να δεις σκανδαλα μονο το βατοπαιδι ειναι? ζημενς,υποβρυχια και αλλα πολλα …..αλλα ολοι θεατες στην υπερπαραγωγη της νεας ταξης πραγματων που εχει μπει για τα καλα στην επιθεση απεναντι στην Ελλαδα στον Χριστιανισμο και ωσονουπω και σε ολη την ανθρωποτητα γενικως…

    Μου αρέσει!

  10. Παρης said

    Πούτιν τι έγινε ρε;
    ξεπάστρεψαν όλους όσους σε στήριξαν
    πότε θα δείξεις τη δύναμη σου;
    στους οπαδούς σου, που ονειρεύονται ότι θα τιμωρήσεις τους άπιστους
    άντε, θα δούμε κανένα δείγμα γραφής;
    αργείς χαρακτηριστικά.

    Μου αρέσει!

  11. stefanos said

    Ο Γέροντας έχει εναποθέσει την ίδια του τη Ζωή αλλά κυρίως τη ψυχή του στην υπηρεσία του Ιησού Χριστού και ιδιαίτερα της Υπεραγίας Θεοτόκου η οποία είναι και η πραγματική ιδιοκτήτρια του Αγίου Όρους. Συνεπώς τα εγκόσμια με την καθημερινή έννοια μικρή σημασία έχουν για αυτόν. Προ δύο ετών σε συνάντηση μαζί του μας μίλησε για τον Αγιο Εφραίμ το Σύρο ο οποίος και αυτός μπήκε στη φυλακή μετα από συκοφαντίες.Όταν παραπονέθηκε στο Θεό γιατι επέτρεψε να διασυρθεί και να μπει στη Φυλακή του απάντησε ότι όταν ήταν μικρός εξαιτίας μιας παιδικής του απροσεξίας είχε πεθάνει το βόδι μιας φτωχής οικογένειας και από αυτό το γεγονός αυτή η οικογένεια είχε πολύ δυστυχήσει. Η φυλακή ήταν ο Κανόνας του. Πιθανά είπε λοιπόν ο Γέροντας και μενα ο κανόνας μου να είναι η φυλακή. Οτι θέλει και επιτρέψει ο Θεός θα γίνει. Αυτός είναι ο Γέροντας Εφραίμ.
    Στα δικά μας τώρα όπως έχω ξανααναφέρει η προφυλάκιση του Γέροντα είναι ο καταλύτης για τη πλήρη διαλυση του σαθρού πολιτικού μας συστήματος. Η αστεία Νουδούλα του πολυχρονεμένου Αντωνάκη (για τους οποίους δυστυχώς τοσο πολύ έχουμε αγωνιστεί) ντρέπεται να μιλήσει για το Γέροντα μήπως την κάνει νταντά ο Ψυχάρης και ο Μπόμπολας. Αιδώς Αργείοι! Εύγε Αντωνάκη, η Νέα Τάξη θα σε κάνει πρωθυπουργό υπάκουο και πειθήνιο. Καλά για την Πασοκιάδα δεν αναφέρομαι ,έχει ήδη σαπίσει και πνιγεται στη σαπίλα της. Όπως έλεγε και ο Γέροντας Παϊσιος τώρα θα λειτουργήσουν οι πνευματικοί νόμοι και αλίμονο για αυτούς που είναι υπαίτιοι ηια το γεγονός ότι πληγώθηκε η Παναγιά μας.

    Μου αρέσει!

    • Миша said

      Στέφανε

      Ας πουμε τα πράγματα με τα ονοματα τους για τους carry-ΌΛΙ-δες…

      Λοιπόν

      ο Ψυχαρης ήταν διοικητής του Όρους και μόλις προσφάτως τον χειροθετησε ΟΦΦΙΚΙΑΛΟ ο Πατισαχ του Φαναρίου

      ο Κοντομηνάς από τον σταθμό του οποίου λύσσαξαν οι Βερυκιοι , είναι κι αυτος στη λίστα των Οφφικιάλων

      Μου αρέσει!

  12. V. said

    Η προσφορά και οι θυσίες του ορθόδοξου κλήρου στην απελευθέρωση της Ελλάδος

    Μια απάντηση σ’ όλους εκείνους τους ανιστόρητους και ανεγκέφαλους υβριστές του τιμημένου ράσου που αμφισβητούν την θυσιαστική και μαρτυρική προσφορά του ορθόδοξου κλήρου για την απελευθέρωση της πατρίδος μας.

    «Ενεργό ρόλο διεδραμάτισε η Εκκλησία όχι μόνον κατά την μεγάλη επανάσταση του 1821, αλλά και στις διάφορες προεπαναστατικές εξεγέρσεις και απελευθερωτικά κινήματα. Οι θάνατοι και απαγχονισμοί, όπως και το άφθονο μαρτυρικό αίμα πατριαρχών, αρχιερέων και απλών κληρικών είχαν ως αποτέλεσμα να ανέλθει το γόητρο και η αίγλη της Ορθοδόξου Εκκλησίας ακόμη περισσότερο στα μάτια του αγωνιζόμενου ελληνικού λαού.

    Μόνον κατά τον 17ο αιώνα εμαρτύρησαν με φρικτό τρόπο επτά οικουμενικοί πατριάρχες (Κύριλλος Λούκαρις δια στραγγαλισμού, Κύριλλος Κουταρής δι’ απαγχονισμού, Παρθένιος Α’ διά δηλητηριάσεως, Παρθένιος Β’ δια στραγγαλισμού, Παρθένιος Γ’ δι’ απαγχονισμού, Γαβριήλ Β’ δι’ απαγχονισμού και Ραφαήλ Β’ δι’ αγρίας θανατώσεως).»

    http://img.pathfinder.gr/clubs/files/61405/166.html

    Μου αρέσει!

  13. […] Πηγή […]

    Μου αρέσει!

  14. […] https://olympia.gr/2011/12/28/efraim/ […]

    Μου αρέσει!

  15. Zanglos said

    Προς Σχολιαστές,
    Με έγινε παρατήρηση για τα σχόλια μου.
    Με αυτά τα αλητάκια Apellis και Modestus που χυδαιολογούν έχετε να πείτε κάτι?
    Η’ οι χριστιανοί αλήτες έχουν το ελεύθερο να χυδαιολογούν?
    Είναι ντροπή για το blog, ντροπή για τους επισκέπτες
    ντροπή και για σας με την δήθεν τάξι σας.

    Μου αρέσει!

    • apellis said

      Ε, αφού (σε) έγινε παρατήρηση για τα σχόλια σου, κάνε και εσύ το σχόλιο σου παρατήρηση!
      Ότι δίνεις λαμβάνεις!
      Και θα λάβεις ακόμη περισσότερα, αφού ισχύει ο νόμος της ανταπόδωσης και της αμοιβαιότητας!
      Εγώ ο χριστιανός «αλήτης» θα σου δείξω, ότι η ντροπή σου είναι ένα σούπερ μίνι που φοράς, αλλά που όταν σκύβεις αφήνει να φαίνεται ο κώλος σου!

      Έμπλεξες φουκαρά!

      Μου αρέσει!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Βρωμιά καί δυσωδία κάθε σχόλιό σου, σαχλόζανγκλε…..

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        Ζαγκλο, εισαι υβριστικος απεναντι σε ολους εμα,δεν το καταλαβαινεις;
        αυτο το «εβραιοχριστιανικο …» υβριζει και ολους εμας που ειμαστε χριστιανοι και
        που ομως δεν βριζουμε ουτε εσενα, ουτε την θρησκευτικη πιστη σου.
        παραφερεσαι νομιζω.

        Μου αρέσει!

      • Zanglos said

        Αλλα Φωτεινή, δεν είπες κάτι για τον απελλή και τον κουασιμόδο? Γιατί?
        Αυτή η μαρίκα με βρίζει συνεχεια, και ναι ο χριστιανισμός
        είναι εβραϊκή αίρεση και αν σε ενοχλεί να αλλάξεις θρησκεία.

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Zanglos

        Δημιουργείς εχθρούς με την φρασεολογία σου κι είναι κακό αυτό…
        Εχεις επιλέξει να ζεις εκτος Ελλάδας, να παντρευτεις αλλοφωνη κι ανελλήνιστη , να μεγαλώνεις τα παιδιά σου ως μισο-ελληνάκια και αντιχριστιανούς…
        κι έρχεσαι μετά να μας παραστησει τον υπερ-έλληνα …
        Δεν σου το επιτρέπουν οι επιλογές σου, κατανόησε το και μετριασε τους τόνους σου και ειδικά την χυδαία φρασεολογία σου.

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        Ζαγκλο,αν εχεις δει δεν μπαινω σε τετοια θεματα σχεδον ποτε.
        και δεν βριζω.
        η αποψη σου ειναι σεβαστη, ομως πρεπει να σου πω οτι το θεμα δεν ειναι το να αλλαξω εγω θρησκευμα,
        (και θα επρεπε να σταματησεις και με αυτου του ειδου τις« νουθεσιες» διοτι δεν νομιζω οτι ειναι θεμα που σε αφορα»),
        οσο το γεγονος οτι προσβαλλεις ολους εμας επιτιθεμενος στην Χριστιανικη θρησκεια κατα αυτον τον τροπο.
        αν η Μαρια,η ο Απελλης,θεωρησω οτι με προσβαλλουν με τα σχολια τους προσωπικα,θα τους πω το ιδιο.
        εγω ποτε δεν θα επετρεπα στον εαυτο μου να γραψω σχολιο για τα θρησκευτικα πιστευω σου υβριστικο ,
        απο σεβασμο σε σενα και στους ομοιδεατες σου.
        ποσο μαλλον να σου πω να αλλαξεις θρησκεια.
        τα δικα σου πιστευω δεν με ενοχλουν,τα δικα μου γιατι ενοχλουν εσενα και γινεσαι τοσο επιθετικος;
        ολες αυτες τις μερες,δεν εκανες τιποτα αλλο.
        και ειναι Χριστουγεννα.
        αυτη η συμπεριφορα σου ειναι πολυ προκλητικη,δεν το καταλαβαινεις;

        Μου αρέσει!

