του Χρυσόστομου Τσιρίδη
ΕΔΩΣΕ:
βαρύτητα στον άνθρωπο και στα φυσικά όρια των δυνατοτήτων του
(λ.χ η μορφή που διέτρεχε επικινδύνως τις στέγες των κτιρίων, ΧΩΡΙΣ
“από μηχανής” παρεμβάσεις και….πετούμενους, πείτε ΙΠΤΑΜΕΝΟΥΣ αν θέλετε,
κρεμασμένους από…συρματόσχοινα Θεούς).
.
Αν αυτό σημαίνει κάτι για τον “ΑΓΝΟ Αρχαίο Έλληνα ΠΑΤΕΡΑ”, ΓΕΝΝΗΤΟΡΑ
των ΑΓΩΝΩΝ
.
ΦΑΝΗΚΕ να δίνει:
την αίσθηση της πολυκοσμίας και της ετερόκλητης Πλανητικής Πολιτιστικής εικόνας.
(Βοήθησε σ’ αυτό η…. ποταμίσια “ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ”…παρέλαση των Αποστολών και όχι ο κλασικός…ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ στον χώρο ενός,΄ΕΣΤΩ και ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ διαστάσεων Σταδίου).
.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΑΝ:
Οι αρκετά σκοτεινές, απρόσωπες ΡΟΜΠΟΤΟΕΙΔΕΙΣ μορφές, σύνδεσης-εναλλαγής
των Θεμάτων.
.
Για να είμαι ειλικρινής, ήταν υπερβολικός….ΜΕΣΑΙΩΝΙΣΜΟΣ και
Μυστικοπάθεια.
.
Προβλημάτισαν επίσης και κάποιες αναφορές σε καταστάσεις συζητήσιμες των ημερών.
.
ΒΡΗΚΑ ΘΕΤΙΚΑ και ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ:
Την… ΦΩΤΟΡΥΘΜΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ του ΠΥΡΓΟΥ του Άιφελ και ανάδειξη των ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ
του πολυσύνθετου ΙΔΙΟΦΥΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ του, από τον “Μάγο του Σιδήρου”, στις ΟΧΘΕΣ του ΣΗΚΟΥΑΝΑ.
.
Μια…σιδηροκατασκευή που όμως…”γίνεται” τα πάντα:
Οβελίσκος, Πυραμίδα, Θρίαμβος, Αέτωμα, Τρόπαιο, Μνημειακό(τητα), Ανάταση, Κόσμημα, εντυπωσιακό ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ αξιοθέατο κλπ. Μαγκιά.
.
Την ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ (!) ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ στην ΙΣΤΟΡΙΚΗ και ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ της ΓΑΛΛΙΑΣ ΧΩΡΙΣ…στρογγυλέματα:
.
Αποκεφαλισμοί ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ (40.000 έγιναν, τί να κρύψουμε) , ΜΟΥΣΕΙΑ, ΤΕΧΝΗ, αλλά και ΚΑΜΠΑΡΕ, Πασαρέλα, ΜΟΔΑ κλπ)
.
ΚΟΡΥΦΑΙΑ:
.
Ο ΙΠΠΕΑΣ (1) και ο αργός ΚΑΛΠΑΣΜΟΣ στο τέλος. Κάτι μεταξύ ΔΟΝΚΙΧΩΤΙΚΗΣ και από άλλη άποψη ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗΣ πορείας στο ΑΔΥΝΑΤΟ και στην…. ΟΥΤΟΠΙΑ (ολίγη Φαντασία χρειάζεται, είναι αλήθεια). Μόνιμος καημός του ανθρώπου…!
.
Η γοητεία της ΔΩΡΙΚΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ του…ακροτελεύτιου τραγουδιού από
την ΣΕΛΙΝ ΝΤΙΟΜ. Έδωσε “οντότητα” στο τραγούδι.
Εμπνευσμένο το Ελληνογαλλικό προφίλ της διάσημης τραγουδίστριας.
.
Υ.Γ
Και φυσικά ΥΠΕΡΑΝΩ, ο ΥΜΝΟΣ των ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ σε
άπταιστους ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ του Έλληνα Εθνικού Ποιητή ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ.
.
“Αρχαίο ΠΝΕΥΜΑ (!) ΑΘΑΝΑΤΟ…..”.
.
1. Για τον Γαλλικό Μύθο ο ιππέας (μπορεί να) έχει διαφορετική προσέγγιση.