olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Η «αρκούδα» στην τελική ευθεία για εμπλοκή στο «Ελληνικό πρόβλημα».

Posted by olympiada στο Ιανουαρίου 31, 2011

https://i0.wp.com/s.enet.gr/resources/2009-06/putin-3-thumb-large.jpgΧωρίς μεσσιανισμούς και υπερφυσικές κραυγές, αποκαλύπτουμε το παρασκήνιο της προετοιμασίας εμπλοκής των Ρώσων στα Ελληνικά πράγματα.

Όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν, ο Πούτιν έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με την παρούσα κυβέρνηση και προσωπικά με τον Γιώργο Παπανδρέου τον οποίον και απεχθάνεται (δεν το κρύβει άλλωστε).

Το σοβαρότερο είναι ότι πέρασε μία περίοδος προβληματισμού και για τον χαρακτήρα του Ελληνικού λαού λόγω της αντιμετώπισης προς μία κυβέρνηση που σε κάποια άλλη χώρα θα είχε καταρρεύσει σε λίγους μήνες. Αυτό είναι επίσης αιτιολογημένο αφού εάν κάποιος ξένος αναλυτής μελετήσει τις δημοσκοπήσεις θα λάβει μία τελείως διαφορετική εικόνα για την κριτική ικανότητα του Ελληνικού λαού.

Για να μην τρέφουμε βέβαια αυταπάτες, οι Ρώσοι δεν δρουν ορμώμενοι από κρίση φιλελληνισμού αλλά με γνώμωνα τα δικά τους συμφέροντα. Αυτά λοιπόν επιβάλλουν την συμμετοχή στις όποιες αλλαγές της κατάστασης στο Αιγαίο. Αυτές οι αλλαγές λοιπόν έδωσαν το κόκκινο φως για την ενεργή εμπλοκή τους στα πολιτικά πράγματα, αμέσως μετά το Ερζερούμ. Γιατί;

Οι πηγές μας αποκαλύπτουν ένα απίστευτο παρασκήνιο γύρω από την συνάντηση αυτή. Φαίνεται ότι οι Ρώσοι γνώριζαν ότι πίσω από τα χαμόγελα και τους λεονταρισμούς, θα κρινόταν η τελική μορφή συνδιαχείρισης στην οποία ώθησαν συγκεκριμένα λόμπυ. Εδώ για να αποδίδουμε τα του καίσαρος, δεν είναι κάποια «προδοτική»διάθεση του Παπανδρέου που κινεί τα νήματα, αλλά μάλλον η φοβία και ατολμία του. Όλο το παιχνίδι προσεταιρισμού από τα συμφέροντα έχει στραφεί εδώ και καιρό στην Τουρκία, αφού η τελευταία θεωρείται ιδανικός μπαμπούλας για να επιβάλλει τις αλλαγές, ακόμα και με την απειλή πολέμου. Αυτό εξηγεί τις πληροφορίες που έχουμε για την στάση των Ρώσων.

Ο Μεντβέντεφ λοιπόν, διεμήνυσε ξεκάθαρα στον Γιώργο Παπανδρέου ότι δεν υπάρχει περίπτωση η Ρωσία να δεχτεί αλλαγές, χωρίς την καίρια συμμετοχή Ρώσικων εταιρειών στη νέα κατάσταση. Ήταν μάλιστα τόσο ξεκάθαρος που ο Έλληνας πρωθυπουργός έθεσε ευθέως το θέμα στον Ερντογάν κατά τη συνάντηση τους.

Η απάντηση του Ερντογάν ήταν απόλυτη, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Τόσο απόλυτη που λέγεται ότι έθεσε ένα νέο Casus Belli, εάν η Ελλάδα επέμενε.

Εδώ οφείλουμε να ανοίξουμε μία παρένθεση θυμίζοντας την αυτόνομη αντίδραση του Ρωσικού εκπροσώπου του στρατού μετά τις Τουρκικές απειλές για τους S300 και την εγκατάσταση τους στην Κύπρο, ότι εάν η Τουρκία προέβαινε σε οποιαδήποτε επίθεση είτε στο πλοίο ή στην Κύπρο, θα αποτελούσε αιτία πολέμου. Την ίδια στιγμή ακόμα και ο Γέλτσιν διαβεβαίωνε τον Κληρίδη ότι η τοποθέτηση τελούσε υπό Ρωσική εγγύηση

Όταν ο Πούτιν ενημερώθηκε για την αντίδραση Ερντογάν, έδωσε εντολή για ενίσχυση των δυνάμεων και προετοιμασία ενός Ρωσοτουρκικού μετώπου (!) ώστε να γίνει αντιληπτή η αποφασιστικότητα του, όποιες δεσμεύσεις και αν έχει ο Ερντογάν.

Οι «εκπρόσωποι»

Όπως προείπαμε ο Ρωσικός παράγοντας δίνει μεγάλη βαρύτητα στις διαθέσεις του Ελληνικού εκλογικού σώματος, αφού η δημιουργία μιας Ελληνικής αντίδρασης θα διευκολύνει την δυναμική εμπλοκή της Ρωσίας. Εάν η συμφωνία για συνδιαχείριση γίνει με ομόφωνους όρους της Ελληνικής και της Τουρκικής πλευράς, τότε η όποια επέμβαση θα επισύρει τη μήνι της διεθνούς κοινότητας, ανοίγοντας διαφορετικά μέτωπα. Η ιδανική λοιπόν κατάσταση είναι η προσέγγιση της Ελληνικής πολιτικής σκηνής ώστε να δημιουργηθούν τετελεσμένες συμφωνίες που θα δώσουν την δικαιολογία και τη νομιμοποίηση των όποιων ενεργειών.

Σύμφωνα με τις δικές μας πληροφορίες λοιπόν, διενεργήθηκε δημοσκόπηση για «νέο έντυπο» την οποία δεν ανέλαβε κάποια από τις γνωστές εταιρείες δημοσκοπήσεων αλλά πιστοποιημένος ιδιώτης σε συνεργασία με οργανωμένο call center σε πανελλαδική κλίμακα. Εκτός από την σφυγμομέτρηση της κυβερνητικής αποδοχής, το κυριότερο δείγμα ήταν αυτό της δημοφιλίας πολιτικών προσώπων. Κομματικά, διακομματικά, ακόμα και σε τοπικό επίπεδο.

Παράλληλα, έχουν δραστηριοποιηθεί τρεις πυρήνες προσέγγισης πολιτικών προσώπων ώστε να βολιδοσκοπηθούν οι διαθέσεις τους. Σε αυτούς βεβαίως δεν περιλαμβάνονται «λομπίστες» τους οποίους οι Ρώσοι έχουν χαρτογραφήσει και ξέρουν ήδη ότι είναι αδύνατον να αλλάξουν στρατόπεδο.

Ο πρώτος πυρήνας είναι πασίγνωστος επιχειρηματίας που με το πρόσχημα του «ίδιου συμφέροντος» λόγω του επιχειρηματικών κλάδων που δραστηριοποιείται, κάνει επαφές σε ανώτατο επίπεδο, προβάλλοντας σχεδόν πάντα το έννομο συμφέρον που έχει για τις εξελίξεις. Στην κάλυψη του βοηθά και η απύθμενη έχθρα δεκαετιών με ισχυρή επιχειρηματική οικογένεια που ταυτίζεται με συμφέροντα εταιρειών της δύσης. Φαίνεται ότι οι Ρώσοι ενδιαφέρονται πολύ και για το παρασκήνιο της Siemens αφού διατηρούνται σχέσεις και με δύο (τουλάχιστον) πολιτικά πρόσωπα που λόγω θέσης κατέχουν πλήθος πληροφοριών.

Ο Δεύτερος πυρήνας είναι Έλληνας του εξωτερικού, προσωπικός φίλος του Πούτιν και κρατά επαφές με πολιτικά πρόσωπα, ανθρώπους των media και στελέχη με ένα κοινό χαρακτηριστικό: Όλοι τους είχαν έρθει σε ρήξη με το εκσυγχρονιστικό μπλοκ, τις εποχές της παντοδυναμίας του. Φαίνεται ότι υπάρχει όψιμο ενδιαφέρον και για τους απογοητευμένους παραδοσιακούς ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ, γι’ αυτό και προσεγγίζονται βουλευτές που έχουν εκφράσει την αντίθεση τους με τις κυβερνητικές επιλογές.

Ο  τρίτος πυρήνας είναι μία ομάδα ανθρώπων που προσεγγίζουν βουλευτές και πολιτευτές μικρότερης εμβέλειας, εκδότες που δεν ανήκουν στον κύκλο των ευνοημένων, ανθρώπους των new media, αλλά και επιχειρηματίες που έχουν εκφράσει κοινωνικές και πολιτικές ευαισθησίες. Οι συναντήσεις είναι σε καθημερινή βάση και λειτουργούν σε ομόκεντρους κύκλους.

Στο δια ταύτα. Η προφανής σκοπιμότητα είναι η δημιουργία πολιτικού μοχλού πίεσης που μπορεί να φτάσει ακόμα και στην ενίσχυση – ενδυνάμωση κάποιου πολιτικού σχηματισμού με πρόσωπα γνωστά από το πολιτικό σύστημα που θα συνδυάζεται με επιχειρηματικό υπόβαθρο και διείσδυση στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο. Αίσθηση μας είναι ότι υπάρχει διάθεση για ενίσχυση παντός είδους, ισχυρή μάλιστα, ασχέτως εάν αυτό δεν ανακοινώνεται στις συζητήσεις αφού το χειρότερο που μπορείς να κάνεις στον Έλληνα είναι να του τάξεις χρήμα. Προέχει η αφιέρωση σε κοινό σκοπό, αν και η ευρύτητα των επαφών καθιστά δύσκολη μία κοινή ιδεολογική πλατφόρμα. Περιττεύει βεβαια να πούμε ότι η «αφορμή» των συζητήσεων είναι η οικονομική και εθνική κατάπτωση της Ελλάδας και οι τρόποι αντιμετώπισης και αναστροφής της πορείας.

Είναι σίγουρο ότι αυτές οι ενέργειες θα ενταθούν όσο περνούν οι μέρες και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσον θα μπορέσει να δημιουργηθεί στην Ελλάδα ένα αντίπαλο δέος στις παγιωμένες πολιτικές αντιλήψεις που βλέπουν μονόδρομο την Δύση. Αν αναλογιστούμε και την φοβία που διακατέχει τους Έλληνες, προϊόν της προπαγάνδας για την ανίσχυρη Ελλάδα που δεν μπορεί να τραβήξει τον δικό της δρόμο. Αυτή η φοβία ίσως να είναι η μεγαλύτερη ζημιά που άφησε πίσω της η διακυβέρνηση Καραμανλή αφού όλοι έχουν την αίσθηση ότι όποιος πάει κόντρα στα «μεγάλα αφεντικά» συνθλίβεται βυθίζοντας την χώρα σε τραγωδίες όπως ο Δεκέμβρης ή οι φωτιές.

Τέλος, οφείλουμε να αναφέρουμε ότι στην πιάτσα έχουν ξεφυτρώσει και κάθε λογής σαλτιμπάγκοι, αυτόκλητοι εκπρόσωποι της «πρεσβείας», της συνυφάδας του Πούτιν και ότι άλλο βάλει ο νους. Να θυμάστε, ότι αν κάποιος άγνωστος σας ζητήσει πεντοχίλιαρο, δεν τον άγγιξε ο πατριωτισμός σας. Απλώς σας θεωρεί ρωσόφιλο κουνέλι. Ο Πούτιν δεν θα σας έλεγε ούτε καλημέρα, ως γνωστόν τα κουνέλια τα προτιμά στιφάδο.

ΥΓ. Λυπόμαστε εάν απογοητεύσαμε με αυτό το άρθρο που δεν έχει κάτι το υπερφυσικό ή το ρομαντικό. Είναι δεδομένο όμως ότι κανείς δεν θα πεθάνει για την πατρίδα σου, εάν εσύ ο ίδιος την ξεπουλάς συστηματικά.

121 Σχόλια to “Η «αρκούδα» στην τελική ευθεία για εμπλοκή στο «Ελληνικό πρόβλημα».”

