-Ο Βεζντί Γκιονούλ και η αφωνία των Νεοελλήνων ιστορικών

Οι αρνητές της γενοκτονίας, συνεργοί του Ολοκαυτώματος 

Η νεοελληνική συνενοχή στη Μικρασιατική Γενοκτονία 

Από το www.pontosandaristera.wordpress.com 

Σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο (κεμαλιστής) εθνικιστής και ισλαμιστής Τούρκος υπουργός Άμυνας Βεζντί Γκιονούλ, ανέφερε ότι η εθνοκάθαρση των Ελλήνων (στην Ιωνία) και των Αρμενίων ήταν αναγκαία για να μπορέσει να δημιουργηθεί τουρκικό εθνικό κράτος. Το εκπληκτικό είναι ότι από ελληνικής πλευράς, οι μόνες αντιδράσεις ήταν αυτές των δημοσιογράφων και των προσφυγικών οργανώσεων. Οι καθ’ ύλην αρμόδιοι, αυτοί που έχουν αναλάβει να μελετούν τη νεοελληνική ιστορία επέδειξαν αιδήμονα σιωπή. Γιατί όμως;

Γιατί η βασική αντίληψη που επικρατεί στη νεοελληνική ιστορία και αποθεώνεται στις μέρες με την ομάδα Λιάκου και τους λοιπούς αντίστοιχους ιστορικούς της Ψωροκώσταινας, είναι παρόμοια με αυτή του Βεζντί Γκιονούλ, την οποία είχε δοξάσει πρώτη, τις παλιές καλές της μέρες, η τουρκοφιλική νεοελληνική Ακροδεξιά. Με το πρόσχημα ότι όλα αυτά είναι συμπτώματα της διαδικασίας δημιουργίας εθνικών κρατών αμφισβήτησαν ακόμα και τη Γενοκτονία των Αρμενίων και προσπαθούν διαρκώς  να διασύρουν και να υπονομεύσουν το προσφυγικό κίνημα και τις κατακτήσεις του της δεκαετίας του ‘90 .

Η μηχανιστική αντι-ουμανιστική (και αντιπροσφυγική) αντίληψη της ιστορίας βρίσκει την αποθέωσή της στα εκσυχρονισμένα παλαιοελλαδίτικα (κυρίαρχα) ρεύματα !

Είναι τραγικό για τους Νεοέλληνες, ότι στις φασιστικές δηλώσεις του Γκιονούλ αντέδρασαν μόνο αριστεροί Τούρκοι ιστορικοί. 

Ας αφιερώσουμε λοιπόν στους δικούς μας απολογητές της Μικρασιατικής Γενοκτονίας,  ένα κείμενο για τη σφαγή της Φώκαιας (1914), του τότε Αμερικανού προξένου στη Σμύρνη Τζορτζ Χόρτον.

 books_cover_diogmoi_ellinon_thraki_mikrasia_thumbbooks_cover_persecutions_antihelleniques_thumbbooks_cover_tragedy_sea_marmora_thumbbooks_cover_turkish_atrocities_black_sea_territories_thumb

Η Σφαγή της Φώκαιας

Η πλήρης και τεκμηριωμένη έκθεση του θηριώδους διωγμού του Ελληνικού πληθυσμού της περιοχής Σμύρνης πού έγινε στα 1914 δεν είναι δύσκολο να γίνει· θα είναι όμως αρκετό, σαν παράδειγμα να δώσωμε μόνο μερικά αποσπάσματα από μια έκθεση του αυτόπτου Γάλλου Manciet, πού άφορα τις σφαγές και λεηλασίες πού έγιναν στη Φώκαια, μια πόλη με οκτώ χιλιάδες Έλληνες και τετρακόσιους περίπου Τούρκους κατοίκους, πού είναι κτισμένη στην παραλία, σε μικρή απόσταση απ’ τη Σμύρνη. Η καταστροφή της Φώκαιας προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον στη Μασσαλία, γιατί τη Γαλλική αυτή πόλη είχαν ιδρύσει κάτοικοι της ομώνυμης αρχαιότατης Ελληνικής πόλεως.

