Μερικά από τα ονόματα που αναφέρονται στα ομηρικά έπη, έχουν μείνει αθάνατα στην μνήμη και έχουν φτάσει έως τις μέρες μας. Αλλά τι σημαίνουν κάποια από αυτά;
Το όνομα Ἕκτωρ, που απαντά ήδη στη Γραμμική Β΄ μαζί με το παράγωγο ἑκτόριος, ετυμολογείται συνήθως από τον συνδυασμό της ρίζας του ρήματος ἔχω και την κατάληξη -τωρ που δηλώνει το πρόσωπο που ενεργεί, συνεπώς «αυτός που έχει, αυτός που κρατά».
Ωστόσο το όνομα μπορεί να είναι στην πραγματικότητα όχι παράγωγο, αλλά σύνθετο και να προέρχεται από την απλοποίηση ενός πρόδρομου τύπου *Ἐχέ-κτωρ κατά το επίσης ομηρικό Πολύκτωρ. Πβ.
Για ανάλογα σύνθετα ἐχέθυμος, ἐχέμυθος, ἐχέφρων («αυτός που έχει φρένας, ο μυαλωμένος»).
Σ’ αυτή την περίπτωση το συνθετικό -κτωρ θα συνδεόταν με το κτέρας (= δώρο) και το όνομα –σε μεταφραστική αναλογία προς το ἐχέφρων- θα σήμαινε «αυτός που έχει δώρα», Ἐχέδωρος.
Τότε και το Πολύκτωρ θα ισοδυναμούσε νοηματικά με το Πολύδωρος, «αυτός που έχει πολλά δώρα» (όχι «αυτός που κάνει πολλά δώρα»).
Πηγή: heterophoton
Να τονίσω ότι πουθενά στην Ιλιάδα δεν λέει ο Ομηρος ότι οι Τρώες δεν ήταν Ελληνες…
Ουσιαστικά ο Τρωϊκός Πόλεμος αποτελεί τον πρώτο εμφύλιο ελληνικό πόλεμο μεταξύ των Ελλήνων της Ελλάδας και των Ελλήνων της Μικράς Ασίας….
Αυτό διαπιστώνεται και από τις περιγραφές του Ομήρου στις οποίες ποτέ δεν χρειάζονται διερμηνείς για να συνεννοηθούν οι δύο αντίπαλοι, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν ομόγλωσσοι, τα έθιμα τους και ο τρόπος ζωής τους ήταν τα ίδια άρα ήταν ομότροποι και τέλος πίστευαν στους ίδιους θεούς άρα ήταν ομόθρησκοι. Θεωρούμε λοιπόν ότι ήταν και όμαιμοι….
Αλλωστε ακόμα και ο Πρίαμος ο βασιλιάς της Τροίας ήταν παιδί του Λαομέδοντα και της Λευκίππης που με την σειρά του ήταν γιός του Ιλου και της Ευρυδίκης (όλα ελληνικά ονόματα)….
Μπορεί μερικοί βαρβαρικοί λαοί να υποστήριξαν στον πόλεμο τους Τρώες, όμως τα ίδια τα ελληνικά ονόματά των Τρώων αποδεικνύουν την ελληνική καταγωγή τους…. Αλέξανδρος (το όνομα του Πάρη), Ανδρομάχη, Αινείας, Εκτωρ, Εκάβη (η σύζυγος του Πριάμου), Κασσάνδρα, Αρχίλοχος, Αμφίμαχος, Λαοκόων και η γυναίκα του Αντιόπη κ.α…..
Γι αυτό άλλωστε πουθενά στην Ιλιάδα δεν αποκαλούνται οι Αχαιοί ως Ελληνες και οι Τρώες ως βάρβαροι….
Συνεπώς επρόκειτο για Ελληνες….
Υπάρχει και ο Τεύκρος πριν από αυτούς που έφυγε από την Αττική κ θεωρείται εκ των ιδρυτών της “Τροιας”.Βλέπουμε όμως ότι ξένοι που εργάζονται καθημερινά να πολεμούν την Ελληνική ιστορία,γράφουν ότι τα Ελληνικά ονοματα δεν ήταν Ελληνικά αλλά αποδόσεις στην Ελληνική ξένων ονομάτων.Δηλ μια φαντασία του Ομήρου.Βεβαια από τον Όμηρο έμαθαν τον Τρωικό πόλεμο κλπ κι όχι από τους Χετταιους.Αυτο δεν το λένε ομως
Ίδια γλώσσα , ίδια θρησκεία… Αυτό και μόνο…
Εξάλλου ο Όμηρος είναι ξεκάθαρος , την οργή του Αχιλλέα να εξιστορήσει ζητά από την μούσα.
Συμφωνώ απόλυτα όπως άλλωστε είπε ο Δημαρατος το ομοαιμον το ομοθρησκον το ομογλωσσον συνιστά εναν λαο που έχει και κοινά ηθη και έθιμα!!
Αν δεν είχαμε τους Εμφυλίους η Ελλάδα θα ήταν παγκόσμια δύναμη απο την εποχή των πελοποννησιακων πολεμων!!
Στην Ωγυγία του Αθ Σταγειρίτη τόμος Ε’ σελ. 242-244 υπάρχει Κατάλογος των φονευθέντων Τρώων στον πόλεμο της Τροίας . Όλα ανεξαιρέτως τα ονόματα είναι Ελληνικά και σε τίποτα δεν διαφέρουν από τα αντίστοιχα των Αχαιών. Ολοι αυτοί οι λαοί της Ελλάδος , Μικράς Ασίας , Ευξείνου Πόντου , Εγγύς Ανατολή , Βαλκανική , Κάτω Ιταλία και νότιες ακτές της Ευρώπης ήταν απόγονοι των Πελασγών και είχαν το όμαιμο, ομόγλωσσο, ομόθρησκο και ομότροπο(ήθη-έθιμα) ανεξαρτήτως το πως ονομάζονταν. Αυτοί ήταν και οι φορείς του πολιτισμού στον κόσμο γιατί ήταν «εραστές του ειδέναι» , ανδρείοι , αγαπούσαν την περιπέτεια , λαοί πολυταξιδεμένοι ναυτικοί που μετέφεραν με τα πλοία τους μαζί με τα εμπορεύματα , εκπολιτιστικές αποστολές και τον πολιτισμό στους πρωτόγονους λαούς αφιλοκερδώς σε ολόκληρο τον Κόσμο. Αυτή είναι η αιτία που σήμερα βρίσκονται σε όλους τους τόπους ανά την υφήλιο αρχαία ελληνικά είδη, νομίσματα, σύμβολα, αγάλματα, επιγραφές, γλωσσικά γνωρίσματα κλπ που δείχνουν ότι εκεί έζησαν Έλληνες ή κατ΄ελάχιστον πέρασαν και άφησαν τον πολιτισμό τους
EHOUME GEMISI PARAMITHIA KE I ELLADA PINAI
Ουκ επ Αρτώ μόνον ζήσεται ο άνθρωπος!
Αισχος και Αποτροπιασμός Ντροπή
Τόσο πια ??
Ξαναδιαβάσε το
Ρίξτε μια ματιά στην μετάφραση των ταμπλετων των Χετταίων. Υπάρχουν πολλά βίντεο στο γιου τουμπ από αρχαιολόγους αλλά ένα εξεταστικό με έναν φοβερό καθηγητή είναι στο κανάλι “mythologist”
Τελικά η ιστορία είναι τόσο απλή όσο η ζωή γενικότερα
Αχαιοί ήταν όλοι στη ουσία.
Μαζί με το Έκτορα το Αχιλλέα που ήταν και οι δύο Αχαιοί, της μετέπειτα Ελλάδας, μαζί με αυτούς τους δύο άντρες χάθηκε και το γένος των ηρώων.
Αυτά και πολλά άλλα δε αναφέρονται στην Ιλιάδα, ούτε φυσικά στη Οδύσσεια.
Σκόπιμος πιστεύω, αλλά όχι και τόσο έντεχνα, παρουσιάζονται σαν ήρωες τύποι σαν τον Οδυσσέα… που στη ουσία ήταν ένας τυχοδιώκτης και καιροσκόπος. Επιβραβεύοντας τη πονηριά και τη ύπουλη στάση ζωής, χωρίς να ίχνος ανδρείας (βλέπε δούρειο ίππο.. ενώ παράλληλα αποκρύπτονται ονόματα σαν του Παλαμήδη… Πραγματικός Στρατηγός και πολεμιστής! Από το οποίο ξέρουμε ότι ανακάλυψε μέχρι και κάποια γράμματα του αλφαβήτου μας. Εκτός δηλαδή από άριστος πολεμιστής και άνδρας, πολλοί λένε πως ήταν ισάξιος του Αχιλλέα, αλλά στο ψύχραιμο. Και όχι οξύθυμος όπως ο Αχιλλέας. Πραγματικά σπουδαίοι άντρες!!!!!
Πολύ ενδιαφέρον το κείμενο!
Ήταν όλοι πελασγικα φύλλα, και μιλούσαν ίδια γλώσσα με διαφορετικό διάλεκτο, τα ονόματα δεν ορίζουν την εθνικότητα ενός λαού, ούτε τα γράμματα, διότι με τα ίδια γράμματα γραφανε όλοι λαοί στο ιλυρικο πελασγω,( ΒΑΛΚΆΝΙΑ) Και στην μικρά Ασία. Αυτό σιγά σιγά επιβεβαιώνεται και με αρχαιολογικές ανακαλύψεις.
Κυρια πηγη στον Τρωικο πολεμο ειναι ο Ομηρος . Τωρα αν ο Παλαμηδης πολεμησε στην Τροια ειναι εφευρημα μεταγενεστερων του Ομηρου. Εξαλλου οι αρχαιοι δεν μπορουσαν να δεχτουν οτι ο Οδυσσεας ηταν ο πορθητης της Τροιας ενας βασιλιας με λιγους στρατιωτες και οχι μεγαλος πολεμιστης οπως ο Αχιλλεας ο Αιας και πολλοι αλλοι δεν μπορεσαν να καταλαβουν την Τροια παρα ενας ασημαντος και κυριως τυχοδιωκτης να δοξαστει περισσοτερο εκτος απο τον Αχιλλεα και να γινει ο πορθητης της Τροιας. Ισως οι αρχαιοι θελανε αλλον τροπο νακατακτηθει ηΤροια παρα με τον πανουργο τροπο του Οδυσσεα. Αλλα στον πολεμο ολλα επιτρεπονται. Εξαλλου το ποσο τυχοδιωκτης ηταν φαινεται και τα ποσα χρονια εκανε να γυρισει στο βασιλειο του και το ποσο εξυπνος ηταν οταν γυρισε δεν πηγε κατευθειαν στο παλατι του αλλα πρωτα εψαξε εμαθε και μετα μπηκε σαν ζητιανος και μετα αφου με εξυπνο τροπο αφοπλισε τους μνηστηρες τους κατακρεουργησε. Φανταστειτε αυτο α γινοταν στον Αχιλλεα η τον Αιαντα. Ο Διομηδης ομως το χειρηστηκε διαφορετικα. Απλα σηκωθηκε και εφυγε. Εγω παντως θα προτιμουσα εναν Αχιλλεα που με παρακαλια θα με συγχωρουσε παρα τον Οδυσσεα.