  1. Mara said

    To άρθρο μας επιβεβαιώνει την αίσθηση που είχαμε ορισμένοι για τους Ρώσους και τους σκοπούς τους.
    Υπήρχε περίπτωση οι Ρώσοι να κάτσουν καλά… ενώ παίζονται τέτοια χοντρά παιχνίδια? Υπήρχε περίπτωση να μείνουν απ΄έξω από τις μοιρασιές χωρίς να αντιδράσουν? Όχι βέβαια!!!
    Δηλαδή ο Γιωργάκης τί ακριβώς περίμενε? Ότι θα φτύσει… με έπαρση την Ρωσία χωρίς συνέπειες?
    (Βέβαια για να λέμε την αλήθεια και οι Ρώσοι to 2009 παίξανε κάτι παιχνιδάκια… συμφωνιών με τους Τούρκους, αλλά δεν τους βγήκε…)
    Ο Καραμανλής ήταν ΜΑΓΚΑΣ και τώρα αποδεικνύεται περισσότερο από ποτέ…
    Άντε Γιωργάκη τώρα να δούμε τί θα κάνεις…

    Μου αρέσει!

    • katsareas said

      μαγκας και φιλελληνας ηταν και ειναι ο Καραμανλης.
      Τα ζωα ομως οι ελληνες θα παρει χρονια να καταλαβουν οτι αυτοι κατεστρεψαν την πατριδα τους,
      οχι οι πολιτικοι.
      Ζουμε ενα νεο τσερνομπιλ,του οποιου τις επιπτωσεις δεν θα τις δουμε αμεσα,αλλα θα τις επομιστουν οι επομενες 2 γενιες τουλαχιστον

      Μου αρέσει!

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΓΙΑΥΤΟ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΤΑ
        ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2006 ;
        κ.ο.κ. !

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ !!!!!!

        Μου αρέσει!

      • katsareas said

        δεν σε υποχρεωσε κανεις να μαθεις καμμια ξενη γλωσσα,επιλεγεις εσυ αν θες να γνωριζεις καποια ξενη γλωσσα.
        Το γεγονος οτι αφαιρεσαν τα αρχαια ελληνικα απο τα σχολεια δεν βλεπω να σε ενδιαφερει,μηπως φταιει ο καραμανλης και για αυτο?

        Μου αρέσει!

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΕΣΥ
        ΕΣΠΑΣΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΝΤΕΡ,ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ
        ΔΕΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΛΠΟ !!!
        κ.ο.κ. !!!
        Υ.Γ.:ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΑ ΣΟΥ,ΚΑΙ
        ΑΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΣΥΧΗ !!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ !!!!!!

        Μου αρέσει!

      • M.E. said

        Κώστα, αν και βγαίνουμε εκτός θέματος και αν σου έχω ξαναπαντήσει σχετικά, δες αυτό:
        http://antifonitis.gr/online/wp-content/uploads/2010/09/303.pdf
        «Δήθεν δάσκαλοι…
        Καθώς ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά, τα μειονοτικά αιτήματα σχετικά με την εκπαίδευση ήρθαν και πάλι στην επιφάνεια. O Σύλλογος Τούρκων δασκάλων Δυτικής Θράκης (B.T.T.Ö.B.) δημοσίευσε μήνυμα – το βρήκαμε στην τουρκόφωνη «Μπιρλίκ» (15/9/2010) – όπου αναφέρεται σε λιμνάζοντα «προβλήματα στην εκπαίδευση της Τουρκικής Μειονότητας» και ζητά άμεση σύγκλιση του Ανωτάτου Συμβουλίου της Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης. Στο μήνυμα αναφέρεται η ανάγκη «συνέχειας της τουρκικής κουλτούρας», «διαμόρφωσης γενιάς συνδεδεμένης με την ιστορία μας, την κουλτούρα μας και με τις εθνικές και πνευματικές μας αξίες», και «προόδου στην τουρκική γλώσσα» (άλλος εκπαιδευτικός στόχος ούτε καν μνημονεύεται!).
        Θυμίζουν το νομοθετικό πλαίσιο της μειονοτικής εκπαίδευσης, ζητούν ρυθμίσεις στο πνεύμα της Ε/Τ μορφωτικής συμφωνίας του …1951 (!), αύξηση των μετακλητών δασκάλων από 8 σε 35 και ξαναζητούν το κλείσιμο της ΕΠΑΘ και τον διορισμό εκπαιδευτικών που φοίτησαν δάσκαλοι στην Τουρκία. Επίσης, να μετατραπούν σε Τουρκικά σχολεία τα δημόσια γυμνάσια που γίνανε στα Πομακοχώρια και τα ιεροσπουδαστήρια Εχίνου και Κομοτηνής, να «σταματήσει η διδασκαλία των τουρκικών ως κατ΄επιλογήν μάθημα σε κάποια κρατικά σχολεία της Δυτικής Θράκης»! Ας το διαβάσουν αυτό όσοι είχαν αντίρρηση με την εισαγωγή της τουρκικής ως γλώσσας επιλογής σε κάποια δημόσια σχολεία, αδυνατώντας να αντιληφθούν τη σκοπιμότητα του μέτρου εκείνου.»

        Μου αρέσει!

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ
        ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!
        ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ !!!
        ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ,ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΑ ΕΝΝΙΑΜΕΡΑ !!!
        Μ.Ε. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ !!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ !!!!!!

        Μου αρέσει!

      • M.E. said

        Κοίτα, αν ρωτήσεις εμένα, θεωρώ απολύτως λογικό ότι στα κρατικά σχολεία πρέπει να διδάσκονται μόνο τα ελληνικά και τέρμα. Όποιος θέλει άλλη γλώσσα και άλλο πρόγραμμα μαθημάτων, ας κάνει ιδιωτικά σχολεία για πρόσθετη απογευματινή διδασκαλία. Η Ελλάδα δεν οφείλει σε κανέναν να διδάξει ο,τιδήποτε άλλο, πέραν του πολιτισμού της.
        Στα πλαίσια όμως πραγματικής κατάστασης, ο στόχος φαίνεται πως ήταν να προσελκύσουν περισσότερους μουσουλμάνους μαθητές στα ελληνικά σχολεία. Γι’αυτό εξαγριώθηκε και ο σύλλογος «τούρκων» «δασκάλων». ΄

        Μου αρέσει!

      • katsareas said

        γκομενα σου ειναι η ελλαδα να την αφησω??
        το αν ειναι ολοι στο κολπο το ξερεις εσυ, θα πρεπει να ειναι και ο κοσμος στο κολπο
        γιατι με τον καραμανλη στη κυβερνηση καιγανε και σπαζανε χωρις προφανη λογο,
        και τωρα ,τουμπεκι ολοι.
        τα γεγονοτα δικαιωνουν τον καραμανλη.
        οσο για τα αλλα που γραφεις,εντεταλμενος,μασονιες ,και π@υτσες
        δεν θα τα σχολιασω.

        Μου αρέσει!

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ !!!
        ΜΙΑΡΟ ΟΝ !!!
        ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΤΟ
        2008,ΕΦΑΡΜΩΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,
        ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ !!!
        ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ,ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ
        ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΣΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΜΑΣΟΝΑΚΟ !!!
        κ.ο.κ..

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ !!!!!!

        Μου αρέσει!

      • dimitris said

        φιλελληνας;

        Μου αρέσει!

    • G said

      Οι Ρώσσοι δεν μπορούν να ελέγχξουν τις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες κυρίως δε του Καυκάσου με την Ελλάδα και τη Τουρκία θα ασχοληθούν; Η γενικότερη ικανότητα του Πούτιν αμφισβητείται και η εικόνα του ξεθωριάζει μετά την εθνική συμφορά με τις φωτιές και τη σφαγή στο αεροδρόμιο.
      Ναι μεγάλος μάγκας ο Καραμανλής επί των ημερών του ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΘΗΚΕ η λαθρομετανάστευση, ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ η εγκληματικότητα, ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ κατακόρυφα οι δαπάνες και η οικονομία εκτροχιάσθηκε φτάνοντας τα όρια της χρεωκοπίας. Μεγάλος μάγκας……του γλυκού νερού.

      Μου αρέσει!

      • nicoletta.a.p said

        οι Ρώσοι κάθονται σε πυρηνικές κεφαλές που μπορούν να πλήξουν τους πάντες, κι έχουν αποδείξει ήδη με τις στρατιωτικές επιχείρησεις τους ότι δεν σηκώνουν και πολλά πολλά, οι Ρώσοι ξέρουν και από διάστημα, γενικά δεν υπάρχει κάτι που να μην το ξέρουν οι Ρώσοι.

        τριπλασιάστηκε; άρα τους έστελναν σε μεγαλύτερο αριθμό και όπως όπως, μαζί τους έφεραν και την εγκληματικότητα αυξάνοντας έτσι την ήδη υπάρχουσα, οι δαπάνες αυξήθηκαν ΠΑΝΤΟΥ στην Ευρωζώνη, δεν ήταν ελληνικό φαινόμενο, φυσικά και θα εκτροχιαζόταν, εδώ είναι έτοιμες να πεταχτούν απο τις ράγες αυτές της Γερμανίας και της Αγγλίας (διάβασες για το νομοσχέδιο που θα πλήξει την μεσαία τάξη στην Βρετανία; ) και μην ξεχνάς: Ολυμπιακοί.

        Όπως έχω ξαναπεί, ο ΚΚ Β’ ήταν κρυφοπατριώτης κι όπως όλοι οι πολιτικοί αναγκάστηκε να κάνει μακροβούτια στα σκατά, και να υποστεί λασπόλουτρο μετά. Κατ’ εμέ το ΠΑΜΕ θα έβγαινε πρώτο κόμμα με την πρώτη αν ο ΚΚ Β’ ήταν πρόεδρός του. Ας ξεχάσει τη ΝΔ – οι μισοί νεοδημοκράτες τον πολέμησαν κι οι άλλοι μισοί ψελλίζουν μια υπεράσπιση. Ο λαός της ΝΔ όμως τον υπεραγαπά.

        Έτσι δεν είναι; Δεν θα τον ακολουθούσατε σε νέο κόμμα; Πωπω φρίκη μετά στη Ρηγγίλης, που πας μη φεύγεις κάτσε δω ωχ τι μας βρήκε – χεχεχε – ΠΑΜΕ στο ΠΑΜΕ ΚΚΒ’????
        ιδέα ρίχνω…

        Βρισκόμαστε προ των πυλών μιας τελικής αναμέτρησης. Χωρίς πόλεμο γενικό δεν πρόκειται να μπει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Μέχρι όμως να φτάσουν σε αυτό το σημείο οι Υπερδυνάμεις και οι Σιωνιστές, θα δοκιμάσουν τα πάντα προς επίρρωσιν των μετέπειτα στρατηγικών τους θέσεων.

        Μεγάλος μάγκας ή μάγκισα θα είναι αυτός ή αυτή που την Ελλάδα θα την κρατήσει ουδέτερη από διαμάχες στο μέλλον. Οφείλουμε να βρούμε προστάτη για το θέμα της Τουρκίας. Μόνο ένας υπάρχει η Ρωσία. Πότε θα το καταλάβουμε;

        Μου αρέσει!

      • katsareas said

        για κανεναν λογο απο αυτους που ανεφερες δεν ακουσα προεκλογικα απο τον γαπ να κατηγορει τον καραμανλη . ακουσα για ζιμενς βατοπεδια,σκανδαλα,ανεργια,υγεια,ασφαλιστικο διαφανεια.

        η ελλαδα εχει χρεωκοπισει εδω και 25 χρονια,με δανικα ζουμε απο το 1985,
        ο καραμανλης φταιει και γι αυτο?
        λαθρομεταναστευση,εγκληματικοτητα, δαπανες,ανεργεια,φτωχια,ασφαλιστικο,ακριβεια,
        ανασφαλεια,υποταγη, εισαι καλυτερα τωρα??? δεν νομιζω

        Μου αρέσει!

      • Παύλος said

        Πονάει η Ρωσία προβοκάτορα γιατί λόγω συμφωνιών με Ιράν και Κίνα δεν μπορεί το USisrael να χτυπήσει το Ιράν….
        Τον τρέμουν τον Πούτιν.
        Άντε για νανάκια τώρα…G

        Μου αρέσει!