Η Φώκαια είναι η μητρόπολη της Μασσαλίας. Ο κ. Manciet ήταν παρών στη σφαγή και λεηλασία της Φώκαιας και μαζί με τρεις άλλους Γάλλους, τους κ. κ. Sartiaux, Carlier και Dandria, έσωσε εκατοντάδες ψυχών μετο θάρρος και την ψυχραιμία του.

Η έκθεση αρχίζει με την εμφάνιση επάνω στους λόφους πού βρίσκονται πίσω απ’ την πόλη οπλισμένων συμμοριών πού πυροβολούσαν για να ενσπείρουν τον πανικό. Οι τέσσερις Γάλλοι, πού αναφέραμε παραπάνω, κατοικούσαν μαζί, όταν όμως άρχισε ο πανικός χωρίσθηκαν και εγκαταστάθηκαν ο καθένας σε άλλο σπίτι. Ζήτησαν απ’ τον Καϊμακάμη χωροφύλακες για την προστασία τους και στον καθένα τους δόθηκε ένας. Άφησαν ανοιχτές τις πόρτες κι έδιναν καταφύγιο σε οποίον ερχόταν. Έφτιαξαν πρόχειρα με κατάλληλο ύφασμα τέσσερις Γαλλικές σημαίες και τις ανήρτησαν έξω απ’ το κάθε σπίτι. Ας συνεχίσωμε όμως τη διήγηση με τις λέξεις του ίδιου του κ. Manciet, μεταφράζοντας απ’ τα Γαλλικά:

«Στη διάρκεια της νύχτας οι οργανωμένες συμμορίες εξακολούθησαν τη λεηλασία της πόλεως. Κατά την αυγή εξακολουθούσαν να ρίχνωνται πολύ δυνατοί πυροβολισμοί μπροστά στα σπίτια. Βγήκαμε αμέσως έξω οι τέσσερις μας και είδαμε το πειό φρικτό θέαμα πού θα μπορούσε να ονειρευτεί κανείς. Η ορδή πού είχε μπει στην πόλη ήταν ωπλισμένη με Γκράδες και τουφέκια του ιππικού. Ένα σπίτι ήταν μέσα στις φλόγες. Απ’ όλες τις διευθύνσεις οι Χριστιανοί έτρεχαν προς την παραλία προσπαθώντας να βρουν βάρκες για να φύγουν μ’ αυτές, αλλά απ’ την νύχτα κιόλας δεν είχε μείνει καμμιά. Άκουγε κανείς κραυγές τρόμου ανακατεμμένες με τους κρότους των πυροβολισμών. Ο πανικός ήταν τέτοιος, ώστε μια γυναίκα με το παιδί της πνίγηκαν σε νερό βάθους εξήντα εκατοστομέτρων.

«Ο κ. Carlier είδε ένα φρικτό θέαμα. Ένας Έλληνας στεκόταν μπροστά στην πόρτα του σπιτιού του, μέσα στο όποιο ήταν η γυναίκα του και η κόρη του και οπού ήθελαν να μπουν οι ληστές. Άπλωσε τα χέρια του για να τους εμποδίσει να μπουν. Η χειρονομία αυτή του στοίχισε τη ζωή γιατί τον πυροβόλησαν στο στομάχι. Ενώ έτρεχε τρικλίζοντας προς τη θάλασσα, τον πυροβόλησαν ξανά από πίσω και το πτώμα του κειτόταν εκεί επί δύο μέρες.


«Ευτυχώς υπήρχαν στον λιμένα δυο ατμόπλοια και κατορθώσαμε να επιβιβάσωμε σ’ αυτά τους δυστυχείς Χριστιανούς σε μικρές ομάδες. Παρά τις προσπάθειες μας οι ταλαίπωροι αυτοί άνθρωποι είχαν τέτοια βία να φύγουν, ώστε αναποδογύρισαν τις μικρές βάρκες. Μια αποκρουστική λεπτομέρεια απέδειξε τον κυνισμό της ορδής εκείνης, η οποία με την πρόφαση του αφοπλισμού των φευγόντων ελήστευε αδιάντροπα τους κακόμοιρους και τρομοκρατημένους αυτούς ανθρώπους από τα τελευταία υπάρχοντα τους. Οι ληστές άρπαζαν με τη βία από γρηές δέματα και κλινοσκεπάσματα. Με κατέλαβε αγανάκτηση και τόσο συχάθηκα βλέποντας τις ελεεινότητες αυτές, ώστε είπα σε έναν αξιωματικό της χωροφυλακής, ότι αν δεν σταματούσε αυτό το πράγμα θα έπαιρνα ο ίδιος ένα όπλο και θα πυροβολούσα επάνω στους ληστές.