      • Zanglos said

        Εσύ γιατί το παίζεις σκεπτόμενος, θα απαντήσω μονο σε σένα.

        Δεν επέλεξα να ζήσω σε άλλη χωρα, η τύχη μου τα έφερε έτσι,
        Το ”αλλοφωνη, ανελλήνιστη, τα παιδιά σου μισο-ελληνάκια”
        Είναι σάπια λόγια από σάπιο μυαλό βγαλμένα.

        Δεν μου το επιτρέπουν οι επιλογές μου να σχολιάζω και να αισθάνομαι Έλληνας?
        Εσύ θα μου το πεις αυτό που είσαι βούλγαρος και αναρχικός?

        Και ειδικά η χυδαία φρασεολογία μου!
        Για κοίτα τα σχόλια λοιπόν! Έχεις λογική κριτική?
        Η’ είσαι ένας ψεύτης και υποκριτής?

        Μου αρέσει!

      • Zanglos said

        Δε μου λες Φωτεινή, είναι ύβρεις για την πιστη σου να αναρτήσω πέντε αράδες από την
        “Ελληνική Νομαρχία”? Αυτό έγραψα σήμερα και εισέπραξα χυδαιολογίες και εσύ
        με επιτίθεσαι ότι βρίζω! Αυτή είναι η λογική ολονών σας!

        Μου αρέσει!

      • ** ρε άνθρωπε, σε πήρανε χαμπάρι και οι πέτρες.

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        Ζαγκλο,ειπα εγω τιποτα για αυτο που αναρτησες;
        δες το σχολιο μου των 2:14.
        για αλλο πραγμα σου εγραψα το σχολιο και στο εξηγω κιολας..
        μην υπερβαλλεις τωρα και μην λες πραγματα που δεν ισχυουν.
        λιγη μοντερατσιονε στις εκφρασεις κανει καλο ,ποτε κακο.
        ξαναδιαβασετο και θα δεις.

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Μωρέ μπορείς να αισθάνεσαι και ΕΛ και Θωρ και βασιλιάς Όλαφ .
        Το θέμα είναι τι αποδεικνυουν οι επιλογες σου…
        Γι αυτό κάνε κράτει με τις υβρεις σου στα ιερά και τα όσια τουτου του τόπου γιατί θ ακους καραϊσκάκεια μπινελίκια …

        Μου αρέσει!

    • ΜΑΡΙΑ said

      Ἰσλαμολάτρη ζαβέ,βρές τρῦπα νά κρυφτῆς…..ἀνθέλληνα,νεοταξίτη,οὔστ ἀπό δῶ.

      Μου αρέσει!

    • Vassilis said

      Πιστεύω σαν γνήσιος Έλληνας στο διάλογο και νομίζω ότι βρισιές και τοιαύτα μεταξύ των διαλεγομένων δεν αρμόζουν σε Έλληνες που έκαναν τον λόγο επιστήμη (διαλεκτική). Προσπαθείστε να μην είστε τόσο φανατικοί που να μην ανέχεστε τις θέσεις των άλλων. Καλή Χρονιά σε όλους.

      Μου αρέσει!

      • apellis said

        Βασίλη, δεν είμαστε τρελοί, ούτε μας τσίμπησε η μυίγα!
        Αν έγραφε όπως εσύ, τίποτα και κανείς δεν θα τον ενοχλούσε!
        Το πολύ-πολύ να αδιαφορούσα για τα λεγόμενα του.
        Τώρα όμως, και μετά από την κατά συρροή προκλητική βλασφημία του τέτοιες άγιες ημέρες, θα του πιω το αίμα. Και πείτε ότι θέλετε!
        Χριστιανοί μπορεί να είμαστε, αλλά όχι και μαλάκες!
        Για μένα δεν ισχύει το «σφάξε με αγά μου να αγιάσω».
        Του αλλάξω τον αδόξαστο, πριν προλάβει να πει το αμήν!!!
        Έχει κάνει πλέον πολλούς εχθρούς στην Ολυμπία!

        Μου αρέσει!

    • ΜΑΡΙΑ said

      Καλή χρονιά Vassilis,

      Σάν γνήσια Ἑλληνίδα,ὅταν προσβάλλουν τήν Πατρίδα μου,τήν Θρησκεία μου καί τήν Οἰκογένειά μου,ΔΕΝ κάνω διάλογο…..ΒΑΡΑΩ.

      Νά τό βάλουν καλά στό μυαλό τους, τά ἰσλαμολάγνα τσιράκια τῶν νεοταξιτῶν…..
      ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ!

      Μου αρέσει!

    • sxoliastes said

      @Ζanglos,
      άκου φίλε, πάνω απο τα σχόλια δεν μπορούμε να είμαστε συνέχεια, πριν λοιπόν πείς οτιδήποτε, μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί σηκώνουν θύελλα διαμαρτυριών τα σχόλιά σου; Συμβαίνει το ίδιο με οποιονδήποτε άλλον σχολιαστή ή είχαμε προηγούμενα μαζί σου; Σου επαναλαμβάνω οτι οι απόψεις όλες είναι ανοιχτές σε διάλογο όταν δεν θίγουν στοχευμένα και επανειλημμένα πίστη και πρόσωπα άλλων σχολιαστών, αυτή είναι η τακτική που εφαρμόζουμε και σου συστήνω να την εφαρμόσεις όσο θέλεις να συμμετέχεις στους σχολιασμούς εδω μέσα. Σου έχω κόψει σχόλια και δεν θα διστάσω να το επαναλάβω και σε όποιον εκτίθεται με ύβρεις προς τους συνομιλητές του και δεν σέβεται ούτε τη δουλειά που κάνουμε, ούτε το αναγνωστικό μας κοινό. Καλημέρα και καλή συνέχεια σε όλους.

      Μου αρέσει!

      • Απολλώνιος said

        Να κάνω μία επισήμανση,πολλές φορές ακόμα και ντοκουμέντα και ιστορικές αποδείξεις,αντιμετωπίζονται από τον απέναντι ως προσβολή της πίστης του,αυτό όμως λέγεται στρουθοκαμηλισμός.Και μια γρήγορη σταχυολόγηση…–σκύλε,κοπρόσκυλο,τσιράκι,μισέλληνα,γλοιώδες υποκείμενο,κτηνοβάτη,ζαβέ,ψόφα επιτέλους κτλ–μήπως να διαγράφονταν από όποιον και αν προέρχονται;

        Μου αρέσει!

      • Zanglos said

        Ευχαριστώ για την απάντηση.

        Η θύελλα διαμαρτυριών είναι από 3-4 άτομα που καταλαβαίνουν
        σαν ύβρεις την κριτική στην ορθοδοξία και απαντούν με χυδαιολογίες.

        Όπως μπορείς να δεις, σήμερα ανέβασα ένα κομμάτι της “Ελληνικής Νομαρχίας”
        και λύσσαξαν να χυδαιολογούν, απειλούν και συνεχίζουν! Είναι ύβρεις η Ελληνική Νομαρχία?

        Αν η Ολυμπία είναι ένα χριστιανικό blog και απαγορεύεται έστω
        και η προσεκτική κριτική, να μου το μπείτε να αποχωρήσω!
        Εγώ πίστευα ότι είμαι σε ένα Ελληνικό ουδέτερο blog που τολμά να γράψει αλήθειες.

        Παρακαλώ να διαγράψετε όλα τα σχόλια που περιέχουν προσωπικές ύβρεις.
        Και να γίνει παρατήρηση στους: Μαρία, Απελλής, Modestus και Ανώνυμος Έλληνας.

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἰσλαμοόρκ ,τά νεοταξίτικα τσιράκια σάν καί τοῦ λόγου σου,θά χτυπιοῦνται ἀλύπητα……
        Κλαψούρισε ὅσο θές,τσιουάουα….

        Μου αρέσει!

      • Απολλώνιος said

        ΑΨΟΓΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΥΑΛΟ ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΙΣΟΥΝ,ΟΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΘΑ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ.

        Μου αρέσει!

      • Zanglos said

        Πατσαβούρα κακομούτσουνη,
        κανεις δεν σε θέλει και εδώ βγάζεις την μπόχα σου! 🙂

        Μου αρέσει!

  16. Απολλώνιος said

    ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΥΤΗ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΕΦΡΑΙΜ,ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ…..

    ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
    Σεβαστοί πατέρες και εν Χριστω αδελφοί χαίρετε πάντοτε εν Κυρίω,

    Οι Κύπριοι μοναχοί του Βατοπεδίου κατ’εντολήν του ηγουμένου Εφραίμ Κουτσού, ρασοφόρο οραματιστή τύπου αγίας Αθανασίας του Αιγάλεω, από τό 1990, πού κατέλαβε παρανόμως τήν Ιερά αυτή Μεγίστη Μονή με μεθοδικότητα κατάφερε πολύ γρήγορα να απομακρύνει όλους τούς πατέρες της Ορθοδόξου ημών Πίστεως καί ιεράς παραδόσεώς μας κόβοντας γιά εμπορία πρώτα τά παρθένα δάση μέ τίς πηγές που ανήκαν στους μοναχούς και μετά τους πήρε και τα πλούσια ιερά κελιά τους, φυσικά με όλα τά υπάρχοντά τους με ανεκτίμητα αντικείμενα που είχαν από τους σεβαστούς γέροντες τους φυλάσσοντας αυτά μέσα στους ιερούς ναούς τους ανά τούς αιώνες καθώς καί όλα τά χρήματά τους καί τά κονάκια τους πού είχαν στη Θεσσαλονίκη από παλιά, όπως του πατρός Αγαθαγγέλου Κοζανίτη, 90χρονου γέροντα του Ι. κελίου Αγίου Νικολάου, 70ήκοντα έτη εν Αγίω Όρη…

    που πήγε να τους ξεφύγει δίδοντας ευλογία τα πράγματά του στην Ιερά Μονή Δοχειαρίου τηλέφωνο 23770 2… πατήρ Γρηγόριος, ή 23… 23… πατήρ Αντύπας, πηγαίνοντάς εκεί από το στενό μονοπάτι, διότι οι πονηροί κύπριοι κλείσανε το μοναδικό δρόμο που υπήρχε για τις Καρυές βάζοντας σιδερένια σύνορα με δύο φύλακες σκοπούς ἐξ ἀρχῆς ἐπί μονίμου βάσεως ζητώντας του να δώσει όρκο τυφλής υπακοής στόν Εφραίμ παραδίδοντας στο Βατοπέδι καί όλα τα χρυσά του.!!! ΑλλάΤο ίδιο πράξανε στον Διάκο Δημήτριο Μυτιληναίο 90χρονο γέροντα του ιερού πλούσιου κελίου Κοιμήσεως της Θεοτόκου όπου 70 έτη έζησε εκεί με άλλους 7 πατριώτες του καλογήρους παράγοντας λάδια, μέλια και κρασιά πολλά, παραδοσιακά και αυτός ο κακόμοιρος προσπάθησε να ξεφύγει στην Ιερά Μονή Ξενοφώντος τηλ. 23770 23… ή 23… παίρνοντας μαζί του και όλες τις λίρες του.!!! Αλλά …

    Τρίτος ο πατήρ Ανδρέας από το χωριό Άγιος Πρόδρομος Χαλκιδικής 100χρονος γέροντας του ιερού κελίου Αγίων Αρχαγγέλων 80ήκοντα έτη στο Άγιον Όρος πήγε και αυτός για λίγο στην ιερά Μονή Ξενοφώντος…. Αλλά …

    Τέταρτος ο πατήρ Παγκράτιος εκ Γοματίου Χαλκιδικής 100χρονος γέροντας του ιερού αρχαίου κελίου Αγίου Προκοπίου 3ου αιώνος με αγιογραφίες μοναδικές του διάσημου αγιογράφου Πανσέληνου, ξέφυγε όντως από τους Κύπριους μετά από 80ήκοντα έτη και πήγε στις Καρυές στη συνοδεία των αγιογράφων Ιωασαφέων πατρός Βασιλείου και πατρός Ιγνατίου τηλέφ. 23770 23… και οι υποτακτικοί του πατήρ Νικηφόρος τηλ.23770 … και ο πατήρ Πρόδρομος τηλ.24… αργότερα έφυγαν σε σκήτες.

    Έβδομος ο πατήρ Άνθιμος Βολιώτης 70χρονος γέροντας του Ιερού κελίου Γενέσεως της Θεοτόκου 40 έτη στο Άγιον Όρος διώχθηκε από τον Εφραίμ και πήγε στο Ιερόν Κελλίον Ζωοδόχου Πηγής Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, ο δε πατήρ Δημήτριος Χιώτης έφυγε στο χωριό του Άγιος Απόστολος Πηλίου καθώς είδε αυτοπροσώπως, όπως μας είπε ο ίδιος, τον ρασοφόρο Εφραίμ Κουτσού μόνο του μέσα στο κεντρικό Ιερό Ναό του Βατοπεδίου να κάνει επικλήσεις πνευμάτων και να μεταμορφώνεται…

    Ένατος ο πατήρ Αθανάσιος 90χρονος γέροντας του ιερού κελίου Προφήτη Ηλία, πέθανε από τη στενοχώρια του βλέποντας όλα αυτά.!!!

    Δέκατος ο πατήρ Νικόλαος 90χρονος γέροντας του ιερού κελίου Αγίου Νικολάου (Αιγυπτίων) ζήτησε βοήθεια από τον επιχειρηματία κ.Πρόδρομο Εμφιετζόγλου ο οποίος του την προσέφερε αμέσως& και οι ρασοφόροι κύπριοι του πήρανε μόνο τον Αρσανά, κονάκι εκεί όπου ψαρεύανε οι υποτακτικοί του χρόνια πολλά πατήρ Μακάριος και πατήρ Χρυσόστομος τηλ. 23770 …

    Ο πατήρ Γεώργιος 70χρονος γέροντας του ιερού κελίου Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου όπως και ο πατήρ Βασίλειος εξ Αθηνών ιερού κελίου Εισόδια της Θεοτόκου μαζί με τον π.Μόδιστο από το Νέο Σούλι Σερρών αγοράσανε καραμπίνες και θα πάρουν το νόμο στα χέρια τους, όπως μας λένε πολύ σύντομα εάν δεν επέμβει η πολιτεία να τους προστατέψει, από τον επικίνδυνο κύπριο ρασοφόρο Εφραίμ Κουτσού που θέλει να τους διώξει και αυτούς από τα ιερά κελιά τους όπως έδιωξαν τον μήνα αυτό τον πατήρ Δομέτιο εκ Θεσσαλονίκης τηλ. 2310 …

    Εδιώξανε οι κύπριοι ακόμα και την συνοδεία 7 πατέρων του ιστορικού ιερού κελίου Αγίου Κωνσταντίνου + Ελένης 3ου αιώνος των τριών αυτάδελφων που έζησαν εκεί 80 έτη μαζί με τον κατά σάρκα πατέρα τους μοναχό Ιωάννη που ήλθαν στο Άγιον Όρος από τα Κατούχια της Μικράς Ασίας. Ο πνευματικός παπά Μηνάς, ο πατήρ Γαβριήλ και ο πατήρ Χαράλαμπος. Και τελευταία οι τρεις γέροντες που έζησαν εκεί ο πατήρ Παΐσιος, ο π. Ανδρόνικος και ο π. Κωνσταντίνος που πολεμήσανε στην Πίνδο το 1940 διώχνοντας τους Ιταλούς και Γερμανούς με τη βοήθεια της Παναγίας αφήνοντας εμάς ελεύθερους, οι δε υποτακτικοί των π. Λάζαρος, π. Ιάκωβος, ο π. Παΐσιος και ο π. Ιωακείμ πήγανε φιλοξενία στο ιερό κελλίον της Κοιμήσεως της Θεοτόκου του γέροντα πατρός Κυρίλλου. τηλ. 23770 2… στην έρημο Καψάλα που οι μακεδονομάχοι παππούδες τους διώξανε τους Βουλγάρους το 1912 από τη Θεσσαλονίκη. Τώρα, ο επικίνδυνος Εφραίμ πούλησε στους Βουλγάρους με ομόλογο το ιερό κελλίον του Αγίου Κωνσταντίνου με όλη την απέραντη περιοχή του για ένα τενεκέ λίρες όπως μας είπε ο Βούλγαρος μοναχός βοτανολόγος πατήρ Νεκτάριος τηλ.23770 2… ότι ο αγοραστής πατριώτης του π. Βενέδικτος προηγούμενος της Ι.Μ.Ζωγράφου (Βουλγαρικό) είναι του παλιού κόμματος της Βουλγαρίας με βλέψεις κατακτητικές για τη Μακεδονία.

    Στην Ιερά Σκήτη του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Δημητρίου με τα 24 κελιά διώξανε οι κύπριοι κατ’εντολήν πάλι του ρασοφόρου Εφραίμ Κουτσού και τους 24 νέους μοναχούς παίρνοντάς τα μετόχια τους έξω και τις επιχορηγήσεις για τη σκήτη οι κύπριοι βατοπεδινοί και οι φτωχοί καλόγεροι φύγανε όλοι μαζί στην Άμφισσα και κάνανε δικό τους μοναστήρι της Παναγίας Ελευθερώτριας- Οδηγήτριας αφήνοντας ολομόναχον εκεί οι Κύπριοι τον δικό τους γέροντα π. Νεκτάριο να φυλάγει τη σκήτη τώρα, από τις κουκουβάγιες και τις αλεπούδες. τηλ. 23770 23…ή 23770 24… καθώς επίσης πήρε ο Εφραίμ και το ιερόν κελλίον Αγίου Υπατίου του 70χρονου γέροντα πατήρ Ιλαρίωνα πρακτικό γιατρό του Αγίου Όρους ο οποίος έπαθε εγκεφαλικό από τη στενοχώρια του και πέθανε όπως μας είπε ο αγροφύλακας Κωνσταντίνος Πούλιος εκ χωρίου Ν. Ρόδα Χαλκιδικής.

    Ο δε 70χρονος γέροντας του ιερού κελίου Γενέσεως της Θεοτόκου πατήρ Αβράμιος πήρε τα λεφτά του και έφυγε μια νύχτα κρυφά από τους Κύπριους και πήγε στις Καρυές στο ιερό κελί της Υπαπαντής του Χριστού του πατρός Γερασίμου Πρασακάκη, τηλ. 23770 23… για να κοιμηθεί εν Κυρίω. Αμήν.