      • Παύλος said

        Διαβάζω ένα βιβλίο του Μιχάλη Μπέζα με τίτλο.
        Η ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΟΥ ΞΑΝΘΟΥ ΓΕΝΟΥΣ,ΕΚΔΟΣΕΙΣ Λιακόπουλος.
        Απόσπασμα σελ.179
        Θα κομίζαμε “γλαύκας στην Αθήνα”αν λέγαμε ότι τα συμβόλαια και οι βασικοί όροι των συμφωνιών για τα σχέδια Σαχαλίνη-1 και Σαχαλίνη-2 έγιναν επί “δημοκρατίας Γέλτσιν”.Η καταπληκτική πολιτική ακαριαίας μετατροπής της κλειστής ρωσικής οικονομίας σε σκληρή καπιταλιστική διέλυσε τον Σοβιετικό γίγαντα και οικονομικά και πολιτικά.
        Έτσι το ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ άρπαξε την ευκαιρία και έσπευσε να “ανορθώσει”την ρωσική οικονομία με πακτωλό δανείων.Τα δάνεια έδεσαν γερά την οικονομική θηλιά τους και οι τόκοι έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα.Η Ρωσία ήταν πλέον αναγκαστικά “πρόθυμη”να προσελκύση ξένα κεφάλαια για την εκμετάλευση των τεράστιων ενεργειακών αποθεμάτων της……..[γιατί κάτι μου θυμίζουν αυτά παύλε];
        Φυσικά οι σκανδαλώδεις[για τα ρωσικά συμφέροντα]όροι ήταν τελείως ληστρικοί και αποικιοκρατικού χαραχτήρα….
        Και φυσικά τα κέρδη της Ρωσίας “καθορίστηκαν” με τις χαμηλές τιμές του πετρελαίου της ρωσικής αγοράς της δεκαετίας του 1990.
        Όμως ο ΠΟΥΤΙΝ έχει αλλάξει την κυβερνητική φιλοσοφία και δράση.Άρχισε να ευνοεί τις εγχώριες εταιρίες και κυρίως τους υπό κρατικό έλεγχο κολοσσούς Gazprom[φυσικό αέριο] και Rosneft.Οι ξένες επιχειρήσεις αναλαμβάνουν αναγκαστικά δευτερεύοντες ρόλους.
        Και φυσικά με τις αυξημένες τιμές των καυσίμων οι ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ βλέπουν τα παχυλά κέρδη που είχαν ονειρευτεί να πετούν μακριά.Και ξέρουν ότι αυτό θα έχει αντίκτυπο στις τιμές των μετοχών τους……

        Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Γιὰ τὸ ὅτι ἡ Ἑλλάδα εἶναι σὲ τέτοιο χάλι,εὐθύνονται οἱ Παπανδρέου.
        Ὁ μισοφοράκιας Ἀνδρέας καὶ τὸ ζαβὸ ὁ ΓΑΠ,περιτριγυριζόμενοι ἀπὸ μηδενικὰ μὲ μακρύ χέρι.
        Ἀπὸ τὸ ΄81 προσπαθεῖ αὐτὴ ἡ ἐλεεινή οἰκογένεια,ἡ κατάρα τῆς Πατρίδος μας,νὰ μᾶς φέρη ἐδῶ πού τελικὰ μᾶς ἔφερε.
        Καὶ ὁ Λαὸς;
        Χαζὸς Λαὸς χαρὰ γεμάτος,τὴν πάτησε.
        Ὁ Καραμανλῆς σᾶς ἔφταιξε.
        Σὲ γενικὲς γραμμὲς τοὺς πατριῶτες δὲν τοὺς πάτε.

        Μου αρέσει!

      • katsareas said

        Κοριννα
        συμφωνω απολυτα,μπραβο σου.!!!!!!!

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΧΗΤΗΣ said

        Η Θεση μου ειναι γνωστη. Για ολους οσους λιγακι ή πολυ , χαντακωσαν την Ελλαδα.
        ΘΕΛΩ ΕΛΛΗΝΑ ΗΓΕΤΗ και ΟΧΙ ΑΦΑΝΗ ΗΓΕΤΗ.
        Του αναγνωριζω του ΚΚ Β΄οτι προσπαθησε να κανει κατι με το Πουτιν. Την μηδενιζω την προσπαθεια γιατι ενω κρυφομιλουσε στο Αγιο Ορος μαζι του, ΔΕΝ ΤΟΝ ΜΙΜΗΘΗΚΕ! Ειχε μπροστα του ζωντανο παραδειγμα της Ιστοριας.
        Και ο Πουτιν ηταν πατριωτης, Και το εκρυψε στην αρχη απο τους δυνατους. Οργανωθηκε και κτυπησε. Τους ειπε εδω ειναι Ρωσια!
        Ο δικος μας κρυφθηκε 2,3,4 χρονια. Τι ετοιμασια εκανε σαν ηγετης που ολα τα καταλαβαινε ή τον ειχαν απειλησει? Τον ειχαν απηλησει περισσοτερο απο τον Πουτιν? Πολυς καιρος. Και χαμενος. Αφαντος. Δεν εμοιασε του Πουτιν που συνομιλουσε. Δεν τολμησε να ζητησει την ομπρελλα. Ποιος του φταιει και σε τι φταιω εγω που τον κρινω? Εγω πληρωνω την νυφη.

        Μου αρέσει!

      • G. said

        Οι Ρώσοι μια χαρά ελέγχουν τον Βόρειο Καύκασο.
        Και μη ξεχνάς ότι έχουν ξαμολυθεί
        όλα τα μαντρόσκυλα της «παγκόσμιας διακυβέρνησης»
        και οι δικές τους ΜΚΟ που «παρατηρούν»
        και καταγγέλουν την Ρωσία
        για «απαγωγές» και «βία» κατά των ισλαμιστών.
        Βέβαια, οι ΜΚΟ αυτές δεν ενοχλούνται
        όταν σκοτώνονται αθώοι Ρώσοι πολίτες.

        Όσο για την εικόνα του Πούτιν,
        μη βιάζεσαι.

        Μου αρέσει!

    • katsareas said

      το οτι δεν σε ενδιαφερει η αποψη καποιου, σημαινει οτι εχεις το δικαιωμα και να τον βριζεις??

      Μου αρέσει!

    • zozi said

      Το ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ήταν πως ενω ειχε καταγγείλει τη διαφθορά – τον αρχιερεα της – την εθνικη προδοσια των Ιμιων
      ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ.
      ΑΛΛΑ συνεχισε με το σκανδαλο του Βατοπαιδιου και τη siemens.
      Δεν ξερω με τι εκβιασμους τον κρατουσαν…
      Γιατι αλλιως, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ.

      Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Ἔχω ἀκούσει καί διαβάσει τόσες φορὲς πώς σκάνδαλο Βατοπεδίου δὲν ὑπάρχει,ἀκριβῶς ἐπειδή δὲν ὑπῆρξε βλάβη τοῦ Δημοσίου.
        Ὁπως,ἔχω διαβάσει ἀπόψεις ποὺ μὲ ἔκαναν νὰ καταλάβω ὅτι τό Βατοπέδι ἅπτεται τῆς ἐξωτερικῆς πολιτικῆς.
        Γιὰ σκεφθῆτε,τὶ ἔχει συμβῆ τὴν τελευταία 10ετὶα μὲ κέντρο τὸ Ἅγιο Ὄρος;
        Καὶ ἄν σκεφθῆτε ὅτι ἀπό τὴν Ἀρχαιότητα,ὡς τόπος λατρείας τοῦ Ἀθώου Διός(γι᾿αὐτὸ καὶ Ἄθως)καὶ σήμερα σὰν περιβόλι τῆς Παναγιᾶς,ὅτι εἶναι ἡ Κιβωτὸς τοῦ διαχρονικοῦ Ἑλληνισμοῦ,θὰ καταλάβετε πολλά.
        Καὶ κυρίως θὰ καταλάβετε γιατὶ ἐκείνη ἡ πατσαβούρα Καραμάνου(νομίζω ἔτσι ὀνομάζεται)ζήταγε κατάργησι τοῦ «Ἀβάτου».
        Ἐν τοῦτοις συνεχίζετε μερικοὶ νὰ μιλᾶτε γιὰ σκάνδαλο Βατοπεδίου.
        Ἤ ἀνόητοι εἶσθε ἤ ἐκ τοῦ πονηροῦ.

        Μου αρέσει!

      • haliki said

        Κόριννα, σε σέβομαι στις απόψεις σου και συμφωνώ σε κάθε θέμα που έχει τύχει να τις συναντήσω. Με το Βατοπαίδι όμως μου τα χαλάς. Ήμουν κι εγώ κάποτε καβαλάρης στο κομματικό άρμα, αλλά σάν είδα ότι με οδηγούσε σε λασπωμένους προορισμούς, ξεκαβαλίκεψα. Καί να σου πώ την αλήθεια, σα να καθάρισαν τα μάτια μου και τ αυτιά μου στην αντίληψη των πραγμάτων. Το Βατοπαίδι λοιπόν, αποτελεί σκάνδαλο μόνο αν έβλαψε το δημόσιο συμφέρον, αλλιώς όσοι πλούτισαν ξεπουλώντας ότι ξεπούλησαν είναι περιστέρες? Το αν είναι θέμα το οποίο άπτεται της εξωτερικής πολιτικής, ακόμα χειρότερο. Άς θυμηθούμε και την υπόθεση vodafon. Όμως, είναι σκάνδαλα…οικονομικά, ή Εθνικά, μεγάλου μεγέθους και κάποιοι έπαιξαν χοντρό παιχνίδι στις πλάτες μας. Κάποιοι κέρδισαν, κάποιοι γνωρίζουν…Εμείς κοιμόμαστε και μαλώνουμε μεταξύ μας. Όταν ξυπνήσουμε, η Ελλάδα δεν θα είναι πιά εδώ για να το παίζουμε Έλληνες. Κάποιοι θα φταίνε…οι γνωστοί άγνωστοι της πολιτικής φαρέτρας. Γι αυτό εμείς τα πιόνια, πρέπει να κατέχουμε ιστορία και να μαθαίνουμε από τα διδάγματά της για να μη μας παίρνουν τα ρεύματα. Άν στο κατρακύλισμα βρεθεί στο χέρι μας, να είμαστε σε θέση να γυρίσουμε το χρόνο πίσω και να ξαναδώσουμε ζωή στην οδηγούμενη στο απόσπασμα χώρα μας. Ενωμένοι, ακαπέλωτοι και με τις κεραίες πάντα σε επιφυλακή.
        Με εκτίμηση.

        Μου αρέσει!

  2. fufutos said

    Έτσι καλύτερα με την Αρκούδα παρά με τους Γιάνκις που βρίσκονται στα πρόθυρα εμφυλίου (άμα μπορεί να υπάρξει «εμφύλιος» σε μια πολυεθνική χώρα).

    Μου αρέσει!

    • katsareas said

      φιλε μου το καλυτερο θα ηταν μονοι μας.
      μπορουμε μονοι μας πολλα.αλλα δυστυχως δεν μας αφηνουν

      Μου αρέσει!

      • Κ. Κων/νος said

        Το δόγμα ούτε ΗΠΑ ούτε Ρωσία, εθνική ανεξαρτησία εκφράζει και εμένα. Η αλήθεια είναι πως έχουμε απίστευτες δυνατότητες και θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει πολλά, αλλά με την παρέμβαση των Ρώσων επιβεβαιώνεται και ο Μαρκεζίνης που μιλά για πολυεπίπεδες συμμαχίες.
        Το μόνο που μα φοβίζει είναι πως η Ρωσική εμπλοκή, θα εντείνει την παγκοσμιοποίηση.

        Μου αρέσει!

      • Γιώργος said

        + 1.000.000.000…………………….

        Στην περιοχή μας τα πράγματα εξελίσσονται πολύ γρηγορότερα απο οτι προβλεπόταν και δυστυχώς και οι 301 ειναι ΙΠΠΟΚΟΜΟΙ.

        Μου αρέσει!

      • Κ. Κων/νος said

        «Έκαστος τόπος έχει την πληγήν του: Η Αγγλία την ομίχλην, η Αίγυπτος τας οφθαλμίας, η Βλαχία τας ακρίδας και η Ελλάς τους πολιτικούς.»

        Μου αρέσει!