Αυτό έφερε το αποτέλεσμα πού ήθελα, και οι δυστυχείς εκείνοι μπόρεσαν να επιβιβαστούν με ό,τι είχαν μπορέσει να σώσουν απ’ την καταστροφή, πράγμα πού δείχνει ότι η όλη επιχείρηση θα μπορούσε εύκολα να τεθεί υπό έλεγχο.

«Η λεηλασία όμως είχε σταματήσει μόνο στην άμεση γειτονιά μας. Παραπέρα είδαμε πόρτες να σπάζωνται και άλογα και γαϊδούρια να φορτώνωνται με λάφυρα. Αυτό συνεχίστηκε όλη τη μέρα. Κατά το βράδυ ανέβηκα σ’ ένα μικρό λόφο και είδα καμμιά εκατοστή καμήλες φορτωμένες με τα λάφυρα της πόλεως. Περάσαμε εκείνη τη νύχτα μέσα σε αγωνία, αλλά δεν συνέβη τίποτε.

Τούρκοι ατακτοι (Τσέτες)

«Την άλλη μέρα ξανάρχισε η μεθοδική λεηλασία της πόλεως. Και τότε άρχισαν να φτάνουν οι πληγωμένοι. Επειδή δεν υπήρχε γιατρός, ανέλαβα εγώ να τους δώσω τις πρώτες βοήθειες προτού να τους επιβιβάσουν σε πλοία για τη Μυτιλήνη. Βεβαιώνω ότι όλοι εκείνοι οι πληγωμένοι με εξαίρεση δύο η τριών ήταν επάνω από εξήντα ετών. Ανάμεσα τους υπήρχαν γρηές επάνω από ενενήντα ετών, πού είχαν πυροβοληθεί και είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι είχαν τραυματιστεί υπερασπιζόμενες τα αγαθά τους. Επρόκειτο απλούστατα περί σφαγών.

Το παραπάνω απόσπασμα απ’ την περιγραφή της λεηλασίας της Φώκαιας στα 1914 απ’ τον κ. Manciet, της οποίας αυτός υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας το παρέθεσα για πολλούς λόγους. Είναι αναγκαίο για την πλήρη και εμπεριστατωμένη περιγραφή της βαθμιαίας θηριώδους εξοντώσεως των Χριστιανών πού διενεργήθηκε στη Μικρά Ασία και την Τουρκική αυτοκρατορία στα τελευταία αυτά χρόνια και αποκορυφώθηκε στη φρικαλέα καταστροφή της Σμύρνης. Είναι μια ιδιαίτερα ζωντανή διήγηση πού φανερώνει την αναλλοίωτη φύση του Τούρκου και του χαρακτήρας του σαν πλάσματος με αγρία πάθη πού ζει ακόμα στην εποχή του Ταμερλάνου και του Ούννου Αττίλα.

Γιατί οι Τούρκοι είναι πραγματικά ένας αναχρονισμός· ακόμα και τώρα λεηλατούν, σκοτώνουν, αρπάζουν και μεταφέρουν τα λάφυρα τους επάνω σε καμήλες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό επίσης, γιατί διηγείται μια ιστορία πού μοιάζει τρομερά σε μερικά απ’ τα κατορθώματα του ίδιου του Μωάμεθ, δίνει επίσης μια καθαρή εικόνα για το τι συνέβη επάνω σε ολόκληρη την παραλία της Μικράς Ασίας και πολύ μακρύτερα στο εσωτερικό της στα 1914, οπότε καταστρεφόταν βαθμιαία ένας ακμάζων και γρήγορα προοδεύων πολιτισμός, πού αποκαταστάθηκε μεν αργότερα όταν έφθασε εκεί ο Ελληνικός Στρατός, για να καταλήξει όμως σε εντελή καταστροφή κάτω απ’ τα αιματοβαμμένα και ασελγή χέρια των οπαδών του Μουσταφά Κεμάλ, αφ’ ετέρου το παραπάνω απόσπασμα τονίζει το μόνιμο σημείο, πού είναι τόσο αναγκαίο να κατανοηθεί απ’ τους Ευρωπαίους και τους Αμερικανούς, ότι όλα αυτά ήταν μια «ωργανωμένη επιχείρηση» όπως λέγει ο κ. Manciet.