    Εις την σκήτη της Κολιτσού στο ιερό κελίο Άγιοι Θεόδωροι τηλ.23… ο 80χρονος γέροντας πατήρ Βασίλειος πέθανε μόνος του από καρδιά βλέποντας όλα αυτά. Τώρα εκεί μένει προσωρινά ο πατήρ Ιωανίκειος εκ Λήμνου πρώην Ιβηρίτης που παγιδεύτηκε από τους Κύπριους και δεν ξέρει τί να κάνει…. Δυστυχώς εκεί κοντά του μένουν μόνον οι συνοδείες των δύο πνευματικών Ρουμάνων του τυφλού παπά Διονυσίου και του παπά Γιάννη γέροντα του πατρός Αυγουστίνου που τους έχει τρομοκρατήσει παντελώς ο Εφραίμ Κουτσού. Όσο δε την συνοδεία του γέροντος πατρός Νήφωνα εκ της Προύσας της Μικράς Ασίας τους έχει πάρει τα νερά από τις πηγές τους, εκβιάζοντάς τους έτσι να φύγουν από το ιερό κελί της Αγίας Άννας ο πατήρ Αντώνιος και πατήρ Γρηγόριος.

    Στις Καρυές οι Κύπριοι για το ιερό κελί Αγίου Χαραλάμπους Βατοπεδινό, του πατρός Παϊσίου Κρητικού δεν του δώσανε ούτε ένα ευρώ από τα 400.000 ευρώ που πήρανε για την ανακαίνισή του, από το τελευταίο πακέτο στήριξης τον 15Αύγουστο του 2008 που αν μιλήσει αλίμονο του, φόβος και τρόμος ο Εφραίμ Κουτσού… Εδώ στο ιερό κελλίον του Αγίου Χαραλάμπους το 1990 ζούσε ο άγιος 80χρονος γέροντας π.Χαράλαμπος ο κομποσχοινάς, όπου πέθανε από τη στενοχώρια του όταν βρήκε ένα πρωί νεκρό το 40χρονο καλόγερό του π.Χαράλαμπο Βολιώτη που ήλθε από την Αμερική να γίνει μοναχός, δημοσιογράφος το κατά κόσμον επάγγελμα και έκανε έρευνα για τη Μασονία, πώς δρούσε στο Άγιον Όρος… διότι ο Εφραίμ δεν τον έγραφε και αυτόν στο Μοναχολόγιο του Βατοπεδίου όπως συνήθως… περισσότερα γνωρίζει ο παλιός Γραμματέας του Αστυνομικού Τμήματος Καρυών 23770 2….

    Ο Χιώτης 90χρονος γέροντας του ιερού κελίου Αγίου Νικολάου πατήρ Δαμασκηνός Ροδάκης, αγιογράφος, τηλ.23770… δεν του επιτρέπει ο Εφραίμ να μοιράσει τώρα τα υπάρχοντά του στους φτωχούς, όπως λέει το Ευαγγέλιο του Χριστού, προτού πεθάνει μια και δεν του επιτρέπουν να έχει υποτακτικό βοηθό διάδοχο…

    Ο δε 80χρονος γέροντας Κοζανίτης π. Θεόδωρος ο ξυλογλύπτης εγκατέλειψε το ιερό κελίο της Αναλήψεως όπως και ο παραδελφός του πατήρ Ανδρέας και πήγε στην ιερά Μονή Κωνσταμονίτου 23770 …ή 23770 …, για να ησυχάσει από τους Κύπριους Βατοπεδινούς. Όσο για τον γέροντα της Ζωοδόχου Πηγής που είναι μέσα στο Λάκκο δεν ξέρουμε από χρόνια τί απέγινε και χάθηκε παντελώς από το πρόσωπο της γης όπως ο παπά Νεκτάριος Λουκοβίτης τηλ.23770 …. Ίσως γνωρίζει κάτι ο γείτονάς του π. Συμεών Δανούκας εκ Καβάλας γέροντας του ιερού κελίου Αγίου Κλήμη τηλ. 23770 ….

    Η μεγάλη ρωσική σκήτη «Σαράϊ» Αγίου Ανδρέα στις Καρυές όπου ανήκε και αυτή στο Βατοπέδιον χρόνια πολλά οι αυτάδελφοι παπά Παύλος και παπά Μάξιμος αμφότεροι αρχαιολόγοι εκ Πανοράματος Θεσσαλονίκης Ιεράς Μονής Αγίας Τριάδος τηλ 2310…. ανακαινίζοντας την ιερά σκήτη και συντηρώντας τας ιεράς εικόνας επιμελώς με δικά τους χρήματα που είχαν στην οικογένειά των, καθώς πέθανε η μητέρα τους, ο κατά σάρκα πατέρας τους εκάρη μοναχός από τους ιδίους ονομασθείς πατήρ Ανδρέας, ο οποίος πέθανε από τη στενοχώρια του όταν είδε να διώχνουν τα παιδιά του οι Κύπριοι ρασοφόροι, μετά από τόσο κόπο, κατ’εντολήν πάλι του Εφραίμ Κουτσού και όπως πάντα με τη συνδρομή της αστυνομίας των Καρυών για να βάλουν δικούς τους, λέγοντας ψέματα στο νέο Εφραίμ ότι η Παναγία σε όραμα του είπε να πράξουν αυτό… Και να πάρουν αυτοί τις μεγάλες επιχορηγήσεις& όπως παλαιά διώξανε την συνοδεία του γέροντα Σεραφείμ από τη Ρωσική Σκήτη του Προφήτη Ηλία με τον βατοπεδινό Κύπριο πρωτοεπιστάτη π.Αθανάσιο ελπίζοντας να πάρει στην κατοχή του τη Ρωσική Σκήτη. Αλλά δεν τα κατάφερε και έφυγε στη Λεμεσό γενόμενος εκεί Μητροπολίτης Και οι Ρώσοι πήγαν στα Ιεροσόλυμα στην Ι. Μονή Αγίας Τριάδος στη Χεβρώνα…

    ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ……

    Τον τελευταίο 60χρονο φτωχό ασκητή μοναχό που έδιωξε ο ρασοφόρος Εφραίμ πάλι με τη συνδρομή της αστυνομίας του τοπικού σταθμού βατοπεδίου από το ιερό κελλίον των Αγίων Τριών Ιεραρχών στα μέσα του χειμώνα μήν αφήνοντάς τον να πάρει ούτε λίγα κάστανα από τα δέντρα του για να έχει να τραφεί. Είναι ο πατήρ Αθανάσιος Μαματζής εκ Σταυρού Θεσσαλονίκης ο οποίος δεν άντεξε και έπαθε νευρικό κλονισμό και βαριά βραχυπνευμονία από το κρύο, κατέληξε τώρα να μένει στο στάβλο του σερβικού ιερού κελλίου Άγ. Αρχάγγελοι του Γέροντα Σάββα τηλ.23770 2… ή 23770 2…

    Για του λόγου το αληθές επισκεφθείτε τον για περισσότερες πληροφορίες, ίσως να χρειάζεται ιατρική περίθαλψη.

    Μαζί με αυτόν ο Εφραίμ έδιωξε από το ιερό κελλίον Αγίου Νικολάου τον παπα Παχώμιον. Και επέστρεψε πάλι πίσω εκεί, πολύ γρήγορα από τη φυλακή ο πρώην υποτακτικός του π.Αγαθαγγέλου δόκιμος Παναγιώτης Κατσαρίμπας από το χωρίον Βερδικούσα Λαρίσης, που σκότωσε στην Ιερισσό τον απλό δόκιμο Αντώνιο Ζήση εκ Σερρών,καθώς βοηθούσε όλους τους ηλικιωμένους γέροντες των ιερών Βατοπεδινών κελλίων τηλ. 23770 2…. Και χτύπησε δυνατά ο ίδιος κατάδικος κακούργος στα μάτια μέσα στην Εκκλησία τον πρώην δόκιμο Κοσμά Τζίτζιρα εκ Σερρών διότι δεν ήθελε να τον εγγράψει ο Εφραίμ στο Μοναχολόγιο του Βατοπεδίου και πάλι σε γνώση του τοπικού σταθμού χωροφυλακής Βατοπεδίου, όπου από το 1990 ο χωροφύλακας Χριστόφορος Τζίτζος (Χρήστος) τηλ. 23770 2…, εκτελεί εντολές του πνευματιστή Εφραίμ, και μια βραδιά στήσανε καρτέρι στα Βατοπεδινά σύνορα μαζί με τους αστυνομικούς των Καρυών
    και σκότωσαν σαν γουρούνι έναν προσκυνητή, πατέρα δύο παιδιών, όπως μας είπε ο μοναχός πάτερ Πρόδρομος του ιερού κελίου Αγίου Προδρόμου του γέροντα Καμπανάρη π.Δαμασκηνού, τηλ. 23770 2…. Αυτός ο καλόγερος μετά από αυτά τα τρομερά γεγονότα έφυγε από το Άγιον όρος και πήγε στο σπίτι των γονιών του στη Θεσσαλονίκη και βρέθηκε νεκρός πολύ σύντομα σ’ ένα ταξίδι του στην Κέρκυρα όπως μας είπε ο κατά σάρκα πατέρας του κ. Δημήτρης τηλ. 2310 ………. Ο νεαρός π. Πρόδρομος γνώριζε πολύ καλά τον Εφραίμ Κουτσούτσου….

    ΟΛΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΙΝΚ

    http://attikanea.blogspot.com/2011/12/blog-post_3782.html

    Μου αρέσει!

    • Απολλώνιος said

      Αν όλα αυτά ισχύουν,αυτός ο άνθρωπος είναι το πρότυπό σας;;

      Μου αρέσει!

