Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου, 2024

Πασίγνωστη influencer που εμφανίστηκε στο Dragons Den, κατηγορείται ότι εξαπατούσε τους πελάτες του e -shop της

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Βροχή πέφτουν τα τελευταία 24ωρα στα social media οι καταγγελίες σε βάρος γνωστής influencer, η οποία κατηγορείται πως εξαπατά τους πελάτες οι οποίοι πραγματοποιούν αγορές από το διαδικτυακό της κατάστημα.

Πρόκειται για την Α.Ζ., που είχε δηλώσει συμμετοχή στον περσινό κύκλο του «Dragon’s Den», του τηλεοπτικού show επενδύσεων και επιχειρηματικότητας, και μάλιστα είχε εξασφαλίσει επένδυση, η οποία τελικά -για άγνωστο λόγο- δεν ευοδώθηκε. Η 36χρονη γυναίκα, που είναι ιδιαίτερα ενεργή σε TikTok και Instagram, έχει φτιάξει ένα e-shop, μέσω του οποίου διαθέτει προς πώληση προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης. Ωστόσο, σύμφωνα με τις καταγγελίες που έχουν γίνει στις Αρχές, αλλά και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, οι πελάτες υποχρεούνται να καταβάλουν το αντίτιμο μέσω τραπεζικής συναλλαγής, αλλά τα προϊόντα δεν φτάνουν ποτέ στα χέρια τους! Σε πολλές περιπτώσεις, οι καταναλωτές τής στέλνουν μηνύματα και τη ρωτούν για την παραγγελία τους, όμως εκείνη φέρεται ότι βρίσκει δικαιολογίες περί καθυστερήσεων και όγκου εργασίας ή -στη χειρότερη περίπτωση- δεν απαντάει καθόλου. Με τον τρόπο αυτόν τα χρήματα παραμένουν στον λογαριασμό της και τα προϊόντα περιποίησης δεν φτάνουν ποτέ στους πελάτες. Μέχρι στιγμής έχουν γίνει τουλάχιστον 34 αναφορές για απάτη στον Συνήγορο του Καταναλωτή εναντίον της, ενώ ταυτόχρονα τα social media στα οποία δραστηριοποιείται έχουν πάρει «φωτιά», με πλήθος δυσαρεστημένων καταναλωτών να κάνουν διαδοχικά σχόλια είτε για να βρουν το δίκιο τους είτε για να «σώσουν» τους υπόλοιπους χρήστες από την απάτη. Όταν η influencer αντιλήφθηκε πως η κατάσταση ξεφεύγει απενεργοποίησε τα σχόλια στα προσωπικά και επαγγελματικά της προφίλ, κι έτσι οι χρήστες δεν έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν τα παράπονά τους.

Καταγγελίες

«Έκανα την παραγγελία μου στις 4 Αυγούστου, δεν έλαβα προϊόντα, ζήτησα επιστροφή χρημάτων, επίσης δεν έγινε. Αυτό που έχω λάβει από τη συγκεκριμένη κυρία είναι μια συμπεριφορά ειρωνική. Απευθύνεται με έπαρση και, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί της, φαίνεται να αποζητά τον οίκτο λόγω προσωπικών της προβλημάτων» ανέφερε η Βιργινία, μία από τις κοπέλες που την κατήγγειλαν. Και συνέχισε: «Έχει κάποιες μεθόδους με τις οποίες κοντρολάρει όλο αυτόν τον όγκο του κόσμου που έχει παράπονα. Επικοινωνεί μία από το e-mail της εταιρίας και μία από το προσωπικό της, οπότε ζητάει το IBAN για να γίνει η επιστροφή, μετά στέλνει e-mail από το εταιρικό ότι έχει γίνει η κατάθεση και έπειτα στέλνει από το προσωπικό της και ρωτάει “σε ποιον στείλατε το ΙΒΑΝ;” για να κερδίσει χρόνο. Η δική μου ιστορία πάει 2,5 μήνες… Το κάνει μέχρι να κουραστούμε και να μην ασχοληθούμε ξανά. Έχασα 90 ευρώ».

Από την πλευρά της, η Αλεξάνδρα Μπουτσικάλη υποστήριξε πως βρήκε την ιστοσελίδα της 36χρονης μέσω χορηγούμενης διαφήμισης. «Ισχυρίζεται ότι τα προϊόντα της είναι χειροποίητα – έχει πάει και σε εκπομπή που διαφήμιζε σφουγγαράκια, έχει μάσκες προσώπου. Εγώ πήρα σετ σατέν μαξιλαροθήκες σε προσφορά 32 ευρώ. Στις 10 Σεπτεμβρίου έκανα την παραγγελία. Πέρασε ένας μήνας, προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί της και δεν μου απαντά κάποιος» κατήγγειλε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