«Βρήκαμε μια γρηά πού κοιτόταν στο δρόμο, και πού ήταν σχεδόν παράλυτη από τα κτυπήματα. Είχε δυο μεγάλες πληγές στο κεφάλι πού είχαν γίνει από κτυπήματα υποκόπανου τουφεκίου τα χέρια της ήταν κομμένα, το πρόσωπο της πρησμένο. «Ένα κορίτσι πού είχε δώσει όλα τα χρήματα πού είχε, το είχαν ευχαριστήσει με μαχαιριές, μια στο μπράτσο και μια άλλη στην περιοχή των νεφρών. Μια αδύνατη γρηά είχε κτυπηθεί τόσο άσχημα με ένα τουφέκι ώστε τα δάκτυλα του αριστερού χεριού της είχαν πέσει.

«Όσο περνούσε η μέρα πού ακολούθησε, απ’ όλες τις διευθύνσεις έφθαναν οικογένειες πού είχαν κρυφτεί στα βουνά. Όλοι είχαν υποστεί βιαιοπραγίες. Ανάμεσα σ’ αυτούς ήταν μια γυναίκα πού είχε ιδεί να σκοτώνουν μπροστά στα μάτια της τον άντρα της, τον αδερφό της και τα τρία παιδιά της.

«Εκείνη τη στιγμή μάθαμε μια φρικτή λεπτομέρεια. Είχε δολοφονηθεί ένας γέρος παραλυτικός πού κοιτόταν αβοήθητος επάνω στο κρεβάτι του, όταν μπήκαν στο σπίτι οι ληστές.

«Η Σμύρνη μας έστειλε στρατιώτες για ν’ αποκαταστήσουν την τάξη. Καθώς κυκλοφορούσαν οι στρατιώτες αυτοί μέσα στους δρόμους, πήραμε μια ιδέα για το τι είδους τάξη θ’ αποκαθιστούσαν: εξακολούθησαν και αυτοί τη λεηλασία της πόλεως.

«Κάναμε ένα γύρο επιθεωρήσεως μέσα στην πόλη. Η λεηλασία ήταν πλήρης· πόρτες είχαν γκρεμιστεί και κείνες πού δεν μπορούσαν να τις βγάλουν τις κατέστρεψαν. Η Φώκαια πού ήταν προηγουμένως ένας τόπος μεγάλης δραστηριότητας, τώρα ήταν μια νεκρούπολη.

«Μας έφεραν μια γυναίκα πού πέθανε· την είχαν βιάσει δεκαεπτά Τούρκοι. Επίσης είχαν πάρει μαζί τους στα βουνά ένα κορίτσι δέκα εξ’ ετών αφού σκότωσαν μπροστά στα μάτια του τον πατέρα και την μητέρα της. Έτσι είχαμε ιδεί τα πέντε χαρακτηριστικά της λεηλασίας μια; πόλεως: την κλοπή, τη λαφυραγωγία, τον εμπρησμό, τους σκοτωμούς και τους βιασμούς.

«Ήταν ολοφάνερο ότι όλα αυτά αποτελούσαν μια ωργανωμένη επίθεση με την πρόθεση της εκδιώξεως των ραγιάδων δηλ. των Χριστιανών Οθωμανών υπηκόων απ’ τα παράλια. «Είναι ακατανόητο το ότι οι άνθρωποι εκείνοι θα μπορούσαν να έχουν στην κατοχή τους τόσο πολλά στρατιωτικά όπλα, αν δεν τους τα είχαν δώσει. Όσο για τους Χριστιανούς της παλιάς Φώκαιας, δεν προσπάθησαν ούτε για μια στιγμή να υπερασπιστούν τον εαυτό τους. Έτσι αυτό πού έγινε ήταν καθαρή σφαγή.