    • Миша said

      Απολλώνιε

      Ας υποθέσουμε πως τα όσα αναφέρονται σε αυτη την επιστολή, την οποία έχω δημοσιεύσει εδω και πολύ καιρό ασκωντας κριτική στον ηγούμενο Εφραίμ, είναι αληθή.

      ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΟΥ ;;;

      Οι ανταλλαγές για τις οποίες κατηγορείται έγιναν μεταξύ του Δημοσίου και ενος ΝΠΔΔ , δλδ το Δημόσιο έδωσε στον εαυτο κάποια ακινητα γιατι κριθηκε πως αυτό εξυπηρετει τα δημοσια συμφεροντα εκεινη την στιγμη.

      Αν προηλθε ζημια για το Δημοσιο από αυτη την επιλογη , ΠΡΩΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΕΙΡΟΥ ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΑΥΤΟΥΡΓΟ , και μετά τον ηθικό , ο οποίος στην παρουσα φαση φέρεται να ειναι ο π.Εφραίμ.

      Μου αρέσει!

      • Απολλώνιος said

        Καλησπέρα Μίσα,δεν έχουν σχέση με την υπόθεση αυτή,συμφωνώ μαζί σου,όμως αν ισχύουν, στοιχειοθετούν ένα εγκληματικό προφίλ,πίσω από το οποίο συντάσσονται άνθρωποι εδώ μέσα που θεωρούν ότι θίγεται το θρησκευτικό τους συναίσθημα και η πατρίδα μας.Η ένσταση μου είναι αυτή,να μην ταυτίζεται ένας άνθρωπος με αυτές τις 2 έννοιες,γιατί κάποιοι θα απογοητευτούν και κάποιοι θα εκτεθούν.Στο θέμα των ανταλλαγών θεωρώ ότι πριν μπει μέσα ο Εφραίμ,πρέπει να μπουν μέσα δεκάδες άλλοι, το είπα και χθες σε κάποιον εδώ.

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Απολλώνιε

        Ναι , εφόσον ισχύουν έχουν αυτη την διάσταση που τους προσδιδεις.
        Προσωπικά , διαφωνω με πλειστες όσες επιλογές του π.Εφραίμ αλλά
        είναι πολύ σκαστή εξαπατηση της κοινης γνωμης , να βάζεις στη φυλακή τον Εφραίμ και να είναι έξω Τσουκάτος, Μαντέλης, Λαυρεντιάδης, να έχεις αφησει Καραβέλα, Γιουνγκ, Χριστοφοράκο να την κοπανήσουν κλπ κλπ.
        Αν ήθελε ο Εφραίμ να αποφυγει την δικαιοσυνη και να διαπραξει νεα αδικηματα , όπως τον κατηγορεί το βουλευμα, θα έμενε για μερικους μηνες στη Ρωσία , από οπου γυρισε πριν λιγες μέρες , και θα έκανε από εκει τις συνεννοήσεις …
        Ο Χριστοφοράκος , ο Γιουγκ, ο Καραβέλας όμως είναι εξαφανισμένοι ….

        Μου αρέσει!

      • Απολλώνιος said

        Ξέρουμε όλοι Μισα ότι η ενώ κανονικά η Δικαιοσύνη πρέπει να είναι τυφλή για να μην κάνει διακρίσεις,εντούτοις στα μέρη μας,το μαντήλι στα μάτια,ως εκ θαύματος,την εμποδίζει να συλλάβει τους απόγονους των συνεργατών των Ναζί και λοιπών »δημοκρατικών» δυνάμεων.Δυστυχώς θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα αυτή η επιλεκτική τύφλωση,μέχρι να αφυπνιστούμε όλοι και να διεκδικήσουμε γνήσια δημοκρατία.

        Μου αρέσει!

      • Τώρα said

        Υπόδειγμα διαλόγου!!!!
        Επιτρέψτε μου.
        Μπράβο σας.!!!

        Μου αρέσει!

      • dyspistos said

        Ε, αφού τον είδαν (!) να…μεταμορφώνεται -όπως λέει η επιστολή-θου, Κύριε, φυλακή τω στόματί μου, πρέπει να τον βασανίσουν πάράυτα για να ομολογήσει σε τι μεταμορφώθηκε : σε καρότο, κοκκινογούλι, σε σαύρα…σε τι, επιτέλους μεταμορφώθηκε και να ομολογήσει επίσης πώς τόκανε. Αμέσως μετά να τον κάψουνε στην πυρά!
        Αντε και δεν αντέχω άλλες σαχλαμάρες και, μέρες πούναι, δε θέλω να χρησιμοποιήσω το γνωστό δηλητήριό μου.
        Αν παραθέσω κι εγώ για κάποιον από μας -π.χ. τον Απολλώνιο, που μαζεύει …αποδεικτικά στοιχεία, ότι τον είδα να περπατά ανάποδα κι ότι οι φίλοι του τάδε και δείνα του καταμαρτυρούν τούτο και τάλλο κι όλα αυτά σαν κοινός συκοφάντης, θα του άρεσε να δημοσιεύει σεντόνια καταγγελιών τη στιγμή που ένας μοναχός σύρεται στις φυλακές για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας και μόνον;
        Κάθε μέρα μας εξουθενώνουν περισσότερο, μας υποβαθμίζουν, μας κλέβουν την ανάσα μας κι εδώ, ορισμένοι, ν΄ασχολούνται με την πίστη του καθενός μας και τους διακόνους της πίστης αυτής, κρατώντας φλεγόμενες ρομφαίες κι έχοντας καταπιεί δηλητήριο σκορπιού, που εξέρχεται διαπυημένο και με φοβερή αποφορά εκ των στομάτων τους.
        Πάει, θα πάθω εγκεφαλικό, δε γίνεται.

        Μου αρέσει!

      • Mισα!!!Συγνώμη που παρεμβαίνω.
        Εχεις απόλυτο δίκιο.
        Αλλά όπως έγραψα κι εχθές
        κάτω από σχόλιο του ΜΑΧΗΤΗ
        στην χώρα μας η δικαιοσύνη
        εκτός από τύφλωση
        πάσχει και από παραλυσία
        και από κώφωση.
        Και τόχει διαπιστώσει πια όλος
        ο κόσμος που καταταλαιπωρείται
        χρόνια τώρα απ την ανεπάρκεια τους.
        Μόνο άμα βγεις και τους πεις καμμιά κουβέντα
        παραπάνω βγαίνουν μετά ομαδικά
        συν γυναιξί και τέκνοις διαμαρτυρόμενοι
        (μην κτυπάτε την δικαιοσύνη)
        Την καλησπέρα μου
        😈

        Μου αρέσει!

      • Απολλώνιος said

        ΠΡΟΣ -ΤΩΡΑ-

        Πρίν φτάσουμε να κάνουμε σωστό διάλογο με τον Μίσα είχαμε ανταλλάξει όλα τα γνωστά κοσμητικά επίθετα και τα πρακτοριλίκια μεταξύ μας.Μετά ανακαλύψαμε πως είμαστε ακροατές του Καζάκη και ηρεμήσαμε…δεν υπήρχε ούτε σιωνιστικός,ούτε ανθελληνικός,ούτε εβραικός δάκτυλος αναμεσά μας 😛

        ΠΡΟΣ -ΔΥΣΠΙΣΤΟ-

        Μην πάθεις εγκεφαλικό,πέρασες τα χειρότερα και θα χάσεις τα καλύτερα που έρχονται το 2012;; Την επιστολή δεν την υιοθετώ,πρέπει όμως να έχουμε όλα τα στοιχεία μπροστά μας,γιατί πολλοί ονειρεύονται ορθόδοξα τόξα,ανασύσταση μεγαλείων,κτλ,και αν όλα αυτά ισχύουν,σίγουρα δεν μπορουν να τα περιμένουν από τύπους σαν τον Εφραίμ.Όσο για την υπερβολή της μεταμόρφωσης,μην ξεχνάς ότι την επιστολή φέρεται να την έγραψε καλόγερος,επομένως εάν πιστεύεις σε θαύματα και στην παρουσία του θεού μέσω αυτών,λογικά πρέπει να πιστεύεις και στην παρουσία του κακού μέσω άλλων φαινομένων.Εγώ είμαι πολύ μακριά βέβαια από αυτά,στο λέω προκαταβολικά για να μην με ρωτήσεις. 🙂

        Μου αρέσει!

    • apellis said

      Αυτό δεν είναι επιστολή!
      Αυτό είναι ένα μπεστ σέλερ που θα ζήλευε και η Άγκαθα Κρίστι!
      Δολοπλοκίες, κλοπές, ληστείες, σατανισμοί, μεταμορφώσεις (!!!), ακόμη και εξαφανίσεις ή και ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ!!!

      Ας καλέσει κάποιος εισαγγελέας τον κύρ Απολλώνιο για να του πει τι γνωρίζει για την υπόθεση!!

      Μου αρέσει!

      • Απολλώνιος said

        Μην υποτιμάς την νοημοσύνη μας αγαπητέ,μπορείς να απευθυνθείς στις εφημερίδες και στα ιστολόγια που την δημοσιεύουν για περισσότερες πληροφορίες.Αν η επιστολή είναι πλαστή σίγουρα θα έχει κινηθεί αυτεπάγγελτα κάποιος εισαγγελέας εναντίον του συντάκτη της.

        Μου αρέσει!