      • fufutos said

        Σίγουρα το ιδανικό είναι να είμαστε ανεξάρτητοι. Το θέμα είναι όμως πως βρισκόμαστε περιτριγυρισμένοι από δεκάδες εκατομμύρια ερπετά τα οποία είναι έτοιμα να μας διαλύσουν όπως έκαναν στο παρελθόν. Αυτά τα ερπετά έχουν την υποστήριξη από άλλους άξονες δυνάμεων. Αν εμείς δεν ζητήσουμε την βοήθεια από κάποιον πραγματικά δυνατό παίχτη, ίσως χάσουμε τα αυγά και τα πασχάλια. Μην ξεχνάς πως η Μικρασιατική Καταστροφή είχε ως αιτία την μη παράδοση όπλων και πυρομαχικών από τους Εγγλέζους (βλέπε τον έλληνικής[;] καταγωγής Ζαχάρωφ που ήταν αντιπρόσωπος της Βίκερς και μας πούλησε κανονικότατα) άρα μπορούμε να πούμε πως έγινε λάθος συμμαχία αφού οι εγγλεζογάλλοι είχαν ως στόχο την διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας χωρίς να χρησιμοποιήσουν αυτοί στρατεύματα. Από την άλλη δεν ήθελαν να δημιουργήσουν μια ισχυρότερη χώρα – Ελλάδα της Μεγάλης Ιδέας – στην θέση της. Οπότε θα πρέπει να έχουμε ως σύμμαχο κάποιον που δεν έχει καλές σχέσεις με την Τουρκία. Οι τσετσένοι υποστηρίζονται από την Τουρκία, οπότε η Ρωσία ξέρει ότι πρέπει κάποια στιγμή να συντρίψει την Τουρκία για να μπορέσει να ξεριζώσει το κακό από την περιοχή. Άμα περιοριστεί η Τουρκία στην περιοχή μας και άμα καθαριστούν τα λαμόγια από την πολιτική, οικονομική, πολιτισμική και εκπαιδευτική ζωή της χώρας, τότε θα μπορέσουμε να γίνουμε αυτό για το οποίο προοριζόμασταν.

        Μου αρέσει!

      • astillais said

        Φούφουτε,η ΠΑΙΔΕΙΑ μέσω της ΓΛΩΣΣΑΣ της ΙΣΤΟΡΙΑΣ και της ΟΙΚΟ-γένειας
        ήταν είναι και θα είναι το μέγα αναίμακτο όπλο μας.
        άρα σ΄ αυτήν ΠΡΕΠΕΙ να εξασκούμαστε κάθε στιγμή
        Δεν βιαζόμαστε δεν ολιγωρούμε
        Διαβάζουμε μελετάμε και αξιοποιούμε ότι περισσότερο μπορούμε
        Το «μέτρον άριστον» ίσχύει για τα πάντα εκτός απ΄την ΓΝΩΣΗ

        Μου αρέσει!

    • ΜΑΧΗΤΗΣ said

      Ποτε μη λες ποτε. Το Τεξας εχει προβλημα. Μεγαλυτερο το χρεος απο την Ελλαδα. Βραζει και καποια στιγμη ,μπορει να εκραγει. Εκει ηταν οι σκληροι καου μπουδες. Και ανεξαρτητοι.

      Μου αρέσει!

  3. Γιώργος said

    Ενδιαφέρον άρθρο.Δηλαδή οΙ Ρώσοι αποφάσισαν να ασχοληθούν και να κάνουν Lobbying ή να προσπαθήσουν να εντάξουν την Ελλάδα στην δική τους σφαίρα επιρροής.Κάτι που δεν εχει ξαναγίνει.Η Ελλάδα είχε συμφωνηθεί να παραμείνει στην δύση.Το καθεστώς δεν άλλαξε.Γιατί οι Ρώσοι θέλουν να ασχοληθούν με την Ελλάδα και όχι με πρώην Σοβιετικές δημοκρατίες που λοξοδρομούν?
    Το γιατί μπορούμε να το καταλάβουμε ολοι.
    Μάλλον δεν ήταν τρελός ο Χαρδαβέλλας και οι εκπομπές του για την ζάμπλουτη σε υδρογονάνθρακες Ελλάδα

    Μου αρέσει!

    • Mara said

      Τυχαία η αναφορά του Σαμαρά στους Ρώσους προχθές στην βουλή? Μμμ… δεν νομίζω…
      Όσο για τον Χαρδαβέλα… το όψιμο ενδιαφέρον του για τον πλούτο της Ελλάδας επίσης δεν είναι τυχαίο…
      Όταν ο Σοφιανόπουλος χτυπιόταν εδώ και 30 χρόνια για αυτά που μας δείχνει τώρα ο Χαρδαβέλας, μόνο που δεν τον είχαν κλείσει στο Δαφνί….

      Μου αρέσει!

      • «Όσο για τον Χαρδαβέλα…το όψιμο ενδιαφέρον του για τον πλούτο της Ελλάδας επίσης δεν είναι τυχαίο…»

        Σωστή ἡ παρατήρησί σου·καί δές καιρό πού διάλεξε γιά νά ‘ξιφουλκήση΄…ἀκριβώς ἐπάνω στήν συμπλήρωσι τῶν ἑβδομῆντα ἐτῶν ἀπό τήν ἡμερ/νία τῆς ὑπογραφῆς τῆς συμβάσεως Cooper.

        Μου αρέσει!

    • Κ. Κων/νος said

      Το πνεύμα Δύση-Βορράς έχει πεθάνει. Η Ρωσία είναι πιό καπιταλιστική από ποτέ και μιά εξωτερική παρέμβαση των Ρώσων προς τη Μεσσόγειο θα λύσει και μέρος των εσωτερικών προβλημάτων της.

      Μου αρέσει!

    • Κόριννα said

      Γιῶργο
      …..ἡ Ἑλλάδα ἔχει συμφωνηθῆ νὰ παραμείνη στὴν Δύσι, γράφεις.
      Οἱ συμφωνίες γίνονται γιὰ νὰ παραβιάζωνται.
      Οἱ χῶρες πρέπει νὰ εἶναι πολυγαμικές.
      Οἱ ἄνδρες ὄχι!
      Ἰδέες δὲν βάζω·μή παὶρνετε θάρρος!

      Μου αρέσει!

      • astillais said

        Ναι εσένα περίμεναν για να πάρουν θάρρος
        χε χε χε
        Την τηλεόραση που την βάζεις;;;
        Αφού κάποιους τους λένε και καθυστερημένους αν δεν
        και τσιμπάνε οι ….»μάγκες»
        Κόριννα , καλημέρα.

        Μου αρέσει!

  4. […] olympia.gr […]

    Μου αρέσει!

  5. astillais΄ said

    Βάλαν το βλαμμένο να φωνάξει βοήθεια πνιγόμαστε
    Έδωσαν βοήθεια και είπε δεν την θέλω
    Σε κάθε άλλη περίπτωση θα έλεγαν ε αει πνίξου
    Γιατί το άφησαν να εξελιχθεί;
    μα γιατί να βιαστούν;;;
    Τους άφησαν να ξεβρακωθούν μόνοι τους.
    Και να που γίνεται.
    Οι πολίτες τώρα ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ,αναγκάστηκαν και έμαθαν.
    Έπαθαν και έμαθαν.
    Αυτό είναι το μεγάλο υπέρ.
    Αν ερμηνεύω σωστά τον βράχο που λέει «μην βιάζεστε»

    Μου αρέσει!

  6. neotera said

    Δεν μ΄ αρέσει ο τρόπος με τον οποίο ο συγγραφέας αντιμετωπίζει ένα τόσο κρίσιμο ζήτημα. Το κλίμα που εκλύεται από το σενάριο παραπέμπει σε βοθρολύμματα των διαλυμένων μυστικών υπηρεσιών και δεν τιμά τον ελληνικό λαό. Είμαστε καλύτεροι κι έχουν γνώση οι φύλακες.

    Μου αρέσει!

  7. Asxetos said

    ΚΩΣΤΑ (Γ)ΕΛΛΑΣ

    @ΑΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΣΥΧΗ !!!

    ΡΕ ΖΑΒΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙ ΒΙΟΛΙ ΒΑΡΑΜΕ???
    ΑΕ ΧΑΣΟΥ ΒΛΑΜΜΈΝΟ!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  8. […] ΠΗΓΗ This entry was posted in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ. Bookmark the permalink. ← Όταν υπάρχει εθνική αξιοπρέπεια: “Χαστούκι” από τους Σερβοβόσνιους στον Αχμέτ Νταβούτoγλου! LikeBe the first to like this post. […]

    Μου αρέσει!

  9. GRArktos said

    @ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ
    πρώτα απ’ όλα αντί να σε χαλάει που δε μαθαίνουμε σωστά Ελληνικά σε ενοχλεί που κάποιοι μαθαίνουν Τούρκικα. πόσο Ελληνικό δηλαδή είναι αυτό;
    επίσης. ο Θεός είναι ο Δίας. Η Ήρα πού κολλάει; ως σύζυγος;

    @neotera
    μια χαρά είναι το κείμενο. εφόσον οι Έλληνες το έχουν ρίξει στο… «έχει ο Θεός» και δε τρέχει μία όσο και αν μας πηδάνε. Λογικό είναι κάποιοι να θέλουν να μας οργανώσουν προς συμφέρων μας και δικό τους φυσικά (το πρώτο όχι απαραίτητα).
    Λίγη ιστορία και θα διαπιστώσεις ότι έχει γίνει επανειλημμένα τα τελευταία 300 χρόνια.

    Μου αρέσει!

    • katsareas said

      σωστος!!!!
      τα αρχαια ελληνικα διδασκονται στη αγγλια,και εδω τα απαγορευσαν
      ουτε καν να επιλεξεις αν τα θες η οχι.
      μας ενοχλει που διδασκουν τουρκικα,γερμανικα,κινεζικα,αγγλικα

      Μου αρέσει!

  10. Ο Παπους said

    Και σ΄αυτη την αναρτηση εγινε εκεινο που γινεται συνηθως: Σπευδουμε να απαντησουμε σε καποιον που θετει ενα ασχετο θεμα και η συζητηση εκτρεπεται σε αλλα ζητηματα ή προβληματα. Προσωπικα θεωρω σε αυτες τις περιπτωσεις πρεπει να αγνοουμε ολοι τους παρεμβαινοντες με ασχετο θεμα ή προβλημα, ωστε να απομονωνονται και η συζητηση να περιστρεφεται στο κυριο θεμα.
    Για τη συγκεκριμενη αναρτηση, το μονο που μπορω να πω ειναι οτι δεν εμφανιζει στοιχεια, τα οποια θα μπορουσαν να δικαιολογησουν εστω ορισμενα απο εκεινα που διαλαμβανει.

    Μου αρέσει!

    • ΣΠΑΡΑΚΟΣ said

      Απόλυτα σωστός και πάλι σεβαστέ Παπού.Πιστεύω πως κάτω από τα σχόλια-κοτρώνες,αρκεί ΕΝΑ

      μόνο σχόλιο.Κι αυτό χωρίς λέξεις.Μόνο με τρία-τέσσερα ερωτηματικά.Είναι κάμποσοι οι

      σχολιαστές -κοτρώνες.Κι από διαφορετικά κίνητρα ο καθένας.ΑΓΝΟΗΣΤΕ τους .ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ τους

      ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ.

      Μου αρέσει!

  11. […] ΥΓ. Λυπόμαστε εάν απογοητεύσαμε με αυτό το άρθρο που δεν έχει κάτι το υπερφυσικό ή το ρομαντικό. Είναι δεδομένο όμως ότι κανείς δεν θα πεθάνει για την πατρίδα σου, εάν εσύ ο ίδιος την ξεπουλάς συστηματικά. olympia […]

    Μου αρέσει!

  12. δύσπιστος said

    Αν υπάρχουν έστω και ψύγματα αλήθειας στα αναφερόμενα στην ανάρτηση και γίνονται πράγματι υπόγειες διεργασίες, πιστεύω ότι:
    1) Εξηγειται ο διαστρεβλωτικός και προδοτικός ρόλος των ΜΜΕ και άρα, οι ευθύνες των Τρεμοπρετετσιμο κλπ. είναι εξωφρενικές
    2) Αποδεικνύεται ότι η «μεταναστευτική» πολιτική της κυβέρνησης κι όλων των κομμάτων ή των πολιτικών που την ανέχονται έχει στόχο την απασχόλησή μας με τους λαθρο, την οργάνωση της προσωπικής μας ζωής κλπ., ώστε να μην παίρνουμε μυρωδιά τι γίνεται
    3)Λύνει τις απορίες που είχα, τελευταία, με την εμφάνιση τόσων Κινήσεων Πολιτών ή Μετώπων ή Κινημάτων συγχρόνως αλλά και με την παρουσία τόσων αντιδραστικών, ανθελληνικών και βάλε σχολίων στα μπλογκ από διάφορους ή τους ίδιους με διάφορα ψευδώνυμα, λυσσασμένους με όποιον δεν…υπερασπίζεται τ΄αφεντικό τους.
    Αρα, σωστά και συνετά δεν παίρνουμε μια κουμπούρα να κατέβουμε κάτω. Αν δεν αντιληφθούμε προς τα πού φυσάει ο άνεμος κι αν βασιστούμε σε αυθορμητισμούς ίσως να βλάψουμε αντί να ωφελήσουμε.
    Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τον συσχολιαστή μας Κατσαρέα με τον οποίο συμμερίζομαι τα ίδια συναισθήματα και τις ίδιες πεποιθήσεις για τον Κ. Καραμανλή.