«Διαβάσαμε στις εφημερίδες ότι η τάξη είχε αποκατασταθεί και ότι στις περιοχές για τις οποίες μιλούμε, οι Χριστιανοί δεν είχαν τίποτε πιά να φοβηθούν ούτε για τον εαυτό τους, ούτε για τ’ αγαθά τους. Αυτό δεν ήταν μια δήλωση χωρίς σημασία. Γιατί δεν υπήρχε πιά περιθώριο για επικράτηση της τάξης. Οι περιουσίες δεν είχαν πιά να φοβηθούν τίποτε, γιατί είχαν περιέλθει όλες σε καλά χέρια – στα χέρια των ληστών».  { Από [ΕΔΩ] }

Τα δικά μας κείμενα που έχουμε συντάξει για το νεοελληνικό αντιπροσφυγικό αναθεωρητισμό θα τα βρείτε [ΕΔΩ]

books_cover_diogmoi_ellinon_thraki_mikrasia_thumbbooks_cover_turkish_atrocities_black_sea_territories_thumbbooks_cover_persecutions_antihelleniques_thumbbooks_cover_tragedy_sea_marmora_thumb

…γιατί οι επιλεκτικοί αρνητές είναι ολικοί γενοκτόνοι.

 

9 thoughts on “-Ο Βεζντί Γκιονούλ και η αφωνία των Νεοελλήνων ιστορικών”

  1. δεν τους νοιαζει η αληθια,ποσος τους ενδιαφερη η πατριδα και
    οι ελληνες.Για τα χρηματα πουλανε και την μανα τους,δυστιχως με τετοιους εχουμε να κανουμε,και αν δεν φτιαξει η παιδια θα δουμε και θα ακουσουμε χειροτερα στο μελον.Ευχαριστω

    Like

  2. Η ιστορία είναι μια πόρνη που βιάζεται, από διάφορους και διαρκώς, χωίς να πληρώνουν και τα γαμησιάτικα. Δυστυχώς, δεν μπορεί μόνη της να γράψει την Ιστορία. Και οι άλλοι, οι όποιοι άλλοι δεν την γράφουν. Την ράβουν, κομμένη και ραμμένη στις ορέξεις του καθένα.
    Κι έχεις και το Σολομό να λέει ότι “εθνικό είναι το αληθινό”.
    Οι σφαγές των ελλήνων και των Αρμενίων, τα τάγματα εργασίας και η άσκηση βίας στον άμαχο πληθυσμό, για να φύγει από τα χώματα του και να εκπληρωθεί η τουρκική εθνοκάθαρση αποτελεί ένα γεγονός, που δεν χρειαζόταν κάποιον τούρκο να το επιβεβαιώσει.
    Να παραδεχτούμε ότι και οι Έλληνες έσφαξαν κόσμο στη Μικρά Ασία. Λιγότερους και λιγότερο οργανωμένα, αλλά το έκαναν.
    Και μην πάρετε φόρα, να με φάτε εμένα ή κάποιον άλλον αριστερίζοντα, άπατρι και προδότη.
    Εθνικό είναι το αληθινό.
    Ανάμεσα σε πολλές άλλες πηγές, ας διαβάσουμε τη νηφάλια εξιστόρηση στο “Χρονικό των δέκα ημερών” της Αγάπης Μολυβιάτη, αδελφής του Ηλία Βενέζη και μητέρας του Πέτρου Μολυβιάτη.
    Ο Κεμαλετίν, που του σκότωσαν οι έλληνες την αδελφή, η Αγάπη που ψάχνει τον αδελφό της με το νούμερο 31328 των ταγμάτων θανάτου, ο έρωτας, η προσπάθεια του Κεμαλετίν να βοηθήσει την Αγάπη είναι η ιστορία που μιλά την αλήθεια, που δεν οβάται την αλήθεια, γιατί έχει μέσα της την αγάπη.
    Κι υπάρχουν κι άλλα.
    “Το έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικό ότι είναι αληθινό”.
    Όταν μάθουμε να αγαπάμε, όταν χτίσουμε όρους και προϋποθέσεις αλληλεγγύης για τον διπλανό μας, όταν μιλήσουμε στους “αντίπερα” ότι κάτι στη μισαλλοδοξία είναι λάθος, όταν θυμηθούμε την απαξιωμένη και υποβαθμισμένη διδασκαλία του Χριστού, του Γκάντι, του Μ. Λούθερ Κίνγκ.
    Η βία, η εμπάθεια, η οργή δεν είναι καλοί σύμμαχοι για αυτούς που θέλουν να γίνουν νικητές στη ζωή.
    Ας πούμε, λοιπόν, στον τούρκικο λαό, ότι οι στρατηγοί τους είναι υπάλληλοι των πολεμικών βιομηχανιών, που θέλουν αγορές. Ας πούμε στους ανθρώπους των Σκοπίων, ότι δεν έχουμε να μοιράσουμε, έχουμε να χτίσουμε μαζί κι ας ψάξουν για την αλήθεια εκεί που αυτή υπάρχει. Δικαιώματα πάνω στη γη δεν έχουμε. Τη χρωστάμε στα παιδιά μας και πρέπει να την παραδόσουμε πράσινη, όμορφη και ειρηνική. Δικαιώματα στη ζωή, στην ευτυχία και την ευημερία έχουμε όλοι.