      • apellis said

        Αν η επιστολή ήταν αληθινή, δεν θα είχε περάσει απαρατήρητη από έναν εισαγγελέα.
        Δεν ασχολήθηκε όμως κανείς, επειδή κάνει μπαμ από μακριά ότι είναι παραμύθι με δράκους.
        Συμπεραίνω. από όσα γράφεις ότι ούτε εσύ γνωρίζεις αν είναι αληθινή ή πλαστή.
        Και όμως συνεχίζεις να τη διακινείς ως αληθινή, επειδή εξυπηρετεί τους σκοπούς σου!

        Μήπως ΕΣΥ υποτιμάς την νοημοσύνη μας;;;;;

        Ενας εισαγγελέας δεν υπάρχει να σε βουτήξει για συκοφαντική δυσφήμιση;;;;

        Μου αρέσει!

      • Απολλώνιος said

        ΠΡΟΣ -ΑΠΕΛΛΙΣ-

        Η συζήτηση μαζί σου είναι ατελέσφορη,σου υπενθυμίζω ότι για να υπάρξει δίωξη για συκοφαντική δυσφήμιση πρέπει να υπάρχουν μια σειρά προυποθέσεων.Για την επιστολή δεν ξέρουμε ούτε αν είναι αληθινή,ούτε αν είναι πλαστή.Ουδείς την φέρνει σαν αποδεικτικό στοιχείο,αυτό θα μπορούσε να το κάνει μόνο ο συγγραφέας της,αλλά σαν ευκαιρία για προβληματισμό και μελέτη για όποιον δεν είναι μονόπλευρος.Ούτε το Ολυμπία θα το δημοσίευε,θεωρώ,αν ενέπιπτε στην κατηγορία αυτή.Αν όλα αυτά πού έλεγες ίσχυαν,θα υπήρχαν κυρώσεις σε έντυπα και λοιπά μέσα.

        ΥΓ1)Αν ο εισαγγελέας καταδεχόταν να ασχοληθεί με τους διαλόγους μας,έχεις σκεφτεί πόσους συνομιλητές σου έχεις βρίσει κατά την παρουσία σου στο διαδίκτυο;;
        2) Σωστά συμπεραίνεις,δεν γνωρίζω την γνησιότητά της,το να υποκρινόμαστε όμως ότι δεν υπάρχει δεν έχει αξία.Ίσα ίσα θα έλεγα,το να αποδειχτεί πλαστή θα είναι ένα + για τον Εφραίμ και τους υποστηρικτές του.

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Με βάση το σκεπτικό σου:

        1) Αν κάποιος γράψει για εσένα ότι τον παίρνεις, ή ότι κάνεις πεζοδρόμιο και τα χίλια-μύρια και γυροφέρνει γύρω-γύρω στο διαδίκτυο τις αναπόδεικτες και πλαστές κακοήθειες του, που κανείς δεν γνωρίζει αν είναι αληθινές ή πλαστές, θα έχει προσφέρει ένα προβληματισμό και μελέτη για το ποιόν του ατόμου σου;;;

        Και εσύ θα περιμένεις την αποκάλυψη της συκοφαντίας εις βάρος σου για να πάρεις ένα +;;;

        Όμως, αυτό που λες παρακάτω, αποτελεί ομολογία της συκοφαντίας σου!

        (Για την επιστολή δεν ξέρουμε ούτε αν είναι αληθινή,ούτε αν είναι πλαστή)

        Ενας λογικός άνθρωπος θα σε ρωτούσε, «Ε, άμα δεν ξέρετε, τότε γιατί το λέτε; Γιατί δεν κάνατε πρώτα μια έρευνα να μάθετε; Πρέπει να αποδείξει ο άλλος που τον συκοφαντείται ότι δεν είναι ελέφαντας;»

        Και η λάσπη που στο εν τω μεταξύ θα έχει φάει στη μάπα τι θα γίνει; Μάσκαρα ομορφιάς;;;;;;;

        2) Πιθανόν η Ολυμπία να μην έδωσε σημασία, γιατί αυτό εκφράζει και ΒΑΡΥΝΕΙ ΕΣΕΝΑ, όχι την Ολυμπία! Το Μπλόγκ δε νομίζω να έβαζε σε επίσημη ανάρτηση του ένα τέτοιο λιβελογράφημα, σαν αυτό που διακινείς εσύ!! Τόσο γελοίο, δεν είναι αυτό το μπλογκ!
        Διάλεξε, λοιπόν, ή αφελής παπαγάλος είσαι που αντιγράφεις ότι σου κάνει εντύπωση για να εντυπωσιάσεις με τη σειρά σου άλλους αγαθιάρηδες, ή είσαι πληρωμένο καθίκι, όπως και αυτά που το πρωτοδημοσίευσαν!

        3) Προσπερνώ όλα τα άλλα και στέκομαι στις εξής φράσεις::

        (και σκότωσαν σαν γουρούνι έναν προσκυνητή, πατέρα δύο παιδιών, όπως μας είπε ο μοναχός πάτερ Πρόδρομος του ιερού κελίου Αγίου Προδρόμου του γέροντα Καμπανάρη π.Δαμασκηνού, τηλ. 23770 2…. Αυτός ο καλόγερος μετά από αυτά τα τρομερά γεγονότα έφυγε από το Άγιον όρος και πήγε στο σπίτι των γονιών του στη Θεσσαλονίκη και βρέθηκε νεκρός πολύ σύντομα σ’ ένα ταξίδι του στην Κέρκυρα )

        Αυτά, κύριε, αξίζουν όλη την προσοχή του εισαγγελέα!!!!

        Το να σε πω όμως εγώ κοπρόσκυλο και ρουφιάνο, δεν αφορά κανένα εισαγγελέα. Εκτός και αν νομίζεις ότι οι εισαγγελείς είναι χασομέρηδες!
        Σε είπα, σε λέω και θα σε λέω συκοφάντη!

        Είμαι υπόλογος,λοιπόν, μόνο απέναντι στην ηθική μου οντότητα και στον κώδικα της καλής συμπεριφοράς. Αλλά με ανθρώπους σαν εσένα και τον Ζάνγκλο, δεν ντρέπομαι να πω ότι ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΒΑΤΩ, ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ!!!!
        Επιτρέπω στον εαυτό μου, αυτή τη μικρή παρέκκλιση, που εσείς με τόσο επιδέξιο τρόπο καλλιεργείτε τις προϋποθέσεις της. Ούτε βέβαια, με λυπεί ή με ενδιαφέρει το ότι δεν έχουμε κανάλι ή το ότι είμαστε ατελέσφοροι.
        Τους φίλους μου τους γνωρίζω.

        Τέλος, θέλω να πω στους φίλους να προσέχουν τέτοια κατευθυνόμενα κείμενα και κειμενοκομιστές, ειδικά τώρα, που η δημοφιλία του Εφραίμ έχει θορυβήσει τους κρατούντες. Επιστρατεύτηκαν διάφοροι της αντίχριστης μερίδας (που ανήκουν σε πολλές και συχνά αντικρουόμενες ιδεολογίες, με ένα μόνο κοινό σημείο, το μίσος προς τον Χριστό) σε μια λυκοσυμμαχία με σκοπό να πλήξουν την εικόνα του Εφραίμ. Μη γελιόμαστε, ο Εφραίμ, ένοχος ή αθώος, είναι μόνο μια αφορμή, ένα πρόσωπο. Από πίσω υπάρχουν τεράστιες δυνάμεις και ιδέες που συγκρούονται.

        Για μένα ο Εφραίμ είναι λάθος! Σε επίπεδο χριστιανικό καταρχήν. Θα τον ήθελα μόνο ηγούμενο, όχι κτηματομεσίτη! Ωστόσο, δεν ξέρουμε αν είναι ένοχος ή αθώος σε ότι αφορά τη συναλλαγή. Για όσους βιάζονται, θα υπενθυμίσω το τεκμήριο της αθωότητας. Και ακόμη όλους εκείνους που παραμένουν ατιμώρητοι, τους πολιτικούς δηλαδή συνεργάτες του Εφραίμ!

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Απελλή

        Πρωτοπήγα στο Βατοπέδι σχεδόν μόλις είχε αφιχθεί εκεί η συνοδεία του γ.Ιωσηφ από τη Νέα Σκήτη. Πήγα από τις Καρυές περπατώντας δυο -τρεις ώρες…
        Αυτά που είδα να εξελίσσονται εκεί μου δημιούργησαν ερωτηματικά.
        Κι εως τώρα οι ενστάσεις μου δεν έχουν αρθεί. Ανάλογες ενστάσεις έχουν και πολλά μοναστήρια και σκητιώτες μοναχοί.
        Ορισμένοι τις έχουν εκφράσει και δημοσίως (πχ Δοχειαρίου,Ιβήρων , Γρηγορίου, Θωμάδες κ.α.)
        Αλλά από εκεί ως την φυλακή , η απόσταση είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και δεν δικαιολογείται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΛΕΜΕ……

        Μου αρέσει!

  17. Enzo said

    της πλακας αιτιολογησεις ηταν της Καλου.
    για αυτα εβαλε μεσα τον εφραιμ?
    δηλαδη με το ετσι θελω χωρις στοιχεια παει ο καθενας μας φυλακη.

    μακαρι να κατεβασουν κανεναν στολο οι ρωσοι μπας και σωθουμε απο τουτους τους πουλημενους.

    Μου αρέσει!

    • Enzo said

      1. Την εκμετάλλευση της ιδιότητας του ως καθηγούμενου αγιορείτικης μονής παγκόσμιας ακτινοβολίας προς επηρεασμό πολιτικών προσώπων, υπουργών και υφυπουργών, καθώς και ανώτερων κρατικών λειτουργών και υπαλλήλων.