    Μου αρέσει!

  13. georgios said

    Εγώ πάντως, θέλω να πιστεύω αυτά που είπε ο πατροκοσμάς ο Αιτωλός και ο Παΐσιος. Όλα δείχνουν πως θα βγούν αληθινοί, και πολύ σύντομα μάλιστα.

    Μου αρέσει!

    • Εσύ εκεί είσαι ακόμα;Καλά ξυπνητούρια.Μπέεεε…

      Μου αρέσει!

      • Ελευθερία Αγωνιζομένη said

        Βασιλάκη, έχω παρατηρήσει ότι σχολιάζεις ελάχιστα, και πάντα για να κατηγορήσεις κάποιους που δεν είναι της ιδίας θρησκείας με εσένα.

        Κατά τα άλλα, λάμπεις δια της απουσίας σου.

        Τυχαίο;;;;

        Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Ελευθερία Ἀγωνιζομένη,
        καθόλου τυχαῖο.
        Καὶ δὲν εἶναι ὁ μόνος.

        Μου αρέσει!

      • georgios said

        ΑΠΑΝΤΗΣ ΠΡΟΣ ΒΑΣΙΛΗ:
        Ένας άθεος καθηγητής της φιλοσοφίας συζητά με έναν φοιτητή του στο αμφιθέατρο του πανεπιστημίου, για την σχέση μεταξύ… επιστήμης και πίστης στον Θεό.

        Καθηγητής: Λοιπόν, πιστεύεις στον Θεό;
        Φοιτητής: Βεβαίως, κύριε.

        Καθ.: Είναι καλός ο Θεός;
        Φοιτ.: Φυσικά.

        Καθ.: Είναι ο……

        Θεός παντοδύναμος;
        Φοιτ.: Ναι

        Καθ.: Ο αδερφός μου πέθανε από καρκίνο παρότι παρακαλούσε τον Θεό να τον γιατρέψει και προσευχόταν σε Αυτόν.
        Οι περισσότεροι από εμάς θα προσπαθούσαν να βοηθήσουν αυτούς που έχουν την ανάγκη τους. Πού είναι η καλοσύνη του Θεού λοιπόν;
        Φοιτ.: ..

        Καθ.: Δεν μπορείς να απαντήσεις, έτσι δεν είναι; Ας ξαναρχίσουμε νεαρέ μου. Είναι καλός ο Θεός;
        Φοιτ.: Ναι.

        Καθ.: Είναι καλός ο διάβολος;
        Φοιτ.: Όχι.

        Καθ.: Ποιος δημιούργησε τον διάβολο;
        Φοιτ.: ο.. .. Θεός..

        Καθ.: Σωστά.. Πες μου παιδί μου, υπάρχει κακό σ’ αυτόν τον κόσμο;
        Φοιτ.: Ναι.

        Καθ.: Το κακό βρίσκεται παντού, έτσι δεν είναι; Και ο Θεός έπλασε τα πάντα, σωστά;
        Φοιτ.: Ναι.

        Καθ.: Άρα λοιπόν ποιος δημιούργησε το κακό;
        Φοιτ.: …

        Καθ.: Υπάρχουν αρρώστιες; Ανηθικότητα; Μίσος; Ασχήμια; Όλα αυτά τα τρομερά στοιχεία υπάρχουν σ’ αυτόν τον κόσμο, έτσι δεν είναι;
        Φοιτ.: Μάλιστα.

        Καθ..: Λοιπόν, ποιος τα δημιούργησε;
        Φοιτ.: …

        Καθ.: Η επιστήμη λέει ότι χρησιμοποιείς τις 5 αισθήσεις σου για να αναγνωρίζεις το περιβάλλον γύρω σου και να προσαρμόζεσαι σε αυτό. Πες μου παιδί μου, έχεις δει ποτέ τον Θεό;
        Φοιτ.: Όχι, κύριε.

        Καθ.: Έχεις ποτέ αγγίξει το Θεό; Έχεις ποτέ γευτεί το Θεό, μυρίσει το Θεό; Και τέλος πάντων, έχεις ποτέ αντιληφθεί με κάποια από τις αισθήσεις σου το Θεό;
        Φοιτ..: …Όχι, κύριε. Φοβάμαι πως όχι.

        Καθ.: Και παρόλα αυτά πιστεύεις ακόμα σε Αυτόν;
        Φοιτ.: Ναι.

        Καθ.: Σύμφωνα με εμπειρικό, ελεγχόμενο και με δυνατότητα μελέτης των αποτελεσμάτων ενός φαινομένου πρωτόκολλο,
        η επιστήμη υποστηρίζει ότι ο Θεός δεν υπάρχει. Τι έχεις να απαντήσεις σε αυτό, παιδί μου;
        Φοιτ.: Τίποτα. Εγώ έχω μόνο την πίστη μου.

        Καθ.: Ναι, η πίστη. Και αυτό είναι το πρόβλημα της επιστήμης.

        Φοιτ: Κύριε καθηγητά, υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε θερμότητα;
        Καθ.: Ναι.

        Φοιτ.: Και υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε κρύο;
        Καθ.: Ναι.

        Φοιτ.: Όχι, κύριε. Δεν υπάρχει. Μπορεί να έχεις μεγάλη θερμότητα, ακόμα περισσότερη θερμότητα, υπερθερμότητα, καύσωνα, λίγη θερμότητα ή καθόλου θερμότητα.
        Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται κρύο. Μπορεί να χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, που σημαίνει καθόλου θερμότητα, αλλά δεν μπορούμε να πάμε
        πιο κάτω από αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται «κρύο». «Κρύο» είναι μόνο μια λέξη, που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε την απουσία θερμότητας.
        Δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρύο. Η θερμότητα είναι ενέργεια. Το κρύο δεν είναι το αντίθετο της θερμότητας, κύριε, είναι απλά η απουσία της.

        Στην αίθουσα επικρατεί σιγή…

        Φοιτ.: Σκεφτείτε το σκοτάδι, καθηγητά. Υπάρχει κάτι που να ονομάζουμε σκοτάδι;
        Καθ.: Ναι, τι είναι η νύχτα αν δεν υπάρχει σκοτάδι;

        Φοιτ.: Κάνετε και πάλι λάθος, κύριε καθηγητά. Το «σκοτάδι» είναι η απουσία κάποιου άλλου παράγοντα. Μπορεί να έχεις λιγοστό φως, κανονικό φως, λαμπερό φως,
        εκτυφλωτικό φως.. Αλλά, όταν δεν έχεις φως, δεν έχεις τίποτα και αυτό το ονομάζουμε σκοτάδι, έτσι δεν είναι; Στην πραγματικότητα το σκοτάδι απλά δεν υπάρχει.
        Αν υπήρχε θα μπορούσες να κάνεις το σκοτάδι σκοτεινότερο.
        Καθ.: Που θέλεις να καταλήξεις με όλα αυτά, νεαρέ μου;

        Φοιτ.: Κύριε, θέλω να καταλήξω ότι η φιλοσοφική σας σκέψη είναι ελαττωματική…
        Καθ..: Ελαττωματική!; Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί;

        Φοιτ.: Κύριε καθηγητά, σκέφτεστε μέσα στα όρια της δυαδικότητας. Υποστηρίζετε ότι υπάρχει η ζωή και μετά υπάρχει και ο θάνατος, ένας καλός Θεός και ένας κακός Θεός.
        Βλέπετε την έννοια του Θεού σαν κάτι τελικό, κάτι που μπορεί να μετρηθεί. Κύριε καθηγητά, η επιστήμη δεν μπορεί να εξηγήσει ούτε κάτι τόσο απλό όπως την σκέψη.
        Χρησιμοποιεί την ηλεκτρική και μαγνητική ενέργεια, αλλά δεν έχει δει ποτέ, πόσο μάλλον να καταλάβει απόλυτα, αυτήν την ενέργεια.
        Το να βλέπεις το θάνατο σαν το αντίθετο της ζωής είναι σαν να αγνοείς το γεγονός ότι ο θάνατος δεν μπορεί να υπάρξει αυτόνομος.
        Ο θάνατος δεν είναι το αντίθετο της ζωής: είναι απλά η απουσία της. Τώρα πείτε μου κάτι, κύριε καθηγητά. Διδάσκετε στους φοιτητές σας ότι εξελίχτηκαν από μια μαϊμού;
        Καθ.: Εάν αναφέρεσαι στην φυσική εξελικτική πορεία, τότε ναι, και βέβαια.

        Φοιτ.: Έχετε ποτέ παρακολουθήσει με τα μάτια σας την εξέλιξη;
        Καθ.: ..

        Φοιτ.: Εφόσον κανένας δεν παρακολούθησε ποτέ την διαδικασία εξέλιξης επιτόπου και κανένας δεν μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η διαδικασία δεν σταματά ποτέ,
        τότε διδάσκεται την προσωπική σας άποψη επί του θέματος. Τότε μήπως δεν είστε επιστήμονας, αλλά απλά ένας κήρυκας;
        Καθ.: ..

        Φοιτ.(προς την τάξη): Υπάρχει κάποιος στην τάξη που να έχει δει τον εγκέφαλο του κ.καθηγητή; Που να έχει ακούσει ή νιώσει ή ακουμπήσει ή μυρίσει τον εγκέφαλο
        του κ.καθηγητή; Κανένας. Άρα σύμφωνα με τους κανόνες του εμπειρικού, ελεγχόμενου και με δυνατότητα προβολής πρωτόκολλου, η επιστήμη μπορεί να ισχυριστεί
        ότι δεν έχετε εγκέφαλο, κύριε. Και αφού είναι έτσι τα πράγματα, τότε, με όλο τον σεβασμό, πώς μπορούμε να εμπιστευτούμε αυτά που διδάσκετε, κύριε;
        Καθ.: Μου φαίνεται ότι απλά θα πρέπει να στηριχτείς στην πίστη σου, παιδί μου.

        Φοιτ.: Αυτό είναι, κύριε.. Ο σύνδεσμος μεταξύ του ανθρώπου και του Θεού είναι η ΠΙΣΤΗ. Αυτή είναι που κινεί τα πράγματα και τα κρατάει ζωντανά..

        Το όνομα του νεαρού φοιτητή ήταν ALBERT EINSTEIN.

        Μου αρέσει!

  14. Παναγιωτης said

    εκτος απο τα συμφεροντα της ρωσιας για βαλτε τωρα και το ισραηλ και την κυπρο στο κολπο της

    ανατολικης μεσογειου για να δουμε πως δενει το γλυκο… και ισως την ανοδο μιας ισλαμοφασιστικης

    κυβερνησης στην αιγυπτο….και πολλες ακομη παραμετρους… σχεδον ετοιμο το εκρηκτικο μιγμα γυρω απο το ισραηλ….

    και στην μεση η Ελλαδα του γιωργακη να αγεται και να φερεται απο την μια αγκαλια στην αλλη…

    Μου αρέσει!

  15. Ανικανοποίητος said

    «Συνέντευξη» με έναν Μαροκινό ληστή του δρόμου….

    Το όνομα μου είναι Μοχάμετ, κατάγομαι από το Ραμπάτ που είναι και η πρωτεύουσα του Μαρόκου. Έφυγα ξαφνικά ένα βράδυ γιατί είχα πρόβλημα με την αστυνομία, μετά από ληστεία που είχα κάνει σε τουρίστα μαζί με έναν άλλο φίλο μου. Αυτόν τον έπιασαν όμως.

    Ξεκίνησα με 2 χιλιάδες δολάρια στη τσέπη και προσπάθησα να περάσω με μερικούς άλλους με βάρκα στην Ισπανία, για να πάω από ΄κει στην Γαλλία και στο Παρίσι που εκεί έχω συγγενείς αλλά και πολλούς φίλους.

    Πως βρέθηκες από το Γιβραλτάρ και την προσπάθεια να περάσεις Ισπανία στην Ελλάδα?

    Μας κορόιδεψε ο άνθρωπός που είχε την βάρκα στο Τανγκλέρ.Μας είπε πως θα μας πάει απέναντι στην Ισπανία και του δώσαμε όλοι λεφτά,εμένα μου πήρε 1000 δολάρια,γιατί του είπα πως δεν έχω άλλα μαζί μου.
    Αντί όμως να πάει βόρεια,πήγε ανατολικά.Εμείς δεν το καταλάβαμε καθόλου,γιατί το μόνο που βλέπαμε ήταν θάλασσα και τίποτα άλλο.