    Like

    1. Κάνεις το λάθος να εξισώνεις είδη ποσoτικώς και ποιοτικώς ανόμοια. Το αποτέλεσμα είναι η παραμόρφωση των γεγονότων και η απώλεια της αλήθειας.

      Οι Έλληνες στην Μικρά Ασία ήσαν αυτόχθονες, γηγενείς, κατάλοιπα μιας άλλοτε κραταιάς αυτοκρατορίας. Οι Τούρκοι ήσαν παρείσακτοι, εισβολείς, νομάδες κυνηγημένοι λόγω της αδυναμίας τους να μπορέσουν να συνυπάρξουν ειρηνικά και δημιουργικά με τους ντόπιους πληθυσμούς. Οι Έλληνες ήσαν ανοιχτόμυαλοι, κοσμοπολίτες. Οι Τούρκοι ήσαν βάρβαροι, εσωστρεφείς, σοβινιστές.

      Οι Έλληνες πρόκοψαν χρησιμοποιώντας τον νού τους, δημιουργώντας πολιτισμό και μιά συγκεκριμένη, αναγνωρίσιμη κουλτούρα (την Μικρασιατική). Οι Τούρκοι διέπρεψαν, κραδαίνοντας τα γιαταγάνια, προτάσσοντας την δύναμη υπέρ του πνεύματος και είναι διεθνώς αναγνωρίσιμοι λόγω της απάνθρωπης ροπής τους στην καταστροφή άλλων πολιτισμών.

      Στον πόλεμο υπάρχουν παράπλευρες απώλειες. Οι Έλληνες, συγκριτικά με τους Τούρκους, διέπραξαν ελάχιστα εγκλήματα πολέμου, τα περισσότερα δε εξιχνιάστηκαν και οι ένοχοι τιμωρήθηκαν παραδειγματικά, συνήθως με θάνατο. Οι Τούρκοι, απ’ όπου πέρασαν, είτε ηττημένοι είτε νικητές, άφησαν πίσω τους ένα απέραντο ανοιχτό νεκροταφείο. Ποτέ δεν αναγνώρισαν τα εγκλήματα που διέπραξαν, ποτέ δεν δέχθηκαν ότι έσφαλλαν. Πάντοτε φταίνε οι άλλοι. Τα δε εκλήματα πολέμου των Τούρκων, εκτός από ποσοτικώς περισσότερα ήσαν και ποιοτικώς ειδεχθέστερα.

      Οι Έλληνες από το 1071 μ.Χ. και την πρώτη ήττα από τους Τούρκους στο Μαντζικέρτ, βρίσκονται, μέχρι σήμερα σε διαρκή υποχώρηση. Έχασαν εδάφη, περιουσίες, οικογένειες, τον πολιτισμό τους, το ίδιο τους το είναι. Οι Τούρκοι, αντιθέτως, είναι μονίμως αδιάλλακτοι, αλλαζόνες και προκλητικοί. Και πάντοτε οι κερδισμένοι, εις βάρος των άλλων.