      2. Την επί μακρόν χρόνο τέλεση των πράξεων, γεγονός που δεν προσιδιάζει στο μοναχικό σχήμα και την πνευματική του αποστολή.

      3. Την πρόκληση ιδιαίτερα μεγάλης ζημίας σε βάρος της δημόσιας περιουσίας.

      Η ανακρίτρια θεωρεί πως είναι πιθανόν ο κατηγορούμενος, στον οποίο το κατηγορητήριο αποδίδει κεντρικό ρόλο στην υπόθεση των ανταλλαγών, να διαπράξει και νέα αδικήματα.

      Μου αρέσει!

      • Τους ΕΤΣΟΥΞΕ ΘΑΝΑΣΙΜΑ που όντας υπόδικος ΕΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ.

        Γι’ αυτό τιμωρείται – ΓΙΑΤΊ ΤΟΥΣ ΕΦΤΥΣΕ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ !!!

        Εγώ το έγραψα και αλλού, εκεί θα ήταν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΣΦΑΛΗΣ…

        Μου αρέσει!

    • φωτεινη said

      εχουμε μπλεξει ασχημα Εντζο, με αυτα τα σκυλια.
      και η ν.δ, παλι στο μουγκαφων το εβαλε..

      Μου αρέσει!

  18. Έστω ότι ο Εφραίμ ζημίωσε το Δημόσιο (κατά 1 δις λένε -ασχέτως του ότι το βούλευμα έγραψε ότι ΔΕΝ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΖΗΜΙΑ) – οι υπόλοιποι παραγράφηκαν τα αδικήματά τους – μόνος του τα έκανε όλα αυτά;

    Ο Τζέφρι και οι ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΤΟΥ από τότε που έβαλαν τη χώρα στο ΔΝΤ πόσο φόρτωσαν το χρέος των 330 δις που παρέδωσε ο ΚΚβ;

    Άλλα 200 δις!!!

    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;

    Μου αρέσει!

  19. ΜΑΡΙΑ ΚΑΜΠΕΡΗ said

    ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ??????ΛΕΩ!!

    Μου αρέσει!

  20. Μια ελληνίδα said

    Αναφέρομαι στο τεράστιο κατεβατό που έγραψε ο Απολλώνιος. Όταν η αδελφότητα που εγκαταβιώνει στη Μονή Βατοπεδίου ήρθε και εγκαταστάθηκε (όχι το 1990 αλλά πιο πριν) το Μοναστήρι προηγουμένως ήταν τελείως ιδιόρρυθμο. Από τότε το Μοναστήρι λειτουργεί κατά τα πρότυπα του Αγίου Όρους και όλος ο κόσμος γνωρίζει την προσφοράτου. Αυτά.

    Μου αρέσει!

    • Απολλώνιος said

      -MIA ΕΛΛΗΝΙΔΑ-

      Ηταν ένα απόσπασμα της επιστολής,γι αυτό στη συνέχεια παρέθεσα τον σύνδεσμο,το οποίο απόσπασμα μιλάει για φόνους!!!!Αν ισχύουν αυτά,νομίζω ότι μικρή σημασία έχει η λειτουργία μιας μονής,διότι προτεραιότητα έχουν τα εγκλήματα και οι ανθρώπινες ζωές υποθέτω!

      Μου αρέσει!

      • apellis said

        Αυτά είναι σοβαρά πράγματα!
        Έχεις στοιχεία και δεν τα δίνεις;
        Στον εισαγγελέα κύριε!

        Ειδάλλως είσαι ένας κοινός συκοφάντης!

        Μου αρέσει!

      • Απολλώνιος said

        ΠΡΟΣ -ΑΠΕΛΛΙΣ-

        Δέν έφερα την επιστολή ως αποδεικτικό στοιχείο,δεν την ανακάλυψα,ούτε την αποκάλυψα εγώ,έχει κυκλοφορήσει ευρέως και δεν είμαι εισαγγελέας για να κρίνω τι συμβαίνει.Επίσης αναφέρω και πιο πάνω ότι δεν την υιοθετώ μέχρι να αποδειχτεί,επομένως μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.

        Μου αρέσει!

      • apellis said

        Τα πράγματα είναι απλά.
        Αφού δεν ξέρεις ποια είναι η αλήθεια για την επιστολή
        να μην τη διακινείς!!!!

        Ο χαρακτηρισμός του συκοφάντη σου αξίζει περισσότερο μετά από την απάντηση που μου έδωσες!

        Μου αρέσει!

      • Απολλώνιος said

        -ΑΠΕΛΛΙΣ-

        Το σκεπτικό σου είναι σε άλλο μήκος κύματος από το δικό μου,δεν θα κρίνω αν είσαι σωστός ή λάθος,σίγουρα πάντως δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη μεταξύ μας!

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Με βάση το σκεπτικό σου:

        1) Αν κάποιος γράψει για εσένα ότι τον παίρνεις, ή ότι κάνεις πεζοδρόμιο και τα χίλια-μύρια και γυροφέρνει γύρω-γύρω στο διαδίκτυο τις αναπόδεικτες και πλαστές κακοήθειες του, που κανείς δεν γνωρίζει αν είναι αληθινές ή πλαστές, θα έχει προσφέρει ένα προβληματισμό και μελέτη για το ποιόν του ατόμου σου;;;

        Και εσύ θα περιμένεις την αποκάλυψη της συκοφαντίας εις βάρος σου για να πάρεις ένα +;;;

        Όμως, αυτό που λες παρακάτω, αποτελεί ομολογία της συκοφαντίας σου!

        (Για την επιστολή δεν ξέρουμε ούτε αν είναι αληθινή,ούτε αν είναι πλαστή)

        Ενας λογικός άνθρωπος θα σε ρωτούσε, “Ε, άμα δεν ξέρετε, τότε γιατί το λέτε; Γιατί δεν κάνατε πρώτα μια έρευνα να μάθετε; Πρέπει να αποδείξει ο άλλος που τον συκοφαντείται ότι δεν είναι ελέφαντας;”

        Και η λάσπη που στο εν τω μεταξύ θα έχει φάει στη μάπα τι θα γίνει; Μάσκαρα ομορφιάς;;;;;;;

        2) Πιθανόν η Ολυμπία να μην έδωσε σημασία, γιατί αυτό εκφράζει και ΒΑΡΥΝΕΙ ΕΣΕΝΑ, όχι την Ολυμπία! Το Μπλόγκ δε νομίζω να έβαζε σε επίσημη ανάρτηση του ένα τέτοιο λιβελογράφημα, σαν αυτό που διακινείς εσύ!! Τόσο γελοίο, δεν είναι αυτό το μπλογκ!
        Διάλεξε, λοιπόν, ή αφελής παπαγάλος είσαι που αντιγράφεις ότι σου κάνει εντύπωση για να εντυπωσιάσεις με τη σειρά σου άλλους αγαθιάρηδες, ή είσαι πληρωμένο καθίκι, όπως και αυτά που το πρωτοδημοσίευσαν!

        3) Προσπερνώ όλα τα άλλα και στέκομαι στις εξής φράσεις::

        (και σκότωσαν σαν γουρούνι έναν προσκυνητή, πατέρα δύο παιδιών, όπως μας είπε ο μοναχός πάτερ Πρόδρομος του ιερού κελίου Αγίου Προδρόμου του γέροντα Καμπανάρη π.Δαμασκηνού, τηλ. 23770 2…. Αυτός ο καλόγερος μετά από αυτά τα τρομερά γεγονότα έφυγε από το Άγιον όρος και πήγε στο σπίτι των γονιών του στη Θεσσαλονίκη και βρέθηκε νεκρός πολύ σύντομα σ’ ένα ταξίδι του στην Κέρκυρα )

        Αυτά, κύριε, αξίζουν όλη την προσοχή του εισαγγελέα!!!!

        Το να σε πω όμως εγώ κοπρόσκυλο και ρουφιάνο, δεν αφορά κανένα εισαγγελέα. Εκτός και αν νομίζεις ότι οι εισαγγελείς είναι χασομέρηδες!
        Σε είπα, σε λέω και θα σε λέω συκοφάντη!

        Είμαι υπόλογος,λοιπόν, μόνο απέναντι στην ηθική μου οντότητα και στον κώδικα της καλής συμπεριφοράς. Αλλά με ανθρώπους σαν εσένα και τον Ζάνγκλο, δεν ντρέπομαι να πω ότι ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΒΑΤΩ, ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ!!!!
        Επιτρέπω στον εαυτό μου, αυτή τη μικρή παρέκκλιση, που εσείς με τόσο επιδέξιο τρόπο καλλιεργείτε τις προϋποθέσεις της. Ούτε βέβαια, με λυπεί ή με ενδιαφέρει το ότι δεν έχουμε κανάλι επικοινωνίας ή το ότι είμαστε ατελέσφοροι.
        Τους φίλους μου τους γνωρίζω.

        Τέλος, θέλω να πω στους φίλους να προσέχουν τέτοια κατευθυνόμενα κείμενα και κειμενοκομιστές, ειδικά τώρα, που η δημοφιλία του Εφραίμ έχει θορυβήσει τους κρατούντες. Επιστρατεύτηκαν διάφοροι της αντίχριστης μερίδας (που ανήκουν σε πολλές και συχνά αντικρουόμενες ιδεολογίες, με ένα μόνο κοινό σημείο, το μίσος προς τον Χριστό) σε μια λυκοσυμμαχία με σκοπό να πλήξουν την εικόνα του Εφραίμ. Μη γελιόμαστε, ο Εφραίμ, ένοχος ή αθώος, είναι μόνο μια αφορμή, ένα πρόσωπο. Από πίσω υπάρχουν τεράστιες δυνάμεις και ιδέες που συγκρούονται.

        Για μένα ο Εφραίμ είναι λάθος! Σε επίπεδο χριστιανικό καταρχήν. Θα τον ήθελα μόνο ηγούμενο, όχι κτηματομεσίτη! Ωστόσο, δεν ξέρουμε αν είναι ένοχος ή αθώος σε ότι αφορά τη συναλλαγή. Για όσους βιάζονται, θα υπενθυμίσω το τεκμήριο της αθωότητας. Και ακόμη όλους εκείνους που παραμένουν ατιμώρητοι, τους πολιτικούς δηλαδή συνεργάτες του Εφραίμ!

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Ξέχασα να ρωτήσω.

        Να υποθέσω ότι τα τηλέφωνα των μαρτύρων τα έχουν δημοσιεύσει όλοι με τα μισά νούμερα ή θα πέσω έξω;;;

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Τα τηλέφωνα είναι πλήρη.

        Μου αρέσει!

      • apellis said

        Миша

        Φίλε, αν τα τηλέφωνα είναι πλήρη και υπάρχει επώνυμη καταγγελία μαρτύρων για τις δολοφονίες δύο ανθρώπων, πως εξηγείται το γεγονός ότι δεν έχει επέμβει η δικαιοσύνη;
        Οι συγγενείς αυτών των ανθρώπων, τι έκαναν;

        Δεν μου κάθεται καθόλου καλά η ιστορία αυτή!

        Για αυτό επιμένω για τη διασπορά ψευδών και τραβηγμένων από τα μαλλιά ιστοριών.
        Κάτι τέτοιοι Απολλώνιοι είναι που με κάνουν να υποστηρίζω ότι ο Εφραίμ κατηγορείται για πολύ περισσότερα από όσα έχει πραγματικά κάνει.
        Κατά τα άλλα δε νομίζω να συμφωνείς με τη διακίνηση μιας τέτοιας επιστολής, που ούτε ο διακινητής της δεν γνωρίζειπερί τίνος πρόκειται.
        Για μένα ο Απολλώνιος είναι κοινός συκοφάντης. Τέρμα!

        Μου είπαν ακόμη ότι ο Απολλώνιος είναι παιδεραστής!!!
        Μπιρεί να είναι, μπορεί να μην είναι!
        Ας αποδείξει όμως ότι δεν είναι και πως μου είπαν ψέμματα!

        Μου αρέσει!

  21. fnous said

    Κάπου , κάπου βγαίνουν στην φόρα κάτι ιστορίες που στην αρχή δεν τις πιστεύουμε.
    ¨οταν όμως διερευνηθούν και τεκμηριωθούν με ακρίβεια τότε αρχίζουμε και αλλάζουμε γνώμη

    Πάντα η εκκλησία είχε μία τάση Βυζαντινής μυσταγογίας και ένα είδος σκοταδισμού όχι για άλλο λόγο απο το να σε υποβάλει και να σε συμμαζέψει απο » ανήθικες σκέψεις και προβληματισμούς» .

    Όσοι απο εσάς έχουν επισκεφθεί τις μονές του Αγίου Όρους θα θυμουνται ότι υπήρχε μεγάλη διαφορά στον τρόπο σκέψεις και αντίδρασης απο μονή σε μονή. Προσωπικά για μένα ήταν μία αποκάλυψη και μία επιβεβαίωση για όσα κατα καιρους είχα ακούσει και δεν ήθελα να πιστέψω.

    Ειλικρινά μέσα εκέι φιλοξενείται ο πλούτος της Ορθοδοξίας. Υπάρχουν άνθρωποι ειλικρινείς κληρικοί , σεμνοί και σοφοί.
    Απο την άλλη πλευρά όμως υπάρχουν και άνθρωποι επίκαιροι , σκοταδιστές , λαμόγια , χαμαιλέοντες.
    Μου φαίνεται αδιανόητο Ηγούμενος σε ένα γνωστό μοναστήρι, γνωστό για τις ακράιες του θέσεις να είναι ένας αποτυχημένος πρώην δημόσιος υπάλληλος ο οποίος δεν φορούσε τα ράσα παραπάνω απο πέντε χρόνια.

    Πότε πρόλαβε αυτός και εμαθε – εμπάιδωσε το κύρηγμα του Χριστού ;

    Το περιβόλι της Παναγίας όπως αποκαλ’έιται το Αγιο Όρος (και είναι ) θεωρητικά μπορείς να επικσεφθείς όλες τις μονές ( περίπου 20 ) και να σε φιλοξενήσουν.

    Ειδικά το Βατοπαίδι δεν μπορείς. Για την αλήθεια δεν το επισκέπτεται ο κοινός θνητός. Θα πρέπει να έχεις πρόσκληση.

    Όντως υπάρχουν διακρίσεις και πάνω απο όλα υποκρισία. Πολλές φορές αυτό το βλέπεις ακόμη και πριν μπείς στο φέρυ στην Ουρανούπολη.

    Δεν ξέρω τι γνώμη έχετε για το »Κουτι της Πανδώρας» . Ανεξάρτητα με αυτό σας στέλνω αυτή την διέυθυνση όπου έχει πολλές ερευνες.

    Διαβάστε αυτή που επιγράφεται : Βατοπάιδι – συνομωσία αποκρυφησμός.

    Παναγής

    Subject: @KostasVaxevanis, 12/25/11 8:52 PM
    From:
    Date: Sun, 25 Dec 2011 23:26:40 +0200
    To:
    Kostas.Vaxevanis (@KostasVaxevanis)
    12/25/11 8:52 PM
    Όσοι θέλετε να μάθετε τι ήταν ο Εφραιμ και η παρέα του πριν το Βατοπέδι διαβάστε εδώ.Θρησκευτικότητα να φρίξετε

    Μου αρέσει!

  22. trellakias said

    Μιλάμε πως οι Έλληνες δίνουμε ρέστα στην κατασκευή σεναρίων. Απλά και κατανοητά, ο Εφραίμ έκανε το λάθος να είναι ο άνθρωπος που μιλούσε με τους Ρώσους. Ήταν αυτός που είχε ως κύρια σκέψη την ορθοδοξία, τον μοναχισμό, τις απόψεις της θρησκείας που έχουν ξεφτίσει εδώ και χρόνια στην κοινωνία του καναπέ που ζούμε! Η μαλθακότητα, ο ωχαδερφισμός της ηλιθιότητας που έχουμε ξεπέσει μας ξενίζει στα πιστεύω και τις ιδέες του Εφραίμ. Κάθε προσπάθεια που άγει την πνευματικότητα είναι υπό διωγμό. Κομουνιστές, αγρότες που μένουν δίπλα από την Βιστωνίδα και έχουν να πουν την ηλιθιότητα τους, άθεοι, και τελευταία το φρούτο των ηλιθίων οπαδών που πιστεύουν εν έτη 2011 τον κεραυνό του δία, έχουν άποψη! Ότι του φανεί του ….Λολοστεφανή! Μιλάμε για τον σύγχρονο πύργο της Βαβέλ που καθένας λέει και πράττει ότι θέλει. Η μόνη αρχή, εξουσία, στην οποία δεν είχε επιβληθεί η φθορά της απαξίωσης ήταν η θρησκεία. Η κατάπτωση των αρχών και των αξιών είναι πια δεδομένη. Δεν μπορώ βέβαια να πιστέψω πως κάτι θα αλλάξει. Το τέλμα που έχουμε πέσει πια είναι τέτοιο που ο καταναλωτισμός μας σαν κοινωνία δεν μας αφήνει να δούμε πέρα από την ρουτίνα της καθημερινότητας μας. Άρα και να πεθαίνει στα χέρια τους, το μόνο που θα συμβεί για την κοινωνία θα είναι ένας ακόμα θάνατος, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Ένα μονόστηλο σε κάποια εσωτερική σελίδα εφημερίδας. Για τον ίδιο και την μοναχική κοινωνία του περιβολιού της Παναγιάς, θα είναι ένας ακόμα μάρτυρας της ορθόδοξης παράδοσης, άλλος ένας μάρτυρας πίστης στον μακρύ κατάλογο της Ορθοδοξίας. Πάντα εξαρτάται η οπτική σου γωνία που βλέπεις τα πράγματα!

    Μου αρέσει!

  23. greekadder said

    Εφραίμ ….. Εφραίμ ……. Rassandel!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  24. said

    Nομιζα οτι εδω μεσα μπαινουμε γιατι νοιαζομαστε πραγματικα.
    Πολλοι Εμφυλιοι σημερα.
    Πολλα λογια απο ολους μας πολυ καιρο τωρα και οι προδοτες συνεχιζουν απροσκοπτα το εργο τους.
    Και μεις αερολογουμε.
    Ποιος νοιαζεται για το ποτε θα γινουν εκλογες;
    Λευτερια θελουμε.
    Και χρειαζομαστε ολοι.Ιδιαιτερα απο δω και περα.

    Μου αρέσει!

  25. […] olympia.gr 0.000000 0.000000 Μοιρασθῆτε τὸ ἑξῆς:EmailTwitterἘκτύπωσηFacebookΣᾶς ἄρεσε;Μοῦ ἀρέσειΔηλῶστε πρῶτος/-η ὅτι σᾶς ἀρέσει. Καταχωρίσθηκε στὸ Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας. ← Η πραγματική ζωή δεν είναι στις ειδήσεις των καναλιών Times: Οι Έλληνες φέτος δεν κάνουν Χριστούγεννα… → […]

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: