Άφησαν την χώρα χωρίς επαρκή εναερια μεσα και τωρα εκλιπαρούν τους Τούρκους.
Η Αττική καίγεται και η ΕΡΤ…
δείχνει την επικοινωνία Γεραπετρίτη-Φιντάν για συνδρομή της τουρκίας στις φωτιές…
https://twitter.com/babispapaspyros/status/1822979281133158646?s=61&t=69qM24fvfz5o3nkoW_wjtw
Παμε να το ψαξουμε λιγο,μπας και καταλαβουμε οτι η Ελλαδα προοριζεται να καει υπερ των ανεμογεννητριων,εξ αιτιας της απαραδεκτης ΠτΔ(1421/13);Αφηστε τα Beriefκαι τα canadair που ακομα θα κατασκευαστουν.Παμε στο 2017 οταν ο Κυριακιδης συμφωνησε για τα SHIN MAY WA US-2των 15 τοννων με χαρακτηριστικα μακραν καλυτερα των δυο προαναφερομενων..Κοστος λιγο παραπανω των ρωσικων(12 τοννοι)μεσω παλι ΕΕ.ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ.Παμε στα tractor,των 3,5 τ.ιδανικα για περιπολια και αμεση κατασβεση.Πού ειναι υποτιθεται τα 16 που πήραμε;Ακομα και τα σαπακια ειναι ασυντηρητα καθοτι πηγανε στο εξωτερικο.Α!Τι δουλεια ειχαν τα ελικοπτερα στην Αλβανια ενω υπηρχαν φωτιες εδω;Για τις γηινες δυναμεις, τους ταμιευτηρες κλπ,αλλη φορα.Οσο για τον Κικιλια,σπανια να βρεις τοσο ανικανο και ηλιθιο πλασμα.
Ρε μαλ-aik-α δεν διαβαζεις καλυτερα τον νομο για ανεμογεννητριες μπας και ξεστραβωθείς.
Πριν τον διαβασεις ανοιξε την θυριδα του κρανιου σου, την στοματουμπα σου και φαε λιγο μυαλο προβατου. Κατι ανωτερο δεν ειναι αποδεκτο απο το κρανιο σου. Βραχυκυκλωνει.
Αφιερωμένο στα Πουτινόσκυλα του Βελόπουλου και κάθε παρανοϊκού ψέκα.
1) Δεν παράγονται πια.
2) Όταν τα νοίκιασε η Τουρκία το 2021, ένα καρφώθηκε στο βουνό με αποτέλεσμα να σκοτωθούν οι 5 Ρώσοι και οι 3 Τούρκοι που επέβαιναν και τα άλλα καθηλώθηκαν στο έδαφος. (Photo)
3) Δεν μπορούν να κάνουν ελιγμούς στο ανάγλυφο του εδάφους. Η αδυναμία τους για ελιγμούς οδήγησε και στην συντριβή ενός πάνω σε βουνό στην Τουρκία.
4) Είναι σχεδιασμένα και φτιαγμένα για τη Ρωσική Στέππα.
5) Όταν τα είχαμε νοικιάσει εμείς, θα έπρεπε να απέχουν από την περιοχή κατασβεσης όλα τα υπόλοιπα εναέρια μέσα για αποφυγή ατυχήματος. Η ταχύτητα του και η αδυναμία ελιγμών δεν άφηνε περιθώρια στα υπόλοιπα εναέρια μέσα να παραμένουν στο σημείο.
6) Τον Αύγουστο του 2021, για μια εβδομάδα ήταν καθηλωμένο στην ΕΑΒ λόγω βλάβης.
7) Και τώρα το σημαντικότερο.
Το Beriev χρησιμοποιεί τρεις (3) τύπους κινητήρα.
* Ο 1ος είναι ΕυρωπαϊκοΑμερικάνικος (BMW/Rolls Royce BR-715)
* Ο 2ος είναι Αμερικανικός (Rolls Royce Alisson GMA-2100)
* Ο τρίτος είναι Ουκρανικός (Progress D-436TP)
Όπως καταλαβαίνετε, τα Beriev είναι καθηλωμένα στο έδαφος εδώ και 2 χρόνια λόγω έλλειψης ανταλλακτικών! (Photo)
8) Και τώρα το κερασάκι!
Από το 2022 η ΕΕ έχει αποσύρει την πιστοποίηση στα Beriev Be-200.
ΣΥΝΕΠΩΣ: Εντελώς άχρηστο για το ανάγλυφο της Ελλάδας με τα πολλά βουνά και τις χαράδρες. Αλλά και να το θέλαμε, πλέον όλα τα Beriev είναι καθηλωμένα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και απώλεια πιστοποίησης. (Photo)
Ο μόνος που το προτείνει είναι ο Βελόπουλος και τα ακροδεξιά πουτινόφιλα ψέκια του.
Και τώρα αγράμματα ψέκια του Βελόπουλου και κάθε λογής ξερόλες φρεντοέλληνες, μπορείτε να πάτε να γ@μh8eιt3.
ABC η μ@να σου όμως τον γουστάρει τον Πουτινούλη και θα του καθόταν!!!
Αν ειχατε κατι ελαχιστο μεσα στο κρανιο σας θα δουλεύατε στο Skay.
Ενα απο τα χειροτερα πυροσβεστικα και ενα απο τα χειροτερα αεροπλανα.
Μονο ο μακακας ο Βελοπουλος θα το αγοραζε και θα κλαιγαμε με μαυρο δακρυ.