      Οι Έλληνες βρίσκονται μονίμως σε άμυνα. Οι Τούρκοι μονίμως σε επίθεση. Ελλάδα και Τουρκία, αποτελούν ένα εκρηκτικό δίδυμο που ιστορικά και γεοπολιτικά έχει βρεθεί σε μιά διαρκή αντιπαλότητα, μιά συνεχή εδώ και αιώνες αντίθετη πορεία. Μια διαμάχη η οποία τεχνηέντως συντηρείται αυξητικά από την “φίλη και γείτονα” Τουρκία ενώ η Ελλάδα, έρμαιο των μικρού διαμετρήματος των πολιτικών της, ανήμπορη και αδαής, επενδύει αυτοκαταστροφικά στην λάθος στρατηγική της “εξημέρωσης” του θηρίου.

      Νομοτελειακά, η Ελλάδα σταδιακά δορυφοροποιείται υπό την αυξάνουσα ισχύ της Τουρκίας, οπότε αυτό που λές περί χρέους, ειρήνης και ομορφιάς στις σχέσεις μας με τον τουρκικό λαό σύντομα θα το δούμε από την θεωρία Νταούτογλου να υλοποιείται και στην πράξη. Με το μοίρασμα του Αιγαίου, την απόσχιση της Θράκης, την κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας και πολλά άλλες τέτοιες “φιλικές ενέργειες” αποτέλεσμα μιάς σχέσης που δεν βασίζεται στον αμοιβαίο σεβασμό, αλλά στο Οθωμανικό Δίκαιο που αντιλαμβάνεται την φιλία από πάνω προς τα κάτω, με τους “φίλους και γείτονές” μας -φυσικά- να βρίσκονται πάντα από πάνω.

      Δεν θα σε κατηγορήσω, ούτε “θα σε φάω” -όπως αδίκως φοβάσαι- για “αριστερίζοντα, άπατρι και προδότη”. Όχι δεν είσαι άπατρις, δεν είσαι προδότης. Επίσης σύμφωνα με τα λεγόεμενά σου δεν είσαι Αριστερός (-ή) είσαι αριστερίζων (-ίζουσα), οπότε κάτι είναι και αυτό, έχεις περιθώρια βελτίωσης. Αλλά με βάση την ελαφρότατη προσέγγισή σου στο θέμα αυτό και την προσπάθεια συμψηφισμού των ποιωτικώς και ποσοτικώς -το επαναλαμβάνω- εκατέρωθεν εγκλημάτων είμαι υποχρεώμένος να σε ψέξω: Δεν είσαι απλά αδαής, ανιστόρητος και αφελής. Με δεδομένο ότι οι αδυναμίες σου αυτές σε εμποδίζουν να προσεγγίσεις την αλήθεια, σύμφωνα με την ρήσι του Σολωμού, την οποία εσύ επιλεκτικά παραθέτεις, είναι σίγουρο ότι “εθνικώς” ΔΕΝ είσαι καν Έλληνας (-ίδα).

      Δημήτριος Π.

      Like

  3. Συγχαρητήρια για τη μελέτη, πραγματικά αποτελεί υπόδειγμα τεκμηριωμένης μελέτης όπως και άλλες μελέτες σας που έχουμε αναπαράγει. Όταν αφήνουμε το άρθρο σας ολόκληρο τότε βάζουμε στο τέλος την πηγή. Όταν το “κόβουμε”, τότε την βάζουμε στην αρχή. Σκεπτικό είναι η πηγή να βρίσκεται στην πρώτη σελίδα ακριβώς για λόγους δεοντολογίας.
    Ιδιαίτερα όταν και εμάς μας έχουν ξετινάξει στην αναδημοσίευση χωρίς αναφορά ή με πονηριές τύπου “σπασμένου συνδέσμου”. Ελπίζουμε λοιπόν να μην μας καταλογίσετε υστεροβουλία και …να μας επιτρέψετε να εξακολουθήσουμε την κλοπή! Για το παρόν, ευθυγραμμιζόμαστε άμεσα.

    Like

Leave a Reply to marika germania Cancel reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s