    Πόσοι είσαστε στη βάρκα?

    Περίπου 20 άτομα. Νομίζω 8-9 Μαροκινοί 18 με 20 χρονών οι άλλοι ήταν από άλλες αφρικανικές χώρες και είχαν και ένα κοριτσάκι μαζί τους πολύ μικρό.

    Τελικά που σας άφησε?

    Δίπλα στην Αλγερία.
    Από κεί γνωρίσαμε κάποιον που μας είπε πως μπορεί να μας πάει στην Γαλλία μέσω Ελλάδας.Και εκεί χωρίσαμε άλλοι πήγαν να βρουν τρόπο να γυρίσουν καθώς δεν είχαν άλλα λεφτά,κι άλλοι άρχισαν να ψάχνουν για καλύτερες τιμές.

    Εγώ έμεινα γιατί πίστεψα πως στην Ελλάδα θα μας έδιναν χαρτιά πρόσφυγα, αν λέγαμε πως είμαστε από την Παλαιστίνη.Έτσι μας είπε

    Του έδωσα 500 δολάρια για να με βοηθήσει να πάω στην Τηνυσία. Τα υπόλοιπα λεφτά που είχα γύρω στα 300 δολάρια τα έδωσα σε άλλον για να περάσω με βάρκα προς την Κρήτη.

    Μετά από 1 εβδομάδα τελικά πάτησα σε Ευρωπαϊκό έδαφος και πίστευα πως όλα θα άλλαζαν.

    Μας έπιασε το λιμενικό και μας πήγαν σε ένα κέντρο όπου και μας ανέκριναν.

    Εγώ και κάτι άλλα παιδία δηλώσαμε πρόσφυγες από την Παλαιστίνη,κάτι άλλοι μαύροι είπαν ψέματα πως είναι Σομαλοί,αλλά ήταν από την Νιγηριανία και Σενεγαλέζοι.
    Μας έδωσαν κάτι χαρτιά και μας είπαν πως πρέπει να φύγουμε από την Ελλάδα σε 3 μήνες.

    Φύγαμε σχεδόν όλοι για την Αθήνα.Τελικά στην Αθήνα βρήκα πολλούς γνωστούς μου από το Μαρόκο,που νόμιζα πως ήταν στη Γαλλία.

    Με μάθανε τα κόλπα και τις περιοχές.Άρχισα να κλέβω μαζί τους στην αρχή τσάντες από γυναίκες και κινητά
    από άτομα που δεν θα μας προλάβαιναν να μας πιάσουν αν έτρεχαν πίσω μας.

    Οι γυναίκες και οι ηλικιωμένοι είναι οι καλύτερη στόχοι.
    Μετά τα πουλούσαμε αν ήταν κινητά στη Ζήνωνος και στην Πειραιώς σε καταστήματα μεταναστών και αν ήταν λεφτά μέσα στην τσάντα τα μοιραζόμασταν στα πρώτα παρκάκια που βρίσκαμε μπροστά μας..

    Πάντα κοιτάμε να αιφνιδιάσουμε,εκεί που δεν το περιμένει κανείς.

    Αλλάζουμε ξαφνικά κατεύθυνση και πέφτουμε πάνω του.Συνήθως είμαστε 2 ή 3 μαζί.

    Με κινητά ενημερώνει ο ένας τον άλλον,για το που θα χτυπήσουμε.

    Συνήθως στο κέντρο και ψάχνουμε για άτομα που καταλαβαίνουμε πως φοβούνται,όταν μας βλέπουν.
    Για τις χρυσές αλυσίδες μας δίνουν γύρω στα 10 ευρώ στη Σοφοκλέους οι Ιρακινοί.

    Στην Αθήνα πόσοι ακόμα κάνουν αυτή την δουλειά?

    Είναι πάρα πολύ,ακόμα και καινούργιοι που έρχονται,ακόμα και από άλλες χώρες έρχονται μαζί μας μέχρι να βρουν τρόπο να φύγουν από την Ελλάδα,αυτό κάνουν για να ζουν.

    Τα αυτοκίνητα οι αλυσίδες και οι τσάντες,είναι το μόνο που μας δίνει λεφτά.Για δουλειά δεν μας παίρνει κανένας εδώ.
    Ξέρουμε ότι δεν μπορούν να μας απελάσουν,ούτε να μας βάλουν φυλακή για μικρές ποινές.

    Εμένα με έχουν πιάσει πάνω από 5 φορές και φυλακή δεν έχω πάει,γιατί αλλάζω χαρτιά αμέσως μετά την αναστολή.
    Πρώτα στην αρχή μας χτυπούσε η αστυνομία,τώρα εντάξει δεν υπάρχει πρόβλημα,όλα έιναι νορμάλ.

    Τώρα κάθε μέρα έρχονται κι άλλοι,και έρχονται και δια μέσου Τουρκίας.

    Πάνε εκεί αεροπορικώς,κλείνουν ξενοδοχεία μέσω ίντερνετ για διακοπές,αλλά μετά περνάνε εδώ με βάρκες.Όλα γίνονται πιο οργανωμένο τώρα.Με εμένα ήταν άλλη περίπτωση γιατί με κυνηγούσε η αστυνομία.

    Με τα ναρκωτικά στο κέντρο τι συμβαίνει?

    Δεν υπάρχουν πολλοί Μαροκινοί που να πουλάνε,είναι λίγοι.
    Οι μαύροι και οι Αλγερινοί με τους Αφγανούς ασχολούνται.Και οι Αλβανοί έχουν δουλειές με αυτούς..

    Οι Αλβανοί μπορεί και να σε σκοτώσουν αν τους πειράξεις.
    Δεν τους πλησιάζουμε αυτούς είναι επικινδύνοι.

    Κανέναν πρεζάκια ναι,αν τον πετύχουμε μόνο του,του παίρνουμε ότι έχει πάνω του.

    Με τους Έλληνες τι πρόβλημα έχετε?

    Κοίτα με τους Έλληνες δεν έχουμε κανένα κοινό.Είμαστε τελείως διαφορετικοί σαν άνθρωποι.

    Εμείς πιο πολύ νιώθουμε Γάλλοι παρά κάτι άλλο.Ούτε και θέλει κανένας Μαροκινός από όσους ξέρω να μείνει εδώ.Εδώ νιώθουμε πιο πολύ σαν κρατούμενοι στην χώρα σας.Για αυτό και υπάρχει μια οργή για οτιδήποτε ελληνικό.

    Εντάξει αλλά οι Έλληνες πολίτες τι φταίνε,που εσείς έχετε εγκλωβιστεί εδώ?

    Δεν φταίνε,αλλά σκέψου εμείς δεν έχουμε τίποτα ενώ αυτοί έχουν τα πάντα,χωρίς να το αξίζουν.

    Από όσο έχω δει μέχρι τώρα οι Έλληνες είστε λαός που δεν κάνει τίποτα σωστά.Δεν έχετε δουλειές,δεν έχετε πολιτικούς και ο καθένας κοιτάει την δουλειά του.Εμείς βοηθάμε ο ένας τον άλλον.

    Και έχετε και πολλούς ναρκομανείς και gay.
    Συνέχεια μας πλησιάζουν οι gay και μας δίνουν λεφτά να πάμε μαζί τους.Ειδικά στην περιοχή του Μεταξουργείου κοντά στου Ψυρρή.

    Θα φύγεις από την Ελλάδα?

    Θα ξαναπροσπαθήσω,έχω πάει 2 φορές στην Πάτρα αλλά μας έπιασαν και μας γύρισαν πίσω.

    Εκεί κάνουν κουμάντο οι Αφγανοί.Αν δεν τα έχεις καλά μαζί τους,δεν πλησιάζεις στο λιμάνι.

    Στην Αθήνα ποιοι σας βοηθάνε?

    Είναι κάποιοι που εργάζονται σαν εθελοντές σε κάποιες οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα.Εγώ γνώρισα δυο από αυτούς στο παλιό εφετείο,που έμενα στην αρχή,μέχρι να μας διώξουν.Εκεί μας είπαν ποια είναι τα δικαιώματα μας και τι να κάνουμε όταν μας πιάνει η αστυνομία.

    Έλληνες ήταν?

    Ναι,αλλά από ότι κατάλαβα δεν τους ενδιέφερε και τόσο πολύ η Ελλάδα.Πιο πολύ ήθελαν να βοηθήσουν τα παιδιά που έμεναν στο εφετείο.Τώρα αν θέλουμε κάτι πάμε στα Εξάρχεια στον χώρο μεταναστών που υπάρχει εκεί.Μας βοηθάνε και μας ενημερώνουν για όλα κάποια παιδιά που είναι αναρχικοί

    Στα επεισόδια που έγιναν για το «κοράνι» είχες πάει?

    Είχα πάει άλλα έφυγα,γιατί όταν πήγα είχε έρθει η αστυνομία και μας διέλυσε.
    Ήμουν όμως στα επεισόδια τότε που σκότωσαν ένα παιδί οι αστυνομικοί.Εκει κλέψαμε πολλά καταστήματα.

    Σπάγαμε τα τζάμια και μπαίναμε μέσα.Αλβανοί,Πακιστανοί,εμείς και όλοι οι άλλοι,ότι μας άρεσε σπάζαμε την τζαμαρία και μπαίναμε μέσα.

    Είχα βρεθεί με 10 τζάκετ και πολλά αθλητικά παπούτσια.

    Τώρα που ζεις?

    Μένω μαζί με 4 άλλους Μαροκινούς σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι στις γραμμές του τραίνου.

    Κοντά στην Λένορμαν.

    Και ελπίζω φέτος πριν πιάσουν τα κρύα να έχω καταφέρει να φύγω.Βρήκαμε έναν Ιρακινό στο Αγ.Παντελεήμονα που μας είπε πως μπορεί να δώσει διαβατήρια για να πάμε στην Γαλλία.Αλλά θέλει 3.000 ευρώ.Τα έχω μαζέψει,αλλά θέλω και κάποια ακόμα για τις πρώτες μέρες που θα είμαι στο Παρίσι.

    Μόλις τα μαζέψω,θα φύγω.

    Αυτά ήταν μερικά από όσα μας είπε ένας Μαροκινός,που πιάσαμε όταν προσπάθησε να κλέψει μια γυναίκα κοντά στο Μετρό του Μεταξουργείου.

    Τελικά η γυναίκα δεν του έκανε μήνυση (κάτι που δεν το περίμενε),μας εξομολογήθηκε σχεδόν τα πάντα καθώς μόλις του μιλήσαμε στα Γαλλικά (ο ρεσεψιονίστ ξενοδοχείου) λύθηκε η γλώσσα του αμέσως.

    Είπε και άλλα πράγματα,αλλά τα κρίνω ανούσια να σας τα παρουσιάσω.

    Αυτό που μου έμεινε είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι ρατσιστές και δεν νιώθουν τίποτα για κανέναν άλλον,μόνο για τους «δικούς τους».

    Την «συνέντευξη» την πήρε και την έγραψε φίλος που δουλεύει σε ξενοδοχείο του κέντρου.

    Μου αρέσει!

    • Γιώργος said

      Τι σχόλιο να γράψεις ;

      Μου αρέσει!

      • Nancy said

        Εγώ, αν βέβαια είναι πραγματική η συνέντευξη, επικεντρώθηκα στα λόγια : Δεν έχουμε τίποτα και οι Ελληνες έχουν τα πάντα, χωρίς να το αξίζουν». Τα άλλα λίγο- πολύ τα γνώριζα, όπως ναρκωτικά, πιάτσες, κλοπές κτλ. Η βοήθειά τους προέρχεται απο ελληνικές οργανώσεις και αναρχικούς των Εξαρχείων. Και η επίδειξη της δύναμής τους θα συνεχιστεί απο τους καθοδηγητές τους με ότι άλλο σκεφτούν. Στο μεταξύ κλοπές, ληστείες και βιασμοί δεν αναφέρονται για να συνεχίσουμε τη μακαριότητά μας, αφημένοι στα στιβαρά χέρια του εθνικού μας δρομέα. (με το κολάν).

        Μου αρέσει!

    • Κόριννα said

      Αὐτό τό «οἱ Ἕλληνες ἔχουν τὰ πάντα,χωρίς νὰ τὸ ἀξίζουν»,πράγματι μοῦ χτύπησε πολύ ἄσχημα.
      Ἦρθε τό Maghreb κατακάθι νὰ μὲ κρίνη σὰν Ἕλληνα.
      Καί ἔχεις μερικοὺς νὰ τοὺς ἀποκαλοῦν κακομοίριδες καί νὰ λένε πὼς εἶναι καὶ αὐτοὶ ἄνθρωποι.
      Ἀπὸ πότε τὰ κατακάθια οἱ λῆστες εἶναι ἄνθρωποι;

      Μου αρέσει!

    • AROTRIS said

      ΟΚ…..
      Υποδεέστερης σημασίας,η αυθεντικότητα της «συνέντευξης»…..
      Όλοι λίγο-πολύ γνωρίζουμε πως η «οπτική» τους γιά εμάς,είναι γενικώς…..»έτσι»…..
      Προσωπικώς μού την «δίνει» αφάνταστα,ο «συνδυασμός»,απουσίας «πρόσκλησης» από μέρους μας καί…..»παραπόνων»…..
      Αμ το άλλο…..
      Τα ‘χουμε όλα[όλοι;;;]…..
      Έξω απ’ τον…..»χορό»…..
      Θυμήθηκα μιά [αυθεντικότερη]συνέντευξη προ 5ετίας,σε περιοδικό,ένθετο κυριακάτικης εφημρίδας,ενός φυλάρχου Ζουλού,διαχειριστή ενός πάρκου,στην Αφρική,δεν θυμάμαι χώρα…..
      Είχε έρθει στην Αθήνα,γιά κάποιο συνέδριο…..
      Μού ‘μεινε το εξής…..
      «Μπορεί να ‘χετε τα πάντα,πλούτο κι όλα τα αγαθά…..
      Αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτα…..
      Έχετε χάσει εντελώς την επαφή με την Φύση κι επομένως την ίδια σας την Ψυχή…..»
      Αποστασιοποιημένα…..
      Σε πόσους όμως καί ποίους ανήκει…..η «βιτρίνα»…..πού είδε ;;;

      Μου αρέσει!

  16. Dimitrios Papageorgos said

    Αχ ρε Ελληνες.

    Πως να πιαστιτε μεταξυ σας κοιτατε.

    Γιαυτο χορευουνε στιν πλατη μας.

    Ολα ξεκινουν απο την παιδεια μας.

    Γιαυτο την κατεστρεπσαν πρωτη.

    Μονο η Παναγια μπορει να μας σωσει.

    Ο θεος μαζι μας αδελφια.

    Μου αρέσει!

    • κικ said

      Αμάν πιά αυτή η δουλοπρέπεια. Γιατί πρέπει πάντα να περιμένουμε κάποιον να μας σώσει;

      Μου αρέσει!

    • Άντε Παπαγιώργο,την είπες την κοτσάνα σου.Άμα περιμένουμε να μας σώσουν τα αγιωτικά σου.θα
      μας βρούν σφαγμένους όπως στην Αγιά Σοφιά.
      Έτσι μας κατάντησε η ορθοδοξία,δούλους ενός Εβραίου Θεού,που πρέπει να τον προσκυνάμε στις
      δύσκολες στιγμές και να κάνουμε δεήσεις για να μας βοηθήσει.
      Τρίζουν τα κόκκαλα ενός Λεωνίδα,ενός Αχιλλέα,ενός Μεγαλέξανδρου,όταν ακούγονται τέτοιες αλλοτριωμένες επικλήσεις,που δεν ταιριάζουν στους Έλληνες.
      Παπαγιώργο,αν είσαι μέλος του κατοχικού στρατού,που λυμαίνεται την Ελλάδα εδώ και 1700
      χρόνια,κάνε σε παρακαλώ τις παρενέσεις σου,μόνο στο «ποίμνιο»και άσε τις δημόσιες.Έχουμε αντιληφθεί τις κατ΄επανάληψη ύπουλες προτροπές σας,οι οποίες μας έχουν
      οδηγήσει σε καταστροφές .Φτάνoυν πια τα ..τα ευχέλαια και η δουλοπρέπεια σας(όπως πολύ σωστά λέει ο Κικ).
      Ο Έλληνας δεν γεννήθηκε για να προσκυνάει και να κλαψουρίζει.Ο Έλληνας είναι γεννημένος
      για να αγωνίζεται με το «ΜΟΛΏΝ ΛΑΒΕ» και με το «Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ».Γκέγκε Παπαγιώργο;

      Μου αρέσει!

  17. ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ Η ΡΩΣΙΚΗ «ΕΜΠΛΟΚΗ» ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΡΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑΤΟΙΚΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ. ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗ «ΜΑΣΩΝΙΑ» ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΟΧΡΩΜΑ ΔΙΕΘΝΗ ΛΟΜΠΥ.

    Η ΡΩΣΙΚΗ ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΧΑΛΑΡΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΣΧΙΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.

    ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΡΩΣΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΥΣΗ ΕΝΑΓΚΑΛΙΣΜΩΝ ΝΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΟΥΤΕ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΟΥΤΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΦΤΗΝΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΜΜΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ «ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ» ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑΤΟΙΚΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ «ΔΙΚΑ» ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗ ΡΩΣΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΤΟΙΚΗ.

    ΤΕΛΟΣ Η ΑΝΤΛΗΣΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΑΕΡΙΟΥ Κ.Λ.Π ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΘΙΓΕΙ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΑΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ.

    ΚΟΥΡΗΤΗΣ
    isxys.blogspot.com

    Μου αρέσει!

  18. ΒΡΑΧΟΣ said

    Καλημέρες.
    Μερικές παρατηρήσεις, γενικές.
    Α.Δείτε τον χάρτη. Πάμε ξανά. Δείτε τον χάρτη.
    Βου.Δεν υπάρχει Δύση. Ούτε Ανατολή, πλέον…
    Υπάρχει Παγκοσμιοποίηση, ωχ.
    Τα «ανήκωμεν εις την Δύση», last century…Όταν το ΝΑΤΟ είχε απέναντι Σύμφωνο Βαρσοβίας. Τώρα δεν έχει…
    Γου. Ευρώπη…Κάντε ένα πείραμα. Βρείτε, αν μπορείτε, δύο εβδομηντάχρονους. Έναν Γάλλο και έναν Γερμανό και πείτε τους δύο λεξούλες: Αλσατία-Λωραίνη. Δείτε αντιδράσεις και μετά ξαναπείτε μου Ευρώπη. Μπορείτε να βρείτε επίσης έναν Λιθουανό ή έναν Λετονό ή έναν Πολωνό, 60άρηδες, όχι παραπάνω και πείτε Σοβιετική Ένωση ή Ρωσία.
    Δου. Δεν ξέρω αν προσέξατε στον ορυμαγδό των ειδήσεων και πληροφοριών από την εξέγερση στην Αίγυπτο μία λέξη κλειδί. Κάπου ακούστηκε, αλλά στον ορυμαγδό της παραπληροφόρησης, χάθηκε στην Σαχάρα. Κοράνι…
    Ε.Το Ισραήλ το ρώτησε κανείς;
    ΣουΤου: Η Τουρκιά πόσο σχέση έχει με την «εξέγερση» σε Τυνησία και Αίγυπτο; Αν είδα καλά, κάποιος , κάπου, το βρωμόπανο με την λευκή ημισέληνο σε κόκκινο φόντο, φορούσε σαν φορεματάκι…
    Τι γράφουν όλοι οι αναλυτές; Lines are drawn…
    Ζου. Δείτε τον χάρτη. Ρωτήστε κάποιον τι σημαίνει choke-point.
    Kαλημέρες.

    Μου αρέσει!

    • Κόριννα said

      Βράχε,
      ἐννοεῖς choke-point τὸ Σουὲζ;

      Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Βράχε
        choke-point εἶναι καὶ ὁ Βόσπορος!
        Τό βρωμόπανο μὲ τὴν ἡμισέληνο τὸ πρόσεξα.
        Αὐτὰ πού ἔγραφε λοιπὸν ὁ Stanislav Mishin στὴν Pravda (The dark years ahead) στὶς 06.01.2011,κολλάνε μιὰ χαρὰ.

        Μου αρέσει!

      • σταυρούλα πετρίδου said

        Δεν έχω καταλάβει όμως κάτι και σπάω το κεφάλι μου.
        Αφού ο ΓΑΠ είναι φιλοισραηλινός και όλα αυτά που γράφει η πράβντα βολεύουν το Ισραήλ γιατί βοηθάει τους μετανάστες που προέρχονται από μουσουλμανικές χώρες;
        Είναι τόσο άχρηστοι όλοι τους ή έχουν μένος εναντίον της Ελλάδας και δυσκολεύουν την χώρα σε τέτοιες κρίσιμες στιγμές;
        Μπορείτε να μου δώσετε μια λογική εξήγηση;
        Καλημέρα σε όλους τους φίλους!!!

        Μου αρέσει!

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Η ανατολική Μεσόγειος είναι choke-point όλης της ηπείρου…Δείτε τα σύνορα της Ρωσίας προς Δυσμάς.Και τα σύνορα της Ευρώπης προς Ανατολάς.

        Μου αρέσει!

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Σταυρούλα ,απάντησε σε αυτό: Γιατί οι Ισραηλινοί δείχνουν να βιάζονται;
        Η USA ήθελε, θέλει και θα θέλει, την «Ευρώπη», υποχείριο. Η ανατολική Μεσόγειος είναι σημείο τριβής.
        Όμως…Άλλο να θέλεις την Ευρώπη υποχείριο και άλλο να παραδίδεις την Ευρώπη στο Κοράνι. Προτεραιότητες…
        Οι «διαταγές» αλλάζουν ανάλογα με την πορεία της «μάχης». Το «πεδίο» είναι ρευστό.Οι «παίκτες» πολλοί.
        Αλλά κάτι δείχνει ότι ορισμένοι κατάλαβαν, έστω και αργά. Σε λίγο θα ακούσετε επαναλήψεις του δόγματος Μπους υιού…Σταυροφορίες. Τζιχάντ.
        Και στην μέση Το Ανάχωμα…

        Μου αρέσει!

      • Ελευθερία Αγωνιζομένη said

        Κόριννα καλημέρα,

        Μόνο που στην πραβδα δεν υπάρχει η αναφορά στην Ελλάδα, υπάρχει όμως στο blog του συγγραφέα. Γιατί άρα γε?

        Όσον αφορά το άρθρο, αναμένουμε τις εξελίξεις.

        Μου αρέσει!

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Σταυρούλα
        πιστεύω πώς δὲν σκέπτονται ὅλοι οἱ Ἑβραῖοι τἠς διασπορᾶς τὸ συμφέρον τοῦ Ἰσραὴλ.
        Οἱ Ἑβραῖοι τῆς διασπορᾶς μόλις ἀντελήφθησαν τὴν ὕπαρξι πετρελαίου στήν περιοχὴ θυμήθηκαν νά φιάξουν κράτος παίζοντας μὲ τὴν λαχτὰρα κάποιων ἑκατομμυρίων ἁπλῶν Ἑβραίων πού ἤθελαν μιὰ μόνιμη πατρίδα.
        Τόσους αἰῶνες,(ἀφ᾿οὗ οὐσιαστικὰ ἄρχισαν νὰ ἔχουν τὴν δύναμι τοῦ χρὴματος ἀπό τὸν 11ο αἰῶνα)γιατὶ δὲν ἔφτιαχναν κράτος γυρίζοντας πίσω;
        Ἄν ὄχι ἀμέσως ἀλλά τουλάχιστον λίγο ἀργότερα;
        Τὸν 17ο αἰῶνα ἦταν ἤδη δυνατοί.
        Μόλις μυρίστηκαν πετρέλαιο προσπάθησαν μὲ τὴν βοήθεια τῆς Ἀγγλίας,καὶ τὸ πέτυχαν.
        Τώρα ἴσως κάτι ἄλλο προέκυψε καί ξαφνικὰ ἡ Ἀμερική, πού οὐσιαστικὰ τὴν διοικοῦν,ἔγινε φιλοϊσλαμικὴ.
        Στὴν Ἀμερικὴ κάτι δὲν πάει καλὰ.
        Ἔγχρωμος Πρόεδρος καί μὲ τὴν κατηγορία ὅτι ὁ ἴδιος εἶναι Ἰσλάμ·ὄχι μόνο ἀπὸ τον Χρυσοχοΐδη ἀλλὰ καὶ ἀπὸ Ἀμερικανοὺς,τοὺς ὁποίους ἐγώ ἄκουσα νὰ τὸ ἰσχυρίζωνται.
        Ὁ Γαπ λοιπὸν ὑπακούει σὲ αὐτὸ τὸ Λόμπυ ὡς φαίνεται,καὶ τὸ ἐξυπηρετεῖ ἀδιαφορώντας γιὰ τὸ Ἰσραήλ.
        Ὁ σκοπὸς αὐτοῦ τοῦ λόμπυ,καθὼς φαίνεται εἶναι, ἤ ὁ ἐξιλαμισμὸς τῆς Εὐρώπης ἤ οἱ συνεχεῖς ἐξεγέρσεις τὼν λὰθρο μὲ συνέπεια τὴν πλήρη ἐξασθένησί της.
        Ὁταν ἦρθαν οἱ Νeo-con στὴν ἐξουσία,θυμᾶμαι πώς σὲ συνέντευξί του ὁ Richard Perle,ὀνομαζόμενος Dark Prince,μὲ ὅσα ἔλεγε ἐξέφραζε μεγάλο μῖσος γιὰ τὴν Εὐρώπη,καὶ ὁ ἄγγλος σχολιαστὴς ἐξέφρασε τὴν πεποίθησι ὅτι ἡ Εὐρώπη δὲν θὰ περάση καλὰ μαζί τους.
        Τὸ βλέπουμε τώρα.
        Τώρα δίνεις κάποια ἐξήγησι;
        Αὐτὰ βεβαίως εἶναι ὅ,τι ἐγώ σκέπτομαι.

        Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Ἐλευθερία Ἀγωνιζομένη,
        ἄν ἔχης τὸ blog τοῦ Stanislav Mishin,μοῦ τὸ στέλνεις;
        Διότι δὲν γνωρίζω τήν ἀναφορά του γιὰ Ἑλλάδα.

        Καλό ἀπόγευμα νἄχης.

        Μου αρέσει!

      • Παναγιωτης said

        Κόριννα

        αυτο το λινκ γραφει και για την Ελλαδα το περιεργο ειναι οτι γραφει για πραξικοπημα απο τους στρατιωτικους στην Ελλαδα….

        κατι το οποιο το εχω αναφερει και εγω αρκετες φορες απο παλια αλλα απο αλλες πηγες…

        Μου αρέσει!

    • G. said

      Κόριννα,
      σε έχω για σοβαρό άτομο.
      Μπορεί να είσαι αναθεωρητική
      και να μην πιστεύεις στους αρχαίους λαούς της περιοχής.

      Μπορεί να λες και εσύ αυτά που λένε
      οι διάφοροι έποικοι:
      ότι και καλά ούτε οι Εβραίοι προ-υπήρχαν,
      ούτε οι Κούρδοι, ούτε οι Έλληνες…

      Αλλά, δε μπορείς να λες ότι οι Ισραηλινοί
      είχαν τη βοήθεια της Αγγλίας.
      Κάνε ένα κόπο
      και ψάξε τα αποχαρακτηρισμένα
      Εθνικά Αρχεία του Ηνωμένου Βασιλείου
      Και θα δεις ότι οι σύμμαχοί τους ήταν
      οι Άραβες.

      «δε θα ρισκάρουμε για κανέναν λόγο
      -πόσο μάλλον για το νεοσύστατο Ισραήλ-
      την παραδοσιακή συμμαχία μας με τους Άραβες»

      Τον Λώρενς της Αραβίας τον ξέχασες;
      Τον κολλητό του Λώρενς της Αραβίας
      τον βασιλιά του Hejaz τον ξέχασες;
      Το ότι το αραβικό κράτος της Παλαιστίνης,
      δηλαδή την Ιορδανία (τα 2/3 της ιστορικής Παλαιστίνης)
      τη χάρισαν από χέρι οι Βρετανοί
      στον γιο του βασιλιά του Hejaz
      όταν οι Σαουδάραβες τους έδιωξαν από τη χώρα τους;

      Πως, Κόριννα, εξηγείς ότι και η σημαία της Ιορδανίας
      η αρχική (πριν προσθέσουν το ισλαμικό αστέρι)
      και ότι η σημαία της σημερινής «Παλαιστίνης» νούμερο 2,
      είναι εκείνη η σημαία του Hejaz;

      Κόριννα, αν δε διαβάζεις Ιστορία εσύ
      που είσαι κυρία και αξιοπρεπής
      (εννοώ ότι εκφράζεις γνήσια τις απόψεις σου
      και δεν άγεσαι και φέρεσαι από τον οποιοδήποτε)
      και μορφωμένη
      τί να περιμένουμε από τους άλλους;

      Όσο για το κόκκινο πανί που κάποιοι γράφουν
      δεν είναι η σημαία της Τουρκίας,
      αλλά της Τυνησίας…
      Τα σύμβολα είναι ισλαμικά και κοινά.

      Μου αρέσει!

  19. […] olympia […]

    Μου αρέσει!

  20. ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

    Μου αρέσει!

  21. ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

    Μου αρέσει!

  22. ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΔΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

    ΙΕΡΕΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ !!!

    ΕΤΣΙ-ΕΤΣΙ,ΝΑ ΣΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΦΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ
    ΔΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ !!!

    ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!!!!

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΑ,
    ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ,ΜΕ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ,
    ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ !!!

    ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!!!!

    ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ !!!!!!

    Μου αρέσει!

  23. ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

    Μου αρέσει!

  24. νικος said

    ΠΟΙΟΙ ΚΑΨΑΝΕ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ…ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΝΑΤΑΣΑ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ……..
    ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΡΕΧΟΥΝ …. ΕΣΤΙΝ ΔΙΚΗΣ ΟΦΛΑΛΜΟΣ ΟΣ ΤΑ ΠΑΝΘ’ ΟΡΑ…

    Μου αρέσει!

  25. vanzel papado said

    άν οἰ γενιἐς των ανθρὠπων υπἐφεραν καί θυσἰασαν τίς ζωἐς τους΄ἀν μἀρτυρες ἐψαλαν στἠ φωτἰα…μἐ αποτἐλεσμα μἰα ρἀτσα πλασμἀτων τἐταιας απαράμιλλης σαχλὀτητας νἀ επιτὐχουν καἰ νἀ παρατεἰνουν..τἰς ικανοποιημένες καἰ ἀκακες ζωές τους,γιατἰ, σέ τἐταιο βαθμό…νά μἠν κατεβάσουμε τἠν κουρτἰνα πρἰν απὀ τἠν τελαιυταία πρἀξη του ἐργου,ἐτσι ποὐ μἰα ιστορἰα ποὐ ξεκἰνησε τόσο σοβαρά νά σωθεί από ένα τὀσο μοναχικό επίπεδο τέλος.20 ΦΛΕΒΑΡΗ᾿

    Μου αρέσει!

  26. AROTRIS said

    Έτσι πού τα κάναμε…..
    Το μη χείρον…..βέλτιστον…..
    Άντες…..
    Με την…..»ξανθιά αρκούδα»…..
    Αρκεί να εφαρμοστεί ένας ικανοποιητικός καί αξιοκρατικός «συντελεστής» ωφελιμότητος καί προς την δική μας…..»μπάντα»!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  27. Ελευθερία Αγωνιζομένη said

    Κόριννα,

    Το blog όπου υπάρχει ολόκληρη η ανάλυση: http://mat-rodina.blogspot.com/2010/12/2011-dark-year-ahead.html

    Καλό απόγευμα και σε σένα.

    Μου αρέσει!

    • Παναγιωτης said

      Κόριννα και Ελευθερία Αγωνιζομένη

      αυτο το λινκ γραφει και για την Ελλαδα το περιεργο ειναι οτι γραφει για πραξικοπημα απο τους στρατιωτικους στην Ελλαδα….

      κατι το οποιο το εχω αναφερει και εγω αρκετες φορες απο παλια αλλα απο αλλες πηγες…

      Μου αρέσει!

  28. σταυρούλα πετρίδου said

    Διάβασα με πολύ προσοχή όλα τα σχόλια και έβγαλα τα δικά μου συμπεράσματα.
    Ο ΓΑΠ υπακούει στις εντολές του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος το οποίο γνωρίζουμε πολύ καλά σε ποιούς ανήκει και που ελέγχει όλες σχεδόν τις κυβερνήσεις του κόσμου αφού οι περισσότερες έχουν παρανομήσει εις βάρος των λαών τους και άρα έχουν ευήκοα ώτα στις εντολές του.
    Θα συμφωνήσω με την Κόριννα ότι το διεθνές εβραικό λόμπυ λίγη σχέση έχει με το Ισραήλ. Το χρησιμοποιούν απλώς για να φαίνεται αυτό, στις βρωμοδουλειές που απεργάζονται κάθε φορά που βλέπουν τα συμφέροντά τους να θίγονται και αντί να ξεσπάει σε αυτούς το μένος του κόσμου ξεσπά στο Ισραήλ. Οχι ότι δεν έχουν και οι Ισραηλινοί ευθύνη,αφού δέχονται χωρίς όρια τις εντολές των μεγάλων αδελφών τους.
    Ομως αν χρειασθεί τα μεγάλα αδέλφια του Ισραήλ θα το θυσιάσουν προκειμένου να προωθήσουν τους παγκόσμιους σκοπούς τους. Αλλωστε αν κοιτάξουμε την ιστορία των εβραίων είναι γεμάτη από εθνοκαθάρσεις αυτού του είδους.Από τις 10 φυλές έχει μείνει μόνο η μία.Οι Ιουδαίοι.
    Οι ευρωπαίοι τώρα (Γερμανία)ίσως να ήθελαν την Τουρκία πιο ισχυρή απ΄ότι είναι σήμερα γι αυτό έβαλαν τον ΓΑΠ να υπογράψει το Δουβλίνο 2 με σκοπό να διαλύσουν την Ελλάδα ώστε να την βρεί έτοιμο φρούτο η Τουρκία.
    Τα ευρύτερα σχέδια των μεγάλων *δυνάμεων*όμως, δεν περιλαμβάνουν μία πανίσχυρη Ευρώπη που θα περιλαμβάνει και μία ισχυρή Τουρκία η οποία θα έχει κλειστά σύνορα με όλη την ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, άρα και άμεση πρόσβαση στις μεγάλες πετρελαιοπαραγωγικές πηγές της περιοχής.
    Νομίζω ότι αυτό είναι ακριβώς η αιτία του κακού και των ανεξήγητων ντόμινο καταστάσεων που αντιμετωπίζουμε σήμερα.
    Οσον αφορά την ίδια την Τουρκία ισχύει η παροιμία *έκανε κι η μυιγα κ..ο και έ…ε τον κόσμο όλο*.
    Τό πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα είναι ότι, νομίζοντας ότι είναι αρκετά δυνατή,άρχισε να δουλεύει προς ίδιον όφελος.
    Κατάλαβε πια ότι οι Ευρωπαίοι(Γερμανοί) δεν την θέλουν και δημιουργεί στην Ελλάδα προβλήματα τόσο με τους λαθρομετανάστες, όσο και με την αμφισβήτηση της ελληνικής εθνικής κυριαρχίας όχι με σκοπό την ισχυροποίηση της Ευρώπης ή της Αμερικής αλλά προς το δικό της όφελος.
    Ετσι νομίζω ότι θα φάει το κεφάλι της χωρίς να το καταλάβει, όπως το φάγαμε κι εμείς το 1922.

    Μου αρέσει!

  29. kostas said

    σύμφωνα με δικές μου πληροφορίες θα έρθουν οι ΕΛ και θα επιτεθούν στους τούρκους.
    Η αρκούδα θα έρθει από το βουνό για να φάει μέλι. πρέπει να τα έχω κάνει πάνω μου με τέτοιες μπαρούφες που διαβάζωωωωω

    Μου αρέσει!

  30. […] Η “αρκούδα” στην τελική ευθεία για εμπλοκή στο &#8… Χωρίς μεσσιανισμούς και υπερφυσικές κραυγές, αποκαλύπτουμε το […] […]

    Μου αρέσει!

  31. […] […]

    Μου αρέσει!

  32. […] […]

    Μου αρέσει!

  33. […] […]

    Μου αρέσει!

  34. […] […]

    Μου αρέσει!

  35. […] […]

    Μου αρέσει!

  36. […] πατρίδα σου, εάν εσύ ο ίδιος την ξεπουλάς συστηματικά.olympia.gr (adsbygoogle = window.adsbygoogle || […]

    Μου αρέσει!

  37. Αριστερόχειρ said

    Μόνο αν εξυπηρετούνται τα συμφέροντά του

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: